Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryppyvoiteet! Toimiiko niistä mikään oikeasti??!

Vierailija
17.10.2020 |

Oletteko koskaan saaneet aitoja tuloksia mistään "silottavista" voiteista? Toivoisin, että silmänympärysihon saisi silottumaan mutta epäilyttää kaikki tuotteet.. Mikä se yksikin The Ordinary sarja on, toimiiko se oikeasti? Antakaa tuotevinkkejä!

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuvoiteita on erilaisia. Itse suosin vesiliuoksia.

Vierailija
62/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyteaineet on ainoat jotka auttavat esim. sibelius-ryppyyn. Mutta kyllä uskon että silmänympärysvoiteet toimivat myös mutta niiden käyttö tulee aloittaa heti 20-vuotiaana - olen käyttänyt yli 30 vuotta ja mulla on suhteellisen sileät vain silmäpusseja ikääntyessä tulee.

On ne hyvät rasvat kuitenkin parempia kuin markettituotteet, jotka rullautuvat yleensä pois kasvoilta. Musta Joe Blasco Anti-Age ja suomalainen BM Optiren toimivat.

N51

Itse olen saman ikäinen hc-ihonhoitaja:) enkä ole enää 15 vuoteen käyttänyt silmänympärystuotteita vaan käytän samoja tuotteita koko naamalle mutta ei mitään rasvaista suoraan silmänalusille. Iho ohut tyypiltään. Hyvin on toiminut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään voide siloita rusinaksi rypistynyttä naamaa tai poista yhdessä yössä edes pinnallisia juonteita. Tehoavia aineita sisältävien tuotteiden pitkäaikaisella käytöllä voi saada kuitenkin jonkin verran muutoksia aikaan, ja tärkeintähän on ennaltaehkäisy! Älä odota, että olet 40, 50 tai 60, ennen kuin alat huolehtia ihostasi.

Jos haluat olla mahdollisimman rypytön, älä tupakoi. Älä juo alkoholia ETENKÄÄN ulkona auringossa (vaikutukset pahenee, tästä on ihan tutkimuksia tehty, eli en puhu omiani).

Käytä aurinkosuojaa ympäri vuoden (SPF mielellään 50).

Retinodit ja C-vitamiini käyttöön.

Lisäksi jokin kosteusvoide, joka sopii ihollesi eikä tuki huokosia tai aiheuta yliherkkyyttä. Sen ei tarvitse olla satojen tai edes kymmenien eurojen arvoinen merkkivoide tai ryppyvoide. Ja tietysti puhdistusaine pitää olla.

Ja totta kai ruokavalio (etenkin sokeri), nukkuminen ja stressi vaikuttavat myös ihonkin kuntoon.

Ryppyyntyminen johtuu perintögeeneistä suurimmaksi osaksi ja hyvin vähäinen vaikutus on elintavoilla.Jotkut joilla terveet elintavat niin voi olla ennen aikaisesti ryppyyntynyt jos on huonot geenit. Äitini 75v eikä ole ryppyjä siis sellaisia näkyviä joita ei ilman suurennuslasia näe. Tupakoinut ja juonut olen jo 30-vuotta eikä ole ryppyjä kun olen sileäihoisten geenit saanut. Meidän suvussa kaikki juopot ja tupakoivat ovat kuolleet sileäihoisina. Sitten näen aivan kamalan ryppyisiä jotka ovat koittaneet terveellisesti elää, niin että mitä järkeä. Kumpi se on sitten parempi mennä hautaan rypyttömänä tai ryppyisenä. Ryppyjä voi tulla siitäkin ettei iloitse elämässä mitään vaan koko ajan pitää suojella sitä terveyttään sinne hautaan asti. 

Auringon ottaminen on kaikkein pahinta ja etelän lomilla ramppaaminen jos ei suojaudu auringolta. Aurinko vaikuttaa ikkunan läpikin kun tuli se ohjelma kuinka bussikustin toinen puoli naamasta oli auringon säteistä ennen aikaisesti rupsahtanut verrattuna toiseen puoleen joka ei ollut altistunut. UV- säteily tiedotteita kannattaa seurata ja pysyä sisällä ne pahimmat päivän säteily ajat kuten minäkin lopetan puutarhatyöt siksi aikaa ja menen päiväunille. Aamu viidestä yhteentoista asti teen ulkotöitä korkeintaan jos UV- säteily on oranssilla tai punaisella. 

Vierailija
64/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosittelen Helena Rubisteinin Prodigy Reversis-voidetta- sekaiholle. 

Siitä on myös kuivan ihon versio, jota en ole kokeillut. Mutta tuo voide tuntuu, kuin siihen olisi hemmetin pieniksi silpuiksi laitettu valkosipulinkynsiä, ei tosin haise siltä. Mutta tyjyn tuntuista tavaraa, ei mitään kolmen euron lidlin ruikulia. 

Imeytyy hyvin. 

Minulta poisti otsasta maksaläiskät, poskille jäi vielä kalpeat, mutta uskon, että voiteen jatkokäytöllä himmenevät. Myös juonteet madaltuivat. 

Silmien alle tuota ei varmaan edes saa laittaa ja silmien alusrypyt mulla edelleen on, mutta poskien ja otsan iholle voide teki taikojaan. 

Olen neljän- viidenkympin välissä ja ihan ikäiseni näköinen. 

Ja voide on sen hintainen, että kannattaa ostaa silloin, kun on tarjouksessa. 

Vierailija
65/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö voita ja kermaa kohtuullisesti että saa terveellisiä rasvoja sisäisesti eikä mitään rasvattomia tuotteita joihinka on lisätty sokeria ja väriaineita kun rasva on kuorittu pois ja ne eivät muuten maistuisi miltään tai näyttäisi normaaleilta ilman väriaineita ellei niihin olisi lisätty rasvan tilalle sokeria ja väriaineita. Ei pidä itseään liian laihana että on rasvaakin luiden ympärillä. Ei syö sokeria tai ostaa tuotteita missä sokeri prosentti on mahdollisimman alhainen. Seuraa UV säteily tiedotteita niin että pysyy pahimman ajan päivästä sisätiloissa. Apteekin herkän ihon voiteet ja perus voiteet ajaa ihan saman asian ja kalliit ryppyvoiteet ovat ihan hyödyttömiä. Sanoo lääkäritkin ihan samaa. Apteekin herkän ihon voiteet käyvät silmän ympärillekkin niin ettei erillisiä niitä tarvita. 

Vierailija
66/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauskaa ajatella että ihmiset ovat niin huolissaan kuinka ryppyisenä sinne mustaan multaan sitten meneekään tai polttohautaukseen. Minkälaista sellainen elämä on jollei ole uskaltanut viinaa juoda tai tupakkaa polttaa ettei vaan ennenaikaisesti ryppyynny. Eikä ole auringossa uskaltanut hyppiä ryppyyntymisen pelossa. Ketä varten niitä kalliita ryppyvoiteitakin tarvitaan vanhana. Ei muuta varten kun jos on nuori panomies tai sellaista hakusessa. 

Vierailija
67/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Retinoidit, mieluiten reseptiversio. Lisäksi aurinkosuoja.

Komppaan, Avitcid reseptillä.

Vierailija
68/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ruokia sinun tulisi välttää ehkäistäksesi ennenaikaista vanhenemista? Katsotaanpa:

Karkit: suuri määrä sokeria tuhoaa ihon tärkeää kollageenia. Kollageeni pitää ihon kimmoisana ja kauniina.

Alkoholi: alkoholin liiallinen nauttiminen aiheuttaa tuhoja maksassa, eikä maksa pysty enää poistamaan myrkkyjä normaaliin tapaan. Kertyneet myrkyt johtavat ennenaikaiseen vanhenemiseen, kuten ryppyihin ja ihon löystymiseen. Nauti alkoholia suositusten mukaisesti.

Suolaiset ruuat: kaikki rakastavat sipsejä, suolapähkinöitä ja muita suolaisia naposteltavia herkkuja. Liiallinen määrä suolaa on kuitenkin elimistölle haitallista, sillä se voi nostaa verenpainetta ja aiheuttaa muita verenkiertoelimistön ongelmia. Lisäksi liiallinen suolan nauttiminen lisää näkyvää selluliittia.

Prosessoidut lihatuotteet, kuten hodarit ja hampparit: nämä ruuat sisältävät ikääntymistä kiihdyttäviä sulfiitteja.

Punainen liha: punainen liha on täynnä vapaita radikaaleja, jotka hyökkäävät kollageenia vastaan ja aiheuttavat ikääntymistä.

https://askelterveyteen.com/5-asiaa-aiheuttavat-ennenaikaista-vanhenemi…

Täällä oli aika mittava lista ja mitään vaikutusta ei ole ulkoisilla rasvoilla mitä sinne lärviinsä lättää vaikka kuinka kallista liisteriä. Apteekin perusvoiteet ilman parabeeneja riittävät  ulkoiseen ihon hoitoon. Kaikki muu on ihan rahan tuhlausta kosmetiikka bisnekseen. 

Vierailija
69/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. Suurin ikääntymistä kiihdyttävä syy: aurinko!

Täältäkin löytyi tämä suurin syy jo mitä paasasin että seuraa UV- tiedotteita.

Vierailija
70/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happokuorinnat ja seeriumit. The Ordinary on edullunen, suosittelen. Esim. Buffet, AHA ja BHA hapot ja Niacimide ja sinkki.

Vierailija
71/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hauskaa ajatella että ihmiset ovat niin huolissaan kuinka ryppyisenä sinne mustaan multaan sitten meneekään tai polttohautaukseen. Minkälaista sellainen elämä on jollei ole uskaltanut viinaa juoda tai tupakkaa polttaa ettei vaan ennenaikaisesti ryppyynny. Eikä ole auringossa uskaltanut hyppiä ryppyyntymisen pelossa. Ketä varten niitä kalliita ryppyvoiteitakin tarvitaan vanhana. Ei muuta varten kun jos on nuori panomies tai sellaista hakusessa. 

En ole ajatellut mennä multiin vielä 50 vuoteen. Mene sinä edeltä kun on niin kiire.

Vierailija
72/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vankalla kokemuksella voin sanoa että eivät toimi.

Ryppyjä ei voi poistaa eikä juuri ehkäistäkään.

Mitkään kalliitkaan voiteet eivät ryppyjä poista, mutta toki niissä on aineita jotka saavat ihon näyttämään paremmalta.

Ryppyihin ainoa lääke on plastiikkakirurgia. 

Kannattaa muistaa myös. että ryppyjä on ja tulee myös miehille.

Ja ryppyihin voi vaikuttaa myös ne geenit, toisten iho vanhenee aikaisemmin ja tietenkin ryppyihin vaikuttavat elämäntavat, jos polttaa paljon se saattaa näkyä ennenaikaisina ryppyinä.

Myös hoikilla ihmisillä rypyt näkyy aina selvemmin kuin hiukkasen ylipainoisilla.

Tämän voi helposti nähdä kaikista laihoista ihmisistä, kun heitä katsoo ilman meikkiä.

Ryppuvoiteisiin ei todellakaan kannatta suuria summia sijoitella.

Toki muutoin kannattaa ihoaan hoitaa.

Kun vanhemmalla iällä raskaasti laihtuu.Näkyy ensimäisenä naamassa ja käsivarsissa.Varsinkin kuin laihtuminen johtuu sairauksista.(minulla)Iho ei enää suoristu,ellet liho kunnolla,huom kunnolla.Aina ei kyse epätervelinen ravinto,tupakka tai juominen.Totta mikään voide ei suorista ryppyjä.Niistä eronon kirugin veitsellä.Tai täyteaineiden ruskutukset halvalla Tallina/Viro!Pitää myös muistaa kuten ex-mieheni Jose sanoi minulle joitain vuosia sitten:rypyt kasvoissa on elämää,paljon naurua,iloa,kuin surua itkua!Kiitos hänelle!

Vierailija
73/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ajatellut mennä multiin vielä 50 vuoteen. Mene sinä edeltä kun on niin kiire.

No ymmärrän huolet rypyistä jos pitää vielä yli 50v. hakea uutta kumppania mutta minulla ei tarvitse. Minulla 30v ollut sama mies eikä hän käytä mitään rasvoja eikä ryppyvoiteita. Käy saunassa kerran viikossa. Syö makkaraa ja lihatuotteita yli kilon viikossa ja on 55v huippukunnossa. Juo viinapullon joka viikonloppu ja muutaman saunakaljan. Tekee raskasta työtä mikä pitää kunnon kunnossa. Mitään rasvattomia tuotteita meillä ei syödä vaan voita ja kermaa. 

Mihinkä ihmeeseen naiset tarvitsevat jotain kalliita ryppyvoiteita niin sitä ihmettelen. Onko se joku mielikuva että näkee itsensä kauniimpana peilistä kun on vetänyt kalliit ryppyvoiteet lärviinsä. Huijaa sillä itseään ettei ole oikeastaan paljoa vanhentunut eikä ikä näy. Onko se itsepetosta. Sillä on vain psykologinen merkitys ja rahapussi vain kevenee. 

Vierailija
74/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ymmärrän huolet rypyistä jos pitää vielä yli 50v. hakea uutta kumppania mutta minulla ei tarvitse. Minulla 30v ollut sama mies eikä hän käytä mitään rasvoja eikä ryppyvoiteita. Käy saunassa kerran viikossa. Syö makkaraa ja lihatuotteita yli kilon viikossa ja on 55v huippukunnossa. Juo viinapullon joka viikonloppu ja muutaman saunakaljan. Tekee raskasta työtä mikä pitää kunnon kunnossa. Mitään rasvattomia tuotteita meillä ei syödä vaan voita ja kermaa. 

Mihinkä ihmeeseen naiset tarvitsevat jotain kalliita ryppyvoiteita niin sitä ihmettelen. Onko se joku mielikuva että näkee itsensä kauniimpana peilistä kun on vetänyt kalliit ryppyvoiteet lärviinsä. Huijaa sillä itseään ettei ole oikeastaan paljoa vanhentunut eikä ikä näy. Onko se itsepetosta. Sillä on vain psykologinen merkitys ja rahapussi vain kevenee. 

Ylipainoisilla ei välttämättä ole ryppyjä. Hoikilla tulee helpommin. Ei kaikki hoitotuotteet ole kalliita. Hyvän seeriumin tai kuorinnan saa ihan kympillä. Ja eron kyllä huomaa. On myös tutkimustuloksia, että varsinkin hapot toimii.

Vierailija
75/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoisilla ei välttämättä ole ryppyjä. Hoikilla tulee helpommin. Ei kaikki hoitotuotteet ole kalliita. Hyvän seeriumin tai kuorinnan saa ihan kympillä. Ja eron kyllä huomaa. On myös tutkimustuloksia, että varsinkin hapot toimii.

Ulkoisia myrkkyjä ei kannata käyttää. ja miksi sitten välttää sisäisiä myrkkyjä jos pitää ulkoisia myrkkyjä laittaa lärviinsä. Miksi ikä ei saa näkyä. Eihän se ole normaalia jos ikää tunnista. Mielestäni ikä saa näkyä ja se antaa karismaa. ”viehkeys, ylenpalttisuus, mielentyyneys, mystiikka, positiivinen energia, viehätysvoima ja sähköisyys

https://fi.wikipedia.org/wiki/Karisma

Vauvan pyllyinen naamainen ihminen ei ole koskaan ollut karismaattinen. 

Vierailija
76/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi millainen mies sinulla on. viinapullo joka viikonloppu. Me muut halutaan nuorempi ja modernimpi. Ja pysyä hyvännäköisinä.

Vierailija
77/80 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, onko niitä tehovoiteita?

Vierailija
78/80 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä toimii, enkä ei. Itse olen 64-vuotias eikä kasvoissani ole ryppyjä - ei edes silmäpusseja. Uskon sen johtuvan paitsi geeneistä niin myös siitä, että olen aina vältellyt aurinkoa. Auringosta tuli aina huono olo ja sen takia olen ollut varjossa viihtyvä.

Olen melko paljon Helena Lindgrenin näköinen vaikka en tiedä, olisiko hänelle tehty jotain kasvojuttuja. Ehkä ei. Jotkut vaan pysyy silokasvoisina.

Tätähän ei tietenkään uskota ja

.

Siis, jos et pysty näkemään Helena Lindgrenin naaman kiristyksiä, kun hänellä silmätkin niistä ihan sikkaralla, niin mahdatkohan nähdä realistisesti omiakaan kasvojasi? 

Vierailija
79/80 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko

Vierailija
80/80 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, otsa liikkuu ja posket myös. Hänellä ei ole botoxia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä