Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajoitko alapään paljaaksi?

Vierailija
16.10.2020 |

Älä aja. Muoti on typerä. Karvoilla on tärkeä terveyttä suojaava tehtävä.
https://www.voice.fi/terveys-ja-hyvinvointi/a-122935

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sheivaa paljaaksi, trimmailen vain. Eipä mies ole ainakaan vielä lähtenyt lätkimään :-D

Vierailija
22/86 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen bi-nainen, ja pidän naisella kunnon hiuksista ja vähintäänkin ”kolmiosta” alapäässä. Kainalokarvatkaan eivät minua haittaa:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajan tietysi, en kai minä nyt pakottaisi miestäni jotain karvareuhkaa nuolemaan. Nuolisitko itse?

Alapeukuttajat ovat ilmeisesti sitä mieltä, että pitäisi nuolla karvaista pillua? Hyi helvetti.

Ei, vaan alapeukuttajat tietävät, että ei niitä karvoja ole tarkoituskaan nuolla.

Vierailija
24/86 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7:karvat haisevat

Pese hyvä ihminen se värkkisi, niin lakkkaa haisemasta.

Vierailija
25/86 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljas on sexikästä, miehellä että naisella.

Vierailija
26/86 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajan tietysi, en kai minä nyt pakottaisi miestäni jotain karvareuhkaa nuolemaan. Nuolisitko itse?

Alapeukuttajat ovat ilmeisesti sitä mieltä, että pitäisi nuolla karvaista pillua? Hyi helvetti.

Ei, vaan alapeukuttajat tietävät, että ei niitä karvoja ole tarkoituskaan nuolla.

Juuri niin. En muutenkaan ymmärrä niitä jotka nuolevat märäksi kaiken navan alapuolella olevan. Kyllä ne ovat aika tietyt paikat jotka ovat niitä herkkiä eikä niissä paikoissa kasva karvoja.

Vierailija
27/86 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvakolmio on aina. Muualta pois.

Vierailija
28/86 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ajelen paljaaksi. Ei enää eletä kivikaudella!

Vierailija
29/86 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan siitä onkin varmaan viikkoja, kun tästä aiheesta täällä viimeksi tapeltiin...

Vierailija
30/86 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva ois kiva.

Vierailija
31/86 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat on rumia. Ne kutisee inhottavasti. Sheivaan koska en ole vielä uskaltautunut brassivahaukseen. Menen heti kun uskallan. 

En tykkää ottaa vastaan suuseksiä, siitä ei ole kyse.

Vierailija
32/86 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan tekee niin? Karvojen tarkoitus on suojata limakalvoja.

Vähän voi lyhentää, ettei jää pannessa väliin.

Ns. Bikinialueen eli nivuset jalkojen puolelta voi siistiä.

Vierailija
33/86 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljas on sexikästä, miehellä että naisella.

Ei kummallakaan, ja minä sentään olen molempien kanssa 🤢 Pedarifiilikset.

Vierailija
34/86 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ajelen paljaaksi. Ei enää eletä kivikaudella!

Nii, sä olet päässyt jo 1990-luvulle asti. Jee.

Vierailija
35/86 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajat lienevät myös vähäkarvaisia suomalaisen karvalaadun omaavia jotka eivät ymmärrä että joillain kasvaa sitä karvaa myös limakalvoalueella eli koko ulkoisten häpyhuulten limakalvot ovat täynnä karvaa ihan sinne sisäisiin häpyhuuliin asti. Ja kyllä, se on ihan normaalia jos sattuu olemaan vaan muutenkin karvaisempi. Eikä nyt puhuta mistään yks-risti-kaks karvamäärästä vaan tosiaan tiheästä karvoituksesta limakalvoalueella. Voin taata että jos tällaisen turrin omistaa niin siitä haluaa päästä eroon + ihan mahdotonta miehen nuolla ilman että osuisi karvoihin jos ei nainen olisi niitä poistanut.

Vierailija
36/86 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ainakaan tarvi pakottaa, sillä nuolen karvaista tuheroa oikein mielelläni. Ihan vaan tiedoksesi sinulle ja miehellesi: ei ne karvat siellä pillun sisällä ole. Olen elämäni aikan useita tuhansia kertoja karvatuheroon pääni upottanut, eikä koskaan ole karvoja suuhun kyseisestä toiminnasta jäänyt.

Minusta posliini on aikuisella naisella äärimmäisen ruma ja sitä nuollessa tulee hieman pedari fiilis. Oma vaimoni on ainakin erittäin tyytyväinen siitä, että minä tykkään nimenomaan luomutuherosta. Sehän helpottaa hänen elämäänsä huomattavasti, kun ei tarvi olla jatkuvasti alapäätään ajelemassa.

Vierailija
37/86 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohmisillä oli seksiä, jopa suuseksiä, jo kauan ennen kuin alapään ajelusta tuli normi.

Ja kato mitä niistä tuli.

Vierailija
38/86 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajat lienevät myös vähäkarvaisia suomalaisen karvalaadun omaavia jotka eivät ymmärrä että joillain kasvaa sitä karvaa myös limakalvoalueella eli koko ulkoisten häpyhuulten limakalvot ovat täynnä karvaa ihan sinne sisäisiin häpyhuuliin asti. Ja kyllä, se on ihan normaalia jos sattuu olemaan vaan muutenkin karvaisempi. Eikä nyt puhuta mistään yks-risti-kaks karvamäärästä vaan tosiaan tiheästä karvoituksesta limakalvoalueella. Voin taata että jos tällaisen turrin omistaa niin siitä haluaa päästä eroon + ihan mahdotonta miehen nuolla ilman että osuisi karvoihin jos ei nainen olisi niitä poistanut.

Mikä jumalauta ongelma on siinä ”karvoihin osumisessa”? En ymmärrä lainkaan!

Vierailija
39/86 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Plus sitten kun tämän karvalaadun omistaa niin se ei ole sileää ohutta silkkistä karvaa vaan paksua rypyliäistä karvaa joka hinkkaa limakalvot herkästi puhki. Eivät ne siinä mitään suojaa vaan aiheuttavat ongelmaa.

Vierailija
40/86 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ainakaan tarvi pakottaa, sillä nuolen karvaista tuheroa oikein mielelläni. Ihan vaan tiedoksesi sinulle ja miehellesi: ei ne karvat siellä pillun sisällä ole. Olen elämäni aikan useita tuhansia kertoja karvatuheroon pääni upottanut, eikä koskaan ole karvoja suuhun kyseisestä toiminnasta jäänyt.

Minusta posliini on aikuisella naisella äärimmäisen ruma ja sitä nuollessa tulee hieman pedari fiilis. Oma vaimoni on ainakin erittäin tyytyväinen siitä, että minä tykkään nimenomaan luomutuherosta. Sehän helpottaa hänen elämäänsä huomattavasti, kun ei tarvi olla jatkuvasti alapäätään ajelemassa.

Ruman lisäksi se on jotenkin säälittävä, reppana :(