Tänään alkoi laihdutus, ihanaa kun musta tulee kaunis!
Kasvoni ovat nimittäin todella kauniit, säännölliset. Aikaisemmin kun oon ollut normaalipainossa, niin oon saanu hätistellä miehiä ympäriltä kyllästymiseen asti. Nyt kun oon tässä painossani eli 15kg ylimääräistä, niin eniten on ärsyttänyt joidenkin kasvoiltaan rumien laihojen ihmisten moralisointi. Odotelkaas vaan kun mä pääsen tän rupeaman jälkeen teille nälvimään, minä kun voin laihduttaa, mutta teidän kasvoja on aika lailla paha mennä laittamaan kauniimmaksi...
Kommentit (20)
Ihan tosissani oon. Alkoi vaan niin ärsyttää tuo abc-ketjun hoikkaliini, joka joutuu käymään treffeillä jossain huoltiksessa ja silti tuntuu olevan varaa arvostella ylipainoisia ihmisiä. Annetaan sitten takaisin samalla mitalla...
ap
Noniin! Hyvä ap! Kakkonen tässä samalla linjalla menossa, samalla mitalla takasin. Naamaansa ei voi muuttaa mutta onneksi kropan voi ja onneksi tuota naamaa ei edes tarvitse muuttaa. kjeh kjeehh..
Annat helpon vaikutelman, jos saat oikeasti hätistellä. Tiedän jäätävän ja hellän kauniita ihmisiä, joilla ei ole noin!
Samaan pyritään ;)
Läski on kuitenkin laihdutettavissa ja löysät kiinteytettävissä. Kohti kesää 2014!
T. +20 kg
Toista päivää kevennellään ja eilen kävin jopa juoksemassa, hyvä minä! Nesteet lähteneet kiertoon kun saa ravata vessassa kokoajan.. Tsemppiä myös teille muille laihduttajille, kesä 2014 se minullakin siintää mielessä, mitä ihania hepeniä sitä voikaan alkaa ostella! :)
ap
No kiva. Minäkin tässä laihdutan, mutta minusta ei valitettavasti sillä kaunista tule, kun en ole sitä ollut ikinä nuorena ja hoikkanakaan. Mutta jospa terveydelle olisi kumminkin hyväksi hankkiutua 20 liikakilosta eroon...
Haloo hepeneet! Miksi pitää mielessä kesä 2014? Kun on koko loppuelämä aikaa. Meinaatteko lihoa sit talveks takas ja sitten taas alotatte kesä 2016 mielessä jne :D Eikö olis fiksumpaa pitää se koko loppu elämä mielessä?
Tuksu hei, kyllä sun pitää pudottaa 25kg. Lisäksi se ei kyllä muuta sun ilkeää luonnetta lainkaan.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 11:19"]
Haloo hepeneet! Miksi pitää mielessä kesä 2014? Kun on koko loppuelämä aikaa. Meinaatteko lihoa sit talveks takas ja sitten taas alotatte kesä 2016 mielessä jne :D Eikö olis fiksumpaa pitää se koko loppu elämä mielessä?
[/quote]
Et nyt oikein ymmärtänyt; tavoitteena olla normaalipainossa takaisin kesään mennessä. Ymmärrätkö? Ei tää paino hetkessä tullut, joten ei hetkessä lähdekään. Mutta kun lähtee, niin takaisin ei ole tulemista, sen voin luvata. Ja kun uusia raskauksiakaan ei oo tulossa, niin helppoa mun on pysyä normaalipainossa kun ei ole ollut ongelmia aikaisemminkaan. :) Ikää on ihan tarpeeksi, siltikin kiva tietää että nää kilot lähtee laihduttamalla, mutta vittumainen luonne ja petolinnun pyllymäinen pärstävärkki onkin vähän vaikeampi homma karkottaa.. ;)
ap
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 11:21"]
Tuksu hei, kyllä sun pitää pudottaa 25kg. Lisäksi se ei kyllä muuta sun ilkeää luonnetta lainkaan.
[/quote]
Ei minulla ole ilkeä luonne, oon vaan kyllästynyt niihin aloituksiin joissa ylipainoisia saa surutta haukkua läskeiksi ja valaiksi. Miksei saisi antaa joskus takaisin? Ärsyttääkö, kun jotkut ylipainoiset osaavat myös laihduttaa kun alkaa omat kilot ärsyttää? ;)
ap
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 11:34"]
[/quote]
Ei minulla ole ilkeä luonne, oon vaan kyllästynyt niihin aloituksiin joissa ylipainoisia saa surutta haukkua läskeiksi ja valaiksi. Miksei saisi antaa joskus takaisin? Ärsyttääkö, kun jotkut ylipainoiset osaavat myös laihduttaa kun alkaa omat kilot ärsyttää? ;)
ap
[/quote]
Sinä et kiinosta minua pätkäkään. Miksi ärsyttäisi?!
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 11:31"]
Ikää on ihan tarpeeksi, siltikin kiva tietää että nää kilot lähtee laihduttamalla, mutta vittumainen luonne ja petolinnun pyllymäinen pärstävärkki onkin vähän vaikeampi homma karkottaa.. ;)
ap
[/quote]
Onneksi itse vaikutat herttaiselta.
Tsemppiä urakkaan, ap! Tosin en ymmärrä, miksi lihavia aina haukutaan rumiksi. Yksi kauneimmista tuntemistani ihmisistä on aivan reippaasti ylipainoinen, mutta ei se minusta hänen kauneuttaan vähennä yhtään. Oma bmi taas on alle 19, enkä varmana ole mikään maailmanluokan kaunotar...
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 12:01"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 11:34"]
[/quote]
ap
[/quote]
Sinä et kiinosta minua pätkäkään. Miksi ärsyttäisi?!
[/quote]
näytän kiinnostavan kun ketjuun kommentoit :)
ap
Jos joku tämän aloituksen tason tänään alittaa, hän on jo tosi hyvä.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 12:36"]
Jos joku tämän aloituksen tason tänään alittaa, hän on jo tosi hyvä.
[/quote]
Odota vaan, että ap. luokkakaverit pääseen koulusta.
Toivotan onnea. Muakin pännii nämä laihat, jotka on olevinaan niin kauniita vain kroppansa perusteella. Voin toki katsoa, että onpas hyvä vartalo, mutta ei se kyllä itsessään vielä kenestäkään kaunotarta tee.
Tällä palstalla on tosin huomannut, että kauneus todellakin on subjektiivinen käsite, kun on joskus noihin "kaunein näyttelijä", ym. ketjuihin eksynyt. Aina se joku petolinnun persii siis jonkun mielestä hyvältä näyttää. :D
En tiedä ootko tosissas, mutta minä ainakin juuri noin mietin alkuviikosta! Tsempit, toivottavasti kaunokainen onnistut ;)