Jos mies on eronnut pienen lapsen isä, niin kannattaako?
Tämä on tietenkin yleistävä ennakko-oletus, mutta itsellä jotenkin se kuva, että useissa tuollaisissa tapauksissa, jossa ero tullut ensimmäisen lapsen kohdalla ja lapsi pieni, tulee mieleen, että mies ei ehkä ole suoriutunut isän ja kumppanin roolista kovin hyvin, ja nainen halunnut erota. Onko kellään kokemusta tuollaisista hyvistä miehistä? Jos mies eron jälkeen hoitaa kuitenkin lapsen vähintään puoliksi?
Kommentit (17)
Mitäpä AP jos se äiti on ollut huono ja isä on ottanut eron.
Ihan sama, millainen se mies on, koska pieni lapsi ja sen takia tiiviisti kuvioissa pyörivä eksä poistavat kaiken mielenkiinnon joka tapauksessa.
Äiti oli huono itse erosin sen takia.
Riippuu omasta ja miehen elämäntilanteesta. Onko itsellä lapsia, onko mies vkl- vai vuoroviikkoisä, millainen suhde exään, kuinka kaukana mies asuu ja kuinka kaukana lapsi. Kaikki mm. tällaiset asiat vaikuttavat suhteeseen.
Kai tuollaisen kanssa vois paneskella, jos ois sen verran h0t, mutta vakavaan suhteeseen en läksis.
Vierailija kirjoitti:
Äiti oli huono itse erosin sen takia.
Oöetko sä nyt yh?
Se tuota ei niin kovinkaan tärkeänä pidä ydinperhettä. Että sitä samaa sulle tulossa.
En ottaisi, jos et oikeasti halua elää uusperhe-elämää, jossa lapsi ja myös lapsen äiti pyörittävät elämääsi ja isä on mahdollisesti vastuuta pakoileva.
Itse aloin tapailla miestä, jolla 12v lapsi ja äidin kanssa ovat tosi hyvissä väleissä. Tämä menettelee, koska lapsen äiti on tosi mukava ja en ole mustasukkainen, mutta pienen lapsen kanssa olisi tosi eri tilanne tai jos lapsen vanhemmat riitelisivät tms
Voihan siinä olla taustalla vaikka vahinkoraskaus, jolloin mies velvollisuudentuntoisena kosinut ja yritetty sitten pitää tuhoon tuomittua parisuhdetta yllä jonkin aikaa vain lapsen takia.
Vierailija kirjoitti:
Kai tuollaisen kanssa vois paneskella, jos ois sen verran h0t, mutta vakavaan suhteeseen en läksis.
Sama.
- Pertti 65
Riippuu kyllä ihan miehestä. Jos hoitaa lapsen hyvin, niin voi olla ihan hyväkin mies. Ehkä lapsen äiti ei vain ole ollut hänelle se oikea kumppani.
En ymmärrä miksi näihin tulee kommentoimaan aina kaikki inccelit ja katkerat naiset ketkä eivät halua toisilleen mitään hyvää. Sun täytyy itse punnita asiaa ja katsoa minkälainen se mies on. Kuuntele omaa intuitiota sen suhteen, kyllä sä erotat mikä on homman nimi. Älkää ikinä kysykö omaan elämäänne neuvoja ihmisiltä ketkä on älyltään ja kypsyydeltään teitä huomattavasti alempana, eli tälläsiltä alustoilta missä näitä ihmisiä on paljon.
Jos olisi vahinkoraskaus niin kertoisi vain miehen vastuuttomuudesta kun ei ehkäisystä huolehdi..
Varmaan ihan hyvä mies, hyvänä päivänä. Kun tulee se huono päivä, olet todennäköisesti luiskassa.