Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prostituutio on aina hyväksikäyttöä, sanoo parituksia vuosikymmeniä tutkinut poliisi

Vierailija
17.10.2020 |

Rikosylikonstaapeli Kenneth Eriksson on julkaissut kirjan Kovat kadut, minkä aion lukea, mutta HS:n haastattelussa hän antaa aivan toisen kuvan prostituutiosta mitä täällä seksiä ostavat miehet. Heitä ei vähääkään kiinnosta seksiä myyvän naisen tilanne, vaikka tämä oli selkeästi kehitysvammainen. Imoituksen ko. naisesta poliisille soittivat toiset prostituoidut. Nainen oli lapsen tasolla älyllisesti ja ilmoitettu kadonneeksi.

Ei mene palstan sensuurista läpi, mitä ko. poliisi ajattelee seksiä ostavista miehistä. Ja oma mielipiteeni on samansuuntainen. Samoin oman mieheni mielipide eli tämä ei ole mikään sukupuolikysymys.

Kommentit (283)

Vierailija
161/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli prostuution vastustajat väittävät ketjussa prostituoituja valehtelijoiksi ja trolleiksi.

Hyvin te vedätte 

Vierailija
162/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiskauppa johtuu ainoastaan siitä että prostituutio on laitonta. Saksassa ja Hollannissa tilanne paljon parempi missä myynti ja osto laillista.

Mene hyvätuloisille Saksan bordellien työntekijöille sanomaan että on "hyväksikäyttöä", nauravat päin naamaasi. Maksavat veroja ja voivat toimia valvotussa ympäristössä omasta tahdosta. Ei sen enempää hyväksikäyttöä kuin millä tahansa yrittäjällä.

Katkerat naiset ne jaksaa tänne haukkua prostituutiota koska miehet saa helposti seksia hoikilta ja seksikkäiltä naisilta :) Ainoa syy miksi tällä palstalla niin vastustetaan prostituutiota. Katkerat naiset haluaisi pakottaa miehet tyytymään vähempitasoisiin tavisnaisiin.

Suollat täyttä paskaa. Prostituutio on Suomessa laillista.

Ja h u o r a t eivät ole sen hoikempia tai seksikkäämpiä kuin muutkaan naiset.

Minkähän takia te miehet ette itse myy itseänne naisille? Miksi kieltäydytte antamasta seksiä vapaaehtoisille naisille? Miksi haluatte välttämättä maksaa siitä?

Kenelle oikein puhut? Luulenpa etta aniharva mies on kieltäytynyt seksistä naisen kanssa kun ollaan tarjottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja olen myynyt seksiä. Mikä on aloittajan kanta tähän? 

Seksuaalivähemmistöjen joukossa on enemmän prostituution harjoittajia kuin heteroiden keskuudessa, varsinkin transihmisten kohdalla. Naiset eivät juuri seksiä osta eli sinun tapauksessasi asiakkaista pääosa on ilmeisesti miehiä. Alalla on ihan samat ongelmat eli turvattomuus ja väkivalta, mielenterveys- ja päideongelmat. Tunnen alaa työni perusteella. Homoseksuaalien on helpompi saada irtoseksiä, joten sellainen näppituntuma, että homoseksin myyminen on vielä vaarallisempaa kuin heteroseksin, koska asiakkaat ovat vaarallisempia ja luottavat siihen, ettei homoseksin myymisestä mennä kertomaan poliisille.

Kirjoituksesi on ääriasenteellinen, mustavalkoinen ja suurilta osin täynnä valheellisia väittämiä. 

Tuo ylläoleva on kyllä ihan totuus ja jokainen, joka vähän tietää seksuaalivähemmistöistä tai työkentelee heidän kanssaan tietää nuo asiat.

Se, että haluat kieltää asian, jotta voit tuntea hyvää omatuntoa siitä, että olet ostanut seksiä ei poista sitä tosiasiaa, että ala on oikeasti vaarallinen ja täynnä mielenterveys- ja päihdeongelmaisia, joita käytetään hyväksi. -eri

Kannattaisiko lukea ne tekstit ihan ajatuksen kanssa? Olen mies ja myynyt seksiä kymmenille miehille. 

Voit valehdella kuinka paljon tahansa, mutta alasta tietävät kykenevät kyllä näkemään valheidesi lävitse. 

Kerro toki, millä kompetenssilla sinä täällä kommentoit? 

Yrität mitätöidä omat kokemukseni väittämällä minua valehtelijaksi. Nollatason argumentointia 

Kyllä jokainen mies, joka on alalla tietää myös nuo aiemmat mainitut asiat, kuten myyjien turvattomuuden ja ynnämuut. Mutta sinä yrität väittää muuta, mikä tarkoittaa vain sitä, ettet ole oikeasti koko alalla, vaan olet tämä sama ihminen, joka yrittää täällä puolustaa prostituutiota. Kirjoitustyylistäsi sen näkee, että olet tämä sama vastaaja, joka on niin muka ostanut, kuin auttanut köyhää kuin nähtävästi nyt vielä olet seksiä myyvä mieskin. Esiinnyitkö jo myös seksiä myyvänä naisena, jolla ei ole mitään ongelmaa myöskään?

Olet vain huono valehtelemaan, koska et tiedä oikeasti alasta mitään.

Vierailija
164/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut youtubessa yhtä sellaista onkohan hän 23v "prostitoitua", siis väittää tekevänsä sitä omasta halustaan.. Mutta siis voi kun nuori nainen ei ymmärrä omaa tilannettaan. On alkoholisoitunut, on kokenut usean trauman lapsuudessa (koulukiusaus, äidin syöpä + kuolema, r--skaus) ja on yhä ihan sekaisin. Puhuu usein olevansa ahdistunut ja vihaavansa miehiä, mutta samaan aikaan sitten myy itseäänsä. Siinäkin taas miehet käyttää selkeästi huonossa kunnossa olevaa nuorta naista hyväksi ja tämä nainen ei vaan näe itseään arvokkaana lopettaakseen tuon.. Ja kai hän hakee jonkunlaista hyväksyntää miehiltä. Surullista. 

Seksiä ostavat miehet eivät ymmärrä tai tiedä, että näillä naisilla menee huonosti. Mielestäni jatkuva ostajien syyllistäminen ja haukkuminen ei tuo lisäarvoa tähän keskusteluun. Tuo olisi tärkeää, että pidettäisi koko ajan tapetilla sitä, että millaisista taustoista nämä naiset ovat ja millaisia vaikutuksia heihin tulee ammatin harjoittamisesta.

Millä tavalla tuo teksti syyllisti ostajia? Tai ehkä omatuntosi kolkuttaa.. Tuo on kuitenkin se todellisuus prostituutiosta ja siitä, että siellä käytetään paljon huonossa jamassa (varsinkin psyykkisesti) olevia ihmisiä. Siksi sitä ei todellakaan pidä laillistaa, koska se hyväksikäyttö vain laajenee. 

"Siinäkin taas miehet käyttää selkeästi huonossa kunnossa olevaa nuorta naista hyväksi"

Tuolla tavalla teksti syyllisti ostajia. Eli tekstin kirjoittaja olettaa, että aina kun mies ostaa seksiä, niin hän tasan tarkkaa tietää, että aikoo käyttää naista hyväkseen. Näin ajatellen se olisi myös tosi, että miehellä alkaa seistä, kun hän ajattelee naisen hyväksikäyttöä. Ei ole mitenkään realistista, että kaikkien seksin ostajien ajatusprosessi kulkee näin. Useimmat ihmiset eivät pahaa tehdessään ymmärrä, että mitä ovat tekemässä.

Kuten tässä keskustelussa on perustellusti argumentoitu, niin nämä itsenäiset seksityöläiset eivät ymmärrä, että maksullisena naisena toimiminen on heidän kannaltaan huono juttu. Ei voi ajatella niin, että naiset ovat muka aina tiedottomia toimistaan ja miehet taas tietoisia.

Eihän hyväksikäyttämisessä ole siitä kysymys ollenkaan, eikä lakikaan sitä painota, ellei kyse ole vajaavaltaisesta. Jos sairaanhoitajan ja prostituoidun työ on keskustelijan mielestä sama asia, niin siitä lähtökohdasta ei voi oikein edes keskustella koko aiheesta.

Lakiperustein prostituutio ei ole hyväksikäyttöä, koska hyväksikäyttö on laitonta, mutta seksin ostaminen ja myyminen ei ole.

Vierailija
165/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas poliisi haastoi Marinin.

Vierailija
166/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli prostuution vastustajat väittävät ketjussa prostituoituja valehtelijoiksi ja trolleiksi.

Hyvin te vedätte 

Kyllä valehtelijan näkee. Oikeasti alalla oleva osaa puhua aiheesta ja tietää asioista. 

Vierailija
167/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin te vedätte 

Näinhän se on.

Ja sitten vielä päälle se kuuluisa "kyllä sä vielä joku päivä tajuut että sulla on traumoja jonka takia olet alalle mennyt."

Vierailija
168/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kaikkihan me persettämme myydään tavalla tai toisella. Tein tällä viikolla 55 tuntia töitä ja jotenki luulen, että viikko ansio jää aika heikoksi suhteessa prostituutioon. Pomo pistää mua ja halvalla.

Vierailija
169/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä tulee aina pitkiä jankkausketjuja. Seksin ostajien kanssa on turha keskustella, koska he eivät pysty ajattelemaan asiaa muiden kuin oman itsensä (saamansa hyödyn) kannalta. Sellaisia ihmisiä on ja tulee olemaan aina, eikä asiaa voi keskustelemalla parantaa.

Vierailija
170/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet jotka puolustavat prostituutiota ja ovat sitä mieltä että on tilanteita joissa nainen tekee tuota hyvällä omalla tunnolla vaapaaehtoisesti, voisivat kommetoida että olisivatko valmiita menemään naimisiin prostituoidun kanssa? Ja vielä peristelut tälle vastaukselle?

Miksen olisi valmis? Ennemmin sellainen kuin työtön nainen. Jokainen on jonkun aiemmin käyttämä, jopa kymmenien miesten.

Naisen ihmisarvoa ei alenna se, että hän on joskus nähnyt miehen alasti, eihän alastoman naisen näkeminen alenna miehenkään ihmisarvoa! Ihmisarvoa ei myöskään alenna se, että hakee yhtä työpaikkaa kymmenien muiden hakijoiden kanssa eikä tule valituksi tehtävään!

Vierailija
171/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin te vedätte 

Kyllä valehtelijan näkee. Oikeasti alalla oleva osaa puhua aiheesta ja tietää asioista. 

Lol 😂 no true scottsman.

Vierailija
172/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nää naisetkin ole hyväksikäyttäjiä?

Vierailija
173/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalivähemmistöjen joukossa on enemmän prostituution harjoittajia kuin heteroiden keskuudessa, varsinkin transihmisten kohdalla. Naiset eivät juuri seksiä osta eli sinun tapauksessasi asiakkaista pääosa on ilmeisesti miehiä. Alalla on ihan samat ongelmat eli turvattomuus ja väkivalta, mielenterveys- ja päideongelmat. Tunnen alaa työni perusteella. Homoseksuaalien on helpompi saada irtoseksiä, joten sellainen näppituntuma, että homoseksin myyminen on vielä vaarallisempaa kuin heteroseksin, koska asiakkaat ovat vaarallisempia ja luottavat siihen, ettei homoseksin myymisestä mennä kertomaan poliisille.

Kirjoituksesi on ääriasenteellinen, mustavalkoinen ja suurilta osin täynnä valheellisia väittämiä. 

Tuo ylläoleva on kyllä ihan totuus ja jokainen, joka vähän tietää seksuaalivähemmistöistä tai työkentelee heidän kanssaan tietää nuo asiat.

Se, että haluat kieltää asian, jotta voit tuntea hyvää omatuntoa siitä, että olet ostanut seksiä ei poista sitä tosiasiaa, että ala on oikeasti vaarallinen ja täynnä mielenterveys- ja päihdeongelmaisia, joita käytetään hyväksi. -eri

Kannattaisiko lukea ne tekstit ihan ajatuksen kanssa? Olen mies ja myynyt seksiä kymmenille miehille. 

Voit valehdella kuinka paljon tahansa, mutta alasta tietävät kykenevät kyllä näkemään valheidesi lävitse. 

Yrität mitätöidä omat kokemukseni väittämällä minua valehtelijaksi. Nollatason argumentointia 

Kyllä jokainen mies, joka on alalla tietää myös nuo aiemmat mainitut asiat, kuten myyjien turvattomuuden ja ynnämuut. Mutta sinä yrität väittää muuta, mikä tarkoittaa vain sitä, ettet ole oikeasti koko alalla, vaan olet tämä sama ihminen, joka yrittää täällä puolustaa prostituutiota. Kirjoitustyylistäsi sen näkee, että olet tämä sama vastaaja, joka on niin muka ostanut, kuin auttanut köyhää kuin nähtävästi nyt vielä olet seksiä myyvä mieskin. Esiinnyitkö jo myös seksiä myyvänä naisena, jolla ei ole mitään ongelmaa myöskään?

Millä kompetenssilla esität väittämiäsi?

Olen edelleenkin mies joka on myynyt kymmenille miehille seksiä kolmen eri nettisivuston kautta. 

Vierailija
174/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleenkin mies joka on myynyt kymmenille miehille seksiä kolmen eri nettisivuston kautta. 

Annatko nimesi sitten? :) 

Vierailija
175/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et osaa muuta jankata, kuin että "olet mies, joka on myynyt seksiä". Ei kuulosta ihmiseltä, joka olisi oikeasti ollut allalla. Kunhan vaan jankkaa samaa "olen mies, joka on myynyt seksiä miehille" lausetta. 

Vierailija
176/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt feministit somehyökkäystä tätä konstaapelia vastaan jotta hän menettää työnsä. Kaivakaa esiin jotain hänen ylioppilasuvotenaan sanomaansa, kyllä te jotain keksitte.

Vierailija
177/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 18-vuotiaana aika liberaali tämän asian suhteen ja vähävaraisena myin itseäni. 10 vuotta myöhemmin kasvettuani ja tutustuttuani itseeni, näen kuinka toiminta vaikutti itseeni negatiivisesti, vaikka tuolloin en kyennyt sitä tunnistamaan.

Tulin myös lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetyksi, mikä ehkä alkoi rakentaa melko välinpitämätöntä asennetta kehoani ja itseäni kohtaan.

Nyt koen että seksi on on niin läheistä ja intiimiä olemista toisen ihmisen kanssa, etten kykenisi suhtautumaan siihen enää vain "toimintona" tai "aktina". Pidän kiinnostavana juuri sitä, miksi joillain on sellainen peruskäsitys seksistä, että se on vain jokin teko, kuten jalkapallon potkaiseminen. Minäkin ajattelin joskus niin, ilmeisesti koska olin ympäristön ja median vuoksi kasvanut siihen ajatukseen. En ikinä voisi ostaa toista ihmistä itselleni seksuaaliseen käyttöön, vaikka mulla olisi minkälaisia haluja, mulla on omatunto ja välitän toisista, se tuntuisi vain väärältä kaikilla tavoilla.

Vierailija
178/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nää naisetkin ole hyväksikäyttäjiä?

Kyllä. Yhtä rikollisia kuin huumediilerit.

Vierailija
179/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annatko nimesi sitten? :) 

Mitä sä oikein sekoilet? 

Sinä esität näitä väittämiäsi millä kompetenssilla? Vai väitätkö tuntevasi kaikki suomalaiset miesprostituoidut? 

Vierailija
180/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen etsii tinderistä seksiä ja pyytää valitsemaltaan mieheltä vielä 200 e korvausta, niin kyllä mies on silloin hyväksikäytön kohde.

Luuletko tosiaan, että seksin myyjän tarpeita ja haluja toteutetaan ostetussa seksissä?

Jos näin olisi, niin jokainen ihminen pyytäisi maksun aktista.

Mies maksaa aina.

Tavalla tai toisella. Ilmaisia lounaita ei ole,

Tosissaanko luulet ettei nainen maksa mitään näissä vaihdoissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi