Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryppyvoiteet! Toimiiko niistä mikään oikeasti??!

Vierailija
17.10.2020 |

Oletteko koskaan saaneet aitoja tuloksia mistään "silottavista" voiteista? Toivoisin, että silmänympärysihon saisi silottumaan mutta epäilyttää kaikki tuotteet.. Mikä se yksikin The Ordinary sarja on, toimiiko se oikeasti? Antakaa tuotevinkkejä!

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt itse tuotteita mistä on jotain näyttöä näkemättä mitään tuloksia. Minulla on herkkä iho ja monesti reagoi huonosti tuotteisiin. Ehkä iho on kosteutetumman näköinen. Olen ajatellut mikroneulauksen kokeilua hankkimalla rullan josko siitä olisi jotakin apua.

Paras kauneusvinkkini on nukkua riittävästi, ja elää terveellisesti. Siitä jotain hyötyä onkin

.

Vichy mineral 89 hyaluronihapollavalmisteella saa ihon kivasti hetkellisesti ihon kosteamman ja nuorekkaamman näköiseksi.

Auttaako ihosi vanhenemiseen hyvät unet ja terveellisesti eläminen noin muuten? En usko. Kosteusvoidetta kun käyttää oli se sitten päivä tai yövoide(yövoidetta voi käyttää myös päivisin) niin se on iholle hyväksi, ei tarvitse olla 100e purnukka, hyviä voiteita hyvillä raaka-aineilla löytää ihan kymmenelläkin eurolla kun tutkii inki-listaa. Näissäkin eroja. Esim Lumene sisältää paljon vettä eikä mitään oikeita aineita ja vain hätätilanteessa suosittelisin, taas esimerkiksi ACO merkki samanhintainen jossa myös raaka-aineita, ja oikeasti toimiva ja laadukas hinta laatu suhteeltaan. ~ Omaa iho tyyppiä tutkaillessa kannattaa suunnata kysymään vinkkejä ammattilaisilta. Ja mitä muita toivottuja elementtejä kaipaisit voiteelta? Kaipaisitko kosteutuksen lisäksi myös esim. kirkastusta iholle, kiinteytystä vai puhdistusta epäpuhtauksiin? Kuiva, normaali/sekaiho sekä rasvainen iho ovat eri iho tyyppejä, tämä pitää myös ottaa huomioon. (* Rasvainen iho tarvitsee myös kosteutusta vaikkakin yleensä toisin luullaan että ei tarvisi. ) Ihoa kannattaa myös kuoria kasvojen kuorinta voiteella kerran kahdessa viikossa, että tuotteet imeytyvät ihoon.

Mitä Aco-voidetta käytät? Minä testasin sen anti-agen ja minusta se oli huono, jätti ihon ihan kuivaksi.

N51

Antiage voiteita acolla on erilaisia, mitä näistä testasit? Itselläni on kaksi eri voidetta omalle ihotyypilleni, Acon yövoide: ”ACO revitalising anti age night cream 50ml”, sekä Acon päivävoide nimeltä ”ACO face age Delay Day Cream Dry Skin 50ml”. Onhan myös esim lieracilta hyviä voiteita ja Denova Pro merkiltä. Denova pro merkki on tosi hyvä, sitä käytin ennen.

Vierailija
42/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoksistakin oli joskus juttua et voiko aiheuttaa epäempaattisuutta, kun ei normaaleja kasvolihasten liikkeitä enää tapahdu entiseen tapaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Retinoidit tehokkain, nimenomaan reseptillä.

Peptidit toimii myös, niasiini, hapot jne.

Laita pubmediin hakuun eri aineita ja skin, niin näet oikeat tutkimustulokset jokaisesta aineesta.

Sisäisesti c-vit ja a-vit (oikea a-vit), glysiini vaikuttaa oikeasti kollageenisynteesiin, näistäkin näet tutkimukset pubmedista.

Ota itse selvää, ja tosiaan retinoidit varmin, mutta joudut kestämään niiden sivuvaikutukset.

Mikä on reseptillä saatava retinoidivalmiste? Nimi esiin, kiitos! Ja millä indikaatiolla sitä lääkärit kirjoittavat?

Itse en siis käytä retinoideja, liian herkkä iho, joten en tiedä miten sitä suomessa saa.

Tiedän vain joidenkin kyllä saavan sitä ja jotkut tilaa sitä salaa ulkomailta.

Sitten on tietysti reseptivapaat mm. ordinarylla, ne ei vaan ole niin vahvoja.

Googlettakaa esim. tretinoin + before after, youtubissa on videoitakin, niin saatte aavistusta sen tehosta.

Esim. tässä on 28 vuotta retin- a käyttöä, tuo nainen on 61-vuotias-

No voi hyvänen aika! Tuon naisen kasvot ei liiku ollenkaan eri ilmeiden mukana mitä normaalisti tapahtuu kaikille. Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko tällaisia.... Tuo on niin varmasti käynyt leikkauksessa tai naama täynnä botoksia.

Minusta hänen ihonsa on kuulas ja hehkuva. Botoxilla ei tuollaista saa, botox siloittaa vain ryppyjä muttei tuo tuollaista hehkua. Minusta ei vaikuta leikellyltäkään ja mulla on aika tarkka silmä.

OptiRetin siis käyttöön!

Kyllä, tuolla ei näy leikkausta, eikä botoxia, niistä tulee hyvin eri tyyppinen tulos, vaikka perinteinen kasvojenkohotus voi olla monesti hyvä vaihtoehto, ja kaulan kohotus.

Retinoidien vaikutus näkyy tuossa videolla hyvin selvästi.

Voin muuten suositella kasvojen kohotukselle vaihtoehtona tensejä, ne toimii paremmin kuin tavallinen kasvotreeni.

Bongasin tuon essential day spasta, ja toimii. Itse laitan poskiin, leuan alla oleviin lihaksiin ja niihin suun sivuilla oleviin lihaksiin ne läpyskät. Kaksoisleuka on esim. hävinnyt kokonaan ja poskien roikkuminen.

Vierailija
44/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ottaa joka päivä lasillisen appelsiinituoremehua tai syö appelsiinin, ja ottaa multivitan, kuinka paljon lisää c-vitamiinia pitää hankkia? N50+

Kysy myyjältä, esim Life kaupoissa tietävät. Ja apteekeissa

Vierailija
45/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyvä ja tehokas suhteellisen halpa vaihtoehto peptideille ja egflle on bentonin snailbee linja, jos joku haluaa kokeilla.

Vierailija
46/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ottaa joka päivä lasillisen appelsiinituoremehua tai syö appelsiinin, ja ottaa multivitan, kuinka paljon lisää c-vitamiinia pitää hankkia? N50+

Kysy myyjältä, esim Life kaupoissa tietävät. Ja apteekeissa

Vatsa ei sitten kestä isoja määriä askorbiinihappoa ilman sitä rasvamuotoa, ihan vain varoituksena, jos joku haluaa ottaa ison määrän puhdasta askorbiinihappoa.

Ja suomen liposomalit on kohtuuttoman kalliita.

Vierailija
47/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikroneulaus liki joka ilta 0,2mm teralla ja Louis Widmer eye contour cream ovat auttaneet mulla! Puoli vuotta takana ja ryppyjen syvyys pienentynyt.

N47 

Millä nämä kotikäyttöiset mikroneulaukset puhdistetaan?

Vierailija
48/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikroneulaus liki joka ilta 0,2mm teralla ja Louis Widmer eye contour cream ovat auttaneet mulla! Puoli vuotta takana ja ryppyjen syvyys pienentynyt.

N47 

Siis se laite

Vierailija
49/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita pubmediin hakuun eri aineita ja skin, niin näet oikeat tutkimustulokset jokaisesta aineesta.

Sisäisesti c-vit ja a-vit (oikea a-vit), glysiini vaikuttaa oikeasti kollageenisynteesiin, näistäkin näet tutkimukset pubmedista.

Ota itse selvää, ja tosiaan retinoidit varmin, mutta joudut kestämään niiden sivuvaikutukset.

Mikä on reseptillä saatava retinoidivalmiste? Nimi esiin, kiitos! Ja millä indikaatiolla sitä lääkärit kirjoittavat?

Itse en siis käytä retinoideja, liian herkkä iho, joten en tiedä miten sitä suomessa saa.

Googlettakaa esim. tretinoin + before after, youtubissa on videoitakin, niin saatte aavistusta sen tehosta.

No voi hyvänen aika! Tuon naisen kasvot ei liiku ollenkaan eri ilmeiden mukana mitä normaalisti tapahtuu kaikille. Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko tällaisia.... Tuo on niin varmasti käynyt leikkauksessa tai naama täynnä botoksia.

Minusta hänen ihonsa on kuulas ja hehkuva. Botoxilla ei tuollaista saa, botox siloittaa vain ryppyjä muttei tuo tuollaista hehkua. Minusta ei vaikuta leikellyltäkään ja mulla on aika tarkka silmä.

OptiRetin siis käyttöön!

Kyllä, tuolla ei näy leikkausta, eikä botoxia, niistä tulee hyvin eri tyyppinen tulos, vaikka perinteinen kasvojenkohotus voi olla monesti hyvä vaihtoehto, ja kaulan kohotus.

Voin muuten suositella kasvojen kohotukselle vaihtoehtona tensejä, ne toimii paremmin kuin tavallinen kasvotreeni.

Bongasin tuon essential day spasta, ja toimii. Itse laitan poskiin, leuan alla oleviin lihaksiin ja niihin suun sivuilla oleviin lihaksiin ne läpyskät. Kaksoisleuka on esim. hävinnyt kokonaan ja poskien roikkuminen.

Linkkiä mitä nämä on? En ole koskaan kuullutkaan.

Vierailija
50/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47 

Siis se laite

Desinfiointiaineella puhdistan ite

Vierailija
51/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OptiRetin siis käyttöön!

Linkkiä mitä nämä on? En ole koskaan kuullutkaan.

Laita vaikka verkkokauppaan hakuun tens.

Niitä elektroideja saa sitten puoli-ilmaiseksi lisää amazonista yms. 

Vierailija
52/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OptiRetin siis käyttöön!

Hei, lapsellakin liikkuu otsa kulmien kohottamisen ym ilmeilyn myötä. Tuo jäykkyys naamassa kertoo kyllä, että kajottu on ja rankasti. Ihan sama mitä uskot. Voiteet ei tuollaista aiheuta :D

Kyllä, todennäköisesti ihan vanhanaikainen kasvojenkiristys ja sitten hienovaraisesti botoksia. Kuulaushan tulee voiteista. Lisäksi myös videoihin saa automaattiset filtterit päälle.

Vierailija
53/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47 

Miksi alapeukkua? Saan helposti tulehtuvia näppyjä ja mietin että saako noita puhdistettua niin hyvin että uskallan kokeilla kotona.

Vierailija
54/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OptiRetin siis käyttöön!

Hei, lapsellakin liikkuu otsa kulmien kohottamisen ym ilmeilyn myötä. Tuo jäykkyys naamassa kertoo kyllä, että kajottu on ja rankasti. Ihan sama mitä uskot. Voiteet ei tuollaista aiheuta :D

Kyllä, todennäköisesti ihan vanhanaikainen kasvojenkiristys ja sitten hienovaraisesti botoksia. Kuulaushan tulee voiteista. Lisäksi myös videoihin saa automaattiset filtterit päälle.

No, teidän täytyy uskoa mitä uskotte.

Muistutan silti, että retinoidit on lääkeaineita, reseptillä, ja ne on oikeasti tehokkaita (ja halpoja), ne on se standardi, kun lähdetään poistamaan ikääntymisen merkkejä, ja esim. jotain aknearpia sun muuta.

Vierailija
55/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku voide tehoaisi oikeasti niin se olisi yhtä kuuluisa kuin Coca Cola tai McDonalds. Tällä hetkellä on yhtä monta mielipidettä kuin käyttäjää joten mikään ei oikeasti voi toimia.

Vierailija
56/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, varmaan sinulla ei näy ryppyjä - omassa peilissäsi. Minulla on pari yli 60 v. tuttua, jotka ovat omasta mielestään rypyttömiä ja nuoren näköisiä. En tajua mistä heidän käsityksensä johtuu, koska eivät he ole rypyttömiä eivätkä muutenkaan näytä ikäistään nuoremmalta. Ehkä he kyselevät aina kaikilta että arvaapas minkä ikäinen minä olen ja totta kai saavat mieleisensä vastauksen. ihmisethän ovat kohteliaita. Oikeasti kukaan 64-vuotias ei ole rypytön. Ei kukaan.

Vierailija
57/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain aurinkosuojavoide toimii. ryppyjä vastaan. Kaikki muu on huijausta.

Voisitko esittää tieteelliset perustelut valheelliselle väitteellesi? Menkää te alapeukuttajat myös hiiteen.

Mm. retinoli madaltaa todistetusti ryppyjä. Jos tulee kitinöitä niin kaivan linkit. Samoin mikroneulaus oikean pituisilla neuloilla aktivoi fibroplasteja. Tietyt puristeet voivat paksuntaa ihoa jne.

Vierailija
58/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuiva iho ja koen, että kosteutus auttaa! Oon 30v ja mulla ei oo näkyviä juonteita vielä.

Tärkeimpänä kauneusvinkkinä pidän kuitenkin pitkiä yöuniä, stressaamattomuutta ja terveellistä ruokavaliota.

Vierailija
59/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja auringon välttely! ^^

Vierailija
60/80 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, varmaan sinulla ei näy ryppyjä - omassa peilissäsi. Minulla on pari yli 60 v. tuttua, jotka ovat omasta mielestään rypyttömiä ja nuoren näköisiä. En tajua mistä heidän käsityksensä johtuu, koska eivät he ole rypyttömiä eivätkä muutenkaan näytä ikäistään nuoremmalta. Ehkä he kyselevät aina kaikilta että arvaapas minkä ikäinen minä olen ja totta kai saavat mieleisensä vastauksen. ihmisethän ovat kohteliaita. Oikeasti kukaan 64-vuotias ei ole rypytön. Ei kukaan.

Itse sain sukulaisen suuttumaan pikkulapsena, kun se kyseli koko ajan arvaa hänen ikä, arvasin kymmenen vuotta vanhemman iän kuin sen oikea ikä...

Ihmisistä yleensä näkee helposti iän, mielestäni silmistä, vanhemmilla ihmisillä on erilainen katse. 

Itse toivoisin pysyväni suhteellisen terveen näköisenä, en usko itsekään, että on mahdollista olla erityisen nuoren näköinen.

Arvaatteko esim. tämän oikean iän ilman googlea? Itse arvasin katseesta sen, vaikka onkin todella nuoren näköinen, kun katsoin sitä yhdessä sarjassa-

https://kdramakisses.files.wordpress.com/2017/04/strong-woman-do-bong-s…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän