Miten puhua tuhmia miehelle sängyssä??
Ongelmani on etten osaa sanoa mitään pikkutuhmaa seksin aikana tai siihen ryhdyttäessä. Jos mieheni aloittaa niin en osaa siihen mitenkään kommunikoida :( antakaa vinkkejä mitä sanoa miehelle jos esimerkiksi on jo käymässä nukkumaan tai katsoo tv:tä ja minua alkaa haluttamaan..mitä voisin sanoa että hänelläkin heräisi halut? Tai seksin/esileikin aikana.
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 02:04"]
Puhu mitä sä tunnet! Tai ole hiljaa vaan...... :) Kaikki käy,jos sun miehes rakastaa sua. Miten ois "Kulta......mä haluisin sun kyrpää nyt....." Tai sitten meet miehes eteen,ja vatkaat lantiota niikuin ois hyväkin biisi menossa,etkä sano mitään kun meet sen syliin pikkuhiljaa......
[/quote]
Anteeksi, mä repeilin tälle! Toi mielikuva naisesta, joka tulee yllättäen vatkaamaan lannettaan miehensä katsoessa vaikkapa jotain ohjelmaa telkkarista, on huvittava. :D
Av-mammat ei ilmeisesti tee aloitteita seksiin, koska neuvoja ei satele? Terv. Mies
aktin aikana voisit kokeilla seuraavaa: "Oh daddy, it hurts. Daddy it hurts, uuh,ooh, daddyyy! It really hurts! Uuh aah"
Toinen aika yleinen, mistä jokainen mies tykkää: "Fuck me, oh yeah, fuck me! Oh god, fuck me,yeah"
Repesin! Etenkin sille ajatukselle, että nyt tämän vastauksen kirjoittaja varmaan ihmettelee, miten ihmeessä hän on saanut 6 alapeukkua, vaikka hänellä oli niin hyvä ehdotus :) Anteeksi kirjoittajalle, hieno juttu jos tämä toimii teillä! :) Pisti vaan naurattamaan kun oikein näin sieluni silmissä ton tilanteen jos lähestyisin miestäni lempibiisin tahtiin lantiotani vetkuttaen. Ihan kun kohtaus jostain komediasta :)
Kerro mitä se miehesi sulle sanoo, niin olisi helpompaa muotoilla vastaus niihin.
Anteeks, en osannut lainata näköjään. Tarkoitin siis tämän vastauksesta nro 3. [quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 07:06"]Repesin! Etenkin sille ajatukselle, että nyt tämän vastauksen kirjoittaja varmaan ihmettelee, miten ihmeessä hän on saanut 6 alapeukkua, vaikka hänellä oli niin hyvä ehdotus :) Anteeksi kirjoittajalle, hieno juttu jos tämä toimii teillä! :) Pisti vaan naurattamaan kun oikein näin sieluni silmissä ton tilanteen jos lähestyisin miestäni lempibiisin tahtiin lantiotani vetkuttaen. Ihan kun kohtaus jostain komediasta :)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 04:22"]
Av-mammat ei ilmeisesti tee aloitteita seksiin, koska neuvoja ei satele? Terv. Mies
[/quote]Seksielämä on miehen vastuulla. Piste.
"Kyrpä" naisen suusta on sana, joka saa tanakammankin seisokin sulamaan.
Aktin aikana voisit kokeilla seuraavaa: "Voi kulta, sun penis tuntuu niin... söpöltä... se on kuin pieni... keltainen... kylpyankka... niin söpö... aah, en kestä...
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 07:27"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 04:22"]
[/quote]Seksielämä on miehen vastuulla. Piste.
[/quote]
Ei todellakaan ole. Se on kummankin vastuulla. Myös nainen on velvollinen seksin suhteen
Mitäs siinä, sen kuin ohjaat miehen käde sun intiimialueille ja höpötät kuinka haluaisit häne kovan peniksensä sisääsi...
Ai kauhee, kun on sellenen aihe, että naurattaa jo nää sketsi pätkät, niin ei oikeen pysty kirjottaa :)
Ei voi olla totta. Vasta vaakatasossa tai missä asennossa olettekaan niin voi sanoa sellaista mitä et normi oloissa puhu. Käytä fantasiaa.
Mä sain eilen, kun pussasin miestä. Koitin kyllä suudella, mutta aloitteen tekijänä olen surkea. Onneksi tuo riitti ;)
Me miehet olemme samalla kertaa sekä yksinkertaisia(himot ja seksi) ja äärettömän älykkäitä(tiede). Miksi näin on? Vastaus on luonnolaki: Naiset/äidit hoitaa kersat ja miehet, siis me! kaiken lopun.Ei kysymys ole mistään älykkyyseroista
vaan lapsista!!20 vee naisten kanssa töissä ja kuunnella heidän perheongelmistaan, Ei siinä mitään vikaa ole sinänsä..v-ttaa vain se että tuodaan perheasiat työpaikalle.Avoin kommenteille.
Tytön/Naisen seksihalut oli ja on edelleen mysteeri minulle. 70-luvun "kersana" minulla oli vain yksi "vihollinen". tyttöystävän äiti.(eli se tyttären neitsyys
paradigma. Tottakai minä sen vei kun hän sitä itse halusi.Minulle tärkeämpää oli ystävyys ja hän äiti tuleville lapsille. Hän mankui aina seksiä, Hän oli 17 ja minä 22,.V-ttaa näin vuosien jälkeen se kaksinaismoralismi mihin meitä oli opetettu, että naiset eivät halua seksiä,Tyttöystäväni rakasti mun penistä ja piti sitä hyvänä aina.(ja vica verca).
Mä menen miehen viereen ja ohjaan joko hänen kätensä mun alapäähän tai mä ohjaan oman käteni miehen alapäähän. Ehkä nyt kuitenkin hieman hipelöin ensin vartaloa etten ihan suoraa tarraa kii ja ala vemputtaa. :D ja tietysti suudelmat ja tämmöstä. Seksin aikana puhe aika vähäistä. Enemmänkin sellaista tuntuu hyvältä/kovempaa/hitaammin/pane kovaa.
Jos esim. katotaan telkkaria ujutan käteni mieheni paidan sisään ja nautiskelen hänen lämpöisen, kimmoisan, pehmeästä ihostaan (harmi vain, että hän yleensä kääntää tämän hieromiseksi: 'ihanaa kulta voisiksä vähän lujemmin puristaa tuolta harteista...' No, mikäs siinä, kyllä mä toista haluan hemmotella.) Sitten pussailen hänen niskaansa ja kun alkaa oikein hyrräämään tulee näykkäiltyä ja puristeltua jo vähän kiivaammin ja kädetkin alkaa hamuamaan housujen sisään. Ei siinä paljon puhetta tarvii...
Seksin aikana saatan tahtomattani huokailla ja riippuen seksin kulusta saatan kyllä ilmaista selkeästi; 'tuu mun sisään, mä haluun sut mun sisään...' ja :'vitsi sä tunnut hyvälle' 'joo, joo...'. jne.
Mutta ei näitä pidä miettiä, anna sun omien tunteiden ja halujen viedä. Älä jarruttele, olet sun kullan kanssa ja voit siis olla täysin oma itsesi ilman häpeää -sekin on kiihottavaa!
Vaikka tämä kuulostaa rumalta olimme "kyrpä ja vittu".Me vain yksinkertaisesti rakastimme toistemme sukupuolielimiä, tottakai toisiamme myös,my love story!.onko se rakkautta? Meille se oli.
Kuiskaa korvaan jotakin, jos haluut peuhaamaan tyyliin esim. "oonko mä sanonu tarpeeksi usein kuinka seksikkäältä/komeelta/hyvännäköiseltä sä näytät". Se ääni on tärkein, sellaisella pehmeällä seksikkäällä äänellä. :) Vähän niinku Grease-leffas Olivia sanoi "tell me about it, stud", sellasella äänellä. :)