Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puhua tuhmia miehelle sängyssä??

Vierailija
18.01.2014 |

Ongelmani on etten osaa sanoa mitään pikkutuhmaa seksin aikana tai siihen ryhdyttäessä. Jos mieheni aloittaa niin en osaa siihen mitenkään kommunikoida :( antakaa vinkkejä mitä sanoa miehelle jos esimerkiksi on jo käymässä nukkumaan tai katsoo tv:tä ja minua alkaa haluttamaan..mitä voisin sanoa että hänelläkin heräisi halut? Tai seksin/esileikin aikana.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se oli vitsi, että supisuomalaiset hokis jotain uh, fuck me, fuck me hard:ia?

Vierailija
22/68 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi lukijat: otsikko oli tuhmien puhuminen...onko vittu ja kyrpä jotain tuhmaa? me puhuttiin koko ajan suhteessa seksistä.Suosittelen kaikiille puhumista: 10 vuotta lisäikaa kaikille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tulee luonnostaan. Älä opettele mitään fraaseja toisten suusta tai leffoista, vaan sano miltä tuntuu ja mitä toivot toisen tekevän. Pakko ei ole sanoa mitään, koska kyllä sen kasvoista näkee ja huokauksista kuulee, milloin tuntuu hyvältä. Älä esitä tai näyttele.

Vinkki miehille: Älä kysy "mistä sä tykkäät? Mikä tuntuu hyvältä?" Mikään ei tapa mun tunnelmaa nopeammin ja siitä tulee liian tiedostava olo, ei pysty heittäytymään. Kokeile mihin saat oikeanlaisen reaktion. Kyllä mies näkee ja tuntee, mistä nainen todella nauttii. Toki omasta puolesta mies saa kertoa ja ohjailla kättäni, suutani jne. mutta en myöskään lähde tiukkaamaan, että mikä tuntuu ihanimmalta. Kokeilemalla se selviää. :) Ja mikä sen seksikkäämpää jos toinen kuiskaa sen korvaan. 

Vierailija
24/68 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 09:06"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 07:27"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 04:22"]

Av-mammat ei ilmeisesti tee aloitteita seksiin, koska neuvoja ei satele? Terv. Mies

[/quote]Seksielämä on miehen vastuulla. Piste.

[/quote]

Ei todellakaan ole. Se on kummankin vastuulla. Myös nainen on velvollinen seksin suhteen

[/quote]Meillä on työnjako, mies vastaa autonhuollosta, raha-asioista, lumitöistä ja seksistä. Minä puolestani lapsista, siivouksesta, pihanhoidosta ja sukulaiskontakteista molempien sukulaisiin. Ja hyvin on toiminut. Mies on varmaan nytkin harrastamassa seksiä jossain.

Vierailija
25/68 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 18:29"]

Anteeksi lukijat: otsikko oli tuhmien puhuminen...onko vittu ja kyrpä jotain tuhmaa? me puhuttiin koko ajan suhteessa seksistä.Suosittelen kaikiille puhumista: 10 vuotta lisäikaa kaikille

[/quote]

"Kyrpä" on todella ruma sana. Itse sanoisin penis. 

Vierailija
26/68 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 18:29"]

[/quote]

"Kyrpä" on todella ruma sana. Itse sanoisin penis. 

[/quote]

Pimppi ja pippeli

Vierailija
27/68 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aika rankkaa(siis kun seksiin ei tarvita puhetta)...Sinä tyttö vain istut aamulla poikaystävän päälle ja....saat elämäsi seksikokemuksen...(ei toimi "Vica versa")nimim.Kokemusta ei ole

Vierailija
28/68 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 18:48"]

Tämä on aika rankkaa(siis kun seksiin ei tarvita puhetta)...Sinä tyttö vain istut aamulla poikaystävän päälle ja....saat elämäsi seksikokemuksen...(ei toimi "Vica versa")nimim.Kokemusta ei ole

[/quote]

Yllätäpä tyttö joskus kun se on oikein himokas. Sitten ei kun sisään vaan! 

Vierailija
29/68 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun tagalogia(paikallista länsi Oseaanista murreta), Eestiä, Enlgantia, espanjaa....penis on latinaa..miksi vihaat omaa äidinkieltäsi?Vastaus: suomi on tunnevihamielinen kieli,...Virossa äiti(=saksalainen vanha mummo) on emo emä=emätin=elämän syntypaikka. Todistit minun väitteeni.

Vierailija
30/68 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viron kielessä vaimo on "naine".Kun olin kersa...Hautio tuli korjaamaan meidän urut(=syntetisaattori). Hän kertoi "naisestaan=vaimostaan, Viron kielessä vaim= henki.

Vierailija
31/68 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle nainen ei voi olla "henki" vaan lihaa ja verta kaveri. Samaa gategoriaa on anoppi...likaisia sanoja rakkaasi äidistä.

Vierailija
32/68 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä ennen avioliittoa!

Vierailija
33/68 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile joskus päpättää kuin lammas: bä-ä-ä-ä-ääää..

Vierailija
34/68 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai minä provosoin. Haluan vain jatkaa keskustelua kaikkien teidän fiksujen ihmisten kanssa! Mun nimi on Hannu ja olen 50vee. Too old to rock´n roll too young to die?

Vierailija
35/68 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viesti on teille tytöille: miten kovaa voi olla mies: Tykkäsin tästä tytöstä tosi paljon kuten edellä kerroin...yksi päätös ja minusta olis tullut 22 vuotiaana yksinhuoltaja!!!(tai elatusvelvollinen)

Vierailija
36/68 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta paras aloite tehdään hyväilemällä toista. Aloita vaikka hieromalla hellästi ja sitten seuraavaksi käsi miehen pöksyihin. Mieskin saattaa muuten pitää nänniensä nuolemisesta, imemisestä ja vaikka hellävaraisesta puremisesta. Miehenkin itsetunnolle tekee hyvää että nainen osoittaa haluavansa häntä tekemällä aloitteen.

Vierailija
37/68 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himottavan tytön pillu huutamassa; Ota minut!! ja hintana 18 vuoden elatusmaksut..Mites teillä tytöillä? Maksatteko te elatusmaksuja?

Vierailija
38/68 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:34"]

Himottavan tytön pillu huutamassa; Ota minut!! ja hintana 18 vuoden elatusmaksut..Mites teillä tytöillä? Maksatteko te elatusmaksuja?

[/quote]

'

Ota kortsu taskuun, amigo x

Vierailija
39/68 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee joskus jotain pientä, josta mies hämmentyy, ja hänen vastauksensa jälkeen sano, että hän saa rankaista sinua myöhemmin... (Leikillinen juttu)

Illalla alat pikkuhiljaa koskemaan häntä, ja kuiskaat hänen korvaansa, että olet ollut tuhma tyttö ja että hän saa nyt rankaista...

Minun kohdallani miehet ovat aina syttyneet tästä. Eikä ole outoa uuden eikä pitkäaikaisen miesystävän kanssa.

Vierailija
40/68 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija41/42 Ajattelet kuin minä!(oletan että olet nainen?) Minä tein kaikki työt hän vain "tarjoili" pikkusiskoaan. Jokin minussa sanoi että tämä suhde ei toimi. Tunne-elämältään kylmä. Myöhemmin hoidin ehkäisyn(kylmä/tunneköyhä, näin hän itse sanoi myöhemmin itsestään) Ja itseasiassa älykkäänä naisena(germaanisten kielten maisteri) käytti vain minua hyväkseen(=minä rikas auto ja rahaa, hän juopon isän rahaton kersa)..Eron jälkeen kelpasi vain Gyneologi(=100 000 euroa vuodessa)...aika tuhmaa puhetta? Se siitä yleistyksestä että naiset ovat enkeleitä ja miehet sikoja. Itse matemaatikkona ajattelen....en mitään tilastoista! (vitsi!). Otsikko oli tuhmien puhuminen....se on minun vika! puhua jostain muusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän