Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko miehelle kohtuuton (lapsen kanssa nukkumisesta)?

Vierailija
15.01.2014 |

Ilmotin miehelle että tästälähin minä nukun työhuoneessa ja hän lapsen kanssa. Tähän asti on jokunen kuukausi nukuttu kaikki samassa huoneessa ja sitä ennen vuoroöin nukuttu lapsen kanssa (kun oli niin levoton)

Juttu menee niin, että olemme "yrittäneet" opettaa häntä omaan sänkyyn, koska emme kumpikaan osaa nukkua hänen vieressään, on niin levoton. Mies kuitenkaan ei jaksa hoitaa sänkyynpalauttamispestiään kun on hänen vuoronsa-lapsi jää sänkyyn ja on taas hankalampi saada hänet pysymään omassaan kun välillä pääsee viereen. Lapsi on 3 v ja mies 35v.

Miehestä olin kohtuuton, mutta näin nyt kuitenkin ajattelin tehdä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kohtuuton. Mies hoitakoon oman osuutensa. Toivottavasti ei vain jatka samalla tyylillä ja saat nukkua pysyvästi muualla...

Vierailija
2/23 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy haluaako hän, että lapsi nukkuu omassa sängyssään?

Ei - mies ja laps nukkuu kahdestaan

Kyllä - mies hoitaa nukutusvuoronsa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 21:47"]

Toivottavasti ei vain jatka samalla tyylillä ja saat nukkua pysyvästi muualla...

[/quote]

tätä minäkin pidän riskinä...

Vierailija
4/23 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ihan tuolle linjalle lähtisi, aika ikävää jos nukutte erillään, voi mennä parisuhdekin siinä sitten.

Vierailija
5/23 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä mallilla teidän parisuhteet on, jos eri sängyissä nukkuminen on riskaabelia? :-) Meillä ollut myös levoton nukkuja. Vuoroin nukutti siellä sun täällä. Pääasia, että kaikki saavat riittävästi lepoa. Parisuhdetta hoidettu enimmäkseen valveilla ja hyvin pyyhkii. Lapsi on nyt 7 ja nykyään nukkuu lähes aina omassa punkassaan. Itse nukun joskus sohvalla, jos mies kuorsaa liikaa.

Vierailija
6/23 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee siinä sunkin työ vähän niinkuin hukkaan jos mies ei tee omaa osuuttaan:/

Vierailija
7/23 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olisin voinut itsekin tehdä samoin, mutte työhuoneeseen olisivat muuttaneet mies ja lapsi! Eiköhän mieskin pian olisi tullut toisiin aatoksiin lapsen sänkyyn viemiseen hankaluudesta...

Vierailija
8/23 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kuorsaa tosi kovaa. Sen vuoksi hän nukkuu esikoisen kanssa samassa huoneessa, minä meidän makuuhuoneess vauvan kanssa. Raskausaikana aloitettiin tämä järjestely mieheni ehdotuksesta. Olin aivan poikki valvomiseen. Heti kun hoitaa kuorsausasian pois järjestyksestä, on taas tervetullut parisänkyyn. Minä olen hoitanut koko ajan lasten yövalvomiset, mies on sikeäuninen ja menee aamulla töihin. Parempi näin. Virkeä perhe, onnellinen perhe:)

Vierailija
9/23 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 jatkaa. Eli oikean ratkaisun olet tehnyt. toisille jää tilaa nukkua ja sinä olet aamulla virkeä ja paremmalla tuulella.

Vierailija
10/23 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh mies 35 v :)

Vierailija
11/23 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta kuulostaa fiksulta noin. jos miehesi ei ryhdistäydy niin ei se lapsi tosiaan opi sinne omaan sänkyyn!

(meillä nukkuu lapsi välissä mutta teillä se ei taida onnistua)

Vierailija
12/23 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kohtuuton. Lapsen oma sänky kiinni teidän sänkyynne ja palautatte lasta siihen niin monta kertaa yössä kun on tarvis. Tuskin kauaa jaksaa jos nukutte vaikka käsi kädessä ajoittain.

Vierailija
13/23 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsi ei nuku omassa huoneessa omassa sängyssään? Perhepeti ja samassa huoneessa lapsen kanssa nukkuminen ovat hanurista.

Vierailija
14/23 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän sama homma. Muksut 5v ja 7v nukkuvat minun (isä) kanssa ja vaimo nukkuu lastenhuoneessa. Mutta näin kaikki nukkuvat paremmin :)

Vierailija
15/23 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi taitaa nukkua ehkä 5 yötä kuukaudessa omassa sängyssää. Muina yönä hän tulee meidän sänkyyn nukkumaan. Ja silloin minä yleensä siirryn olkan sohvalle nukkumaan. Siitä on tullut niin rutiinia että koira sattaa tulla lipaseen minua kasvoista jos en ole siirtynytkään sohvalle nukkumaan kun tytär on tullut viereen.

Vierailija
16/23 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 23:33"]

Heti kun hoitaa kuorsausasian pois järjestyksestä, on taas tervetullut parisänkyyn. Minä olen hoitanut koko ajan lasten yövalvomiset, mies on sikeäuninen ja menee aamulla töihin. Parempi näin. Virkeä perhe, onnellinen perhe:)

[/quote]

Miten sen voi hoitaa pois päiväjärjestyksestä?

Aika mielenkiintoinen ajatusmaailma sinulla, miehen ongelmat on ihan vain hänen omia ongelmiaan, hoitakoon ne ihan itse. Sinun ongelmiisi miehen varmaankin kuuluu ottaa osaa ja mieluusti ratkaista ne puolestasi?

Veikkaanpa, että muutaman vuoden kuluttua teillä ei ole enää virkeää onnellista perhettä kun mies keksii että parempaakin maailmasta löytyy..

Vierailija
17/23 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 12:07"]

Miksi lapsi ei nuku omassa huoneessa omassa sängyssään? Perhepeti ja samassa huoneessa lapsen kanssa nukkuminen ovat hanurista.

[/quote]

aloittajalla ei taida lapsi pysyä siellä omassa sängyssä vaikka vanhemmat niin haluaisivat :)

Vierailija
18/23 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 12:07"]

Olet kohtuuton. Lapsen oma sänky kiinni teidän sänkyynne ja palautatte lasta siihen niin monta kertaa yössä kun on tarvis. Tuskin kauaa jaksaa jos nukutte vaikka käsi kädessä ajoittain.

[/quote]

jos se isä ei osallistu, niin aika hankalaa? Meillä ainakin se vaati vuorottelua, että toinen sai välillä nukkua. Ei se nyt niin nopeasti omaan sänkyyn siirtynyt, lapsi.

Vierailija
19/23 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi lapsista oli tällainen seuranukkuja. Siirsin hänelle patjan meidän sängyn viereen. Poika harjoitteli siinä pari kk ja oli sitten valmis nukkumaan omassa huoneessaan. Ikää oli 4,5 vuotta.

Vierailija
20/23 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi lapsista oli tällainen seuranukkuja. Siirsin hänelle patjan meidän sängyn viereen. Poika harjoitteli siinä pari kk ja oli sitten valmis nukkumaan omassa huoneessaan. Ikää oli 4,5 vuotta.