Kerro jotain hyvää puolisostasi! <3
Täällä kun tuntuu olevan paljon jatkuvasti mollattavaa omista puolisoista ja pukeutumisesta. Niin laitetaanpa tällai käyntiin. Minä en jaksa ainakaan valittaa miehestäni. Miksi on edes sitten menty naimisiin, kun pidemmän päälle vaan puhutaan paskaa toisesta? Rakkaus opettaa päivä päivältä jotain uutta <3
Minä rakastan miehessäni hänen luotettavuutta, iloisuutta, empaattisuutta, hymyä, ja kuinka turvallista hänen vierellään on olla! Rakkain ja parhain ikinä, en tahtoisi luopua! :)
Kommentit (36)
Ihana avaus! Mieheni on luotettava, kohtelias, huomaavainen, hän saa minut tuntemaan itseni kauniiksi ja rakastetuksi joka päivä. Olen niin iloinen että löysin hänet jo nuoremalla iällä ja haluan myös vanheta hänen kanssa mummoksi asti :)
Kiitos kaikille ihanista viesteistä! Enempi tällasii vaa tulemaan, nii kiva lukea ja todellakin tulee niin tuitui olo, voi että <3 Niin piristää mieltä! :)
Kai miehetkin saa vastata? Sielunkumppani, oikein rakastettava. Hyvä pylly ja tissit ja loistava sängyssä.
M49
Puolisoni on hyvin ahkera, jaksaa tehdä pitkiä päiviä töissä ja sen jälkeen vielä jaksaa antaa aikaa meille. Odotamme esikoista ja itse itken vähän väliä, niin puoliso jaksaa lohduttaa ja sanoittaa, että "sulla on nyt varmaan tosi paha mieli". Lisäksi jaksaa huolehtia talostamme sekä eläimistä, kun itse makaan sohvalla ja valitan kipeetä mahaani.
En voisi kuvitella elämää ilman häntä! <3
Siivoaa, hyvä suutelija ja ottaa kainaloon aina kun sitä tarvitsen :)
Rakastava, hellyyttävä, tunteistaan kertova, komea,pitkä, seksikäs <3<3
Se, kun hän aina jaksaa tukea ja kattella mun kiukuttelua. <3:D
niiiin söpö, pilkettä silmäkulmassa. Ei ole mikään tylsä tosikko. Jaksan vielä pian parinkymmenen vuoden yhdessäolon jälkeenkin nauraa hänen jutuilleen. Luotettava, kiltti, hyvä isä ja puoliso. On kiinnostunut monenlaisista asioista. Jos minulla on joku pöhkö idis niin yleensä aina jaksaa lähteä juttuun mukaan.
Hän on kiltti, sydämellinen ja sivistynyt, hänellä on elämänviisautta, hän on aina ystävällinen ja kärsivällinen, rauhallinen, nauraa jutuilleni ja myös näkee hauskuuden sellaisissa asioissa, joita kukaan muu ei lisäkseni noteeraa, ylipäänsä nauraa paljon eikä valita tai ole negatiivinen (kuten itse usein olen), on hyvä tekemään ruokaa ja hyvä kuuntelija, lempeä, innostuu uusista asioista eikä teilaa ideoita, tukee minua kaikessa mihin päätän ryhtyä, arvostaa minua (ja muitakin ihmisiä), on vastuuntuntoinen, yllätyksellinen ja haluaa ilahduttaa minua, näkee minut kauniina ja mainitsee siitä, vaikka olisin verkkarit päällä ja tukka sekaisin, tekee arjessa pieniä huomaavaisia tekoja....
Mun mies ei juo eikä polta, on huumorintajuinen, rehellinen kunnon mies, vikojakin on, mutta niin on minullakin. Kaipa se parasta on miehessä että kestää minua ja pysyy rinnalla.
Luotettava, mukava, hauska, kiltti, todella fiksu, kätevä, taitava ja musikaalinen. <3
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 13:49"]
Keitti minulle aamulla syntymäpäiväkahvit korvapuusteilla ja lahjankin sain. Kiva oli herätä.
[/quote]
Onnea synttärin johdosta!
[/quote]
Kiitos :)
Luotettava
Pysynyt normaalipainoisena
Uuttera hoitamaan juoksevia asioita
Kielittaitoinen
Puolisoni on rakastava, rehellinen, keskustelukykyinen, ahkera kotitöissä ja hyvä isä lapsille.