Millainen on tuntemasi ikisinkku?
Vähintään 25v, muuten ei kai voi vielä puhua ikisinkkuudesta. Mistä hänen ikisinkkuutensa mielestäsi johtuu? t. ikisinkku itsekin
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman tuttavapiirin ikisinkku on yli viisikymppinen vatsakas mies, joka on viimeiset 20v kuolannut n. 25-vuotiaita pitkätukkaisia blondeja. Hän itse vanhenee, mutta nuo unelmien naiset ovat aina ja ikuisesti 25v.
Ihan tavallinen mukava kaveri jolla on vain epärealistinen käsitys omasta markkina-arvostaan (tai sitten liian vähän rahaa)
Mistä tiedät että mies "kuolaa" kaksvitosia naisia?
Olemme työkavereita, ja jaksaa mulle ja muille työkavereille hehkuttaa näitä typyköitä. Siis samalla työpaikalla olevia nuoria naisia. Minä olen parisuhteessa, yli 40v ja ilmeisesti jo niin vanha että mulle voi näitä naisjuttuja jutella.
kuuluu seksuaalivähemmistöön. Heteroita vähemmän potentiaalisia seurustelukumppaneita.
Korkeasti koulutettu, hyvännäköinen nainen. Ikää 31v. On mukava, hauska, empaattinen, huumorintajuinen ja tulee monenlaisten ihmisten kanssa hyvin juttuun.
On vetänyt puoleensa miehiä, jotka ovat käyttäneet hyväksi ja pettäneet luottamuksen. Ei enää jaksa uusia pettymyksiä.
Häntä sanotaan usein krantuksi miesten suhteen, mutta hän on sanonut, että jos hän haluaa miehen olevan luotettava, uskollinen ja hänet omana itsenään hyväksyvä, niin kai se sitten on kranttuutta.
Moni tuntuu ihmettevän tuota sinkkuna olemista.
Toivottavasti löytäisi jonkun, joka tajuaisi hänen arvonsa.
Miksi ajatellaan että sinkussa on pakko olla jotain vikaa?
Miksei parisuhteessa olevista ajatella vaikka niin että ovatkohan läheisriippuvaisia tai muuten vaan uusavuttomia yksin pärjäämättömiä? En voi käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reilusti ylipainoinen 26-vuotias 180 cm pituinen mies, kiinteistönvälittäjä. Epätoivoinen ja luonne aivan karsea.
Millainen luonne?
Aivan karsea.
No kuspäitä kohtaan yleensä ollaan karseita. Tuliko yllätyksenä? Jos sinkuissa jotain vikaa on, niin se on etteivät haistata paskoja kaikenmaailman päsmäreille tarpeeksi usein
Kohta nelikymppinen, aika pahasti ylipainoinen nainen. Kiltti ja vähän hiljainen luonne. Haluaisi kumppanin ja perheen, mutta miehet eivät hänestä oikein kiinnostu.
Nuorena ei löytynyt sopivaa ja nykyisin ei ole kiinnostusta enää etsiä kumppania. Eli olen ikisinkku jostain syystä, en vaan tavannut itselleni sopivaa kumppania silloin, kun se olisi ollut ajankohtaista. Onhan meitä. Olen vielä työssä käyvä, mutta aika on tehnyt tehtävänsä tässä asiassa. Ei voisi vähempää kiinnostaa enää, nuorena kyllä. Tässä ketjussa on jo kolmekymppisiä luokiteltu ikisinkuiksi, sanoisin, ettei voi oikeastaan tietää kuin jälkeenpäin, jäikö koko elämän mittaiseksi sinkkuus. Toiset löytää vasta iäkkäämpänä kumppanin, mutta pitää olla jostain syystä kuitenkin kiinnostunut ihmisistä ja elämästä, että niin käy.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena ei löytynyt sopivaa ja nykyisin ei ole kiinnostusta enää etsiä kumppania. Eli olen ikisinkku jostain syystä, en vaan tavannut itselleni sopivaa kumppania silloin, kun se olisi ollut ajankohtaista. Onhan meitä. Olen vielä työssä käyvä, mutta aika on tehnyt tehtävänsä tässä asiassa. Ei voisi vähempää kiinnostaa enää, nuorena kyllä. Tässä ketjussa on jo kolmekymppisiä luokiteltu ikisinkuiksi, sanoisin, ettei voi oikeastaan tietää kuin jälkeenpäin, jäikö koko elämän mittaiseksi sinkkuus. Toiset löytää vasta iäkkäämpänä kumppanin, mutta pitää olla jostain syystä kuitenkin kiinnostunut ihmisistä ja elämästä, että niin käy.
Ellei koskaan ole neljäänkymppiin mennessä seurustellut, niin aika heikot näkymät että sitä tapahtuisi myöhemminkään. Juuri siitä syystä, että se kiinnostus etsiä suhdetta laskee ja urautuu siihen yksin olemiseen liikaa.
Tunnen kaksi "ikisinkkua" mies ja nainen.
Mies on ihan hyvin toimeentuleva yrittäjä. Paljon harrastuksia ja urheilua. Vähän ehkä sellainen hermostunut ja epävarma jollain tapaa. Lyhyt (n.170cm) mutta muuten ihan ok ulkonäkö.
Nainen on nätti, pitkähkö ja tervehenkinen vaikka osaakin juhlia. Tosi hauska, fiksu ja sosiaalinen sekä paljon ystäviä sekä menoja. Hyväpalkkainen duuni ja ns.menestyjä vaikkei akateeminen olekaan.
Molemmat vähän alle 40v.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kaksi "ikisinkkua" mies ja nainen.
Mies on ihan hyvin toimeentuleva yrittäjä. Paljon harrastuksia ja urheilua. Vähän ehkä sellainen hermostunut ja epävarma jollain tapaa. Lyhyt (n.170cm) mutta muuten ihan ok ulkonäkö.
Nainen on nätti, pitkähkö ja tervehenkinen vaikka osaakin juhlia. Tosi hauska, fiksu ja sosiaalinen sekä paljon ystäviä sekä menoja. Hyväpalkkainen duuni ja ns.menestyjä vaikkei akateeminen olekaan.
Molemmat vähän alle 40v.
Mies todnäk hukuttaa naisettomuuden tuskansa työntekoon ja harrastuksiin jotta ei miettisi asiaa liian paljon ja nainen taas ajattelee ettei tarvitse miestä ottaa riesoiksi kun sitä seksiä saa muutenkin, joten mikäpä siinä ikisinkkuna oleskellessa.
Itsekäs, ilkeä ja ruma narsisti.
Mun 55-vuotias kummitäti Vuosaaresta. On ammatiltaan perhepäivähoitaja ja käy töissä myös Vuosaaressa. On aika puhelias ja itsenäinen nainen luonteeltaan. On aina aika äänessä iskän puolen sukujuhlissa. Varmaan on niin voimakastahtoinen nainen niin pelottaa hiirulaismiehiä luotaan.:-D Mun toinen isosisko on aika voimakasluonteinen nainen ja jyrää kyllä parisuhteissa ihan varmasti. Näin ainakin musta vaikuttaa.
T: M28
50v nainen, räväkkä ja kova puhumaan. Reippaasti ylipainoa. Ei kovin naisellinen ulkonäkö, vaikka tissit on isot. Ihmisenä mukava ja fiksu, maisterin koulutus ja hyvätuloinen. Eronnut aikaa sitten. Ex oli kuulemma vätys ja ero oli hankala. Ei kelpuuta enää miehiä sotkemaan elämäänsä. Ja kun kotoa ei kukaan tule hakemaan niin....
Oli liikaa tarkka rahasta. -Se siitä. Enkä minäkään silti mikään tuhlari ole.
Vierailija kirjoitti:
50v nainen, räväkkä ja kova puhumaan. Reippaasti ylipainoa. Ei kovin naisellinen ulkonäkö, vaikka tissit on isot. Ihmisenä mukava ja fiksu, maisterin koulutus ja hyvätuloinen. Eronnut aikaa sitten. Ex oli kuulemma vätys ja ero oli hankala. Ei kelpuuta enää miehiä sotkemaan elämäänsä. Ja kun kotoa ei kukaan tule hakemaan niin....
Minä kuvittelisin, että ikisinkku on sellainen joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa eikä eronnut. Tuo nainen kuulostaa ihan vaan eronneelta/sinkulta.
Kaverini joka on aseksuaali. Jos ei seksi kiinnosta pätkääkään niin on pirun vaikea löytää miesystävää.
Viisikymppinen mies, joka ei kelpuuta ikäistään naista vaan haikailee jotain kolmekymppistä, mallin mitoissa olevaa naista itselleen. Lisäksi ei halua mennä mihinkään Tinderiin "tyrkyttämään itseään", koska se ei sovi hänen arvolleen. Kuvittelee tosissaan, että se parikymmentä vuotta nuorempi alusvaatemalli tulee joku päivä ihan sattumalta vastaan. (Ei ole rikas eikä erityisen komea.)
Itse olen ns ikisinkku. Seurustelin nuorena pari vuotta, asuttiinkin yhdessä. Erottiin 23vuotiaina, koska meistä vain tuli kämppiksiä. Sen jälkeen on suhteita ja tapailuja kyllä riittänyt, mutta ei vain mitään kumppanuutta ole niistä kehittynyt. Olen ollut sinkku 8 vuotta.
Olen 31-vuotias, kaunis ja hauska. Hiukan boheemi seikkailijasielu. Työskentelen isolla teatterilla. Juhlin, näen ystäviä, urheilen. Nyt viimeiseen 2 vuoteen en ole saanut yhtäkään treffikutsua enkä ole harrastanut seksiä. Poistin tinderin ja päätin luovuttaa. En jaksa enää mitään turhaa säätöä eikä sitä oikeaa vain tunnu löytyvän.
Mies, jota treffailin hetken. Oli huomattavia arjenhallinnan onglemia. Asunto oli sotkuinen läävä ja ruokailu sitä ja tätä. Luuli, että jääkappin alaosassa oleva laatikko oli tarkoitettu oluttölkeille 🤦♀️.