Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro jotain hyvää puolisostasi! <3

Vierailija
16.01.2014 |

Täällä kun tuntuu olevan paljon jatkuvasti mollattavaa omista puolisoista ja pukeutumisesta. Niin laitetaanpa tällai käyntiin. Minä en jaksa ainakaan valittaa miehestäni. Miksi on edes sitten menty naimisiin, kun pidemmän päälle vaan puhutaan paskaa toisesta? Rakkaus opettaa päivä päivältä jotain uutta <3

Minä rakastan miehessäni hänen luotettavuutta, iloisuutta, empaattisuutta, hymyä, ja kuinka turvallista hänen vierellään on olla! Rakkain ja parhain ikinä, en tahtoisi luopua! :)

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän on komea ja urheilullinen, sekä tavattoman ahkera tekemään kotitöitä ja ylipäätään kaikkea :)!

Vierailija
2/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielunkumppani, ja elämäni rakkaus <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaavainen, hauska ja luotettava.

Vierailija
4/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jämäkkä, mutta tarvittaessa hellä. Rakas oikea käteni. t.lassukka

Vierailija
5/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava.

Vierailija
6/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mieheni suinkaan ole täydellinen mutta hyviä puolia ovat huumorintaju, luotettavuus, sosiaalisuus, hyvännäköinen, haluttava ja haluaa myös minua paljon, ja ehkä kaikista parhain asia on se, että hän on todella hyvä isä ja jaksaa harrastaa lasten kanssa paljon kaikenlaista.

Vierailija
7/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava. Ollaan ja eletään edelleen saman katon alla kaikkien 20v. yhdessäolovuosien jälkeenkin.

Vierailija
8/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sitä, miten hän on todella pitkä, lihaksikas ja urheilullinen. Ihailen hänen älykkyyttään ja ahkeruuttaan kaikenmaailman insinööritieteissä. Rakastan sitä, kun hän saa minut nauramaan todella helposti hauskoilla jutuillaan ja saa minut tuntemaan oloni turvalliseksi hänen rinnallaan. Olen jokaisesta hetkestä kiitollinen hänen seurassaan ja toivon, että saamme viettää pitkän elämän yhdessä. <3

Vierailija
9/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pylly on ihan paras <3

Vierailija
10/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että niin ihanaa kuulla näitä kehumisia, ja positiivisia ajatuksia kumppaneista! Itse haluan olla vaikka elämäni loppuun asti mieheni kanssa, rakastan häntä! Enkä haluaisi ketään muuta. :) Itse koen että pitkä liitto on ihana asia, mutta siihen tarvitaan kummankin tukea, ja rakkauden rakentamista ja oppimista! :)

Vierailija
11/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustava, luotettava, hauska, komea. Rakastaa minua myös silloin kun olen vähemmän rakastettava (pms), on tasavertainen, jaksaa touhuta lasten kanssa. 

Tietysti hänelläkin on huonot puolensa (hajamielinen jne), mutta olen hyvin onnellinen, että saan jakaa elämäni juuri hänen kanssaan.

Vierailija
12/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitti minulle aamulla syntymäpäiväkahvit korvapuusteilla ja lahjankin sain. Kiva oli herätä.

Vierailija
13/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat silmät, luotettava, kiltti, hyvännäköinen, kohtelee lapsiani todella hyvin, ei tupakoi ja ramppaa baareissa. Joka päivä ajattelen miten onnellinen olen kun sain hänet elämääni :)

Vierailija
14/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on paras ystäväni, olen iloinen että olen tavannut hänet. Olemme hyvä tiimi ja meillä on hauskaa yhdessä ja hyvä ja tasainen arki. Olemme molemmat perhekeskeisiä. Hän on hyvä matematiikassa toisin kuin minä. Hän näyttää että rakastaa. Hän osaa "käsitellä minua". Hän muistaa minua ihanalla viestillä kesken päivän. Rakastan. 

Vierailija
15/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin sanoa että pylly oli ihan paras. Nyt se alkaa pikkuhiljaa muistuttamaan pappapyllyä =D.

Helpompi olis luetella niitä huonoja puolia, kun niitä ei juurikaan ole.

t: Sen Oikeansa löytänyt 17 v sitten

Vierailija
16/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 13:49"]

Keitti minulle aamulla syntymäpäiväkahvit korvapuusteilla ja lahjankin sain. Kiva oli herätä.

[/quote]

Onnea synttärin johdosta!

Vierailija
17/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 jatkaa: Olen oikeakätinen mutta syön "vasenkätisesti" eli haarukka oikeassa kädessä, kun mies kattaa pöydän hän muistaa laittaa minun haarukkani oikealle puolelle :) <3

Vierailija
18/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkain ja läheisin ihmiseni. Elämäni paras rakastaja. Hyvä isä omille ja minun lapsillenikin. Antelias. Luotettava. Sosiaalisesti älykäs. Empaattinen ja miehekäs. Pitää minut turvassa. On hellä (ja raju oikeissa kohdissa ;) ). Maailman paras mies! Olen vieläkin rakastunut, vaikka ollaan oltu yhdessä jo 4 vuotta.

Vierailija
19/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, rakastava, huomaavainen, luotettava, hauska, söötti :) ihana! 10v yhdessä <3

Vierailija
20/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, rakastava, huomaavainen, luotettava, hauska, söötti :) ihana! 10v yhdessä <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi