Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen surkein kuski

Vierailija
17.01.2014 |

onko se joku lainaformaatti?

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 jatkaa: Kun flirttailivat niin kovin :)

Vierailija
22/95 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi se tyttö oli nolo. Myötähäpeä oli suuri :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole vielä vastannut ap:n kysymykseen, onko kyseessä lainaformaatti?

Vierailija
24/95 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lainaformaatti

Vierailija
25/95 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 20:47"]

Kukaan ei ole vielä vastannut ap:n kysymykseen, onko kyseessä lainaformaatti?

[/quote]

Siihen vastattiin heti ensimmäisessä viestissä. Silmä käteen!

Vierailija
26/95 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juontaja pois! SAe oli niin nolo, kun suorastaan valui hunajaa sen vaalean mimmin päälle. Ällöttävä, yhtä ällöttävä kuin Sampo Marjomaa!!!!! Lisäksi kuvausryhmä oli järkyttävän huono. Joka jumalan kohtauksessa näkyi juoksevia kameramiehiä ja äänimiehiä tai muuta kuvausporukkaa. Voisivat ottaa mallia Ruotsin vastaavasta sarjasta tai brittiversiosta.

Vierailija
27/95 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä ei katsomisen arvoinen, sorry harry.

Vierailija
28/95 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hhaha, pakko kattoo! Siin yhessä mainoksessa se tukevahko nuori mies kuka vihasena sille naiselle saarnaa jotain, varmaan hauska veikko!

Vierailija
29/95 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä fanitan nyt jo sitä tasatukkatyttöä ( semmoinen laatikkomainen otsis :) ) - ainakin mainosklipeissä on melkoista ratinkäyttöä, harvoin näkee niin raivokasta lypsämistä kun sillä tytöllä. Repesin ihan totaalisesti :) :) Ja se tukeva nuori mies :D :D toinen samanlainen! tulee vaan siihen aikaan, että voisivat piipata suurimmat kiroilut....

Vierailija
30/95 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomareilla on hyviä kommentteja

Vierailija
31/95 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa formaatissa ongelmana on se että kuka tahansa osaa ajaa halutessaan huonosti. Mitä kilpailemista siinä siis on? Mä olen ammattikuski, en ole koskaan saanut sakkoja tai kolaroinut eikä ole poliisi pysäytellyt, autoa on helppo liikutella ahtaissakin kiemuroissa, mutta ajoin kerran risteykseen vastaantulevien kaistaa pitkin koska olin ennen ajamaan lähtemistä soittanut hoitsulle koepalatuloksia ja saanut tietää että mulla on pahanlaatuinen kasvain. Järkyttyneenä olin kääntynyt väärältä puolelta liikenteenjakajaa.

Halutessani osaisin helposti unohtaa miten auto käynnistetään tai käyttää kytkintä niin onnettomasti että auto sammuisi.

Vierailija
32/95 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 08:31"]

Tossa formaatissa ongelmana on se että kuka tahansa osaa ajaa halutessaan huonosti. Mitä kilpailemista siinä siis on? Mä olen ammattikuski, en ole koskaan saanut sakkoja tai kolaroinut eikä ole poliisi pysäytellyt, autoa on helppo liikutella ahtaissakin kiemuroissa, mutta ajoin kerran risteykseen vastaantulevien kaistaa pitkin koska olin ennen ajamaan lähtemistä soittanut hoitsulle koepalatuloksia ja saanut tietää että mulla on pahanlaatuinen kasvain. Järkyttyneenä olin kääntynyt väärältä puolelta liikenteenjakajaa.

Halutessani osaisin helposti unohtaa miten auto käynnistetään tai käyttää kytkintä niin onnettomasti että auto sammuisi.

[/quote]

Tää ei ihan avautunut.

Vierailija
33/95 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskohan Juuso Mäkilähteeltä yksityistunteja vaihdekepin käsittelyyn?

Vierailija
34/95 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan kauden voittaja tiina oli ihan paras!!

ja ei se juontaja sitä ylityrkkyä blondia kuolannut kun se blondi sitä juontajaa.

Vierailija
35/95 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 19:47"]

On mut ai helvatta että se on hauska! Hakkaa putoukset sun muut mennen tullen :D

Maanantaina alkaa taas vissiin uudet. Toivottavasti juontaja vaan on vaihdettu - vitutti se sössönössö

[/quote]

Siis hauska vai??? Kyllä enemmän rasittava ja vihastuttava, että joku voi olla noin avuton tai osaamaton.

Postimyynnistäköhän ne on saaneet ajokorttinsa, vai mistä?? Jotenkin lulisi, että tollaisilla ajotaidoilla ei paljoa korttia heruisi.

Raivostuttavaa, että on tollaisia tumpeloita liikenteessä. Suosittelisin laittamaan voiteet Lampisten pohjiin ja kulkemaan suksilla.

Vierailija
36/95 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ohjelma, saa nauraa vedet silmissä :D vähän vaan ihmetyttää, että miten ne on ikinä edes saaneet ajokorttia :DD

Vierailija
37/95 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkää osaa autolla ajaa vaikka kortti onkin,tai keskusta alueella en osaa ajaa ja mäkilähdöstä ei tietookaa,sori vaa mut kaikki ei osaa ajaa.

Vierailija
38/95 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:49"]

En minäkää osaa autolla ajaa vaikka kortti onkin,tai keskusta alueella en osaa ajaa ja mäkilähdöstä ei tietookaa,sori vaa mut kaikki ei osaa ajaa.

[/quote]

Sehän se pointti onkin, että miten ihmeessä teillä on se kortti kun ette osaa ajaa? Onko inssi ollut lahjottu, vai umpisokea? 

Vai oletteko ajatelleet että se ajotaito ei voi mitenkään muokkautua paremmaksi jos vain ottaisi ja lähtisi ajamaan ja harjoittelisi sitä ajamista? Sitä vartenhan ajokorttia varten on se ykkös ja kakkosvaihe, tai siis se väliaika. Sen väliajan aikana harjoitellaan sitä ajamista..

Ja jos on ajanut useita vuosia, muttei siltikään osaa ajaa, niin olisikohan aika jättää se ajaminen muille, että ette vaarantaisi muita ihmisiä enempää?

Vierailija
39/95 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuso <3

Vierailija
40/95 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 07:56"]

44 vastaa:Inssin läpäisin kerrasta,yksi virhe siinä tuli joka ei ollut paha.Koko autokoulu oli hetken mielijohde jota kadun koko loppueämäni.Autokoulun opettaja laittoi ajamaan liikenteen joukkoon ihan liian aikaisin,en tiennyt jarruista ym hölkäsenpöläystä,jäi siis traumat siitäkin.Ja sitä kytkimen käyttöä kun en hallitse niin se rajoittaa sitä ajamista aika paljon,ei voi oiken harjoitella kun kaupungissa asuu,olisin vaan tien tukkona.Kun "kakkosvaiheen" läpäisen niin en ajakkaan enää sen jälkee autolla.

[/quote]

Autoa oppii ajamaan... Ajamalla! 

Miksi et pyydä jotain sukulaista, isääsi tms. neuvomaan asioita? Ajoin minäkin liikenteen joukossa heti ensimmäisellä tunnilla, ei sitä muuten opi! Ja mulla on ollut kortti vasta vuoden. Kytkimen käytön oppii oikeasti vain tiukasti harjoittelemalla. 

Tottakai sitä ajoa jännittää ja se pelottaa, mutta et sinä sitä muuten opi jos et opettele. Ja mulla on vasta ykkösvaiheen kortti, kakkosvaiheen ajan kesällä. Ja asun kaupungissa, ja silti olen voinut harjoitella. Ajat vaikka keskellä päivää, kun liikenne on vähäistä, niin voi harjoitella rauhassa. Niin minäkin tein. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä