Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajoitko alapään paljaaksi?

Vierailija
16.10.2020 |

Älä aja. Muoti on typerä. Karvoilla on tärkeä terveyttä suojaava tehtävä.
https://www.voice.fi/terveys-ja-hyvinvointi/a-122935

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn viikoittain  isossa uimahallissa Heösingissä, enkä ole nähnyt karvattomia naisia lainkaan. Jotkut nuoret naiset ovat tosin  suihkussakin uimapuku päällä vaikka se on kyltein kielletty , ehkä ujostelevat ajettuansa haaravälinsä? höpsöjä ovat.

Vierailija
82/86 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvat alkavat tehdä tuloaan takaisin muotiin. Posliini alkaa olla auttamattomasti passé. Suomalaiset kylläkin seuraavat muotia jälkijunassa tässäkin, kuten aina.

Ja missä maassa tämä suomalaisten vasta nyt löytämä karvojen kasvatuksen trendi sitten on ollut vallassa? Saksassa asuvana en voi ainakaan kompata. Korona-aikana en ole käynyt saunoissa, mutta ainakin viime vuonna suuri osa julkisissa saunoissa vastaantulleista naisista oli karvattomia. Paljon enemmän täällä posliineja on näkynyt kuin suomalaisissa saunoissa. 

Ainakin taalla (USA) oli silminnahden enemman karvaisia alapaita kuin muutama vuosi sitten viela alkuvuodesta (nyt coronan myota ei ole tullut nahtya muiden naisten alapaita). Eli tosiaan, tuntuu olevan muoti muuttumassa. Ehka se taalta rantautuu Eurooppaankin ennen pitkaa, eiko nama tallaiset muoti-ilmiot aina taalta ala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajan tietysi, en kai minä nyt pakottaisi miestäni jotain karvareuhkaa nuolemaan. Nuolisitko itse?

Minua ei ainakaan tarvi pakottaa, sillä nuolen karvaista tuheroa oikein mielelläni. Ihan vaan tiedoksesi sinulle ja miehellesi: ei ne karvat siellä pillun sisällä ole. Olen elämäni aikan useita tuhansia kertoja karvatuheroon pääni upottanut, eikä koskaan ole karvoja suuhun kyseisestä toiminnasta jäänyt.

Minusta posliini on aikuisella naisella äärimmäisen ruma ja sitä nuollessa tulee hieman pedari fiilis. Oma vaimoni on ainakin erittäin tyytyväinen siitä, että minä tykkään nimenomaan luomutuherosta. Sehän helpottaa hänen elämäänsä huomattavasti, kun ei tarvi olla jatkuvasti alapäätään ajelemassa.

Ruman lisäksi se on jotenkin säälittävä, reppana :(

Ei ole ruma eikä säälittävä vaan kaunis ja siitä ylpeä.

Vierailija
84/86 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aja säärikarvoja enkä kainalokarvoja enkä häpykarvoja. Tukkaa leikkaan  noin joka toinen vuosi kun alkaa  taas olla liian raskas kannettavaksi. Runsas karvankasvu on aistikkuuden ja seksikkyyden ja luovuuden merkki, ja kannan karvojani ylpeänä.

Miehet ovat aina tykänneet minusta. Tykkään vain sellaisista älykkäistä miehistä jotka arvostavat ihmisen aitoutta ja lämmintä luonnollisuutta.

Vierailija
85/86 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan koska näytän sit söpöltä t:femboy

Vierailija
86/86 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies valittaa, että sain yhden karvan kurkkuuni pillua nuoleassani, niin nämä eivät ole miehiä. Nämä ovat loosereita,jotka kyllä hoidellaan.