Miten puhua tuhmia miehelle sängyssä??
Ongelmani on etten osaa sanoa mitään pikkutuhmaa seksin aikana tai siihen ryhdyttäessä. Jos mieheni aloittaa niin en osaa siihen mitenkään kommunikoida :( antakaa vinkkejä mitä sanoa miehelle jos esimerkiksi on jo käymässä nukkumaan tai katsoo tv:tä ja minua alkaa haluttamaan..mitä voisin sanoa että hänelläkin heräisi halut? Tai seksin/esileikin aikana.
Kommentit (68)
amiga/amigo.!...puhuit asiaa! lol
Sanoin aikaisemmassa threadissa kieltäytymisestä seksistä....2 vuotta sitten löysin itseni Filippiinien viidakosta (=jossa minua odotettiin). Minulle hotellien bookkaus on looserien hommaa: Maailma on täynnä naisia odottamassa: Hannu!!! Mahal kita!...no...vähän liioittelua, mutta olenko Darth Fader of the dark side? Tuskin... sain juuri paketin K Jo:lta(17vee) joutsen taulu. Sorry kaverit ...mun paha!!! meidän piti puhua rumia ja raavas härmämies puhuu täällä vain rakkaudesta!!! minut saa "kiinni" täältä "hannu2010@hotmail.com
menen peiton alle ja ääni täristen, naama punaisena änkytän "öh ööh...haluisiksä ööh olla öhöh niinku öööh silleen?" ja tärisen häpeästä ja noloudesta peiton alla.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 18:26"]
Kai se oli vitsi, että supisuomalaiset hokis jotain uh, fuck me, fuck me hard:ia?
[/quote]
Kysytkö kaikista vitseistä "kai tämä oli vitsi?"
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 02:04"]Puhu mitä sä tunnet! Tai ole hiljaa vaan...... :) Kaikki käy,jos sun miehes rakastaa sua. Miten ois "Kulta......mä haluisin sun kyrpää nyt....." Tai sitten meet miehes eteen,ja vatkaat lantiota niikuin ois hyväkin biisi menossa,etkä sano mitään kun meet sen syliin pikkuhiljaa......
[/quote]Mielikuva lantiotaan vatkaavasta naisesta hiljaisessa talossa on kyllä hervottoman hauska :D Mun mies varmaan ajattelis että sain jonkun kohtauksen..
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 02:04"]Puhu mitä sä tunnet! Tai ole hiljaa vaan...... :) Kaikki käy,jos sun miehes rakastaa sua. Miten ois "Kulta......mä haluisin sun kyrpää nyt....." Tai sitten meet miehes eteen,ja vatkaat lantiota niikuin ois hyväkin biisi menossa,etkä sano mitään kun meet sen syliin pikkuhiljaa......
[/quote]Mielikuva lantiotaan vatkaavasta naisesta hiljaisessa talossa on kyllä hervottoman hauska :D Mun mies varmaan ajattelis että sain jonkun kohtauksen..
[/quote]Oho, johan tämä oli tirskuttanut muitakin kun luin ketjua eteenpäin :) Sori siis toisto.
Katso intensiivesti silmiin ja pieraise
Puhu mitä sä tunnet! Tai ole hiljaa vaan...... :) Kaikki käy,jos sun miehes rakastaa sua. Miten ois "Kulta......mä haluisin sun kyrpää nyt....." Tai sitten meet miehes eteen,ja vatkaat lantiota niikuin ois hyväkin biisi menossa,etkä sano mitään kun meet sen syliin pikkuhiljaa......
Otat hitaasti pikkarit pois..käännät miehesi makaamaan selälleen ja menet istumaan hänen naamalleen. Toimii aina!
On erittäin seksikkäitä tapoja mutta en kirjoita niitä tapoja kaikkien nähtäväksi
Käyt kontillesi ja sanot vaan, että nyt n.ssit mua sillä kullillasi.
Helppoa kun heinänteko.
sexyfyi kirjoitti:
On erittäin seksikkäitä tapoja mutta en kirjoita niitä tapoja kaikkien nähtäväksi
No kirjoita pois. Ei näitä lue eikä tänne kirjoita kuin muutama vanha ukko
Meillä vaimo kysyy: "Olisko nyt naima ilta"
On toki käyttänyt hyväilyäkin yms
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimo kysyy: "Olisko nyt naima ilta"
On toki käyttänyt hyväilyäkin yms
Onpa rohkeaa.
sexyfyi kirjoitti:
On erittäin seksikkäitä tapoja mutta en kirjoita niitä tapoja kaikkien nähtäväksi[/
Kirjoita nyt yksi ainakin, niin nähdään millaisia
voisivat olla
Sanot rivoja ja toteutat ne. "kuse mun suuhun kun olet kovana, nielen".
Suorasukaiset rivot puheet toimivat minulla, se, että näinen kertoo suoraan, että nyt haluaa. Minua kiihottavat myös aikaisemmista seksikokemuksista kertominen, mitä yksityiskohtaisemmin, sen parempi. Tämä on tietysti hyvin henkilökohtainen juttu; monelle se olisi kiusallista ja loukkaavaa, mutta minä pidän.
Meitä piti yhdessä lopuksi yksi maailman tärkeimmistä asioista: älykkyys. Mutta tunne kuoli jos sitä hänen puolesta koskaan olikaan. Itse olen taloustieeteen ammattilainen mutta en juristi.