Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen surkein kuski

Vierailija
17.01.2014 |

onko se joku lainaformaatti?

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 12:52"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 11:47"]

Sitä vaan mietin, että mikä testi on peruuttaa asuntovaunulla? Suurin osa suomalaisista ajokortillisista ihmisistä ei ikinä aja asuntovaunulla saati peruuta sillä. Miksi sitten näiden Suomen surkeitten kuskien täytyy osata tehdä joku tuollainen ihan päätön homma? Ja ei, en osaisi minäkään asuntovaunua peruuttaa enkä siihen edes ryhtyisi.

[/quote]

Nuo tehtävät mittaavat ehkä enemmänkin asennetta ja paineensietokykyä. Pyritäänkö edes välttelemään virheitä vai vedetäänkö hälläväliä-tyylillä?

[/quote]

Ja ehkä myös yleistä auton/ajoneuvoyhdistelmän kulmien hahmottamista sekä ohjaamisesta.

Ihan tavallisella "perstuntumalla" ja havointojen tekemisellä sellainen ihminen jolla on henkilöauton tekinen hallinta kunnossa onnistuisi noissa molemmissa testeissä.

Vierailija
82/95 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan jakson ohjelmatietojen mukaan luvassa on inssitehtävä eli kuskit ilmeisesti päästetään taas muun liikenteen joukkoon. Saattaapi jälleen tulla ns. tilanteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 14:07"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 08:31"]

Tossa formaatissa ongelmana on se että kuka tahansa osaa ajaa halutessaan huonosti. Mitä kilpailemista siinä siis on? Mä olen ammattikuski, en ole koskaan saanut sakkoja tai kolaroinut eikä ole poliisi pysäytellyt, autoa on helppo liikutella ahtaissakin kiemuroissa, mutta ajoin kerran risteykseen vastaantulevien kaistaa pitkin koska olin ennen ajamaan lähtemistä soittanut hoitsulle koepalatuloksia ja saanut tietää että mulla on pahanlaatuinen kasvain. Järkyttyneenä olin kääntynyt väärältä puolelta liikenteenjakajaa.

Halutessani osaisin helposti unohtaa miten auto käynnistetään tai käyttää kytkintä niin onnettomasti että auto sammuisi.

[/quote]

Tää ei ihan avautunut.

[/quote]

Koitan ulkopuolisena suomentaa: kuka tahansa voi feikata olevansa huono kuski, mutta hyvän kuskin pitää oikeasti osata ajaa, taitoa ei voi teeskennellä.

Ohjelman kuskit ovat niin huonoja, että minä ainakin epäilen hyvin vahvasti, että koko sarja on näytelty. Kaikki ovat lisäksi niin luontevia telkkarissa, että se herättää vielä enemmän epäilyksiä.

Vierailija
84/95 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 19:47"]

On mut ai helvatta että se on hauska! Hakkaa putoukset sun muut mennen tullen :D

Maanantaina alkaa taas vissiin uudet. Toivottavasti juontaja vaan on vaihdettu - vitutti se sössönössö

[/quote]

Minä en ole sössönössö. Olen Stadin kuumin kolli, tai ainakin Yleisradion, tai ainakin Jämsän.

Vierailija
85/95 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 20:50"]

Juontaja pois! SAe oli niin nolo, kun suorastaan valui hunajaa sen vaalean mimmin päälle. Ällöttävä, yhtä ällöttävä kuin Sampo Marjomaa!!!!! Lisäksi kuvausryhmä oli järkyttävän huono. Joka jumalan kohtauksessa näkyi juoksevia kameramiehiä ja äänimiehiä tai muuta kuvausporukkaa. Voisivat ottaa mallia Ruotsin vastaavasta sarjasta tai brittiversiosta.

[/quote]

Sinulla valuu hunajaa, sanonko minne.

Vierailija
86/95 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
87/95 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 00:42"]

Ohjelman kuskit ovat niin huonoja, että minä ainakin epäilen hyvin vahvasti, että koko sarja on näytelty. Kaikki ovat lisäksi niin luontevia telkkarissa, että se herättää vielä enemmän epäilyksiä.

[/quote]

Eiköhän kilpailijavalinnoissa ole tarkoituksella suosittu rempseitä, ekstroverttejä ihmisiä, jotka eivät pelkää kameraa. Kuka jaksaisi katsella pelkkiä juroja, värittömiä tuppisuita?

Vierailija
88/95 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 23:30"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 19:47"]

On mut ai helvatta että se on hauska! Hakkaa putoukset sun muut mennen tullen :D

Maanantaina alkaa taas vissiin uudet. Toivottavasti juontaja vaan on vaihdettu - vitutti se sössönössö

[/quote]

Minä en ole sössönössö. Olen Stadin kuumin kolli, tai ainakin Yleisradion, tai ainakin Jämsän.

[/quote]

Oot ylen naisten jumppatunnin kuumin kolli

Vierailija
89/95 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 08:15"]

Tuomareilla on hyviä kommentteja

[/quote]

Ne miestuomarit on ihan huippuja!

Vierailija
90/95 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 vastaa:Inssin läpäisin kerrasta,yksi virhe siinä tuli joka ei ollut paha.Koko autokoulu oli hetken mielijohde jota kadun koko loppueämäni.Autokoulun opettaja laittoi ajamaan liikenteen joukkoon ihan liian aikaisin,en tiennyt jarruista ym hölkäsenpöläystä,jäi siis traumat siitäkin.Ja sitä kytkimen käyttöä kun en hallitse niin se rajoittaa sitä ajamista aika paljon,ei voi oiken harjoitella kun kaupungissa asuu,olisin vaan tien tukkona.Kun "kakkosvaiheen" läpäisen niin en ajakkaan enää sen jälkee autolla.

Vierailija
91/95 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 16:50"]

Jos ainajakaikkialla niin korrekti ihanaaihanaaihanparhautta nuoleskelu on ok, niin olkoon myös kriittisempi katselmus.

[/quote]

Mitä ihmeen "nuoleskelua" se on jos osaa antaa kritiikkiä ilman älytöntä aggressiota ja haukkumista? 

Kritiikkiä saa ja pitää antaa, mutta aikuinen ihminen osaa esittää asiansa ilman lapsellista haukkumista.  

Vierailija
92/95 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 21:32"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 12:37"]

Suomen Surkein Ohjelma. Surkeasti tehty ja toteutettu.

Niin väkisinväännettyä ja teennäistä. Tuomarit nihilisti-natseja, joilla järjetön pätemisen tarve. Nauttivat v***uilusta ja alistamisesta, mutta ovat kuitenkin niin ammattitaidottomia ja huonoja etteivät useinkaan kehtaa tehdä ensin mallisuoritusta tms. Voisivat myös heti neuvoa ja vinkkailla edes joskus tarpeen mukaan kun kerran kuskit jo huonoiksi todettu. Silti muka "hämmästyvät" alvariinsa kokelaiden surkeudesta ja epäonnistuneista suoritteista..

Mäkkäri on lässy, valju babyface, mitätön ja tylsä. 

Ämmä Kimittäjäläinen on plottinokka tyrkky, jonka ulkonäkö/taidot/rahat ei riittäny formuloihin eikä kokoomukselle, niin kiva nyt sentään lohdukkeeksi päteä apukoululaisille..

[/quote]

Mitäs virheliikkeitä sinun sormesi siellä juuri päästivät analysoidessasi Suomen kuuminta kollia? Tai ainakin Stadin. Tai ainakin Jämsän. Tai ainakin Yleisradion.

[/quote]

Älä huoli Mäkkäri, mä tykkään susta! <3

Vierailija
93/95 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on hyvä että Suomessa on ainakin yksi tv-ohjelma, jonka juontajana ei ole Leppilampi tai Pimiä.

Vierailija
94/95 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään laitettiin peltiä ruttuun... miten ne pystyy vai onko niille sanottu, että pitää vetää överiksi?

Mikäs muuten se sähköinen ajotapavalmentaja on mitä siinä lopussa annetaan palkinnoksi?

Vierailija
95/95 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna on kyllä mun suosikki :D loistava persoona.

Ja Juuso, ah <3 se vois tulla opettaa mulle oikeeta ajotuntumaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi