Te jotka koette vahvasti, että olette kohdanneet sen oikean, sielunkumppanin:
Miltä se tuntuu? Mistä tiedätte sen? Miten kohtasitte? Onko veto toiseen, kuin toinen vetäisi voimakkaalla magneetilla puoleensa? Millainen suhteenne on? Onko kumppanisi kuin toinen puolisko sinusta?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi takaperin on eräässä tapahtumassa törmäsin mieheen, joka jollakin tavalla "loisti" minulle.
Olimme heti ensihetkistä kuin vanhat hyvät tutut ja rakastuimme ensisilmäyksellä. .Vetovoima välillämme oli jotain aivan käsittämätöntä. Suhdehan tästä seurasi, vaikka mies oli varattu ja vaikka järki yritti sanoa, ettei kannata. Mutta ne hetket, jotka meillä on ollut ne ovat olleet kuin pala taivasta. En ollut aiemmin uskonut mihkään kaksoisliekkeihin tai sielunkumppaneihin, mutta nyt uskon. Vaikka aikaa on kulunut ajattelemme vielä toisiamme päivittäin, eikä välillämme oleva henkinen yhteys tai vetovoima ole vuosien aikana heikentynyt, vaikka emme enää tapaa kuin satunnaisesti.
Minulla myös tuo kokemus,että tämä ihminen " loistaa" minulle. Siis todella näin hänen päänsä ympärillä kirkasta säteilyä, todella erityistä ja erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi takaperin on eräässä tapahtumassa törmäsin mieheen, joka jollakin tavalla "loisti" minulle.
Olimme heti ensihetkistä kuin vanhat hyvät tutut ja rakastuimme ensisilmäyksellä. .Vetovoima välillämme oli jotain aivan käsittämätöntä. Suhdehan tästä seurasi, vaikka mies oli varattu ja vaikka järki yritti sanoa, ettei kannata. Mutta ne hetket, jotka meillä on ollut ne ovat olleet kuin pala taivasta. En ollut aiemmin uskonut mihkään kaksoisliekkeihin tai sielunkumppaneihin, mutta nyt uskon. Vaikka aikaa on kulunut ajattelemme vielä toisiamme päivittäin, eikä välillämme oleva henkinen yhteys tai vetovoima ole vuosien aikana heikentynyt, vaikka emme enää tapaa kuin satunnaisesti.Minulla myös tuo kokemus,että tämä ihminen " loistaa" minulle. Siis todella näin hänen päänsä ympärillä kirkasta säteilyä, todella erityistä ja erikoista.
Sama myös täällä, tosin näen sen koko hänen kehossaan. Kerran tosin nähnyt mustaa hänen ympärillä(?) Kun olen hänen lähellä niin en ole muistaakseni nähnyt mitään, mutta kauempaa tarkkaillessa välillä näen kuin olisi kirkkaat ääriviivat hänen ympärillä. Ihanaa etten ole ainoa!
En ole suhteessa hänen kanssaan, mutta hän jos joku on "sielunkumppanini". Olen ihastunut moniin miehiin elämäni aikana, mutta tästä menin aivan totaalisen sekaisin moneksi kuukaudeksi ja oli muutenkin tälläinen "rakkautta ensisilmäyksellä" keissi, vaikka muut ihastumiset on vaatinut yleensä ainakin viikon tai parin säännöllistä näkemistä.
Jos rakastuminen tavallisesti kestää korkeintaan pari vuotta, niin kestääkö vahvat tunteet voimakkaana pidempään sielunkumppanin kohdalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä se tuntuu? Helpolta. Mukavalta. Siltä, että näin kuuluu olla, me kuulumme yhteen.
Mistä tiedätte sen? Lähes 10 vuoden yhdessäolon jälkeen tuntuu, että on kotona, kun on toisen kanssa. Kumppani saa parhaat puolet esille. Voi olla 100 % oma itsensä. Kommunikaatio pelaa kaikessa.
Miten kohtasitte? En ota tähän kantaa, ettei tunnisteta.
Onko veto toiseen, kuin toinen vetäisi voimakkaalla magneetilla puoleensa? On.
Millainen suhteenne on? Tasapainoinen, tasa-arvoinen, helppo, mukava, intohimoinen...
Onko kumppanisi kuin toinen puolisko sinusta? On. Tunnen olevani kokonainen hänen kanssaan.
Kuulostaa ihanalta. Saanko kysyä mitä ongelmia teillä on? Koska kaikilla on.
Ei oikeastaan ongelmaksi asti pääse mikään, kun kaikista asioista (vaikeistakin) kommunikoidaan heti, kun niitä ilmenee. Meidän suhde alkoi todella myrskyisästi, melkeinpä ensimmäiset 3-4 vuotta vain riideltiin. Ja silti vetovoima oli jotain niin ainutlaatuista, että yhdessä pysyttiin. Enää ei tarvitse riidellä mistään.
Nyt kun tämä ketju nousi ja satun olemaan paikalla, niin kerron vielä sellaisen olennaisen seikan, että noiden alkuvuosien riitelyn ohessa siis myös rakasteltiin aivan jatkuvasti. Oli oikeastaan kaksi vaihtoehtoa yhdessäololle: joko kiihkeä riitely tai kiihkeä rakastelu.
Riitely loppui, rakastelu jatkuu vieläkin.
On ainoa mies, jonka kanssa olen saavuttanut orgasmin, tätä ennen en kenenkään kanssa. Ja tosiaan, kohta tulee 10 vuotta täyteen, ja hyvin harvinaista on, että menisi edes yksi päivä rakastelematta. Tavallisempaa on se, että kahdesti. Aamulla ja iltapäivällä, kun tullaan töistä kotiin.
Mikä riitelyn aiheutti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä se tuntuu? Helpolta. Mukavalta. Siltä, että näin kuuluu olla, me kuulumme yhteen.
Mistä tiedätte sen? Lähes 10 vuoden yhdessäolon jälkeen tuntuu, että on kotona, kun on toisen kanssa. Kumppani saa parhaat puolet esille. Voi olla 100 % oma itsensä. Kommunikaatio pelaa kaikessa.
Miten kohtasitte? En ota tähän kantaa, ettei tunnisteta.
Onko veto toiseen, kuin toinen vetäisi voimakkaalla magneetilla puoleensa? On.
Millainen suhteenne on? Tasapainoinen, tasa-arvoinen, helppo, mukava, intohimoinen...
Onko kumppanisi kuin toinen puolisko sinusta? On. Tunnen olevani kokonainen hänen kanssaan.
Kuulostaa ihanalta. Saanko kysyä mitä ongelmia teillä on? Koska kaikilla on.
Ei oikeastaan ongelmaksi asti pääse mikään, kun kaikista asioista (vaikeistakin) kommunikoidaan heti, kun niitä ilmenee. Meidän suhde alkoi todella myrskyisästi, melkeinpä ensimmäiset 3-4 vuotta vain riideltiin. Ja silti vetovoima oli jotain niin ainutlaatuista, että yhdessä pysyttiin. Enää ei tarvitse riidellä mistään.
Nyt kun tämä ketju nousi ja satun olemaan paikalla, niin kerron vielä sellaisen olennaisen seikan, että noiden alkuvuosien riitelyn ohessa siis myös rakasteltiin aivan jatkuvasti. Oli oikeastaan kaksi vaihtoehtoa yhdessäololle: joko kiihkeä riitely tai kiihkeä rakastelu.
Riitely loppui, rakastelu jatkuu vieläkin.
On ainoa mies, jonka kanssa olen saavuttanut orgasmin, tätä ennen en kenenkään kanssa. Ja tosiaan, kohta tulee 10 vuotta täyteen, ja hyvin harvinaista on, että menisi edes yksi päivä rakastelematta. Tavallisempaa on se, että kahdesti. Aamulla ja iltapäivällä, kun tullaan töistä kotiin.
Hän pyörii mielessä päivittäin ja näen unta hänestä viikoittain. Valitettavasti tunne ei ollut molemminpuileinen. Erosta 7 vuotta aikaa
Sori typerä kysymys, ei ole tarkoitus vinoilla tai loukata, mutta oletteko te kaikki vastaajat hyvännäköisiä ihmisiä? Siis selkeästi viehättävämpiä kuin peruspertit ja -pirkot. Tai ovatko sielunkumppaninne?