Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko miehelle kohtuuton (lapsen kanssa nukkumisesta)?

Vierailija
15.01.2014 |

Ilmotin miehelle että tästälähin minä nukun työhuoneessa ja hän lapsen kanssa. Tähän asti on jokunen kuukausi nukuttu kaikki samassa huoneessa ja sitä ennen vuoroöin nukuttu lapsen kanssa (kun oli niin levoton)

Juttu menee niin, että olemme "yrittäneet" opettaa häntä omaan sänkyyn, koska emme kumpikaan osaa nukkua hänen vieressään, on niin levoton. Mies kuitenkaan ei jaksa hoitaa sänkyynpalauttamispestiään kun on hänen vuoronsa-lapsi jää sänkyyn ja on taas hankalampi saada hänet pysymään omassaan kun välillä pääsee viereen. Lapsi on 3 v ja mies 35v.

Miehestä olin kohtuuton, mutta näin nyt kuitenkin ajattelin tehdä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 23:33"]

Meillä mies kuorsaa tosi kovaa. Sen vuoksi hän nukkuu esikoisen kanssa samassa huoneessa, minä meidän makuuhuoneess vauvan kanssa. Raskausaikana aloitettiin tämä järjestely mieheni ehdotuksesta. Olin aivan poikki valvomiseen. Heti kun hoitaa kuorsausasian pois järjestyksestä, on taas tervetullut parisänkyyn. Minä olen hoitanut koko ajan lasten yövalvomiset, mies on sikeäuninen ja menee aamulla töihin. Parempi näin. Virkeä perhe, onnellinen perhe:)

[/quote]

Ja esikoinen saa sitten kärsiä tuosta miehesi kuorsauksesta kun sinä et jaksa??? Mitä helvettiä... Ja miten kuorsausasia "hoidetaan poispäiväjärjestyksestä"? Monesti vaatii ihan leikkaushoitoa eikä aina auta sekään.

Vierailija
22/23 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 12:19"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 23:33"]

Heti kun hoitaa kuorsausasian pois järjestyksestä, on taas tervetullut parisänkyyn. Minä olen hoitanut koko ajan lasten yövalvomiset, mies on sikeäuninen ja menee aamulla töihin. Parempi näin. Virkeä perhe, onnellinen perhe:)

[/quote]

Miten sen voi hoitaa pois päiväjärjestyksestä?

Aika mielenkiintoinen ajatusmaailma sinulla, miehen ongelmat on ihan vain hänen omia ongelmiaan, hoitakoon ne ihan itse. Sinun ongelmiisi miehen varmaankin kuuluu ottaa osaa ja mieluusti ratkaista ne puolestasi?

Veikkaanpa, että muutaman vuoden kuluttua teillä ei ole enää virkeää onnellista perhettä kun mies keksii että parempaakin maailmasta löytyy..

[/quote]

Voi olla, että sen kuorsaajan siirtyminen johonkin muuhun huusholliin jonkun muun kuin yo:n ja lapsien unia häiritsemään onkin sitten jo helpotus. 

Itse olen nyt kymmenen vuotta yrittänyt vienosti vihjailla kuorsaavalle ja usean kerran viikossa kesken yötä sängystä jotain kurkustaan kakomaan nousevaa miehelle, että lääkärikäynti olisi paikallaan. Mies kun on usein myös hyvin väsynyt omasta mielestään sikeiden 10 tunnin unien jälkeen. Toistaiseksi ei ole katsonut käyntiä lääkärissä tarkastuttamassa nenän rakenne (ihan silmämääräisesti näyttäisi, että hänen toinen sieraimensa on erittäin ahdas), tai edes omaehtoista elämäntapamuutosta - tupakoinnin lopettamista ja 10 ylipainokilon laihduttamista - mitenkään tarpeelliseksi. Muuten siis erittäin tolkku mies, ja samassa sängyssä on toistaiseksi nukuttu.

Mutta yön tunteina viidettä kertaa erittäin voimakkaaseen kuorsaukseen herätessäni olen kyllä useammin kuin kerran ajatellut, että jos joutuisin valistemaan takuulla hyvien unien ja tämän parisuhteen välillä, valitsisin kuitenkin yöunet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 12:56"]

Ja miten kuorsausasia "hoidetaan poispäiväjärjestyksestä"? Monesti vaatii ihan leikkaushoitoa eikä aina auta sekään.

[/quote]

No vaikka käymällä siellä leikkauksessa. Mutta eihän sen viittaamasi viestin kirjoittanut nainen voi kuorsaavan miehensä puolesta hakeutua lääkärille ja sitä kautta tarpeellisiin toimenpiteisiin vaan miehen itsensä on se tehtävä!