Missä ajassa olet laihduttanut 5 kiloa?
Erityisesti normaalipainoisten/lievästi ylipainoisten kohdalla kiinnostaa tietää? :) missä ajassa tuosta uskaltais haaveilla, kuitenkin ihan terveellisellä ruokavaliolla kaloreita laskien ja muutaman kerran viikossa lenkkeilyllä mennään..
Oon vaan niiiiin kärsimätön, tiedän että laihtuminen on hidasta enkä odota ihmeitä mutta pienikin pudotus kannustaisi että ollaan oikealla tiellä :( yli 2 viikkoa oon syönyt kiloklubin suositusten mukaan ja paino ei oo laskenu grammaakaan, päin vastoin näyttää nyt melkeen kilon enemmän (oon useana aamuna punninnut).
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 15:35"]
Monet raakavegaanit esim. pyrkivät 80/10/10 -ruokavalioon, eli 80% hiilareita, 10% protskua ja 10% rasvaa. Ja enpähän tiedä yhtäkään ylipainoista raakavegaania :D
[/quote]
Minä en tunne yhtään raakavegaania.
[/quote]No minä tunnen ihan livenä muutaman ja netin kautta tutustunut useampaan ulkomailla asuvaan.
Tästä 80 10 10 dieetistä näyttää tulleen uusi hitti maailmalla ja instagramissa. Suomen kielinen yhteisö löytyy osoitteesta:
http://laihdutusvalmennus.com/keskustelu/viewforum.php?f=2&sid=c96920411e7c80343d6a17a45bc57a20
Kakkonen! Kertoisitko joitain esimerkkejä aterioistask, vaikka yhdeltä.päivältä? Mitä syöt aamiaiseksi, entä lounaaksi jne? Jotain kasviskeittoja, raakoja kasviksia vai mitä?
Terveisin utelias :)
5,4 kg kuukaudessa, lievä ylipaino. Pyrkimys oli kiloon per viikko, joka on jo kova vauhti.
Minulla on lähtenyt tasan 4kg tasankuukaudessa. Vähensin syömistä. Lopetin leivän lähes tyystin ja perunat. Rahkaa lisää. Nälkää en ole nähnyt enkä liiku kovin paljon. Lähtötilanne oli 175/79.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:27"]
Tästä 80 10 10 dieetistä näyttää tulleen uusi hitti maailmalla ja instagramissa. Suomen kielinen yhteisö löytyy osoitteesta:
http://laihdutusvalmennus.com/keskustelu/viewforum.php?f=2&sid=c96920411e7c80343d6a17a45bc57a20
[/quote]Joo kuurina ehkä, mutta miksi laihduttaja haluaisi yhtään vähentää hoikkanapitävää lihasmassaa? Ja raakaruoka yksinomaan terveellistä? Tuolla saa kivasti hommattua kilpirauhasen vajaatoiminnan, jolla ei todellakaan sitten helposti pysy laihana.
Kilo-pari kuukaudessa minulta on pudonnut. Olen hyvin lähellä normaalipainoa. En noudata mitään normaalia tiukempaa ruokavaliota. Vain kaikki ylimääräiset herkuttelut pois.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 15:35"]
Monet raakavegaanit esim. pyrkivät 80/10/10 -ruokavalioon, eli 80% hiilareita, 10% protskua ja 10% rasvaa. Ja enpähän tiedä yhtäkään ylipainoista raakavegaania :D
[/quote]
Minä en tunne yhtään raakavegaania.