Ajoitko alapään paljaaksi?
Älä aja. Muoti on typerä. Karvoilla on tärkeä terveyttä suojaava tehtävä.
https://www.voice.fi/terveys-ja-hyvinvointi/a-122935
Kommentit (86)
Ajan tietysi, en kai minä nyt pakottaisi miestäni jotain karvareuhkaa nuolemaan. Nuolisitko itse?
Vierailija kirjoitti:
Ajan tietysi, en kai minä nyt pakottaisi miestäni jotain karvareuhkaa nuolemaan. Nuolisitko itse?
Alapeukuttajat ovat ilmeisesti sitä mieltä, että pitäisi nuolla karvaista pillua? Hyi helvetti.
En ole ajanut koskaan enkä tule ajamaan. Pidän karvoistani, ja mieheni pitää myös. On nuollutkin innoissaan usein.
Ei tulisi mieleenkään ajella, karvathan ovat mukavan pehmeä ilmava lämmityskerros. Eivät haise sillä tietysti pesen alapääni jokaisella vessakäynnillä.
Yksi karva kasvaa paljon pitemmäksi kuin muut. En raski leikata, sekin on kiva.
Vierailija kirjoitti:
En ole ajanut koskaan enkä tule ajamaan. Pidän karvoistani, ja mieheni pitää myös. On nuollutkin innoissaan usein.
Ei tulisi mieleenkään ajella, karvathan ovat mukavan pehmeä ilmava lämmityskerros. Eivät haise sillä tietysti pesen alapääni jokaisella vessakäynnillä.
Yksi karva kasvaa paljon pitemmäksi kuin muut. En raski leikata, sekin on kiva.
Saattaa se miehen into olla vähän laimeampaa kuin mitä itse kuvittelet... Eihän hän sitä sinulle sano koska siitä seuraa paskamyrsky eikä saa enää pillua.
Minusta karvainen pillu on seksikkäämpi ja salaperäisempi ja kiihottavampi. Luonnollinen.
Vain typerät naiset ajavat karvansa.
Vierailija kirjoitti:
Ohmisillä oli seksiä, jopa suuseksiä, jo kauan ennen kuin alapään ajelusta tuli normi.
Mulla on niin vähän karvoja ettei niistä varmaan mitään hyötyä olisi. Parempi ajaa kokonaan pois kuin katsoa muutamaa karvaa siellä täällä. Vähän kuin kaljulla olisi muutama hiuskiekura siellä täällä päässä.
Vierailija kirjoitti:
En ajanut. Tein rastat
Unohdin sanoa että on niin mukava kun ne värikkäät helmet siellä roikkuvat ja vähän kilisevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohmisillä oli seksiä, jopa suuseksiä, jo kauan ennen kuin alapään ajelusta tuli normi.
Niin mutta oliko niin nautinnollista kuin nyt?
Lyhyt karvoitus on ihan hyvä. Karvareuhka on liikaa.
70- luvulla kukaaan ei edes ollut kuullut karvojen ajosta ja nyt se on joku uusi pakko josta ei saa poiketa 😏
Vierailija kirjoitti:
Minusta karvainen pillu on seksikkäämpi ja salaperäisempi ja kiihottavampi. Luonnollinen.
Vain typerät naiset ajavat karvansa.
Jos sanoisit omalla naamallasi niin et saisi enää kumpaakaan.
Kuka haukkuu sheivaamisesta ihmisiä netissä?
Itse jätän kolmion mutta vedän bikinirajat ja alta. Se on minun tapani. Tiedän riskit mutta ei ole ollut ongelmia kun hygieniasta huolehtii oikein. Ei ole kenenkään muun asia tulla päätä aukomaan minun haaravälistäni, jos ei kelpaa niin sitten saa mennä ovesta ulos.
Ajoin ruohonleikkurilla siiliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta oliko niin nautinnollista kuin nyt?
Tietenkin. Miksi ei olisi ollut? Ihmisillä oli tilastojen mukaan kesimäärin enemmän seksiä 70- ja 80-luvuilla kuin nyt.
Kenen alapöön?