Mitä liikuntaa ajattelit harrastaa tänään?
Mä joko lähden illalla tunnin reippaalle kävelylle tai sitten puolen tunnin juoksulenkille. Riippuu pakkaslukemista.
Kommentit (43)
Aamulla tunnin jumppa ja illalla vielä tunnin hikijumppaan. Työttömällä on aikaa haaveilla bikinivartalosta.
Aamulla tunti kuntonyrkkeilyä, kohta salille ja illalla hot joogaa.
Illalla Crossfit-treeni. Aamulla oli jo tarkoitus mennä spinningiin, mutta myöhästyin, kun piti heittää teini kouluun.
Olen jumpannut jo aiemmin tänään kotona.
Seksiä tietenkin :)
- Läski, jonka mies liikuttaa minua enemmän kuin mielellään
Seksiä tietenkin :)
- Läski, jonka mies liikuttaa minua enemmän kuin mielellään
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 15:55"]
Menen tanssimaan.
Siis oikeasti tanssimaan, en heiluttamaan persettä diskon/yökerhon lattialle.
[/quote]
Jees! Mihin äin meinasit mennä? Minäkin harrastan.
En enää mitään. Päivään on kuulunut vesiliikunta ja -juoksu.
Koiran kanssa kävelyä. Päivän kolmesta pitkästä lenkistä on vielä kaksi jäljellä.
Tunti pilatesta ja lenkille, jos tuonne pakkaseen jaksan raahautua...
Body Pumpiin yritän päästä. Tammikuussa se voi tosin jäädä vain haaveeksi...
Tänään aattelin, että tuo 5 kilsan arkikävely riittää.
Käyn ehkä ulkona laittamassa auton roikan päähän. Kamala flunssa, menkat ja -22 astetta pakkasta ovat liikaa liikuntainnolleni.
Biljardia ja pullonkallistusta :P Mitä isompi tuoppi niin sitä parempi treeni.
Kuntopyörää, punttia tai sitten ei mitään. Tuli eilen jo uitua 1200m ja muutenkin aika treenintäyteliäs viikko. Nostan määriä sit kesän ja kilpailukauden lähestyessä.
Aloitin aamun crosstrainerilla, sellainen 30min. aamujumppa ennen aamiaista. Myöhemmin tein vielä 30min. alavartalotreenin. Tälle viikolle onkin tullut ihan hyvin liikuntaa kun joka päivä oon tehnyt lihaskuntoa ja aerobista. Viikonloppuna sit pari lepopäivää ja ensviikolla taas samat treenit :)