Ajoitko alapään paljaaksi?
Älä aja. Muoti on typerä. Karvoilla on tärkeä terveyttä suojaava tehtävä.
https://www.voice.fi/terveys-ja-hyvinvointi/a-122935
Kommentit (86)
Juu ja ennen on tehty kaikenlaista muutakin typerää miyä nykyään ei enää tehdä ja jotkut aiemmin hyväksytyt asiat saattavat olla peräti laittomia. Toivottavasti karvaisista pilluista tulee myös laittomia lähiaikoina.[/quote]
Ihan mielenkiinnosta kysyn, onko kukaan täällä hoitoalalla? Miten karvojen poisto hoidetaan vanhainkodeissa? Ei kai yli 80- vuotiaana jaksa enää karvoja ajella/ poistaa? Riittääkö hoitajamitoitus, kun nykyiset 30-40- kymppiset tulevat seniori-ikään?
Vierailija kirjoitti:
Vahaan bikinirajan. Muuten ihan luonnontilassa. Onneksi miehelle kelpaa. Sheivauksesta tulee kamala ärsytys ja sänki on TODELLA kipeä.
Tästäpä tuli mieleeni, että kengänkuvaa persaukselle sellaiselle miehelle, jolle ei aikuinen nainen karvoilla kelpaa... Kunhan sanon...
M33
Olen käynyt brassisokeroinnissa säännöllisesti jo yli kymmenen vuoden ajan ja pieni ”kiitorata” saa olla mutta muuten karvat pois kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Juu ja ennen on tehty kaikenlaista muutakin typerää miyä nykyään ei enää tehdä ja jotkut aiemmin hyväksytyt asiat saattavat olla peräti laittomia. Toivottavasti karvaisista pilluista tulee myös laittomia lähiaikoina.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, onko kukaan täällä hoitoalalla? Miten karvojen poisto hoidetaan vanhainkodeissa? Ei kai yli 80- vuotiaana jaksa enää karvoja ajella/ poistaa? Riittääkö hoitajamitoitus, kun nykyiset 30-40- kymppiset tulevat seniori-ikään?
Ei taida yli 80-vuotiailla enää juuri olla, mitä poistaa. Karvat ovat sukukypsän ihmisen merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahaan bikinirajan. Muuten ihan luonnontilassa. Onneksi miehelle kelpaa. Sheivauksesta tulee kamala ärsytys ja sänki on TODELLA kipeä.
Tästäpä tuli mieleeni, että kengänkuvaa persaukselle sellaiselle miehelle, jolle ei aikuinen nainen karvoilla kelpaa... Kunhan sanon...
M33
Just näin! Olis varmaan lähtenyt mies vaihtoon jos olisi alkanut tulemaan vaatimuksia minun karvoista:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvat on rumia. Ne kutisee inhottavasti. Sheivaan koska en ole vielä uskaltautunut brassivahaukseen. Menen heti kun uskallan.
En tykkää ottaa vastaan suuseksiä, siitä ei ole kyse.
Sänkihän se nimenomaan on joka kutisee. Jos siis ajelemaan alapäätä alat, niin sitä pitää sitten ajella päivittäin, muuten on alapäässä melkoinen kutina. Niin ja mitä nuolemiseen tulee, niin kaikkein kamalintahan on sänkipillua nuolla, se on kuin nuolisi santapaperia ja suupielet on ruvella.
Viikko sitten ajoin karvat ja nyt vasta sänki tulee. Ei todellakaan tarvitse ajella päivittäin.
Olen sitä mieltä, että vähintään siistityt karvat on hyvä olla, mutta todettakoon, että yhden kerran vedin kaikki pois ja yllätyin siitä, miten nätti lopputulos oli. Ei yhtään broilerin näköinen. Mutta se oli kertakoitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin kehopositiivisen naisoletetun alapään karvat haisevat usein hyvin epämiellytävälle ,kitkerälle hielle tms.
Ei se haju tule tavarasta.Missä sä tuollaisia usein joudut haistelemaan?
No ehkä tuossa oli liioittelua,kyllä kerta riitti.
Karvat alkavat tehdä tuloaan takaisin muotiin. Posliini alkaa olla auttamattomasti passé. Suomalaiset kylläkin seuraavat muotia jälkijunassa tässäkin, kuten aina.
En aja koskaan. Miehen voihkinnasta orgasmissa päättelen että hyvinkin on tyytyväinen karvojen I tuoksuun ja nuolemiseenkin. Itse en niin tykkää nuolemisesta mutta sinne alas se päänsä aina himoissaan tunkee.
Vierailija kirjoitti:
Ajatko ap kainalo- tai säärikarvoja? Miksi näiden ajelu on o.k. mutta pillukarvojen ei?
Säärikarvat eivät suojele emätintä ja sisempiä häpyhuulia haavoilta ja tulehduksilta.
En aja säärikarvoja ja hiuksetkin on hyvin pitkät.
AP
Vierailija kirjoitti:
Itse jätän kolmion mutta vedän bikinirajat ja alta. Se on minun tapani. Tiedän riskit mutta ei ole ollut ongelmia kun hygieniasta huolehtii oikein. Ei ole kenenkään muun asia tulla päätä aukomaan minun haaravälistäni, jos ei kelpaa niin sitten saa mennä ovesta ulos.
Aivan. Minulla sama tapa ja ajatus asiasta. Me emme elä täällä miellyttääksemme muita.
Vierailija kirjoitti:
En aja koskaan. Miehen voihkinnasta orgasmissa päättelen että hyvinkin on tyytyväinen karvojen I tuoksuun ja nuolemiseenkin. Itse en niin tykkää nuolemisesta mutta sinne alas se päänsä aina himoissaan tunkee.
Huhhuh!!! Tunkee vai?
Sulla mahtaa olla iso toosa.
Monet paljaaksi itsensä ajavat naiset huomaavat että housut tai pyöräily hankaa sisähäpyhuulia kipeästi. He päätyvät leikkauttamaan häpyhuulensa sen vuoksi.
Naurettavaa. Antaisivat karvojen suojata. Jos tuuhea karvatusdu pehmentää niin eipä hankaa housu eikä satula. Ja ilmastointi pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatko ap kainalo- tai säärikarvoja? Miksi näiden ajelu on o.k. mutta pillukarvojen ei?
Säärikarvat eivät suojele emätintä ja sisempiä häpyhuulia haavoilta ja tulehduksilta.
En aja säärikarvoja ja hiuksetkin on hyvin pitkät.
AP
Et sattuisi tykkäämään naisistakin...😍
Vierailija kirjoitti:
Juu ja ennen on tehty kaikenlaista muutakin typerää miyä nykyään ei enää tehdä ja jotkut aiemmin hyväksytyt asiat saattavat olla peräti laittomia. Toivottavasti karvaisista pilluista tulee myös laittomia lähiaikoina.
Niin, tuskin se lähäri ehtii kasikymppiselle vuodepotilaalle brassia väsätä vaippoihin, ei vaikka se olisikin asiakkaan prioriteetti elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Karvat alkavat tehdä tuloaan takaisin muotiin. Posliini alkaa olla auttamattomasti passé. Suomalaiset kylläkin seuraavat muotia jälkijunassa tässäkin, kuten aina.
Ja missä maassa tämä suomalaisten vasta nyt löytämä karvojen kasvatuksen trendi sitten on ollut vallassa? Saksassa asuvana en voi ainakaan kompata. Korona-aikana en ole käynyt saunoissa, mutta ainakin viime vuonna suuri osa julkisissa saunoissa vastaantulleista naisista oli karvattomia. Paljon enemmän täällä posliineja on näkynyt kuin suomalaisissa saunoissa.
En aja koskaan. Hölmöjä naisia ne jotka ajaa, ei miehet karvojen takia ketään ota tai jätä. Ei karvoihin katsomista