Kerro jotain hyvää puolisostasi! <3
Täällä kun tuntuu olevan paljon jatkuvasti mollattavaa omista puolisoista ja pukeutumisesta. Niin laitetaanpa tällai käyntiin. Minä en jaksa ainakaan valittaa miehestäni. Miksi on edes sitten menty naimisiin, kun pidemmän päälle vaan puhutaan paskaa toisesta? Rakkaus opettaa päivä päivältä jotain uutta <3
Minä rakastan miehessäni hänen luotettavuutta, iloisuutta, empaattisuutta, hymyä, ja kuinka turvallista hänen vierellään on olla! Rakkain ja parhain ikinä, en tahtoisi luopua! :)
Kommentit (36)
Sielunkumppani, ja elämäni rakkaus <3
Huomaavainen, hauska ja luotettava.
Jämäkkä, mutta tarvittaessa hellä. Rakas oikea käteni. t.lassukka
Ei mieheni suinkaan ole täydellinen mutta hyviä puolia ovat huumorintaju, luotettavuus, sosiaalisuus, hyvännäköinen, haluttava ja haluaa myös minua paljon, ja ehkä kaikista parhain asia on se, että hän on todella hyvä isä ja jaksaa harrastaa lasten kanssa paljon kaikenlaista.
Luotettava. Ollaan ja eletään edelleen saman katon alla kaikkien 20v. yhdessäolovuosien jälkeenkin.
Rakastan sitä, miten hän on todella pitkä, lihaksikas ja urheilullinen. Ihailen hänen älykkyyttään ja ahkeruuttaan kaikenmaailman insinööritieteissä. Rakastan sitä, kun hän saa minut nauramaan todella helposti hauskoilla jutuillaan ja saa minut tuntemaan oloni turvalliseksi hänen rinnallaan. Olen jokaisesta hetkestä kiitollinen hänen seurassaan ja toivon, että saamme viettää pitkän elämän yhdessä. <3
Ai että niin ihanaa kuulla näitä kehumisia, ja positiivisia ajatuksia kumppaneista! Itse haluan olla vaikka elämäni loppuun asti mieheni kanssa, rakastan häntä! Enkä haluaisi ketään muuta. :) Itse koen että pitkä liitto on ihana asia, mutta siihen tarvitaan kummankin tukea, ja rakkauden rakentamista ja oppimista! :)
Kannustava, luotettava, hauska, komea. Rakastaa minua myös silloin kun olen vähemmän rakastettava (pms), on tasavertainen, jaksaa touhuta lasten kanssa.
Tietysti hänelläkin on huonot puolensa (hajamielinen jne), mutta olen hyvin onnellinen, että saan jakaa elämäni juuri hänen kanssaan.
Keitti minulle aamulla syntymäpäiväkahvit korvapuusteilla ja lahjankin sain. Kiva oli herätä.
Ihanat silmät, luotettava, kiltti, hyvännäköinen, kohtelee lapsiani todella hyvin, ei tupakoi ja ramppaa baareissa. Joka päivä ajattelen miten onnellinen olen kun sain hänet elämääni :)
Hän on paras ystäväni, olen iloinen että olen tavannut hänet. Olemme hyvä tiimi ja meillä on hauskaa yhdessä ja hyvä ja tasainen arki. Olemme molemmat perhekeskeisiä. Hän on hyvä matematiikassa toisin kuin minä. Hän näyttää että rakastaa. Hän osaa "käsitellä minua". Hän muistaa minua ihanalla viestillä kesken päivän. Rakastan.
Mä voisin sanoa että pylly oli ihan paras. Nyt se alkaa pikkuhiljaa muistuttamaan pappapyllyä =D.
Helpompi olis luetella niitä huonoja puolia, kun niitä ei juurikaan ole.
t: Sen Oikeansa löytänyt 17 v sitten
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 13:49"]
Keitti minulle aamulla syntymäpäiväkahvit korvapuusteilla ja lahjankin sain. Kiva oli herätä.
[/quote]
Onnea synttärin johdosta!
13 jatkaa: Olen oikeakätinen mutta syön "vasenkätisesti" eli haarukka oikeassa kädessä, kun mies kattaa pöydän hän muistaa laittaa minun haarukkani oikealle puolelle :) <3
Rakkain ja läheisin ihmiseni. Elämäni paras rakastaja. Hyvä isä omille ja minun lapsillenikin. Antelias. Luotettava. Sosiaalisesti älykäs. Empaattinen ja miehekäs. Pitää minut turvassa. On hellä (ja raju oikeissa kohdissa ;) ). Maailman paras mies! Olen vieläkin rakastunut, vaikka ollaan oltu yhdessä jo 4 vuotta.
Kiltti, rakastava, huomaavainen, luotettava, hauska, söötti :) ihana! 10v yhdessä <3
Kiltti, rakastava, huomaavainen, luotettava, hauska, söötti :) ihana! 10v yhdessä <3
No hän on komea ja urheilullinen, sekä tavattoman ahkera tekemään kotitöitä ja ylipäätään kaikkea :)!