Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tuntemasi ikisinkku?

Vierailija
16.10.2020 |

Vähintään 25v, muuten ei kai voi vielä puhua ikisinkkuudesta. Mistä hänen ikisinkkuutensa mielestäsi johtuu? t. ikisinkku itsekin

Kommentit (176)

Vierailija
121/176 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudenystäväni. Mielestäni ihan tavallinen, hyvin kauniskin nainen. On vaan tosi arka ja huono tutustumaan uusiin ihmisiin. Tiedän kyllä hänen lapsuuden traumansa, että siitä se arkuus johtuu. Olen iloinen hänen puolestaan, että on kuitenkin onnistunut säilyttämään edes jonkinlaisen elämänilon ja pysynyt työelämässä, vaikka vaikeita masennusjaksojakin on ollut. Hänellä on ollut todella vaikea nuoruus, on ollut alkoholiongelmaa, paino on vaihdellut anoreksian ja lihavuuden välillä, välillä en ole kuullut hänestä mitään moneen vuoteen jne. Olemme jo lähes viiskymppisiä ja jotenkin tuntuu, että vanhetessa hän on oppinut löytämään jonkinlaisen seesteisyyden. Siihen on varmasti auttanut usko, jonka hän löysi muutama vuosi sitten. En itse ole uskossa, mutta en ala häntä siitä sättimään, pääasia että voi paremmin henkisesti ja fyysisesti, vaikka uskoisi maahisiin ja peikkoihin, kunhan voi paremmin.

Enkä näe minään mahdottomuutena etteikö löytäisi jonkun mukavan herrasmiehen vanhoilla päivillään. 

Voi luoja kuinka tyhmästi sanottu. Lopeta tuo analysointi, et tunne häntä.

No väittäisin aika hyvin tuntevani kun lapsesta asti ollaan tunnettu ja ollaan edelleen tekemisissä. Aina silloin kun hänestä siltä tuntuu. Ja ollaan kyllä juteltu kaikista asioista, vaikka hänestä ei välillä mitään kuulukaan. Tunnen kuitenkin lapsuudesta saakka myös hänen perheensä, että heidänkin kautta tiedän hänen elämästään vaikkei jaksakaan aina olla sosiaalinen. 

Vastaa tähän: miksi nostat parisuhteen noin korkealle jalustalle? Miksi oletat, että kaikki haluavat parisuhteen?

Miksi oletat, että enemmistö edes naissinkuista olisi kaltaisiasi, jotka eivät halua miehistä muuta kuin satunnaista seksiä? Ja miksi olet niin hyökkäävä; onko se hyökkäys sinua kohtaan jos kaikki sinkkunaiset eivät jaa sinun ajatustasi sinkkuna elämisestä?

t. ap

Miksi oletat, että haluan miehistä satunnaista seksiä? Miksi oletat että olen hetero? Miksi oletat, että edes haluaisin seksiä? Ja vaikka haluaisin pelkkiä irtosuhteita, mitä sitten? Onko se jotenkin huono asia vai? Vuonna 2020 vapaa seksuaalisuus on vieläkin iso mörkö?

Miksi parisuhde on mielestäsi parempi vaihtoehto kuin sinkkuus? Olen hyökkäävä, koska sinkkuihmisten analysointi on törkeää. Tulee olo, että sinkuissa olisi jotain vikaa teidän mielestänne.

No sitten se on sinun omassa päässäsi.

Mulle ei ainakaan tule olo, että sinkkuudessa olisi jotain vikaa. Tätä asiaa nyt tässä ketjussa vain tarkastellaan parisuhteen näkökulmasta.

t: ikisinkku

Et voi sanoa, että sinkuissa on jotain vikaa koska silloin loukkaat myös MUITA, et vain itseäsi :) Minulla oli kerran kaveri, joka lässytti tuota samaa itsestään ja hän ei tajunnut mitä hän puhui. Katkaisin suhteen.

Vierailija
122/176 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v piilonarsisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/176 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudenystäväni. Mielestäni ihan tavallinen, hyvin kauniskin nainen. On vaan tosi arka ja huono tutustumaan uusiin ihmisiin. Tiedän kyllä hänen lapsuuden traumansa, että siitä se arkuus johtuu. Olen iloinen hänen puolestaan, että on kuitenkin onnistunut säilyttämään edes jonkinlaisen elämänilon ja pysynyt työelämässä, vaikka vaikeita masennusjaksojakin on ollut. Hänellä on ollut todella vaikea nuoruus, on ollut alkoholiongelmaa, paino on vaihdellut anoreksian ja lihavuuden välillä, välillä en ole kuullut hänestä mitään moneen vuoteen jne. Olemme jo lähes viiskymppisiä ja jotenkin tuntuu, että vanhetessa hän on oppinut löytämään jonkinlaisen seesteisyyden. Siihen on varmasti auttanut usko, jonka hän löysi muutama vuosi sitten. En itse ole uskossa, mutta en ala häntä siitä sättimään, pääasia että voi paremmin henkisesti ja fyysisesti, vaikka uskoisi maahisiin ja peikkoihin, kunhan voi paremmin.

Enkä näe minään mahdottomuutena etteikö löytäisi jonkun mukavan herrasmiehen vanhoilla päivillään. 

No väittäisin aika hyvin tuntevani kun lapsesta asti ollaan tunnettu ja ollaan edelleen tekemisissä. Aina silloin kun hänestä siltä tuntuu. Ja ollaan kyllä juteltu kaikista asioista, vaikka hänestä ei välillä mitään kuulukaan. Tunnen kuitenkin lapsuudesta saakka myös hänen perheensä, että heidänkin kautta tiedän hänen elämästään vaikkei jaksakaan aina olla sosiaalinen. 

Vastaa tähän: miksi nostat parisuhteen noin korkealle jalustalle? Miksi oletat, että kaikki haluavat parisuhteen?

Miksi oletat, että enemmistö edes naissinkuista olisi kaltaisiasi, jotka eivät halua miehistä muuta kuin satunnaista seksiä? Ja miksi olet niin hyökkäävä; onko se hyökkäys sinua kohtaan jos kaikki sinkkunaiset eivät jaa sinun ajatustasi sinkkuna elämisestä?

t. ap

Miksi oletat, että haluan miehistä satunnaista seksiä? Miksi oletat että olen hetero? Miksi oletat, että edes haluaisin seksiä? Ja vaikka haluaisin pelkkiä irtosuhteita, mitä sitten? Onko se jotenkin huono asia vai? Vuonna 2020 vapaa seksuaalisuus on vieläkin iso mörkö?

Miksi parisuhde on mielestäsi parempi vaihtoehto kuin sinkkuus? Olen hyökkäävä, koska sinkkuihmisten analysointi on törkeää. Tulee olo, että sinkuissa olisi jotain vikaa teidän mielestänne.

Mulle ei ainakaan tule olo, että sinkkuudessa olisi jotain vikaa. Tätä asiaa nyt tässä ketjussa vain tarkastellaan parisuhteen näkökulmasta.

Et voi sanoa, että sinkuissa on jotain vikaa koska silloin loukkaat myös MUITA, et vain itseäsi :) Minulla oli kerran kaveri, joka lässytti tuota samaa itsestään ja hän ei tajunnut mitä hän puhui. Katkaisin suhteen.

Oletko sama hyökkäävä sinkkunainen, joka on koko ketjun hyökännyt jokaiseen kommenttiin, jossa pääpiirteittäin sanotaan että parisuhteessa olisi kivempaa?

t. ap, itsekin ikisinkku (edelleen)

Vierailija
124/176 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ap

Oletko sama hyökkäävä sinkkunainen, joka on koko ketjun hyökännyt jokaiseen kommenttiin, jossa pääpiirteittäin sanotaan että parisuhteessa olisi kivempaa?

Mua loukkaa vain se, kun väität että sinkuissa olisi sun mielestä jotain vikaa. Ei mua muuten kiinnosta teidän parisuhteet millään tavalla.

Vierailija
125/176 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ap

Mua loukkaa vain se, kun väität että sinkuissa olisi sun mielestä jotain vikaa. Ei mua muuten kiinnosta teidän parisuhteet millään tavalla.

Se on vaan yhden ihmisen mielipide, ei mikään totuus. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Sellaista ihmisryhmää ei olekaan jossa ei jonkun mielestä olisi jotain vikaa.

Vierailija
126/176 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen. Eron jälkeen nautin vapaudesta ja siitä, että ketään ei tarvitse passata tai kenenkään jälkiä siivota.

Olen kaunis, hyvässä ammatissa ja tienaan omat rahani. Olen varmasti jotenkin naiseksi outo tunne-elämältäni, sillä koen helpommaksi olla yksin kuin jakaa elämäni jonkun kanssa. Tiivis yhdessäolo alkaa lähinnä ahdistaa ja väsyttää. En rakastu tai ihastu kovinkaan helposti, jos ihastun tunne ei kestä kovinkaan kauaa.

Jommalla kummalla meistä ei ole ihan realistinen käsitys termistä ikisinkku.

Aiheesta hiukan sivuraiteelle, koin loukkaavana kun tuttu draamaili, että ehkä hän on ikisinkku kun erosi avopuolisostaan. Ja itse en ole koskaan edennyt tapailua kummempaan. Aihe on aika kipeä.

Vierailija
127/176 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä 32 v nainen ja ikisinkkuuteen riittää ihan vaan ruma naama kun ei kukaan halua rumaan tutustua.

Tinderistä tulisi kuitenkin 1000 mätsiä viikossa

Vierailija
128/176 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilalle hemmoteltu 34v nainen joka saanut kaiken ja saa edelleen perheeltään .

Kukaan mies ei jaksa sitä draamaa paria kk pidempään.

Vierailija
129/176 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä 32 v nainen ja ikisinkkuuteen riittää ihan vaan ruma naama kun ei kukaan halua rumaan tutustua.

Tinderistä tulisi kuitenkin 1000 mätsiä viikossa

On kyllä erikoinen rinnakkaistodellisuus,kun reaalimaailmassa ei tule ensimmäistäkään kiinnostuksenosoitusta vuosikymmeniin.

T.eri, mutta samassa tilanteessa oleva

Vierailija
130/176 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen. Eron jälkeen nautin vapaudesta ja siitä, että ketään ei tarvitse passata tai kenenkään jälkiä siivota.

Olen kaunis, hyvässä ammatissa ja tienaan omat rahani. Olen varmasti jotenkin naiseksi outo tunne-elämältäni, sillä koen helpommaksi olla yksin kuin jakaa elämäni jonkun kanssa. Tiivis yhdessäolo alkaa lähinnä ahdistaa ja väsyttää. En rakastu tai ihastu kovinkaan helposti, jos ihastun tunne ei kestä kovinkaan kauaa.

Mä en kyllä parisuhteessakaan ole passannut toista enkä siivonnut toisen jälkiä. Noin perustasolla. Joskus tietysti olen halunnut omaehtoisesti toista hemmotella

Itse olen entinen ikisinkku ja ekaa kertaa nyt yli 40-vuotiaana asun miehen kanssa saman katon alla. Olen huomannut, että pitkissä parisuhteissa olleet ja eronneet naiset puhuvat tuosta vapaudesta. Ja tuntuu että se liitto on heille ollut hirveää raatamista ja yrittämistä.

Musta taas on ihanaa, kun kaikkea ei tarvitse tehdä yksin ja vastata kaikesta. Vuosikymmenten kokemuksella osaisin ja pystyisin kyllä. Helpompaa ja rennompaa on olla parisuhteessa.

Tasapainoisille ja itsenäisille ihmisille parisuhde sopii.

Jännää. Itsestäni -ikisinkusta miehestä-  vastaavasti tuntuu, että kun ihminen on itsensä kanssa tasapainossa ja tapeeksi itsenäinen niin hänelle sopii yhtä hyvin niin parisuhteessa eläminen kuin sinkkuna olo.

Tai ainakin itse toivosin kumppanikseni rinnalla kulkijaa, jonka kanssa edetä suunnilleen samaan tahtin kohi tulevaa....  En sensijaan unelmoi lainkaan parisuhteesta, jossa olisin sen johtaja ja tien -näyttäjä, joka tekisi ainakin merkitävimmät valinnat ja pääökset.

En myöskään viehäy ajauksesta, etä kumppanini olisi pomo ja suuri johtaja minulle, joka olettaisi minun uskollisesti seuraavan ja myötäilevän hänä ja hänen mielipiteitään,... 

Eli sitten parisuhteessa tai sinkkuna on erinomaista, jollei hirttäydy ajatukseen että jompi -kumpi (sinkkuna olo tai parisuhteessa eläminen) olisi aina ja joka kerta parempi toista.  

Vierailija
131/176 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman tuttavapiirin ikisinkku on yli viisikymppinen vatsakas mies, joka on viimeiset 20v kuolannut n. 25-vuotiaita pitkätukkaisia blondeja.  Hän itse vanhenee, mutta nuo unelmien naiset ovat aina ja ikuisesti 25v. 

Ihan tavallinen mukava kaveri jolla on vain epärealistinen käsitys omasta markkina-arvostaan (tai sitten liian vähän rahaa)

Vierailija
132/176 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman tuttavapiirin ikisinkku on yli viisikymppinen vatsakas mies, joka on viimeiset 20v kuolannut n. 25-vuotiaita pitkätukkaisia blondeja.  Hän itse vanhenee, mutta nuo unelmien naiset ovat aina ja ikuisesti 25v. 

Ihan tavallinen mukava kaveri jolla on vain epärealistinen käsitys omasta markkina-arvostaan (tai sitten liian vähän rahaa)

Kumma kun te av-mammat tunnette näitä instatyttöjä kuolaavia keski-ikäisiä miehiä kymmenittäin, mutta näin keski-ikäisenä ja suht laajan kaveripiirin omaavana miehenä, en tunne yhtään sellaista ikäistäni miestä, joka yrittäisi heitä seurustelumielessä.  Vai onko tämä vain pelkkää olettamista ja "järkeilyä"?

Olen itsekin jututtanut useaan kertaan paria upeaa 23-25 vuotiasta naista julkisesti, koska toinen heistä on hyvän kaverini tytär ja olen tuntenut hänet lapsesta asti. Toinen on naapurini ja olen vaihdellut hänelle autoon renkaat keväisin/syksyisin kun hänen oma ikäisensä miesystävä ei osaa/viitsi. Jos joku (av-mamma) näkee meidän keskustelut, niin todennäköisesti olettaa, että siellä setämies taas vonkaa nuoria tyttöjä.

Vierailija
133/176 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma kun te av-mammat tunnette näitä instatyttöjä kuolaavia keski-ikäisiä miehiä kymmenittäin, mutta näin keski-ikäisenä ja suht laajan kaveripiirin omaavana miehenä, en tunne yhtään sellaista ikäistäni miestä, joka yrittäisi heitä seurustelumielessä.  Vai onko tämä vain pelkkää olettamista ja "järkeilyä"?

Olen itsekin jututtanut useaan kertaan paria upeaa 23-25 vuotiasta naista julkisesti, koska toinen heistä on hyvän kaverini tytär ja olen tuntenut hänet lapsesta asti. Toinen on naapurini ja olen vaihdellut hänelle autoon renkaat keväisin/syksyisin kun hänen oma ikäisensä miesystävä ei osaa/viitsi. Jos joku (av-mamma) näkee meidän keskustelut, niin todennäköisesti olettaa, että siellä setämies taas vonkaa nuoria tyttöjä.

Mammat vaan haluaa löytää sinkkumiehistä kaikkea mille voi huutaa "Yök! Ällöttävää! Kammottavaa!". Ja vaikka keksivät jotain, jotta saisivat huutaa näin.

Vierailija
134/176 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että mies "kuolaa" kaksvitosia naisia?

Vierailija
135/176 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus, sittemmin lihavuus, sisäänpäin karsastavat silmät (häiritsevä ja näkyvä piirre joka, karkoittaa ihmiset), ujous, introverttiys, omiin tapoihin ja rutiineihin juurtuminen ja kaavamainen ajattelutapa, ei kovin montaa sosiaalista kontaktia jota kautta voisi tavata miehiä, ei aloitekykyä, mt-ongelmia, ei ammatillista koulutusta eikä työpaikkaa edellämainituista syistä, oudot tavat, maneerit ja epätyypilliset kiinnostuksenkohteet, yliherkkyys ja autismin kirjon piirteet, huonot sosiaaliset taidot.

Vierailija
136/176 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N27ikisinkku kirjoitti:

Rumuus, sittemmin lihavuus, sisäänpäin karsastavat silmät (häiritsevä ja näkyvä piirre joka, karkoittaa ihmiset), ujous, introverttiys, omiin tapoihin ja rutiineihin juurtuminen ja kaavamainen ajattelutapa, ei kovin montaa sosiaalista kontaktia jota kautta voisi tavata miehiä, ei aloitekykyä, mt-ongelmia, ei ammatillista koulutusta eikä työpaikkaa edellämainituista syistä, oudot tavat, maneerit ja epätyypilliset kiinnostuksenkohteet, yliherkkyys ja autismin kirjon piirteet, huonot sosiaaliset taidot.

Kuvailin tässä itseäni.

Vierailija
137/176 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-vuotias lääkärimies. Hyvännäköinen ja pitänyt kunnostaan huolta. Vientiä näyttää riittävän, muttei taida halua sitotua parisuhteisiin. Keskittynee uraan.

Vierailija
138/176 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sellainen. Lapsena hylkäämiskokemuksia ja vailla vuorovaikutusta kasvanut, koulussa 12 vuotta koulukiusattu, nykyisin terapiassa istuva, mutta luulen että vahinko on peruuttamaton. Introvertti ja muutenkin heikko itsetunto, itseinhoa ja totaalinen pelkuri. Ulkonäkö vastenmielinen (syy kiusaamiseen). Kaikki aloitteet, mitä olen uskaltanut tehdä, ovat olleet vääriä ja minua kohtaan ei ole tehty aloitetta muutoin kuin 1 naimisissaoleva ja 1 pelimies. En lähde kenenkään pelinappulaksi. Lapsuudenkodissa kaksi narsistia kasvattamassa lapsia ja uskottomuutta, henkistä väkivaltaa ja kaltoinkohtelua sekä välillä uhkaamisen jälkeen käyty fyysisesti käsiksi. Opiskeluaikana opiskelutoverit tehneet seksuaalista väkivaltaa.

Psyyke kaikesta tästä ihan hajalla. Halu parisuhteeseen ja rakkauteen kova, mutta kyvyt eivät riitä ja kyllähän ihmiset ovat ilmeisesti nähneet kuinka epänormaali olen, joten aloitetta ei ole siltäkään suunnalta tullut. Hukkaanheitetty elämä.

Tulin surulliseksi puolestasi! Mutta uskon kyllä että terapian avulla, jos jaksat tehdä töitä siellä, vahvistit ja paranet. Ja vielä löydät jonkun!

Vierailija
139/176 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ihan tavallisia ja kunnollisia ikisinkkumiehiä, sekä koulutettuja että vähemmän koulutettuja, mutta yhtä kaikki vakaasti työelämässä olevia. Itse arvelen syyksi ihan vain ujouden/kömpelyyden romanttisissa suhteissa. Kyseiset miehet eivät tiedä, millä tavalla naisia pitäisi lähestyä, mistä keskustella jne. Uskon, että he kyllä kaipaisivat rakkautta, mutta eivät vain osaa lähestyä naisia siinä mielessä.

Vierailija
140/176 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaksi

Toinen on koulutettu, hyvin pukeutuva, normaalipainoinen ja nätti nainen, mutta on luonteeltaan itsekäs, epäempaattinen, ilkeä ja vaativa. Ihmissuhteet kaatuu tähän, niin orastavat parisuhteet kuin ystävyyssuhteetkin. Tällä ihmisellä ei ole pahemmin ystäviä eikä edes kavereita, hyvänpäivän tuttuja kyllä vaikka millä mitalla mutta mikään niistä ei syvemmäksi muutu sillä kun ihmisen oppii tuntemaan pintaa syvemmälle niin paljastuu todellisuus. Pahinta on ettei hän itse näe omassa toiminnassaan mitään vikaa.

Toinen tapaus on taas päinvastainen ulkonäön ja koulutuksen puolesta, mutta lisäksi on hyvin epäsosiaalinen ja olettaa että häntä tullaan sieltä kotoa hakemaan. Ei tee mitään itse sen asian suhteen että voisi parisuhdetta saada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän