Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiakaspalvelijat: asiakkaiden kuluneimmat heitot?

Vierailija
16.01.2014 |

Ahh ne niin ihanat "hauskat" heitot jotka kuulee työpäivän aikana miljoona kertaa. Tässä muutamia mitä mulla tulee mieleen:

- Laitat setelin setelintunnistimeen ja se ei tunnista ekalla kerralla

"No nyt jäin kiinni, sehän on väärennettyseteli"

- Viivakoodikone ei tunnista koodia

"Se on varmaan ilmainen!"

- Asiakas vetänyt bonuskortin

"Jos mä vedän toisen kerran nii tuleeko tuplasti alennusta?"

hehheh...

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noista ärsyynnyt niin kannattaiskohan harkita jotain muuta kuin asiakaspalvelutyötä??

Kyllä ärsyynnyn kun lapsettomana ja monta keskemenoa kokeneena mulla toivotetaan hyvää äitienpäivää!!! Mitä vittua?????

Vierailija
62/95 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 23:24"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 23:18"]

Hyvää isänpäivää, äitienpäivää, munarikasta pääsiäistä, hyvää joulua, hyvää sitä sun tätä päivää - Kiitos samoin, vaikka en olekkaan isä, äiti, en usko Jeesukseen joten en vietä pääsiäistä enkä edes toivo paljoa munia (minkäänlaisia), en usko

vieläkään jeesukseen, joten miksi viettäisin edes sen synttäreitä!!!!

[/quote]

No hohhoijaa. Pitäiskö sun ehkä pukea töihin päällesi paita, jossa lukee "En usko Jeesukseen, joten ethän juhlapyhien alla toivota minulle mitään!"

[/quote]

Pitäis, hyvä idea, kiitos :) Laitan samaan paitaan mysö tekstin, "En ole mies enkä isäsi, joten älä toivota minulle hyvää isänpäivää" "En ole äiti, enkä äitisi, joten älä toivota minulla hyvää äitienpävää! "

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Terve!" "Noooo ei tässä ny enää niin terveitä olla, yhtä sun toista kolotusta ja vaivaa löytyy"

"Olkaa hyvä" "Juu yritetään!"

Vierailija
64/95 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tarkoitus ollut kertoa letkautuksia jotka on kuluneita? Miksi nyt on ruvettu mollaamaan toisia, kun he kertovat mielipiteensä sanonnoista jotka ovat heidän mielestään kuluneita?

Vierailija
65/95 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 23:30"]

Jos noista ärsyynnyt niin kannattaiskohan harkita jotain muuta kuin asiakaspalvelutyötä??

Kyllä ärsyynnyn kun lapsettomana ja monta keskemenoa kokeneena mulla toivotetaan hyvää äitienpäivää!!! Mitä vittua?????

[/quote]

Ihan ensin: rauhoitu, ole hyvä. Toiseksi: nuo nyt on ihan yleisiä toivotuksia, kuuluu hyviin tapoihin eikä asiakkaat tms. voi millään tietää noista ikävistä kokemuksistasi. Mitä sinulle saa sanoa? Päivää? Vai onko siinäkin jotain pahaa?

Asiakaspalvelutyössä nyt vaan on otettava se riski, että joku saattaa joskus olla jopa kohtelias. Enkä tällä nyt vähättele kokemuksiasi, mutta jotain rajaa nyt hei.

Vierailija
66/95 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin lapsettomana naisena ärsyttää, jos mulle toivotetaan hyvää äitienpäivää. Se nyt sattumoisin on juhla, joka koskettaa vain äitejä. Yhtä hölmöä olisi, jos juutalaiset toivottelisivat mulle hyvää lehtimajajuhlaa tms.

Vierailija
67/95 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma kun jotkut haluavat vitsikkäästi jäädä tiskaamaan vaikka en ole töissä ravintolassa. Tekisi mieli sanoa, "ei kun saat jäädä täyttämään hyllyjä" tms...

Vierailija
68/95 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Selkä on taas jumissa ja niin kipeä". 

Klassikko: "Juu olen tosi kipeä, mutta mulla ei nouse kuume kun olen kipeä. Enemmänkin menee alilämmön puolelle."

Juuh. 

Vierailija
69/95 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Meille annettiin eräs vuosi äitienpäivää edeltävänä lauantaina ohjeistus toivottaa hyvää äitienpäivää ja antaa kukka joka ikiselle naispuoliselle, täysikäisen oloiselle asiakkaalle. Kysyin kyllä miespuoliselta, lapsettomalta pomoltani, että haluaisiko hän itselleen toivotettavan randomisti hyvää isäinpäivää. Pomo ei tietenkään myöntänyt, että tällainen asia voisi olla miehellekin arka syystä tai toisesta, ja teimme, kuten käskettiin, koska ylemmät tahot valvoivat tuolloin toi No, työtoverilleni sattui naispuolinen asiakas, joka ei toivotuksesta pitänyt ja teki reklamaation isommille pomoille. Onneksi itselleni sattui asiakkaiksi vain onnellisia äitejä. 

Vierailija
70/95 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 00:10"]

"Selkä on taas jumissa ja niin kipeä". 

Klassikko: "Juu olen tosi kipeä, mutta mulla ei nouse kuume kun olen kipeä. Enemmänkin menee alilämmön puolelle."

Juuh. 

[/quote]

No, mulla ei noussut kuume, kun olin flunssassa ennen. Arvaatko, mikä oli tunnistamaton perussairaus?

5 pisteen vihje: sen valittaminen ärsyttää sinua toiseksi eniten. (Tosin turhaan. Minullakin oli se, vaikket uskoisi)

Vierailija
71/95 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa te tylsiä ihmisiä. Itse työskentelin 10 vuotta myyntityössä ja ei mua noi kuluneet letkautukset ärsyttänyt yhtään. Mies on ollut asiakaspalvelutyössä 19-vuotiaasta, 26 vuotta, ja hänkään ei keksi mitään sellaista, mikä nostaisi karvat pystyyn, jos kerran asiakas muuten on hyväntuulinen ja asiat sujuu.

Kauhean vaikeaa joidenkin elämä...

Vierailija
72/95 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 23:36"]

[/quote]

Ihan ensin: rauhoitu, ole hyvä. Toiseksi: nuo nyt on ihan yleisiä toivotuksia, kuuluu hyviin tapoihin eikä asiakkaat tms. voi millään tietää noista ikävistä kokemuksistasi. Mitä sinulle saa sanoa? Päivää? Vai onko siinäkin jotain pahaa?

Asiakaspalvelutyössä nyt vaan on otettava se riski, että joku saattaa joskus olla jopa kohtelias. Enkä tällä nyt vähättele kokemuksiasi, mutta jotain rajaa nyt hei.

[/quote]
Joo-oh, enpä ajatellut että esim. joulun toivottelu ketään loukkaisi sanan varsinaisessa merkityksessä. :) Ehkei niihin toivotuksiin kannata asettaa niin suurta tunnelatausta, ettei joka pyhäpäivä meinaa otsasuoni katketa? 

Ja noihin vakavampiin juttuihin: kaikki ymmärrys tosiaan, mutta asiakas ei voi tietää uskonsuuntauksesta, keskenmenoista ja muista. Eikä tarvitsekaan, he ovat vain hoitamassa ostoksensa ja Sinä olet ottamassa niitä hihnalla vastaan. 

Vierailija
73/95 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, tästä lähtien aion sanoa kassoilla yms ainoastaan kiitos ja näkemiin.

Kaikenlaista... :0

Vierailija
74/95 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 00:22"]

Olettepa te tylsiä ihmisiä. Itse työskentelin 10 vuotta myyntityössä ja ei mua noi kuluneet letkautukset ärsyttänyt yhtään. Mies on ollut asiakaspalvelutyössä 19-vuotiaasta, 26 vuotta, ja hänkään ei keksi mitään sellaista, mikä nostaisi karvat pystyyn, jos kerran asiakas muuten on hyväntuulinen ja asiat sujuu.

Kauhean vaikeaa joidenkin elämä...

[/quote]

En ymmärrä, mitä pahaa on siinä, jos nauraa sille, että asiakkaillakin on eräänlaisia "maneereja". 

Vierailija
75/95 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 00:24"]

Huh, tästä lähtien aion sanoa kassoilla yms ainoastaan kiitos ja näkemiin.

Kaikenlaista... :0

[/quote]

Ei varmaan kannata. Joku kuitenkin vetää herneen nenään ja tulee tänne vinkumaan, että asiakas kehtasi kiittää palvelusta, nyyh...

Vierailija
76/95 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 00:23"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 23:36"]

[/quote]

[/quote]
Joo-oh, enpä ajatellut että esim. joulun toivottelu ketään loukkaisi sanan varsinaisessa merkityksessä. :) Ehkei niihin toivotuksiin kannata asettaa niin suurta tunnelatausta, ettei joka pyhäpäivä meinaa otsasuoni katketa? 

Ja noihin vakavampiin juttuihin: kaikki ymmärrys tosiaan, mutta asiakas ei voi tietää uskonsuuntauksesta, keskenmenoista ja muista. Eikä tarvitsekaan, he ovat vain hoitamassa ostoksensa ja Sinä olet ottamassa niitä hihnalla vastaan. 

[/quote]

Itse en toivota koskaan kassoille yhtään mitään. Olen itsekin asiakaspalvelija, enkä sano niin ikään näitä silloinkaan. Tosin työpaikassani asioivilla voi olla kaikenlaisia surujakin, joten vältän toivotuksia siksikin. 

Vierailija
77/95 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ollut jakamassa mainoslehtisiä kaupungilla ihmisten käteen. 

"Mut hei, missäs kohti tässä lukee sun puhelinnumero?"
"Kai tässä lukee sun puhelinnumero kans?"

Hehheh joo.. Joskus olisi tehnyt mieli vastata, että kyllä siinä lukee "soita 0401234567, saat persettä! t: se ruskeatukkainen tyttö, joka jakoi sinulle tämän lehtisen :)".

Vierailija
78/95 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy yksi papparainen vaimonsa kanssa usein. Kassalla lukee että "tehovalvonta, näytäthän kassisi pyydettäessä". Voi jumpe kun sama pappa ja sama heitto: "No mitäs jos mulla ei ole kassia! Mitäs mä sitten sulle näytän? Taskuniko?"

Vaimoke punastuu vieläkin! :D ...ja itse jaksan vieläkin hymähtää ystävällisesti :D

Vierailija
79/95 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sulla sitä tai tätä. Ei, minulla henkilökohtaisesti ei ole kyseisiä tuotteita tai palveluita, mutta yrityksellä jossa työskentelen saattaa hyvinkin olla.

Vierailija
80/95 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noi "no niin, se onkin sit ilmainen!" -letkautukset on niitä, joita kuulee useimmin ja jotka on kenties ärsyttävimpiä. Samaten tuo Plussakortin höylääminen. Mur!