Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadonneet naiset

Vierailija
17.10.2020 |

Juttelin taannoin pitkäaikaisen miespuolisen ystäväni kanssa deittailun vaikeudesta. Hän on joitakin vuosia sitten eronnut viisikymppinen mies, joka ei ole onnistunut kovasta yrityksestä huolimatta löytyämään itselleen kumppania. Mies on urheilullinen extrovertti, hauska ja energinen, ja vaikka deittiseuraa onkin löytynyt, ei pidempiaikaisen suhteen muodostumisesta ole tullut mitään. Mies on tuskastunut tilanteeseen - varmaan tuttua monelle täälläkin, ja ihmettelee, että minne kaikki keski-ikäiset naiset ovat markkinoilta kadonneet. Vähän huvittavastikin hän tuli toistaneeksi sitä samaa, mitä moni täälläkin eli että deittisivustoilla "pyörii vain ne samat naamat".

Jäin miettimään asiaa. Itseni lisäksi tuli mieleen heti kuusi ystäväpiiriini kuuluvaa keski-ikäistä naista, jotka ovat ulkoistaneet itse itsensä markkinoilta. He ovat eläneet jo vuosia yksin ilman minkäänlaista yritystä tai halua pariutua eivätkä hae edes satunnaista irtoseksiä mistään. Osalla on lapsia, osalla ei. Ulkoisesti on pitkää ja pätkää, tummaa ja vaaleaa, ja sosioekonomiselta taustaltaankin erilaista porukkaa. Jokainen on omalla tavallaan viehättävä eikä yksikään ole työtön, syrjäytynyt kassialma.

Mutta jostain syystä miehet eivät enää kiinnosta. Suhteet eivät kiinnosta. Seksin voi ostaa kaalimadosta. Miksi? Silloin kauan sitten, kun olin itse parikymppinen naisenalku, niin mielestäni tämmöiset "vanhukset" vielä pariutuivat, menivät jopa uudelleen naimisiin. Yksin jääneet tuntuivat olevan poikkeustapauksia.

Onko muilla samanlaisia huomioita? Vaikuttaako tämä miesten elämään millään tavalla vai onko se ihan sama, mitä keski-ikäiset naiset tekevät? Onko ystäväni poikkeus pääsäännöstä, kun toivoo ja etsii suunnilleen ikäistään naista? Miten naiset saataisiin back in the game?

Kommentit (366)

Vierailija
341/366 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut parisuhteessa koko tähänastisen aikuiselämäni. (Tai olin minä viikon sinkku.) Eli 17v-52v. Nykyisen mieheni kanssa olen ollut 30 vuotta. Jos tulisi ero syystä tai toisesta niin en enää ikinä seurustelisi vakavasti saati muuttaisi miehen kanssa saman katon alle. Nykyinen suhde ok ja lapset ovat jo aikuisia. Tämä vaan on niin nähty. Viihdyn parhaiten yksin. Täysi vapaus olisi ihanaa.

Vierailija
342/366 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko sivusta todeta täällä ruudun tois puolella ois kohta nelikymppinen mies joka toimisi kaikille naisille jotka tähän on kirjoittanut (lukuun ottamatta N28). En tajua miten on niin vaikea löytää internetin välityksellä kumppania. No omalta kohdalta tuntuu että naiset eivät kirjoittele profiiliin että jaksaisi edes katsoa että voisiko meidän arvot kohdata. Ja taas ne naiset jotka tajuavat että minun arvot kohtaavat heidän kanssa eivät uskalla lähestyä!

-------------

Ne jotka mustamaalaa kaikki muut, omien vanhojen kokemuksien takia. Annetaan heidän olla katkeria, ehkä he joskus tulevaisuudessa ymmärtää että me kaikki ollaan erilaisia. Jos ei niin suurella todennäköisyydellä, harmittelevat todella paljon kuolinvuoteella.

Nimenomaan tämän takia pitää ottaa selvää ihmisestä, ennen suurempaa lähentymistä. Menneisyys usein kertoo myöskin tulevaisuuden. Minun mielestäni kumppanissa täytyy olla jotain erikoista särmää, jota muissa naisissa ei ole. Netti on helppoja panoja varten..ja noloja kohtaamisia joissa tyypit ovatkin jotain muuta mitä ilmoittivat olevansa, ja mitä kuva kertoi. Mielummin heti livenä, niin jää turha vaiva pois

mies52v

Ei heti livenä, koska silloin juuri tapahtuu se, että himo peittää järjen ja arvot. Miehet eivät tätä vaan ymmärrä, eivätkä ymmärrä arvoja parisuhteessa. Yhteiset jaetut arvot ovat parisuhteen liima. Miehet lähtevät lähes mihin tahansa suhteeseen, jos naisen ulkonäkö miellyttää ilman järkipohjaa. Miesten tyyli hakeutua parisuhteisiin aiheuttaa rikkonaisia parisuhteita ja eroja. Nainen yrittää selvittää usein paljonkin näitä arvoasioita, mutta miehet yrittävät usein torpata tätä. Tinder on hyvä esimerkki miesten maailman parinhausta ja siksi se toimii niin huonosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/366 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaikki on aina väärin. Teit niin tai näin. Jos keski-ikäinen nainen kertoo että haluaa parisuhteen niin ei vanha ämmä mihinkään kelpaa. Jos keski-ikäinen nainen kertoo ettei halua parisuhdetta ja viihtyy yksin niin on varmaan läski, ruma ja lesbo sillä kyllähän nyt mies pitää kelvata oikealle naiselle.

Vierailija
344/366 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on mennyt kiinnostus miehiä ja seksiä kohtaan sen jälkeen kun tajusin etten voi saada enää lapsia. Miehet tuntuvat olevan pelkästään seksin perässä. Aiemmin oli kiinnostusta löytää sellainen mies joka haluaisi perheen ja lapsia ja sitoutua kunnolla suhteeseen ilman epämääräistä säätöä ja hengailua. Sitten kun mukaan tulee vielä yksi seksuaalirikos, nykyään tunnen lähinnä vastenmielisyyttä sitä kohtaan, että olisi seksiä. Koska se on se, mitä edelleen pelkästään olisi tarjolla. Ja nyt ei edes voi saada perhettä.

Nuorena olin hyvin seksuaalinen. Mutta siihen liittyi toive perheen perustamisesta ym. Jos ei nyt niin ”sitten myöhemmin”.

Minulla ei ole ollut koskaan miestä, joka olisi aidosti välittänyt minusta. Enää en yritä. Ihan sama jos miehet valittaa, että naisia ei kiinnosta seksi. Syyttäkööt itseään.

Mulla on myös mennyt kiinnostus seksiin ihan vaan sen takia, kun ymmärsin jossain kohtaa mitä miehen seksuaalisuus on. Miehet aiheuttaa hirveästi pahuutta maailmassa seksuaalisuudellaan ja naisviha kukoistaa kaikkialla. On helppo elää ilman seksiä kun ymmärtää nämä asiat, kuulee ja lukee miesten kommentteja naisista.

Itsellänikin oli vielä nuorena jotain suhteita, mutta mitään aitoa välittämistä en minäkään niissä kokenut. Miehet vaan imi minusta elinvoimaa.

Alkoi tuntua siltä, että miehet lähinnä vain sietää naisia seksin takia. Valtaosa omaishoitajistakin on naisia, koska ei miehiä kiinnosta huolehtia vaimostaan tai lapsestaan kun he sairastaa. Tosi itsekästä.

Sitten miehet kehtaa vielä etsiä nuorempaa naista vanhalla iällä, koska haluavat itselleen omaishoitajan ja seksiobjektin. Ällöttävää.

Olen ajatellut että vanhana muutan yhteen jonkun naispuolisen ystäväni kanssa niin me voimme huolehtia toisistamme. Yhden kanssa olen asiasta jo puhunutkin. Mies ei ole meillä kummallakaan täysin pois suljettu ajatus, mutta sen pitää sitten olla todellista rakkautta ja välittämistä, en ala enää yksipuolisesti huolehtimaan miehen tarpeista. Enkä varsinkaan etsi ketään, se kävelee vastaan jos kävelee.

Vierailija
345/366 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen eronnut pari vuotta sitten, lapset on jo melkein täysi-ikäisiä. Viimeiset 2 vuotta menneessä liitossa olin todella yksin, hoidin lasten asiat, taloon liittyvät asiat yms. Oltiin exän kanssa kuin kämppiksiä.

En ole kertaakaan kaivannut eron jälkeen parisuhdetta. Nautin kun saan olla itsekseni, ei tarvitse ottaa huomioon muita kuin lapset. Ajatus parisuhteesta ahdistaa, ehkä menneen avioliiton vuoksi. En koe tarvitsevani miestä mihinkään ja ajattelen, että parisuhde veisi vaan energiaa minulta, ei vaan kiinnosta. Nautin kun saan tehdä yksin asioita. Seksiä kaipaan harvoin, oma käsi paras ja laatikollinen leluja😁

Vierailija
346/366 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toivoisin löytäväni mukavan miehen. Sinkkuna nyt kolmisen vuotta. Mä voisin siivota ja pestä pyykit ja jättää kaupassa käymiset ja ruuan laiton miehen huoleksi. Taloustilille x eur kuukaudessa.

Ulkoilua harrastan enkä ole hoikka. n48

Vierailija
347/366 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut parisuhteessa koko tähänastisen aikuiselämäni. (Tai olin minä viikon sinkku.) Eli 17v-52v. Nykyisen mieheni kanssa olen ollut 30 vuotta. Jos tulisi ero syystä tai toisesta niin en enää ikinä seurustelisi vakavasti saati muuttaisi miehen kanssa saman katon alle. Nykyinen suhde ok ja lapset ovat jo aikuisia. Tämä vaan on niin nähty. Viihdyn parhaiten yksin. Täysi vapaus olisi ihanaa.

Aika kornia sanoa, että viihdyt parhaiten yksin, kun et ole koskaan ollut ihan todellisuudessa yksin. 

Minä olen ollut aina yksin enkä ainakaan itse osaa sanoa, viihdynkö parhaiten yksin vai perheessä, koska kokemusta ei ole. Yksinäisenä kaipaan seuraa, mutta voisi olla että alkaisin myös tyydyttyneenä kaivata yksinoloa. Samoin perheen keskellä ihan taatusti ihminen kaipaa omaa tilaa ja rauhaa. 

Vierailija
348/366 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas ei ole palstan tursasnaisilla mitään muuta elämässään kuin kotitöistä valittaminen.

Sinkkunako elätte paskassa? Toisaalta hyvä jos nämä märisijät pysyvätkin sinkkuina.

Yksikään mies ei ala naisen kanssa suhteeseen kotitöiden takia, vaikka te niin kuvittelette. 

Elän sinkkuna kauniissa ja puhtaassa kodissa eikä yhtään itketä. Mutta se kyllä pisti lähtemään, kun eksä oletti, että tuon talouteen puolet rahoista ja vastaan yksin kodinhengettäriydestä, lisäksi teen lumitöitä ja leikkaan ruohoa ja hoidan itse oman autoni. 

Se on tietenkin väärin, että vastaisit yksin kodinhengettäriydestä. Mutta eikö naiselta sitten saa odottaa lumitöitä ja ruohonleikkuuta? Tai puolta menoista ja oman autonsa hoitoa?

Saa odottaa mutta sitten pitää olla myös niin että mieheltä saa odottaa ruoanlaittoa, tiskausta, pyykkien pesua, siivoamista, lasten asioiden hoitamista jne jne jne. Meillä tyypillinne tilanne viime viiikonloppuna, oli perhejuhlat, minulla kiire saada kaikki valmiiksi. Miehen reviiriä on talon lämmitys, ja hän vain suunnitteli jättävänsä sen tekemättä (lue minun tehtäväksi) koska oli muuta menoa. Siis että mies ei osallistu MILLÄÄN lailla juhlajärjestelyihin ja SEN LISÄKSI yrittää nakittaa minulle omat hommansa vain koska ei just sinä päivänä viitsi. Olen välillä niin kypsä miehen itsekkyyteen ettei mitään rajaa.

Vierailija
349/366 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkahattutäti kirjoitti:

Parisuhde on usein huono diili naiselle. Kannattaa miettiä tosi tarkkaan, kannattaako siihen lähteä.

Moni nuori nainen haluaa ihan pakonomaisella vimmalla sen perheen, ja sitten kun se on saatu, tajutaan, että tuli haukattua paskaa.

Parisuhde on sinun mielestäsi huono diili naiselle siinä tapauksessa jos käy niin että nainen ei voi kupata mieheltä miehen tienaamiaaan rahoja. Mutta ääni muuttuu kellossa jos mies maksaa sinun ulkomaan lomamatkasi, hankkii pihaan upo uuden BMW:n, nikkaroi kotona ja pitää kodin kunnossa. Hankkisit sinäkin itsellesi elämän.

Kai ymmärrät, että parisuhde on diili, jonka pitää hyödyttää molempia, jotta on motivaatio pysyä siinä. Jos mies ei anna taloudellista hyötyä, hyödyn tulee tulla lisääntyvänä vapaa-aikana niin, ettei kaikkia kotitöitä tarvitse tehdä yksin.

Yksi vaihtoehto on myös erilliset asunnot ja erilliset rahat. Kumpikin hoitaa itse oman taloutensa fyysisesti ja taloudellisesti. Minulla on sellainen mielikuva, että tämä kiinnostaa keskimäärin enemmän naisia kuin miehiä, joten tiputtaa pohjaa tuolta rahaväitteeltä ja vahvistaa tasapainoväitettä.

Allekirjoitan tuon että olisi paras jos miehellä ja naisella olisi omat asunnot ja taloudet. Mutta mutta kun se nainen kuitenkin käy siellä miehen kukkarolla syystä että miehen kukkaro on paksumpi. Tai sitten ei tehdä sitä yhteistä lomamatkaa koska naisella ei ole varaa siihen. Miehen se on maksettava mikäli haluaa mielitiettynsä kanssa yhdessä matkaan. Valitettavasti. Nimimerkillä kokemusta on.

Miksi et etsi varakkaampaa kumppania tai matkusta yksin tai muiden ystävien kanssa? Mitä ihmeen valittamista tämä on? Ei nainen voi elää yli varojensa sen takia, että sinä haluat matkustaa. Juuri oli ketju, jossa naiset kertoivat miten maksavat miehensä matkoja, jotta voivat yhdessä reissata. Minä myös maksoin eksäni matkoja täysin nurisematta. 

Vierailija
350/366 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä keskustelussa ajatellaan, että parisuhde tarkoittaa yhdessä asumista ja sen mukanaan tuomia ongelmia. Mikä pakko on muuttaa yhteen sen miesystävän kanssa? Kumppanuuden voi jakaa niinkin, että molemmilla säilyy omat asunnot.

Minulla on kokemuksia että tällöinkin se mies odottaa että nainen hoitaa miehenkin asunnolla kotityöt, lumitöitä, haravointia jne. Eikä ole vain yksi kokemus. Olenkin tiukasti sanonut että minulla on kotonani ihan omat työt enkä toisten töitä hoida, ei vaan kelpaa.

Vierailija
351/366 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta miehenä minuun mitenkään. En ole itsekään ikinä ollut seurustelutyyppiä. Seksiä ostan nuorilta naisilta netistä pari kertaa vuodessa ja pari kertaa vuodessa ulkomailta, mikä riittää mainiosti. Lisääntymiskyvyttömillä naisilla ei ole enää yhteisönkään kannalta mitään väliä, joten miksi sillä olisi mitään väliä? Toivottavasti tekevät viimeiset vuotensa sitä mikä tekee heidät onnelliseksi. Ja jos siihen ei kuulu läheisyys samanikäisen miehen kanssa, niin sitten siihen ei kuulu läheisyys samanikäisen miehen kanssa.

Vierailija
352/366 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta miehenä minuun mitenkään. En ole itsekään ikinä ollut seurustelutyyppiä. Seksiä ostan nuorilta naisilta netistä pari kertaa vuodessa ja pari kertaa vuodessa ulkomailta, mikä riittää mainiosti. Lisääntymiskyvyttömillä naisilla ei ole enää yhteisönkään kannalta mitään väliä, joten miksi sillä olisi mitään väliä? Toivottavasti tekevät viimeiset vuotensa sitä mikä tekee heidät onnelliseksi. Ja jos siihen ei kuulu läheisyys samanikäisen miehen kanssa, niin sitten siihen ei kuulu läheisyys samanikäisen miehen kanssa.

??

Ihan vain tiedoksi, että mitään yhteisöä ei edes olisi ilman niitä vanhempia naisia.

Tuon takia naiset elää niin kauan aikaa, ilman niiden tietotaitoa ihmisyhteisöt eivät olisi selvinneet hengissä ja pystyneet pitämään lapsia hengissä. Lasten selviytyminen riippuu täysin vanhojen naisten kokemukseen ja siirrettyyn tietoon perustuvasta tietotaidosta.

Miehet kuolee kaikissa yhteisöissä nuorina verrattuna naisiin tuon takia.

Ihminen on ns. kulttuuria siirtävä eläin kuten esim. elefantit ja vaikkapa miekkavalaat, silloin tärkein osa sitä yhteisöä on vanhemmat naaraseläimet, juuri tiedon siirtymisen takia.

Vierailija
353/366 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ne samanikäiset miehet ostaa seksiä nuorilta naisilta netistä niin eipä houkuta ajatus läheisyydestä sellaisen kanssa.

Vierailija
354/366 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

??

Ihan vain tiedoksi, että mitään yhteisöä ei edes olisi ilman niitä vanhempia naisia.

Tuon takia naiset elää niin kauan aikaa, ilman niiden tietotaitoa ihmisyhteisöt eivät olisi selvinneet hengissä ja pystyneet pitämään lapsia hengissä. Lasten selviytyminen riippuu täysin vanhojen naisten kokemukseen ja siirrettyyn tietoon perustuvasta tietotaidosta.

Miehet kuolee kaikissa yhteisöissä nuorina verrattuna naisiin tuon takia.

Ihminen on ns. kulttuuria siirtävä eläin kuten esim. elefantit ja vaikkapa miekkavalaat, silloin tärkein osa sitä yhteisöä on vanhemmat naaraseläimet, juuri tiedon siirtymisen takia.

Lisään vielä, kun muistin tuosta lisääntymiskyvyttömyydestä.

Ihmisissä syntyy aina tietty määrä lisääntymiskyvyttömiä naisia, joilla on joku ongelma, joka johtaa siihen etteivät saa lapsia.

Tuo esiintyy ympäri maailmaa kaikissa yhteisöissä.

Syyksi on arveltu myös lasten selviytymistä, kun osa naisista on lisääntymiskyvyttömiä, lasten selviytyminen lisääntyy, koska on enemmän aikuisia naisia huolehtimassa niistä, joten enemmän resursseja.

Luonto on suunnittelut kaikin tavoin, että lapset selviytyvät, ja siihen kuuluu mm. naisten eläminen hyvin vanhoiksi ja myös se, että osa naisista ei pysty lisääntymään ollenkaan.

Vierailija
355/366 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko sivusta todeta täällä ruudun tois puolella ois kohta nelikymppinen mies joka toimisi kaikille naisille jotka tähän on kirjoittanut (lukuun ottamatta N28). En tajua miten on niin vaikea löytää internetin välityksellä kumppania. No omalta kohdalta tuntuu että naiset eivät kirjoittele profiiliin että jaksaisi edes katsoa että voisiko meidän arvot kohdata. Ja taas ne naiset jotka tajuavat että minun arvot kohtaavat heidän kanssa eivät uskalla lähestyä!

-------------

Ne jotka mustamaalaa kaikki muut, omien vanhojen kokemuksien takia. Annetaan heidän olla katkeria, ehkä he joskus tulevaisuudessa ymmärtää että me kaikki ollaan erilaisia. Jos ei niin suurella todennäköisyydellä, harmittelevat todella paljon kuolinvuoteella.

Nimenomaan tämän takia pitää ottaa selvää ihmisestä, ennen suurempaa lähentymistä. Menneisyys usein kertoo myöskin tulevaisuuden. Minun mielestäni kumppanissa täytyy olla jotain erikoista särmää, jota muissa naisissa ei ole. Netti on helppoja panoja varten..ja noloja kohtaamisia joissa tyypit ovatkin jotain muuta mitä ilmoittivat olevansa, ja mitä kuva kertoi. Mielummin heti livenä, niin jää turha vaiva pois

mies52v

Ei heti livenä, koska silloin juuri tapahtuu se, että himo peittää järjen ja arvot. Miehet eivät tätä vaan ymmärrä, eivätkä ymmärrä arvoja parisuhteessa. Yhteiset jaetut arvot ovat parisuhteen liima. Miehet lähtevät lähes mihin tahansa suhteeseen, jos naisen ulkonäkö miellyttää ilman järkipohjaa. Miesten tyyli hakeutua parisuhteisiin aiheuttaa rikkonaisia parisuhteita ja eroja. Nainen yrittää selvittää usein paljonkin näitä arvoasioita, mutta miehet yrittävät usein torpata tätä. Tinder on hyvä esimerkki miesten maailman parinhausta ja siksi se toimii niin huonosti.

Olen naisena täysin eri mieltä. Ehdottomasti kannattaa tavata nopeasti livenä, koska jos kemiat eivät kohtaa/toista ei koe puoleensavetävänä, niin on aivan sama kuinka samanlaiset arvot tai luonteet ovat, koska parisuhdetta siitä ei synny. Korkeintaan ystävyys.

Se, että "himo" on alussa voimakas ei estä millään tavalla tutustumasta myös sen toisen luonteeseen ja arvomaailmaan. Sitä kutsutaan seurusteluksi. Ja vasta kun huomataan, että on myös samanlaiset arvot, toiveet, suunnitelmat jne, on aika sitoutua avo- tai avioliittoon.

Vierailija
356/366 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli vaan mieleen, että onko parisuhde ja miehen ”saaminen” alunperin eli nuorena monelle naiselle semmoinen statukseen perustuva pakkomielle, niin sitten se todellisuus iskeekin pettymyksen lailla kasvoille?

Eli ei naida sielunkumppania, vaan hankitaan joku äijä statuksen vuoksi siihen että voi sitten tyttöjen illoissa puhua ”mun miehestä” ja on se parisuhteessa olevan naisen status?

N27, ikisinkku

Tämähän se on. Tavoitellaan niitä suosittuja poikia ja miehiä, joiden kanssa naisella ei ole mitään yhteistä, mutta tavoitella pitää, koska naisten keskinäinen kateus on niin vahva ja se on "voittaja", joka saa sen muiden haluaman miehen.  Sitten päästään elämään täydellistä instagram -elämää, joka on kopioitu naistenlehdistä ja muiden naisten jakamista kuvista. Lopputuloksena on kallis elämä, joka ei tyydytä parisuhteen kumpaakaan puoliskoa, eikä siinä suhteessa mitään rakkautta ole.

Siinäpä suhteessa onkin sitten kiva kärvistellä ja katkeroitua miehiä kohtaan ja hokea itselleen "miehet on sikoja", kun kyse onkin ollut vain omista paskoista valinnoista.

Sitten ne oikeasti kivat pojat ja miehet, joita kohtaan olisi naisella olisi sielunkumppanuutta ja rakkauttakin löytyisi, mutta kun ne ei ole niitä suosittuja, jäävätkin lehdillä soittelemaan...

Ymmärsit väärin. Tuossa nainen aloittaa parisuhteen ensimmäisen halukkaan miehen kanssa, ei jonkun suositun. Samoin tekee mies. Siinä ei tule onnellista parisuhdetta, kun kumpikin on ihan väärän ihmisen kanssa. Eri

Ei, ymmärsin ihan oikein. Ei se status tule siitä luokan nörttipojasta, vaan siitä luokan pahiksesta, jota kaikki muutkin tytöt haluaa.

Tässä ketjussa on kyse aikuisista, ei yläasteikäisten ihastumisista. Aikuisilla on jo isommat ympyrät kuin koululuokka.

Kysehän oli naisten seurusteluhistoriasta, joka alkaa opiskeluaikoina ja jolloin ne katkeroitumiset ja ekat pitkät parisuhteet muodostuu.

Silloin kun mies kirjoittaa "luokan pahiksesta, josta kaikki tytöt kilpailevat", niin tarkoitetaan suunnilleen rippikouluikäisiä tai nuorempia lapsia. Peruskoulusta ei voi puhua opiskeluaikoina, kyseessä on koulu.

Vaikka itse tiedän kaksi paria, joiden seurustelu alkoi rippikoulusta ja jatkuu edelleen, niin se on edelleen hyvin harvinaista. Lukion ekalla luokassa muutama seurusteli, mutta tavallisempaa se alkoi olla vasta lukion viimeisellä luokalla. Siinä vaiheessa oltiin jo täysi-ikäisiä ja seurustelukumppanit oli usein muualta kuin omasta koulusta. Minä en tiedä, mistä sinä nuo kuvitelmasi olet keksinyt, mutta ne ei ole oikeasta elämästä.

Hah, se on palstan yläastejankkaaja. Kuinka hän saisi sen paremman menneisyyden! Vai olisiko se syy ollutkin ihan vaan käytöksessä.

Vierailija
357/366 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet olettaa että nainen on siivoja-pyykkääjä-ruuanlaittaja-palvelija.

Tämä rooli ei kiinnosta.

Vierailija
358/366 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo aikoinaan appiukko esitti anopille että tehdään yhdessä työt esim. kesämökillä. Niin, ne ns miesten työt piti tehdä yhdessä, ne jotka appiukkoa kiinnosti, kalastaminen, remontointi ym. Anna olla kun oli kyse ns. naisten töistä kuten tiskaamisesta, eipä appiukkoa näkynyt. Kummallista jos akka kyllästyy...

Vierailija
359/366 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, katosin Tinderistä, ei siinä sen kummempaa. Olen kaunis, hoikka ja ihana jo 40 täyttänyt nainen. En kertakaikkiaan enää jaksanut lihavia ja partanaamaisia miehiä, joilla on tyhjät profiilit tai 1 epäselvä kuva yms. Ne joiden kanssa tuli mätsi olivat hiljaa. Miten miehet eivät osaa kirjoittaa profiilitekstissä?? Tai aloittaa juttelua?? Itse jos aloitit juttelun tuli vastaan olo että nautitaan nyt kun nainen "lähti perään". Olen ihan älyttömän pettynyt, noin huonosti minua ei ole kohdeltu missään livenä. Ihmiset ohittavat sut siellä kuin olisit itsestäänselvä saalis(?). En tiedä miten edetä tästä kun en baareissa käy, ehkä alan vain puhumaan jollekin ulkona tai kaupassa, en tiedä. Ainakin kohtelu on reilua, toisin kuin Tinderissä. Joku sanoi täällä hyvin jotain että mielenterveydellisistä syistä kannattaa kontakteja yrittää saada harrastuksista ja työelämästä ja jättää some omaan arvoonsa.

Miksi naisille on aina niin iso ja vaikea juttu aloittaa keskustelu Tinderissä? Korkeintaan joskus harvoin pitkin hampain. Sitten miehiä syytetään siitä, ettei he suvaitse aloittaa.

Ei niistä miehenkään aloittamista keskusteluista usein mitään tule.

Vierailija
360/366 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap tietää ettei vain olisi niin ettei miehelle ole kukaan kelvannut niistä siellä olevista? "Aina samat naamat", no niin kai kun eivät miehille kelpaa parisuhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme