Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro jotain hyvää puolisostasi! <3

Vierailija
16.01.2014 |

Täällä kun tuntuu olevan paljon jatkuvasti mollattavaa omista puolisoista ja pukeutumisesta. Niin laitetaanpa tällai käyntiin. Minä en jaksa ainakaan valittaa miehestäni. Miksi on edes sitten menty naimisiin, kun pidemmän päälle vaan puhutaan paskaa toisesta? Rakkaus opettaa päivä päivältä jotain uutta <3

Minä rakastan miehessäni hänen luotettavuutta, iloisuutta, empaattisuutta, hymyä, ja kuinka turvallista hänen vierellään on olla! Rakkain ja parhain ikinä, en tahtoisi luopua! :)

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni on rakastava, rehellinen, keskustelukykyinen, ahkera kotitöissä ja hyvä isä lapsille.

Vierailija
22/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana avaus! Mieheni on luotettava, kohtelias, huomaavainen, hän saa minut tuntemaan itseni kauniiksi ja rakastetuksi joka päivä. Olen niin iloinen että löysin hänet jo nuoremalla iällä ja haluan myös vanheta hänen kanssa mummoksi asti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille ihanista viesteistä! Enempi tällasii vaa tulemaan, nii kiva lukea ja todellakin tulee niin tuitui olo, voi että <3 Niin piristää mieltä! :)

Vierailija
24/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai miehetkin saa vastata? Sielunkumppani, oikein rakastettava. Hyvä pylly ja tissit ja loistava sängyssä.

M49

Vierailija
25/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu :)

Vierailija
26/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni on hyvin ahkera, jaksaa tehdä pitkiä päiviä töissä ja sen jälkeen vielä jaksaa antaa aikaa meille. Odotamme esikoista ja itse itken vähän väliä, niin puoliso jaksaa lohduttaa ja sanoittaa, että "sulla on nyt varmaan tosi paha mieli". Lisäksi jaksaa huolehtia talostamme sekä eläimistä, kun itse makaan sohvalla ja valitan kipeetä mahaani.

En voisi kuvitella elämää ilman häntä! <3

Vierailija
27/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaa, hyvä suutelija ja ottaa kainaloon aina kun sitä tarvitsen :)

Vierailija
28/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastava, hellyyttävä, tunteistaan kertova, komea,pitkä, seksikäs <3<3

29/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun hän aina jaksaa tukea ja kattella mun kiukuttelua. <3:D

Vierailija
30/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiiin söpö, pilkettä silmäkulmassa. Ei ole mikään tylsä tosikko. Jaksan vielä pian parinkymmenen vuoden yhdessäolon jälkeenkin nauraa hänen jutuilleen. Luotettava, kiltti, hyvä isä ja puoliso. On kiinnostunut monenlaisista asioista. Jos minulla on joku pöhkö idis niin yleensä aina jaksaa lähteä juttuun mukaan.  

Vierailija
31/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kiltti, sydämellinen ja sivistynyt, hänellä on elämänviisautta, hän on aina ystävällinen ja kärsivällinen, rauhallinen, nauraa jutuilleni ja myös näkee hauskuuden sellaisissa asioissa, joita kukaan muu ei lisäkseni noteeraa, ylipäänsä nauraa paljon eikä valita tai ole negatiivinen (kuten itse usein olen), on hyvä tekemään ruokaa ja hyvä kuuntelija, lempeä, innostuu uusista asioista eikä teilaa ideoita, tukee minua kaikessa mihin päätän ryhtyä, arvostaa minua (ja muitakin ihmisiä), on vastuuntuntoinen, yllätyksellinen ja haluaa ilahduttaa minua, näkee minut kauniina ja mainitsee siitä, vaikka olisin verkkarit päällä ja tukka sekaisin, tekee arjessa pieniä huomaavaisia tekoja....

Vierailija
32/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei juo eikä polta, on huumorintajuinen, rehellinen kunnon mies, vikojakin on, mutta niin on minullakin. Kaipa se parasta on miehessä että kestää minua ja pysyy rinnalla.

Vierailija
33/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut.

Vierailija
34/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava, mukava, hauska, kiltti, todella fiksu, kätevä, taitava ja musikaalinen. <3

Vierailija
35/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 13:49"]

Keitti minulle aamulla syntymäpäiväkahvit korvapuusteilla ja lahjankin sain. Kiva oli herätä.

[/quote]

Onnea synttärin johdosta!

[/quote]

Kiitos :)

Vierailija
36/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava

Pysynyt normaalipainoisena

Uuttera hoitamaan juoksevia asioita

Kielittaitoinen