Mitä liikuntaa ajattelit harrastaa tänään?
Mä joko lähden illalla tunnin reippaalle kävelylle tai sitten puolen tunnin juoksulenkille. Riippuu pakkaslukemista.
Kommentit (43)
Itse ajahtelin harjoitella uusia tanssimuuveja tuossa olohuoneen parketilla :)
En enää mitään. Aamulla jo poljin kuntopyörää puoli tuntia 110-130 sykkeellä. Se saa nyt riittää, kun en viitsi tuonne pakastimeen lähteä.
Tänään en ehdi harrastaa liikuntaa kun pitää lapsi kuskata tanssitunnille. Ja ei, en harrasta liikuntaa samalla, ajattelin käväistä shoppaamassa sen sijaan.
4, paljon kului kaloreita polkeissa?
Hassu sattuma, juuri mietin illan liikuntatuokiota,mitä teen. Ajattelin tehdä pakaralihastreenin 3kg kuntopallolla ja tasapainolaudalla. Lisäksi varmaan mattojuoksen 15km lenkin pk-vauhtia.
Pitää hetki tässä rentoutua, ennen kuin lähden salille.
Ajattelin mennä kahvakuulaan, mutten kyllä menekään, koska väsyttää niin paljon. Oon raskaana, joten tätä väsytystä on aina välillä. Huomenna meen sit vähän pitemmälle kävelylle.
Tunnin kävelylenkki.
rakastan kävelemistä oli ilma mikä tahansa.
Olin salilla 1h, sain uuden saliohjelman ja vedin sen kertaalleen läpi.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 15:53"]
Mä joko lähden illalla tunnin reippaalle kävelylle tai sitten puolen tunnin juoksulenkille. Riippuu pakkaslukemista.
[/quote]
Kävelin 12 kilsaa (töihin ja takaisin kotiin) ja illalla menen lasten kanssa karatetreeneihin. Siinä se tältä päivältä.
Puolen tunnin kävelylenkki tehty ja illalla aattelin crosstreinata 20 minsaa
Soutua Concept 2 soutulaitteella.
En mitään. Jos ruokakaupan läpi juoksemista ei lasketa.
Tänään on luvassa rakastelua pitkän kaavan mukaan, mies tuli viimein työreissulta<3
Kävin aamulla uimassa 2km
Illalla seksiä :)
Meinasin painella salille tänään.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 15:55"]
Menen tanssimaan.
Siis oikeasti tanssimaan, en heiluttamaan persettä diskon/yökerhon lattialle.
[/quote]Hmmh, kyllä mä ainakin ihan oikeasti tanssin bileissä. Vai onko "oikeaa tanssia" vaan jossain tanssitunnilla tehty rytminen liikkuminen musiikin tahtiin?
Itse en aio tänään liikkua sen kummemmin, koska kävin eilen joogassa ja huomenna menen kuntosalille.
En mitään. Niin poikki työviikon jälkeen ja kiukuttaa työkaverin kusipäinen asenne. Meen saunaan ja juon yhden siiderin. En jaksa muuta eikä huvita mikään muu.
Kävin tunnin hölkkälenkillä, en uskaltanut yrittää reippaampaa vauhtia noin kylmässä.
Menen tanssimaan.
Siis oikeasti tanssimaan, en heiluttamaan persettä diskon/yökerhon lattialle.