Miehen housuissa ei ensi kosketuksella ollut juuri mitään. Miten toimia?
Tapasin viikko sitten kaikin puolin ihanan miehen ja tapaaminen päättyi kiihkeään suuteluun. Samalla käteni ajautui miehen haaroihin....josta en löytänyt mitään. Pienen jonkun tunsin mutta en muuta. Mies haluaisi nähdä minut uudestaan, mutta olen epäröinyt, kun pelkään, että tulen pettymään seksiä harrastettaessa jos kalu onkin ihan pieni. Hävettää ja harmittaa oma ennakkoluuloisuuteni mutta seksistä ei kyllä tule mitään, jos kalu ei ole vähintään normaali.
Voiko olla niin että mies ei kiihottunut suudellessa tarpeeksi että kalu olisi alkanut seisomaan ja oli edelleen lepotilassa? Olen nyt ihan ulapalla tämän asian kanssa enkä uskalla ottaa seuraavaa askelta. Kellään samoja kokemuksia?!!!!!
Kommentit (218)
Ymmärrän huolesi, asialla todellakin on merkitystä jos haluaa nauttia normaalista yhdynnästä. Nämä "ei se koko vaan miten sitä käyttää hehheh" -heitot on puppua koska ei pikkuruista penistä kunnolla edes voi käyttää niin että nautinto olisi lähellekään sama. Minulle ei riittäisi suu- ja käsipelit tai kaiken maailman lelut vaikka miten "taitavasti" niillä kikkailisi, kyllä se on se normaalikokoinen miehen penis mitä sisäänsä kaipaa. Jos asia epäilyttää ja tiedät ettet pienimunaisista piittaa ja viitteitä tällaisesta jo on niin anna olla. Äläkä kuuntele ihmisiä jotka väittävät pinnallisiksi tai muuten arvostelevat mieltymyksiäsi, seksi on tärkeää ja vaikuttaa suoraan parisuhteen laatuun!
Ensimmäisellä kerralla, kun miehen kanssa pussailu oli edetä pidemmälle, hämmennyin kun housuissa ei tuntunut mitään. Tilanne jäätyi totaalisesti ja olin jo jättää tilanteen toistamatta. Onneksi puhuttiin miehen kanssa ja selvisi, että hän jännittää aina ensimmäiset pari kertaa uuden kumppanin kanssa eikä asia etene.
Ihan normaalikokoinen vehje on ja mahtavasti sitä on osannut käyttää, onneksi en jättänyt leikkiä siihen vaikka minimuna mietityttikin.
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä kysyn,että jos meistä naisista on o.k. arvostella ja kohdella miehiä noin sairaalla tavalla,niin miksi sitten itse loukkaannutaan,jos mies sanoo,ettei voi olla pienirintaisen naisen kanssa?
Kumpikin sukupuoli vaan julmaan tutkintaan vastakkaisen taholta,niin kyllä ihmiskunta katoaa omaan hulluuteensa.
No miksi nainen alkaisi suhteeseen miehen kanssa, jolla ei ole mitääm edellytyksiä tyydyttää juuri tätä naista? Esim minulle yhdyntä on aivan ehdoton tarpeiden tyydyttämisen kannalta. En ala selibaatissa elämään sen vuoksi, että joku mies loukkaantuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä kysyn,että jos meistä naisista on o.k. arvostella ja kohdella miehiä noin sairaalla tavalla,niin miksi sitten itse loukkaannutaan,jos mies sanoo,ettei voi olla pienirintaisen naisen kanssa?
Kumpikin sukupuoli vaan julmaan tutkintaan vastakkaisen taholta,niin kyllä ihmiskunta katoaa omaan hulluuteensa.
Kyllähän kaikilla saa omat mieltymyksensä olla. Usein noihin mieltymyksiin pystyy aika vähän itse vaikuttamaan, joten ihan turha niistä on kenenkään ottaa itseensä. Naisella saa olla omat mieltymyksensä miehen elimen koon suhteen ihan samalla tavalla kuin miehellä naisen rintojen koon suhteen, tai ihan minkä tahansa asian. Mulle on ainakin pienirintaisena ihan yks hailee jos joku mies ei pienistä rinnoista välitä, sellainen mies osannee kiertää minut kaukaa. Kuitenkin on aina se porukka joka tykkää toisenlaisesta, tai jolle asialla ei ole väliä. Vastaavasti kaikille naisille miehen elimen koolla ei ole niin suuresti väliä eikä haittaa vaikka se ei sieltä isoimmasta päästä olisikaan. Jos joku etsii jotain muuta kuin just sinä satut olemaan, siirtää katseensa muualle.
Silti, täytyy olla rautainen itsetunto, ettei se tunnu missään, kun joku dumppaa välittömästi nähtyään elimesi. Seksi on kuitenkin herkkä asia ja jokainen haluaa tulla hyväksytyksi myös sillä saralla. Jos esim. ensin on ollut kemiaa ja kiihkeätä menoa yhdessä, ja sitten kun vaatteet on riisuttu, ja toinen kylmenee täysin, niin kyllähän se nyt todella pahalta tuntuu, koska et yksinkertaisesti voi itse tälle fyysiselle mitallesi yhtään mitään.
Totta tämäkin, mutta pitäisikö toisen osapuolen säälistä sitten suostua seksiin, joka ei tuota ollenkaan nautintoa? Seksi on tärkeä asia ja on ihan normaalia, että nainenkin haluaa tyydytyksen sillä saralla. Esim itselleni yhdyntä on aivan ehdoton.
Vierailija kirjoitti:
Mene pimppijumppaan, säännöllisellä treenillä saat tiukan tavaran.
Jumppa ei auta siihen jos penis on liian lyhyt.
Juuri Ap:n kuvaileman tapauksen vuoksi otan ensitreffeillä kohtuu kookkaan penikseni esille jotta hän näkee sen. Olimme suudelleet tai emme. Viimeksi olin treffeillä stockamanin kahvilassa ja otin penikseni esiin. Nainen taisi säikähtää sen kokoa koska poistui paikalta eikä vastannut enää viesteihini. Ota näistä sitten selvää :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene pimppijumppaan, säännöllisellä treenillä saat tiukan tavaran.
Jumppa ei auta siihen jos penis on liian lyhyt.
Ei se haittaa shemalella
Osa peniksistä kasvaa käsittämättömän paljon erektiossa. Itsekin luulin nykyisen mieheni olevan heikosti varustettu, kun alkujännityksessä ei erektio onnistunut. Osoittautui myöhemmin hyvänkokoiseksi ja erektiokin on ollut kova ja niitä on ollut tiheään.
Mulla on kokemusta miehestä jonka penis oli peukaloni kokoinen seisokissa.
Yritin silti...jotkut asennot oli täysin mahdottomia
Esim päällä ollessani liikkumavaraa oli sellainen parisen senttiä.. arvaahan sen ettei se onnistunut , vaan sattui miestä kun se nakki lipsahti ulos.
Huhhuh...
Onneksi nykyisellä on just hyvä, isohko mutta normaali:)
Vinkki-Vitonen kirjoitti:
Pidä tämä pieni munainen varalla kun samalla etsit sitä elämäsi iso munaista miestä.
Mitähän hyötyä olisi pienimunaisen pitämisestä varalla?
AP kirjoitti:
Voiko olla niin että mies ei kiihottunut suudellessa tarpeeksi että kalu olisi alkanut seisomaan ja oli edelleen lepotilassa?
Kyllä voi. Kaikki on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Juuri Ap:n kuvaileman tapauksen vuoksi otan ensitreffeillä kohtuu kookkaan penikseni esille jotta hän näkee sen. Olimme suudelleet tai emme. Viimeksi olin treffeillä stockamanin kahvilassa ja otin penikseni esiin. Nainen taisi säikähtää sen kokoa koska poistui paikalta eikä vastannut enää viesteihini. Ota näistä sitten selvää :(
Olet ihana🤣🤣
T.mummeli
Vierailija kirjoitti:
Nostitko ihan pöydälle😅
mikä on liian lyhyt? keskimitta tässä maassa 13cm. dildoni 16cm
Miksi minimunaiset miehet eivät vain lopeta naisten ahdistelemista ja jahtaamista?
Tuhlaavat kaikkien aikaa turhilla yrityksillään. Tajuaisivat, että minimuna on turha, täysin turha. Keskittyisivät muihin asioihin elämässään, koska seksiin ei heistä ole.
Mulla on tällä hetkellä panokaverina mies, jolla on tähän mennessä pienin. Silti on ihan ok, voi olla kaikissa asennoissa niin, ettei mee liian syvälle. Toki jos sinun tapauksessa on jokin mikromuna kyseessä niin se on surullista, mutta aina kannattaa kokeilla.