Suomen surkein kuski
Kommentit (95)
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:48"]
Hyvä ohjelma, saa nauraa vedet silmissä :D vähän vaan ihmetyttää, että miten ne on ikinä edes saaneet ajokorttia :DD
[/quote]
Kiljuukohan se Anna joka kerta noin paljon, kun auton rattiin istahtaa? Järkyttävää ajatella, että täällä Turussa se samassa liikenteessä pyörii kuin minäkin... Huh huh!
Se Annan apukuski on ihan huippu! "Pitää laittaa lasit silmille, että näkee mihin törmätään!" :D viime kauden parhaat oli Tiina ja Noona. Vaikka kieltämättä Nonan ajossa ei ollu mitään hauskaa, oli sen nauru kyllä hitoksen tarttuva! :)
Pelottavaa, että noi kaikki ohjelmassa olevat ovat saaneet joskus ajokortin. Voisi tosin tuottaa itsellekin vaikeuksia vieraalla (tuotantoyhtiön?) autolla peruutella vaikkapa peräkärry perässä johonkin pieneen koloon.. Mutta ei mulla auto sentään yleensä viittä kertaa ennen ensimmäistä risteystä sammu..
P.s. Mäkkäri on hottis!
On se kyllä hauska sarja. Se vesitehtävä oli hervoton, neiti otsatukka kunnostautui siinäkin.
Minua kauhistuttaa ajatella, että tämä blondi Anna asustaa samassa kaupungissa kuin minä. Toivottavasti emme ikinä ole autoilla yhtä aikaa samalla kadulla...
"Lienee itsestään selvää ettei paniikkihäiriöinen voi ajaa autolla liikenteessä eikä saada ajo-oikeutta."
Minä kävin autokoulun melkein loppuunsaakka ja mulla on iso kasa mielenterveysongelmia. Jätin kesken kun ei se lähteny sujumaan, pelotti hyppääminen auton rattiin ja kaikki oli liian monimutkaista (liikenne, säännöt, vaihteet).
Autokolut ei testaa mielenterveysongelmia. Kaikki päästetään läpi. Pitää vaan yrittää tarpeeks monta kertaa.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 21:53"]
Mikäs muuten se sähköinen ajotapavalmentaja on mitä siinä lopussa annetaan palkinnoksi?
[/quote]
Se oli hyvä kun Juusto sanoi lopuksi, että "tästä varmaan juoruillaan vauva palstalla" tai jotain semmoista :D
Ohjelmassa esiintyvät kuskit pitäisi kaikki laittaa uudestaan autokouluun ja kortit pois
Anna on huippu, uskomattoman hauska persoona :D
Onneks on heidänlaisia ihmisiä maailmassa.
Ei tään elämän niin vakavaa pie olla..
T: kundi Savosta
Suomen Surkein Ohjelma. Surkeasti tehty ja toteutettu.
Niin väkisinväännettyä ja teennäistä. Tuomarit nihilisti-natseja, joilla järjetön pätemisen tarve. Nauttivat v***uilusta ja alistamisesta, mutta ovat kuitenkin niin ammattitaidottomia ja huonoja etteivät useinkaan kehtaa tehdä ensin mallisuoritusta tms. Voisivat myös heti neuvoa ja vinkkailla edes joskus tarpeen mukaan kun kerran kuskit jo huonoiksi todettu. Silti muka "hämmästyvät" alvariinsa kokelaiden surkeudesta ja epäonnistuneista suoritteista..
Mäkkäri on lässy, valju babyface, mitätön ja tylsä.
Ämmä Kimittäjäläinen on plottinokka tyrkky, jonka ulkonäkö/taidot/rahat ei riittäny formuloihin eikä kokoomukselle, niin kiva nyt sentään lohdukkeeksi päteä apukoululaisille..
Jos ainajakaikkialla niin korrekti ihanaaihanaaihanparhautta nuoleskelu on ok, niin olkoon myös kriittisempi katselmus.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 11:44"]Ootko käsittänyt ohjelman luonteen vähän väärin? Eihän tarkoitus ole seurata mitään ohjattua ajo-opetusta vaan tuomareiden roolihan on nimenomaan arvostella suorituksia. Eihän jossain tanssii tähtien kanssa-kisassakaan tuomarit näytä miten se olisi pitänyt mennä.[/quote]
Kyllä muuttotehtävässä olisi ollut hyödyllistä näyttää, miten homma olisi pitänyt hoitaa, mutta se taisi jäädä leikkauspöydälle.
Ja mitä tulee tuomareiden taitoihin, niin nelosjakson alussa Tuomo vetää melko kauniin ajosuorituksen: http://www.mtvkatsomo.fi/?progId=299651 Ei ehkä ihan jokaiselta onnistuisi.
ja samassa jaksossa Jussi opettaa miten taskuparkki kuuluu tehdä...
http://www.mtvkatsomo.fi/?progId=299651
"Niin väkisinväännettyä ja teennäistä. Tuomarit nihilisti-natseja, joilla järjetön pätemisen tarve. Nauttivat v***uilusta ja alistamisesta, mutta ovat kuitenkin niin ammattitaidottomia ja huonoja etteivät useinkaan kehtaa tehdä ensin mallisuoritusta tms. Voisivat myös heti neuvoa ja vinkkailla edes joskus tarpeen mukaan kun kerran kuskit jo huonoiksi todettu. Silti muka "hämmästyvät" alvariinsa kokelaiden surkeudesta ja epäonnistuneista suoritteista"
Ootko käsittänyt ohjelman luonteen vähän väärin? Eihän tarkoitus ole seurata mitään ohjattua ajo-opetusta vaan tuomareiden roolihan on nimenomaan arvostella suorituksia. Eihän jossain tanssii tähtien kanssa-kisassakaan tuomarit näytä miten se olisi pitänyt mennä.
Mun mielestä ei oo yhtään nihilisti jos sanoo suoraan niinkuin asiat on. Musta viime jaksossa oli hyvä että se miestuomari pudotti Annan maan pinnalle kun se vaan kikatteli ja vähätteli osumia.
Ja hei: oikeesti oon saanut ohjelmasta aika hyviä vinkkejä miten taskuparkki tehdään ja miten jarrutetaan oikein
Sitä vaan mietin, että mikä testi on peruuttaa asuntovaunulla? Suurin osa suomalaisista ajokortillisista ihmisistä ei ikinä aja asuntovaunulla saati peruuta sillä. Miksi sitten näiden Suomen surkeitten kuskien täytyy osata tehdä joku tuollainen ihan päätön homma? Ja ei, en osaisi minäkään asuntovaunua peruuttaa enkä siihen edes ryhtyisi.
Mutta eiks se tuomari sanonutkin että niiden kortilla on teoriassa mahdollista ajaa just tuollaista yhdistelmää. Ja ihan sama sen ison pakun kanssa, harva varmaan sellasella lähtee liikenteeseen mutta se olis kuitenkin ihan mahdollista.
Siks tää suomiversio on mun mielestä parempi kuin esim kanadalainen, siellähän ne pistettiin ajamaan jollain ihme erikoislimusiinilla ja kuorma-autolla
Toi pakettiauto ja asuntovaunu tehtävä on vähän sellanen että niitä saa joo ajaa ihan tavan B-kortilla, mutta niitä ei opeteta autokoulussa. Vaikka mun mielestä ehdottomasti pitäs jos kerran niitä saa liikuttaa suoritettuaan sen B-kortin.
Epäilen että esimerkiksi tällä kaudella mukana ja jäljellä olevista kukaan ei varmaan ole juuri pakettiautolla ajellut.
No onneksi niillä ei ole AB korttia kaikilla, huikeeta olisi laittaa ne ajamaan moottoripyörällä. Anna on hauska ja hyvä esiintymään.
En ymmärrä, miksi sitten yleensä ajaa kalliin ajokortin, jos ei aio autoa ajaa? Jos tarvitsee vain henkilöllisyystodistuksen, niin eiköhän henkilökortti sentään ole pikkuisen halvempi...