Miehen housuissa ei ensi kosketuksella ollut juuri mitään. Miten toimia?
Tapasin viikko sitten kaikin puolin ihanan miehen ja tapaaminen päättyi kiihkeään suuteluun. Samalla käteni ajautui miehen haaroihin....josta en löytänyt mitään. Pienen jonkun tunsin mutta en muuta. Mies haluaisi nähdä minut uudestaan, mutta olen epäröinyt, kun pelkään, että tulen pettymään seksiä harrastettaessa jos kalu onkin ihan pieni. Hävettää ja harmittaa oma ennakkoluuloisuuteni mutta seksistä ei kyllä tule mitään, jos kalu ei ole vähintään normaali.
Voiko olla niin että mies ei kiihottunut suudellessa tarpeeksi että kalu olisi alkanut seisomaan ja oli edelleen lepotilassa? Olen nyt ihan ulapalla tämän asian kanssa enkä uskalla ottaa seuraavaa askelta. Kellään samoja kokemuksia?!!!!!
Kommentit (218)
Onneksi palstalla ei ole miesvihaa.
Vinkki-Vitonen kirjoitti:
Pidä tämä pieni munainen varalla kun samalla etsit sitä elämäsi iso munaista miestä.
Pienimunainen varalla?
Mitä järkeä siinä olisi? Puutteen yllättäessä pienimunaisesta olisi jotain hyötyä?
Haha mulla on sama kokemus. Housujen päältä tuntui ihan prinssinakilta mutta sitten se olikin varmaan 20cm. :D
Toki jätkä oli aivan sysipaska ihminen noin niinkun muuten, eikä kauaa oltu yhessä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka onkin vanha ketju, niin vastaan silti. Itse olen siitä kumma tapaus, että lepotilassa se on aidosti vain muutaman sentin mittainen. Jäykkänä taas hyvää keskitasoa (16 cm) ja paksuuskin lähes viisi senttiä. Olen onneksi nopeasti syttyvää sorttia, joten se ehtii hyvin paisua ennen kuin housut otetaan pois.
Se on näin juuri hyvin usein. Levossa ei lainkaan välttämättä normimunaisella tunnu mitään, kun se muutama sentti on siellä jalkojen välissä. Toimintakunto voi sitten olla ihan muuta.
Ainoastaan kerran olen yllättynyt positiivisesti vastaavassa tilanteessa. Miehiä on ollut paljon. Aika riskihän toi on mut... jos sulle kelpaa normaalikin eikä vaan tosi iso niin anna mahdollisuus!
Kannattaa olla tarkkana. Alle 20 senttisellä ei tee mitään, ja paksuutta pitää olla tuossakin mitassa.
Ahdistelit miestä seksuaalisesti. Mies on oikeutettu viemään sinut oikeuteen vielä takautuvasti.
Pitää vähintään ranteen paksuinen meisseli olla housuissa. Eihän se muuten tunnu missään!
Kyllä se antenni kasvaa kun ohjelma alkaa.
Jos se oli mies, joka oli syntynyt naisen kroppaan, jätti kertomatta. Tai sitten se on sintti.
Yritä kohentaa ulkonäköäsi ja pukeudu seksikkäämmin
Mene pimppijumppaan, säännöllisellä treenillä saat tiukan tavaran.
Vierailija kirjoitti:
Mene pimppijumppaan, säännöllisellä treenillä saat tiukan tavaran.
Aivan, aloittele parilla greipillä ja kun tilanne paranee, siirry pikkuhiljaa tavallisiin geishapalloihin.
Täh? Mitä muuta tähän voisi kommentoida kuin että v i t u t naisista? Ihmettelen kommenttisi omituista lapsenomaista vilpittömyyttä ja ymmärtämättömyyttä tämän keskustelun loukkaavasta sävystä.
Vähän kuin mies kysyisi kirkkain silmin, että olisi kiva saada kommentteja naisilta keskusteluun, jossa puhutaan sormen työntämisestä yhtäkkiä p i l l u u n ja sen löysyydestä pettyneenä etsitään uusi nainen.