Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua laihdutukseen!

Vierailija
18.01.2014 |

Mitä mieltä päivän ruoista?

Päivä alkaa klo 7, en ota mitään aamupalaa. Lounas klo 14: kasvisruoka kuten linssi-kasvis-tomaattikeitto, leipää(mini chiabatta tms 1kpl leipomosta) salaatilla,paprikalla ja  juustolla, vettä juomaksi ja jälkiruoaksi maustamatonjogurtti 1/2 banaanilla, 1 kiiwillä ja hillosilmällä.

Iltapalaksi klo 19: kaurapuuro (maitoon keitetty) maitoa ja pähkinöitä, hunajaa sekä itse puristetuista appelsiineista lasillinen mehua.

liikuntana reipasta aamu- ja iltalenkkeilyä yhteensä noin 8-10km

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan olet noudattanut ruokavaliotasi ja onko se pitänyt yhtenäkään päivänä?

Vierailija
2/10 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hassua että laihdutusten aloittajien mielestä laihduttaminen on kamalan helppoa alussa ja voi olla vaikka kokonaan syömättä. Silti se laihdutus ei onnistu. Mikähän menee pieleen?

Itse pudotin neljä vuotta sitten 27 kiloa kiloklubin ohjeilla, BMI 33->24, ne toimii ja jos jaksaa noudattaa kalorisuosituksia ja syö palleroita vihreiksi, niin kyllä siinä vaan laihtuu. Harmittaa vaan että laihtumisen jälkeen, työkiireet tekosyynä, luisuin osittain takaisin vanhoihin tapoihin ja painoa tuli reilu 10kg takaisin. Nyt olen yrittänyt vähämmän intensiivisesti pitää ruokailut kunnossa ja pudotella hissunkissun painoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/10 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, ei noin... Ei toss ole mitään järkeä. Syö säännöllisesti, 4-5 kertaa päivässä pieniä annoksia. Valkoiset viljat pois. Proteiineja lisää. Muuten vaikea sanoa kun en näe annoksiasi että minkä kokoisia. Mutta syö useammin, ensin paastoat 19 tuntia ja sitten 2 ateriaa viiden tunnin sisään. Sun elimistö oppii vaan varastoimaan tehokkaasti ravinnon silloin harvoin kun sitä saa.

Vierailija
5/10 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian vähän... Laihdutus kaatuu halitsemattomaan nälkään.

Vierailija
6/10 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin nälkä katoaa ja sitten lounaalla onkin hyvä ruokahalu. Näin olen nyt elellyt ihan ok tyytyväisenä. Välillä olen syönyt vielä leipää tai voileipäkeksiä ja teetä illalla.

Vierailija
7/10 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 01:35"]

Aamuisin nälkä katoaa ja sitten lounaalla onkin hyvä ruokahalu. Näin olen nyt elellyt ihan ok tyytyväisenä. Välillä olen syönyt vielä leipää tai voileipäkeksiä ja teetä illalla.

[/quote]

No mihin sä sitten tarvitset apua? Et kuitenkaan laihdu tuolla ruokavaliolla vai? Sulla nyt kuitenkin on ihan perusteet pielessä, kun kerran apua kysyit niin ystävällisesti kerron.

Vierailija
8/10 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ehdotan 4-5 ruokailukertaa päivässä.

Olen pudottanut painoa muutaman kuukauden tällaisella ruokailutahdilla:

-aamupala

-lounas, kunnon lounas

-välipala kahvilla

-iltaruoka, kunnon ruoka

En syö iltapalaa enää erikseen, iltaruoka sijoittuu kuuden jälkeen. Kun aterioita jää välistä alkaa illalla, ennen nukkumaanmenoa, jääkaapilla kärttäminen.

Olen vähentänyt hiilareita, tilalle paljon kasvista ja lihaa/kanaa/kalaa. Rahkaa, kananmunia ja raejuustoa. Sokerit pois, paitsi nyt olen pitänyt herkkupäiviä n. kerran viikossa. 

Painoa lähtenyt 10kg, 69kg lähtöpainosta 59kg kiloon.

Vierailija
9/10 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 lisää vielä.

Liikuntaa aika vähän, liian vähän. teen hyvin liikkuvaa työtä ravintola-alalla. 

Vierailija
10/10 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän, läski. Ihemkään että olet lihava tursas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme