Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VELA-Nainen! hyväksyisitkö että tapailemallasi miehellä olisi lapsia aikaisemmasta suhteesta?

Vierailija
16.10.2020 |

Olisiko sinulle ok, että joutuisit viettämään aikaa joskus miehen ja hänen lastensa seurassa? Vai etkö edes tapailisi miestä, jolla on lapsia?

Kommentit (123)

Vierailija
61/123 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin vastausten yksimielisyydestä. Vain pari hyväksyntää joukossa. Minulle on useampi isämies Tinderissä yrittänyt väittää että olisin vähemmistössä mielipiteineni. Eipä siinä sinänsä mitään vaikka olisinkin, koska mudostan mielipiteeni itse. Välillä vain ärsyttää kun minua yritetään naruttaa suhteeseen, johon suostuessani menettäisin hyvin olennaisen osan elämänlaatuani.

Erosin jo yhdestä aivan erinomaisesta miehestä, yli kymmenen vuoden yhdessäolon jälkeen, kun hän ei voinut kuvitella elämää ilman lapsia. Jonkun Tinder-miehen on melko turha kuvitella kääntävänsä päätäni tässä asiassa.

Vierailija
62/123 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapailisi lapsellista miestä, eikä onneksi tarvikkaan kun olen aikoinani tavannut hyvän miehen, jonka kanssa meillä ei ole lapsia. Toivotan aloittajalle onnea että löydät samanmielisen puolison. Se on ihan parhautta suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/123 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voisin, jos:

- Miehellä on maksimissaan kaksi lasta

- On hyvät välit lapsien äidin kanssa

- Pitää lapsistaan hyvää huolta

- Ei oleta minun huolehtivan tai hoitavan lapsia (tai heidän jälkiä kotona)

- Elättää lapsensa

Ja näköjään sinulla oletuksena, että lapsilla on sama äiti ;) 

Vierailija
64/123 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyisin tottakai. Tartten paljon omaa aikaa joten ihanne jos mies lasten kanssa eikä tartte tavata koko ajan. Hoitovastuuta en tahtoisi.

Vierailija
65/123 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan tapailisi miestä jolla on lapsia. Näen asian niin, että kun itse huolehdin asioistani siihen malliin ettei ei-toivottuja lapsia tule, ei minun tarvitse nähdä vaivaa muiden ihmisten vahinkojen suhteen.

Muutenkin isämiehet eivät sytytä ollenkaan. Mies on joko mies tai sitten hän on isukki.

Vierailija
66/123 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ei kiinnosta "käytetyt" miehet.

Haluan olla kumppanin kanssa ihan kaksin, ei kenenkään lapsia siihen sekaan.

Lisäksi kun olen itse lapsena elänyt "kahden kodin" kuviossa, ei ole kyllä yhtään halua ryhtyä mihinkään sellaiseen enää aikuisena."

Niin. Tuntuu että toinen on jo kokenut ja jakanut jonkun toisen kanssa kaiken, mikä itsellä saattaisi olla vielä ainutkertaisena edessä (yhteisen lapsen syntymä, jne)....

Vierailija
67/123 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan tapailisi miestä jolla on lapsia. Näen asian niin, että kun itse huolehdin asioistani siihen malliin ettei ei-toivottuja lapsia tule, ei minun tarvitse nähdä vaivaa muiden ihmisten vahinkojen suhteen.

Muutenkin isämiehet eivät sytytä ollenkaan. Mies on joko mies tai sitten hän on isukki.

Sama täällä , kenenkään isukit ei oikein vetoa eikä iske.

Vierailija
68/123 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin vastausten yksimielisyydestä. Vain pari hyväksyntää joukossa. Minulle on useampi isämies Tinderissä yrittänyt väittää että olisin vähemmistössä mielipiteineni. Eipä siinä sinänsä mitään vaikka olisinkin, koska mudostan mielipiteeni itse. Välillä vain ärsyttää kun minua yritetään naruttaa suhteeseen, johon suostuessani menettäisin hyvin olennaisen osan elämänlaatuani.

Erosin jo yhdestä aivan erinomaisesta miehestä, yli kymmenen vuoden yhdessäolon jälkeen, kun hän ei voinut kuvitella elämää ilman lapsia. Jonkun Tinder-miehen on melko turha kuvitella kääntävänsä päätäni tässä asiassa.

Korkeintaan leskimies joka hoitaa itse hyvin lapsensa.

Aika usein mies hakee hoitajaa lapsilleen tai uusi nainen joutuu lastenhoitajan ja vastuunkantajan rooliin pikkuhiljaa, nähty on.

Vierailija
69/123 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tapailisi sellaista miestä. En halua, että jonkun toisen lapset määrittelisi ja vaikuttaisi omaan ja meidän yhteiseen vapaa-ajanviettoon, menemisiin ja suunnitelmiin vähintään sen joka toinen vkl.

Tässä oletuksena, että lapset ovat alaikäisiä. Täysi-ikäisistä lapsista ei ole sen kummempaa vaikutusta suhteeseen kuni miehen kavereista.

Vierailija
70/123 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi vaikka miehellä olisi lapsia. Olen aina tykännyt lapsista vaikkei omia olekkaan. Paljon olen elämäni aikana hoitanut ystävieni ja sukulaisten lapsia. Tottakai hyväksyn koko paketin eikä vain pelkkää miestä.

Vierailija
71/123 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍

Vierailija
72/123 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, kunhan ne lapset ovat vaan jo ylioppilaita tai jonkun muun toisen asteen koulun käyneitä. Ja ehdottomasti kannustaisin miestä tapaamaan usein lapsiaan ja tukemaan heitä myös taloudellisesti.

Vierailija
73/123 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tapailisi sellaista miestä. En halua, että jonkun toisen lapset määrittelisi ja vaikuttaisi omaan ja meidän yhteiseen vapaa-ajanviettoon, menemisiin ja suunnitelmiin vähintään sen joka toinen vkl.

Tässä oletuksena, että lapset ovat alaikäisiä. Täysi-ikäisistä lapsista ei ole sen kummempaa vaikutusta suhteeseen kuni miehen kavereista.

Entäs sittenkun ne lapset alkavat lisääntyä, alkaa kierros taas alusta.

Vierailija
74/123 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailisin miestä jos lapset ovat jo aikuisia niinkuin omani. En kaipaa enää mitään 4vee uhmaikäisen huutoa.

Vierailija
75/123 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten kun lapset ovat aikuisia, alkavat lisääntyä ja työntämään sinappikoneitaan teille hoitoon, onko se sitten OK? Eli lapsia, nuoria tai vanhoja.

Vierailija
76/123 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vela alkaisi ihmisen kanssa jolla on lapsia? Ainakaan sellaisen, jonka lapset on vielä huollettavia? Velahan haluaa elää vapaaehtoisesti lapsetonta elämää, joten olisi hassua pariutua ihmisen kanssa jolla on lapsia.

Vähän hassu kysely siis. Itse yh:na en pidä veloja vaihtoehtona, ja oletan etteivät hekään minua. Toki juttu voi olla vähän eri sitten kun lapseni on aikuinen ja pois muuttanut, mutta tuleehan sitä sittenkin herkästi elämään lapsenlapsia jotka hengailee luonani ym. eli jos lapsettomuus ja sen tuoma totaalisen vapaa elämäntyyli on henkilölle tosi tärkeää, niin en kyllä näe että perheellinen ihminen olisi sellaiselle kovin sopiva kumppani.

Vierailija
77/123 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailisin miestä jos lapset ovat jo aikuisia niinkuin omani. En kaipaa enää mitään 4vee uhmaikäisen huutoa.

Oletko vela? Vastaat otsikon kysymykseen, mutta kerrot kuitenkin omasta lapsestasi eli mikä vela sinä muka olet?

Vierailija
78/123 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen ei halua edes omia lapsia elämäänsä niin miksi hän haluaisi siihen muiden kakaroita?

Vierailija
79/123 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vela? Vastaat otsikon kysymykseen, mutta kerrot kuitenkin omasta lapsestasi eli mikä vela sinä muka olet?

Eihän hän väitäkään olevansa vela vaan vielä kovempi tapaus. Omista lapsista huolimatta ei halua kumppania, jolla on lapsia. Monikaan ei halua kumppania, jolla on lapsia, olipa niitä itsellä tai ei

Vierailija
80/123 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän hän väitäkään olevansa vela vaan vielä kovempi tapaus. Omista lapsista huolimatta ei halua kumppania, jolla on lapsia. Monikaan ei halua kumppania, jolla on lapsia, olipa niitä itsellä tai ei

No tuollaista en kehtaisi kyllä mainostella missään. Toki on hyvä, että ihmiset joilta ei rakkautta riitä kuin hätäisesti niille omille lapsille, pysyvät kaukana muiden lapsista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi