Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadonneet naiset

Vierailija
17.10.2020 |

Juttelin taannoin pitkäaikaisen miespuolisen ystäväni kanssa deittailun vaikeudesta. Hän on joitakin vuosia sitten eronnut viisikymppinen mies, joka ei ole onnistunut kovasta yrityksestä huolimatta löytyämään itselleen kumppania. Mies on urheilullinen extrovertti, hauska ja energinen, ja vaikka deittiseuraa onkin löytynyt, ei pidempiaikaisen suhteen muodostumisesta ole tullut mitään. Mies on tuskastunut tilanteeseen - varmaan tuttua monelle täälläkin, ja ihmettelee, että minne kaikki keski-ikäiset naiset ovat markkinoilta kadonneet. Vähän huvittavastikin hän tuli toistaneeksi sitä samaa, mitä moni täälläkin eli että deittisivustoilla "pyörii vain ne samat naamat".

Jäin miettimään asiaa. Itseni lisäksi tuli mieleen heti kuusi ystäväpiiriini kuuluvaa keski-ikäistä naista, jotka ovat ulkoistaneet itse itsensä markkinoilta. He ovat eläneet jo vuosia yksin ilman minkäänlaista yritystä tai halua pariutua eivätkä hae edes satunnaista irtoseksiä mistään. Osalla on lapsia, osalla ei. Ulkoisesti on pitkää ja pätkää, tummaa ja vaaleaa, ja sosioekonomiselta taustaltaankin erilaista porukkaa. Jokainen on omalla tavallaan viehättävä eikä yksikään ole työtön, syrjäytynyt kassialma.

Mutta jostain syystä miehet eivät enää kiinnosta. Suhteet eivät kiinnosta. Seksin voi ostaa kaalimadosta. Miksi? Silloin kauan sitten, kun olin itse parikymppinen naisenalku, niin mielestäni tämmöiset "vanhukset" vielä pariutuivat, menivät jopa uudelleen naimisiin. Yksin jääneet tuntuivat olevan poikkeustapauksia.

Onko muilla samanlaisia huomioita? Vaikuttaako tämä miesten elämään millään tavalla vai onko se ihan sama, mitä keski-ikäiset naiset tekevät? Onko ystäväni poikkeus pääsäännöstä, kun toivoo ja etsii suunnilleen ikäistään naista? Miten naiset saataisiin back in the game?

Kommentit (366)

301/366 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kerran niin kaunis tai sanotaanko vähemmän ruma ja saisit miehen milloin haluat jos vain viitsisit nähdä vaivaa, mutta silti viihdyt hyvin itseksesi, niin mikä sinut tuo tänne keskustelupalstalle hokemaan tuota samaa mantraa viestistä toiseen?? Sekö että todellisuudessa olet kokeillut viehätysvoimaasi, mutta olet huomannut, että parasta ennen päivä osaltasi on mennyt jo vuosia siitten ja nyt olet siitä katkera miehille?

Tuon viestiketjun ensimmäinen oli kylläkin mies...kertoi viihtyvänsä sinkkuna.

En ymmärrä tällaista asennetta meitä sinkkuja kohtaan. Ei kaikki halua seurustella vakavasti, uskokaa jo.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
302/366 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaasta saa rahalla prostituoidun, ei muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/366 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tuttavapiirissäni eronneista  naisista vain ehkä kolme tai neljä kymmenestä on mennyt noin viiskymppisenä  enää uudelleen parisuhteeseen. Yksi on mennyt yli kuuskymppisenä. Yhteistä näille sinkkuina viihtyville on, ettei enää haaveilla asioista, jotka eivät ole mahdollisia ilman parisuhdetta. 

Vierailija
304/366 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimaasta saa rahalla prostituoidun, ei muuta.

No ei se nyt ihan näinkään ole. Eräs tuttava asunut thaimaassa yli 20vuotta ja omistaa hotelleja ja vaimona thaikku, joka itsekin omisti hotellin ja ravintoloita ennen tuttavan kanssa yhteen menoa.

Itseä vain ei ulkonäöllisesti miellytä muut kuin valkoiset

Mies52v

305/366 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä ottaa vaikka nuoremman venakon. Venakko hoitaa pappaa ja saa sitten perinnön palkaksi. Jos Papalla ei ole lapsia, tämä voi olla ihan hyvä diili.

Jos varallisuutta on, vanhemmalla papalla on ihan hyvät näkymät.

Vierailija
306/366 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Voihan sitä ottaa vaikka nuoremman venakon. Venakko hoitaa pappaa ja saa sitten perinnön palkaksi. Jos Papalla ei ole lapsia, tämä voi olla ihan hyvä diili.

Totta. Tämä on käynyt mielessä useammankin kerran.-) Toki valkoisia nyt löytyy muualtakin kuin venäjältä ja todistettavasti sieltäkin löytyy, niin halutessaan

mies52v

Vierailija
307/366 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Tämä on käynyt mielessä useammankin kerran.-) Toki valkoisia nyt löytyy muualtakin kuin venäjältä ja todistettavasti sieltäkin löytyy, niin halutessaan

mies52v

No miksi vaan ajattelet, mikset "käy hakemassa" sitä taikkua tau venäläistä? Kukaan ei estä eikä edes paheksu.

Vierailija
308/366 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä melkein unelmoin keski-iän sinkkuudesta. Nyt elän ruuhkavuosia lasten ja paljon työtä tekevän aviomiehen kanssa. Voi sitä loputonta kotitöiden tahkomista, rutiineja, tylsiä velvollisuuksia. Sitten kun lapset ovat isoja ja jospa ukkokin kyllästyisi muhin, niin voisin olla vaikka vapaa. Ymmärrän todellakin noita yksin eläviä keski-ikäisiä naisia.

Vierailija
309/366 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on etsimässä naista kuin hevosta niin ei ole kypsä parisuhteeseen ollenkaan vaikka haluaisikin kaikki sen edut. Terapiaa tarvittaisiin, kun esinellistää toisen.

Vierailija
310/366 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

No miksi vaan ajattelet, mikset "käy hakemassa" sitä taikkua tau venäläistä? Kukaan ei estä eikä edes paheksu.

Sen takia koska ei ole tarvetta. Ei ole kiinnostusta sen kummemmin parisuhteeseen tällä hetkellä.

mies52v

Vierailija
311/366 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 38 velanainen ja paria nuoruuden deittiä lukuunottamatta olen ollut sinkkuna koko ikäni. Demiseksuaalina en ihastu helposti kehenkään ja velana ei ole tarvinnut panikoida sitä, että joku pitäisi löytää äkkiä lapsen takia. Eli silleen kerrankin on mennyt kaksi asiaa hyvin yhteen!

Viihdyn yksin niin hyvin, että puolison ja parisuhteen pitäisi jotenkin parantaa elämänlaatuania, ei huonontaa sitä. En ole löytänyt vielä ketään, joka olisi herättänyt niin suurta sydämen sykettä, että voisin kuvitella itselleni parisuhteen. En ole aktiivisesti missään etsimässä suhdetta, koska vaikka sellainen olisi kiva, en tarvitse sitä niin palavasti, että olisin etsimässä itselleni miestä. Enemmin hyppään kaivoon kuin menen Tinderiin.

Uskon, että minulle paras suhde olisi kaksi itsenäistä ja lapsetonta aikuista omissa kodeissaan, ja että törmäämme jossain satunnaisesti ilman deittailukulttuuria ja kumppanin aktiivista etsimistä.

Eli silleen olen "hävinnyt" deittimarkkinoilta, etten ole siellä läsnä, mutta olen ehdottomasti suhteen kannalla, jos sopiva henkilö tulee vastaan. En vain näe vaivaa asian eteen, koska yksinkin on hyvä. Seksuaaliset tarpeet hoitaa hyvä dildo ja vilkas mielikuvitus.

312/366 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

313/366 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus epäonnistui, sori siitä.

Olin tulossa sanomaan, että onneksi ei sentään mulle ole vielä tultu mitään Gambian matkailua ehdottamaan.

Ehkä sekin päivä vielä koittaa, kun tästä kunnolla rupsahdan.

Vierailija
314/366 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Sen takia koska ei ole tarvetta. Ei ole kiinnostusta sen kummemmin parisuhteeseen tällä hetkellä.

mies52v

Loistavaa, voisitko vielä lakata saastuttamasta palstaa? Se olisi ihanaa!

Vierailija
315/366 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus epäonnistui, sori siitä.

Olin tulossa sanomaan, että onneksi ei sentään mulle ole vielä tultu mitään Gambian matkailua ehdottamaan.

Ehkä sekin päivä vielä koittaa, kun tästä kunnolla rupsahdan.

Erästä 40v naista lainaten.. on miesten markkinat. Mistä löytyisi mies jolla ei huume/alkoholi taustaa, osaa puhua,käynyt muutakin kuin peruskoulun, on suomalainen, ei rikollinen, kohtuullisen pituuden ja ulkonäön omaava, ei naistenmies, ei homo,trans,pervo...

Ehkäpä se gambia tulee sinullekin eteen:D

mies52v

Vierailija
316/366 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 41 vuotias eronnut mies ja voin sanoa itsestäni, että oon ns. itsenäinen mies. Siivoon, pyykkään, teen ruokaa, sisustan, remppaan jne. Teen lähes tulkoon kaikki mitä nainenkin pystyy suhteessa tekemään....no vielä en osaa käyttää ompelukonetta, mutta sekin on vain opettelukysymys.  Haluasin naisen kenen kans suudella, halia, olla vierekkäin, keskustella taivaan ja maan väliltä ja harrastaa seksiä, mutta ei välttämättä asua yhdessä. Ja varsinkin jos asuisi vielä lähellä niin kuvio olisi optimaalinen. Tietysti jos ajan saatossa huomaa, että kumppani on sen verran helmi yksilö ja että molemmat ovat sitä mieltä, että haluaa herätä toisen vierestä sen sijaan, että joutuisi rutistaa sitä viileetä tyynyä siinä vieressä aamuisin yksin asuessaan.

317/366 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erästä 40v naista lainaten.. on miesten markkinat.

No jos näin on, niin eihän meitä ylijäämänaisia sitten markkinoille kaivata.

Eli saadaan asua ylsiöissämme kissojen kanssa ihan rauhassa, eikö? ;)

Vierailija
318/366 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset ovat itsenäistyneet ja sinkkuus yleistynyt. ja kun tottuu yksin asumaan niin ei siinä jaksa toista enää katsella/ kuunnella.

Vierailija
319/366 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erästä 40v naista lainaten.. on miesten markkinat.

No jos näin on, niin eihän meitä ylijäämänaisia sitten markkinoille kaivata.

Eli saadaan asua ylsiöissämme kissojen kanssa ihan rauhassa, eikö? ;)

Ei tuo ollut minun mielipide, vaan erään naisen.

mies52v

320/366 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit sitten mulqqwisti kopioimaan mun aloituksen Sinkuista. Oletko persu, kun plagioimalla yrität esittää fiksua, vaikka oma järki ei riitä edes kengännauhojen solmimiseen?

- se alkuperäinen kirjoittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi