Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prostituutio on aina hyväksikäyttöä, sanoo parituksia vuosikymmeniä tutkinut poliisi

Vierailija
17.10.2020 |

Rikosylikonstaapeli Kenneth Eriksson on julkaissut kirjan Kovat kadut, minkä aion lukea, mutta HS:n haastattelussa hän antaa aivan toisen kuvan prostituutiosta mitä täällä seksiä ostavat miehet. Heitä ei vähääkään kiinnosta seksiä myyvän naisen tilanne, vaikka tämä oli selkeästi kehitysvammainen. Imoituksen ko. naisesta poliisille soittivat toiset prostituoidut. Nainen oli lapsen tasolla älyllisesti ja ilmoitettu kadonneeksi.

Ei mene palstan sensuurista läpi, mitä ko. poliisi ajattelee seksiä ostavista miehistä. Ja oma mielipiteeni on samansuuntainen. Samoin oman mieheni mielipide eli tämä ei ole mikään sukupuolikysymys.

Kommentit (283)

Vierailija
181/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä tulee aina pitkiä jankkausketjuja. Seksin ostajien kanssa on turha keskustella, koska he eivät pysty ajattelemaan asiaa muiden kuin oman itsensä (saamansa hyödyn) kannalta. Sellaisia ihmisiä on ja tulee olemaan aina, eikä asiaa voi keskustelemalla parantaa.

Ei vaan sinä et halua päästää irti pinttyneestä stigmastasi, missä nainen on aina uhri ja seksinostaja mies on sika. Onhan noita seksistä maksavia naisiakin. Sinä haluat selittää kaiken paritusrikollisudella, mutta todella väärässä ja tietämätön.

Vierailija
182/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja olen myynyt seksiä. Mikä on aloittajan kanta tähän? 

Seksuaalivähemmistöjen joukossa on enemmän prostituution harjoittajia kuin heteroiden keskuudessa, varsinkin transihmisten kohdalla. Naiset eivät juuri seksiä osta eli sinun tapauksessasi asiakkaista pääosa on ilmeisesti miehiä. Alalla on ihan samat ongelmat eli turvattomuus ja väkivalta, mielenterveys- ja päideongelmat. Tunnen alaa työni perusteella. Homoseksuaalien on helpompi saada irtoseksiä, joten sellainen näppituntuma, että homoseksin myyminen on vielä vaarallisempaa kuin heteroseksin, koska asiakkaat ovat vaarallisempia ja luottavat siihen, ettei homoseksin myymisestä mennä kertomaan poliisille.

Kirjoituksesi on ääriasenteellinen, mustavalkoinen ja suurilta osin täynnä valheellisia väittämiä. 

Tuo ylläoleva on kyllä ihan totuus ja jokainen, joka vähän tietää seksuaalivähemmistöistä tai työkentelee heidän kanssaan tietää nuo asiat.

Se, että haluat kieltää asian, jotta voit tuntea hyvää omatuntoa siitä, että olet ostanut seksiä ei poista sitä tosiasiaa, että ala on oikeasti vaarallinen ja täynnä mielenterveys- ja päihdeongelmaisia, joita käytetään hyväksi. -eri

Kannattaisiko lukea ne tekstit ihan ajatuksen kanssa? Olen mies ja myynyt seksiä kymmenille miehille. 

Voit valehdella kuinka paljon tahansa, mutta alasta tietävät kykenevät kyllä näkemään valheidesi lävitse. 

Kerro toki, millä kompetenssilla sinä täällä kommentoit? 

Yrität mitätöidä omat kokemukseni väittämällä minua valehtelijaksi. Nollatason argumentointia 

Kyllä jokainen mies, joka on alalla tietää myös nuo aiemmat mainitut asiat, kuten myyjien turvattomuuden ja ynnämuut. Mutta sinä yrität väittää muuta, mikä tarkoittaa vain sitä, ettet ole oikeasti koko alalla, vaan olet tämä sama ihminen, joka yrittää täällä puolustaa prostituutiota. Kirjoitustyylistäsi sen näkee, että olet tämä sama vastaaja, joka on niin muka ostanut, kuin auttanut köyhää kuin nähtävästi nyt vielä olet seksiä myyvä mieskin. Esiinnyitkö jo myös seksiä myyvänä naisena, jolla ei ole mitään ongelmaa myöskään?

Olet vain huono valehtelemaan, koska et tiedä oikeasti alasta mitään.

Millä kompetenssilla esität väittämiäsi?

Olen edelleenkin mies joka on myynyt kymmenille miehille seksiä kolmen eri nettisivuston kautta. 

Et osaa muuta jankata, kuin että "olet mies, joka on myynyt seksiä". Ei kuulosta ihmiseltä, joka olisi oikeasti ollut allalla. Kunhan vaan jankkaa samaa "olen mies, joka on myynyt seksiä miehille" lausetta. 

Eli prostituutio on väärin, mutta et halua kuulla seksinmyyjien omia kokemuksia. Tämä selvä . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nää naisetkin ole hyväksikäyttäjiä?

Niin, kyllähän tässä hyväuskoisilta miehiltä rahat viedään esittämällä kiinnostunutta. Käytännössä siis petos?

Vierailija
184/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 18-vuotiaana aika liberaali tämän asian suhteen ja vähävaraisena myin itseäni. 10 vuotta myöhemmin kasvettuani ja tutustuttuani itseeni, näen kuinka toiminta vaikutti itseeni negatiivisesti, vaikka tuolloin en kyennyt sitä tunnistamaan.

Tulin myös lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetyksi, mikä ehkä alkoi rakentaa melko välinpitämätöntä asennetta kehoani ja itseäni kohtaan.

Nyt koen että seksi on on niin läheistä ja intiimiä olemista toisen ihmisen kanssa, etten kykenisi suhtautumaan siihen enää vain "toimintona" tai "aktina". Pidän kiinnostavana juuri sitä, miksi joillain on sellainen peruskäsitys seksistä, että se on vain jokin teko, kuten jalkapallon potkaiseminen. Minäkin ajattelin joskus niin, ilmeisesti koska olin ympäristön ja median vuoksi kasvanut siihen ajatukseen. En ikinä voisi ostaa toista ihmistä itselleni seksuaaliseen käyttöön, vaikka mulla olisi minkälaisia haluja, mulla on omatunto ja välitän toisista, se tuntuisi vain väärältä kaikilla tavoilla.

Olen todella pahoillani puolestasi. Toivottavasti olet hakenut ja saanut apua, koska olet tärkeä ja arvokas ihminen! 

Tuo kuvailemasi tilanne on se, mikä ongelma tuossa prostituutiossa on. Sinne ajautuu paljon huonossa tilassa olevia ihmisiä. Nämä, jotka alapeukuttavat ovat vain sosiopaatteja, jotka haluavat tyydyttää omia tarpeitaan eikä muiden tilanteilla ole väliä. Sitten he yrittävät täällä valehdella, että prostituutio olisi jotenkin hienoa eikä siinä ole mitään ongelmia. 

Vierailija
185/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen etsii tinderistä seksiä ja pyytää valitsemaltaan mieheltä vielä 200 e korvausta, niin kyllä mies on silloin hyväksikäytön kohde.

Luuletko tosiaan, että seksin myyjän tarpeita ja haluja toteutetaan ostetussa seksissä?

Jos näin olisi, niin jokainen ihminen pyytäisi maksun aktista.

En luule vaan tiedän. Sugardaddy mahdollistaa minulle hyvän seksin ja taloudellisen hyödyn. Mikä tässä yhtälössä on niin vaikeaa sinun ymmärtää? Valikoin tarkoin seksisuhteeni.

Sugardaddyn osa on surullinen. Saa seksiä vain rahalla ostamalla.

Onko niillä ilmaiseksi jakavilla paremmat vehkeet vai mihin tämä väite perustuu? Mies maksaa aina, oli sitten parisuheessa, ostaa kadulta tai netistä. Näin on ollut ainakin kolme tuhatta vuotta ja tulee olemaan seuraavat. Tavara menee aina kaupaksi. Hollannissa myös kotirouvat tienaavat itseään myymällä, maksavat veronsa ja elättävät lapsensa.

Vierailija
186/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa luki, että 75% prostituutiosta Suomessa on romanialaisten parittajien hallussa, netissäkin käydystä kaupasta. Aina tulee joku kertomaan, että ihan turvallista kun netistä valikoi vapaaehtoisen naisen niin ei se mikään uhri voi olla. 75% kuitenkin on uhri noista. Eivätkä ne siellä netissä todellakaan esiinny minään romanialaisina. 

Vierailija
187/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalivähemmistöjen joukossa on enemmän prostituution harjoittajia kuin heteroiden keskuudessa, varsinkin transihmisten kohdalla. Naiset eivät juuri seksiä osta eli sinun tapauksessasi asiakkaista pääosa on ilmeisesti miehiä. Alalla on ihan samat ongelmat eli turvattomuus ja väkivalta, mielenterveys- ja päideongelmat. Tunnen alaa työni perusteella. Homoseksuaalien on helpompi saada irtoseksiä, joten sellainen näppituntuma, että homoseksin myyminen on vielä vaarallisempaa kuin heteroseksin, koska asiakkaat ovat vaarallisempia ja luottavat siihen, ettei homoseksin myymisestä mennä kertomaan poliisille.

Kirjoituksesi on ääriasenteellinen, mustavalkoinen ja suurilta osin täynnä valheellisia väittämiä. 

Tuo ylläoleva on kyllä ihan totuus ja jokainen, joka vähän tietää seksuaalivähemmistöistä tai työkentelee heidän kanssaan tietää nuo asiat.

Se, että haluat kieltää asian, jotta voit tuntea hyvää omatuntoa siitä, että olet ostanut seksiä ei poista sitä tosiasiaa, että ala on oikeasti vaarallinen ja täynnä mielenterveys- ja päihdeongelmaisia, joita käytetään hyväksi. -eri

Kannattaisiko lukea ne tekstit ihan ajatuksen kanssa? Olen mies ja myynyt seksiä kymmenille miehille. 

Voit valehdella kuinka paljon tahansa, mutta alasta tietävät kykenevät kyllä näkemään valheidesi lävitse. 

Yrität mitätöidä omat kokemukseni väittämällä minua valehtelijaksi. Nollatason argumentointia 

Kyllä jokainen mies, joka on alalla tietää myös nuo aiemmat mainitut asiat, kuten myyjien turvattomuuden ja ynnämuut. Mutta sinä yrität väittää muuta, mikä tarkoittaa vain sitä, ettet ole oikeasti koko alalla, vaan olet tämä sama ihminen, joka yrittää täällä puolustaa prostituutiota. Kirjoitustyylistäsi sen näkee, että olet tämä sama vastaaja, joka on niin muka ostanut, kuin auttanut köyhää kuin nähtävästi nyt vielä olet seksiä myyvä mieskin. Esiinnyitkö jo myös seksiä myyvänä naisena, jolla ei ole mitään ongelmaa myöskään?

Olen edelleenkin mies joka on myynyt kymmenille miehille seksiä kolmen eri nettisivuston kautta. 

Et osaa muuta jankata, kuin että "olet mies, joka on myynyt seksiä". Ei kuulosta ihmiseltä, joka olisi oikeasti ollut allalla. Kunhan vaan jankkaa samaa "olen mies, joka on myynyt seksiä miehille" lausetta. 

Eli prostituutio on väärin, mutta et halua kuulla seksinmyyjien omia kokemuksia. Tämä selvä . 

Haluan kuulla, mutta en ihmiseltä, joka selkeästi valehtelee. :) 

Vierailija
188/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen etsii tinderistä seksiä ja pyytää valitsemaltaan mieheltä vielä 200 e korvausta, niin kyllä mies on silloin hyväksikäytön kohde.

Luuletko tosiaan, että seksin myyjän tarpeita ja haluja toteutetaan ostetussa seksissä?

Jos näin olisi, niin jokainen ihminen pyytäisi maksun aktista.

En luule vaan tiedän. Sugardaddy mahdollistaa minulle hyvän seksin ja taloudellisen hyödyn. Mikä tässä yhtälössä on niin vaikeaa sinun ymmärtää? Valikoin tarkoin seksisuhteeni.

Sugardaddyn osa on surullinen. Saa seksiä vain rahalla ostamalla.

Onko niillä ilmaiseksi jakavilla paremmat vehkeet vai mihin tämä väite perustuu? Mies maksaa aina, oli sitten parisuheessa, ostaa kadulta tai netistä. Näin on ollut ainakin kolme tuhatta vuotta ja tulee olemaan seuraavat. Tavara menee aina kaupaksi. Hollannissa myös kotirouvat tienaavat itseään myymällä, maksavat veronsa ja elättävät lapsensa.

Kolmen tuhannen vuoden ajan on kyllä ollut se nainen, joka on maksanut paljon kovempaa hintaa siitä ollakseen jonkun miehen vaimo/käytettävissä.

Vierailija
189/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ysärin lopussa eräs naistuttuni teki keikkaa opiskeluidensa rahoittamiseksi. Hän oli sen verran näyttävä nainen että pystyi valita asiakkaansa, "televisiosta tuttuja herrasmiehiä" kuten hän itse asian ilmaisi, poliitikoita ja yritysjohtajia.

Vaihtoehtona kaupan kassalla, siivoojana tai baariblokkarina tupakansavussa raataminen. Keikkaamisella noin 8x tienestit, bonuksena kalliit korut ja reissut.

Ja ihan ikioma valintansa oli, "mä en ala minään kassamuijana kitkuttaanitkuttaa".

Just joo yritysjohtajaa ja poliitikkoa. Sinä sitten uskoit kaiken? Ei varmasti idä paikkaansa. Saisivat seuraa ilman rahaakin.

No sanotaan nyt näin, että hänellä oli huomattavasti korkeampi elintaso kuin kellään tuntemallani opiskelijalla, pl erään raharikkaan suvun sälli. Harvalla opiskelijatypyllä on sellaista settiä kultakoruja tms, puhumattakaan vaate/kenkäkaapin sisällöstä.

Joten minulla ei ollut yhtään vaikeuksia uskoa sitä, millä väitti rahoittavansa opiskelut & sen hetkisen elämänsä.

Vierailija
190/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nää naisetkin ole hyväksikäyttäjiä?

Niin, kyllähän tässä hyväuskoisilta miehiltä rahat viedään esittämällä kiinnostunutta. Käytännössä siis petos?

Puutteessa olevalta mieheltä houkutellaan antamaan rahat pois.

Vierailija
191/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kentsu maustaa ja kirja myy.

Vierailija
192/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkunainen, parisuhdetta en kaipaa. Seksiä kyllä. Aiemmin hain seurani tinderistä jne. Joskus sitten tarjottiin rahaakin ja ajattelin että miksi ei. Siitä se sitten lähti. En koe että minua hyväksikäytetään, välillä melkein päinvastoin. Monikin mies tykkää että myös minä nautin. Ei ne tinderpanotkaan aina minun nautintoa ajatellut. Nyt saan sentään rahallisen korvauksen, jos en tyydytystä saa. Ei ole päihdeongelmaa, ei traumoja. Harrastan sek siä, nautin siitä ja saan jopa rahaakin. Tulisin toimeen muutenkin, raha on vain bonus. Niillä saan lainaani maksettua nopeammin. Joskus miehet myös kysyvät, teenkö tätä vapaaehtoisesti, eli kyllä joitain kiinnostaa. Tiedän kyllä alan riskit ja ettei kaikki tee tätä omasta halustaan. Mutta minä teen. Moni tuntuu ajattelevan ettei nainen voi nauttia vieraan miehen kanssa. Kivempaa toki tutumman kanssa ja minulla kyllä on ihan vakkareitakin. Ja parempi se varmaan on että on meitä jotka tästä tykkää, käyvät miehet sitten vähemmän niiden luona jotka pakosta tekee.

Vierailija
193/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuolla miehellä väkisinkin näkökulmaharha. Samoin kuin huumeongelmaisten kanssa työskenteleviltä jäävät näkemättä ne, joilla ei ongelmia ole.

En väitö etteikö nuo ongelmat olisi totta ja vakavia, mutta tiedän seksityötä tekeviä, vapaahehtoisia suomalaisia aikuisia naisia. On heidän alentamistaan väittää etteivät ymmärrä mitä tekevät.

Vierailija
194/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sukupuoleni on väärä ja haluat kuulla vain kammottavia uhritarinoita. Asenteellisuutesi paistaa läpi 

Vierailija
195/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyn itseäni ja se on ihan 100% vapaasta omasta tahdostani. 0% hyväksikäyttöä. Voisin yhtä hyvin olla alepan kassalla.

Tykkään seksistä ja valikoin itse asiakkaani. Olen valikoinut ne silleen että ovat mukavia, yleensä komeita vanhempia varakkaita miehiä.

Mitä mieltä olet siitä, että toiset naiset haluavat kieltää, että mitä vartolallasi teet omasta halustasi?

Vierailija
196/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse alalla aikoinaan vajaat 10v ja ihan omasta tahdostani. En tänä päivänäkään koe, että olisin ollut millään tavoin hyväksikäytetty. Tämä ei ole, eikä voi olla, vain yhden totuuden asia. Prostituioidut ei aina ole hyväksikäytettyjä.

Itse ryhdyin alalle aikoinaan puhtaasti siksi, että halusin hyvät tulot mahdollisimman helpolla. Ja kun sellainen vakioasiakkaisen rinkikin muodostui pian, niin se koko homma lutviutui nopeasti kuntoon.

Ja ennen kuin joku epäilee lapsuuden traumoja syyksi alalle hakeutumiseen, niin sellaiset voi unohtaa. Ihan tuiki tavallisen perheen tyttö olin.

Jätin alan siinä vaiheessa, kun olin päässyt tavoitteeseen, eli saanut tietyn varallisuuden hankittua. Jos nyt pitäisi päättää, niin tekisin nuorempana minuna ihan saman ratkaisun edelleen.

Vierailija
197/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prostituutiotakin on montaa sorttia.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/parisuhde-onkin-prostituutiota/3282…

No vau, ihmissuhdekommentaattori kirjoittanut kirjan. Vähän sama kuin joku someinfluenseri, ei mitään arvoa, vain pelkkiä mielipiteitä ja omia kokemuksia.

Huomioithan että jutussa myös viitattiin feminismiliikkeen pohdintoihin avioliitosta?

Vierailija
198/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sukupuoleni on väärä ja haluat kuulla vain kammottavia uhritarinoita. Asenteellisuutesi paistaa läpi 

Eiköhän tämä jankkauksesi jo riitä, ainakin riittää minulle niin en vastaa tämän jälkeen. Olet huono valehtelija ja olen sanonut sen jo useamman kerran. Et osaa valehdella aiheesta ja siksi en usko kirjoituksiasi. Jos puhuisit totta niin osaisit asiasta kirjoittaa. Taktiikkasi eivät tehoa minuun. :) 

Vierailija
199/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Minä myin "vapaaehtoisesti" opiskeluaikana. Nyt tajuaa että rahaa olisi saanut henkensä pitimiksi muualtakin ja että ne kokemukset ja muistot ei ollut muutaman tonnin arvoisia elämän mittakaavassa. Kamalia setiä ja heidän irstaita halujaan...

Höpöhöpö. Unissasi olet myynyt.

Vierailija
200/283 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ kuin työ, paskaahan se on. Itsensä myymistä että voi toteuttaa unelmiaan. Toisilla vain enemmän myytävää kuin toisilla. Ja jotkut pystyvät myymään toisiakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä