Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

19 v nainen antoi karvojensa kasvaa (linkki is)

Luonnonmukaista
25.02.2020 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000006418246.html

Miksi naisen normaalia karvoitusta halutaan salailla ja sitä inhotaan?

Entä kun menee naimisiin karvattoman kanssa ja muutaman vuoden kuluttua, kun vaimo ei enää jaksa karvojaan ajella, niin tuleeko shokki ja ero vai mitä?

Kommentit (202)

Vierailija
1/202 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ällöä oikeesti.

Vierailija
2/202 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos miehiltä vaadittaisiin samaa. 

KAIKKI karvat pois joka päivä. 

Myös sääret, alapää, rinta, selkä jne. 

Montako vuotta jaksaisit parikymppinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/202 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks pakko olla jeti jos ei halua?

Vierailija
4/202 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi sääret on kyllä aika pahat. Mun miehellä on samanlaiset jalat (karvoituksen suhteen).

Ei minua kyllä varsinaisesti haittaa, jos nainen haluaa kasvattaa karvojaan. En itsekään ajele joka päivä ja alapää on aika luonnollisessa tilassaan, koska se punapilkullinen valkoinen alapää ei ollut mitenkään nätti. Alapääkarvoitus jättää sinne pienen mysteerin... :D

Vierailija
5/202 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sheivaa rinnan ja selkää? Sellaisen perusvaalean suomalaisen ei kyllä tarvitse tehdä mitään tuollaista.

Vierailija
6/202 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka yrittää olla avomielinen ja ennakkoluuloinen niin silti näyttää järkyttävältä.

Vierailija
7/202 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo pakko olla jeti, vaan voisi olla ihan normaali, luonnollinen ihminen. Eikä feikki. 

-Ai niin , mutta eihän naisissa enää muutenkaan ole mitään luonnollista. 

On huulitäytteet, tekotissit ja tekoperseet ja jos ei muuta, niin hiukset on värjätty, 

kulmat muotoiltu ja naamassa kaikenlaista väriä.

Itse vielä luulevat kaunistuvansa näillä konstein. Raukat.

Vierailija
8/202 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi sääret on kyllä aika pahat. Mun miehellä on samanlaiset jalat (karvoituksen suhteen).

Ei minua kyllä varsinaisesti haittaa, jos nainen haluaa kasvattaa karvojaan. En itsekään ajele joka päivä ja alapää on aika luonnollisessa tilassaan, koska se punapilkullinen valkoinen alapää ei ollut mitenkään nätti. Alapääkarvoitus jättää sinne pienen mysteerin... :D

Ei oel kyseessä mikään "halu kasvattaa karvoja". Ei niitä tarvitse erikseen kasvatella mitenkään, ne kasvavat ihan siinä missä kasvaa hiukset ja ripsetkin. Mä lopetin kainaloiden ajelun huvikseni viime syyskuussa. Ajattelin ajella nämä pois kun ovat täysikasvuiset, mutta enpä taida ajaakaan. Ihan vain siksi että voin patsastella jo keski-ikäisenä muijana vilkkailla turistirannoilla ensi kesänä. Mieheni sanoi että tietenkään et niitä enää aja, miksi ajaisit kun sopivat noin hinosti, eikä kellään muulla tule varmasti samanlaisia vastaan ;)

Vierailija
9/202 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta karvat ovat jokaisen henkilökohtainen asia. Enkä ymmärrä miksi (niin kuin tämäkin nainen) sitä omaa karvoitusta pitää näytellä koko maailmalle.

Vierailija
10/202 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan sama mitä muut naiset tekevät karvoilleen, mutta en käsitä miksi niitä karvoja on sitten pakko kuvata, esitellä netissä ja ylinpäätään hakea karvoilla huomiota? Pahimpia nämä jotka värjäävät ne kainalotupsut kirkkaan sinisiksi tms...

Vierailija
11/202 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta karvat ovat jokaisen henkilökohtainen asia. Enkä ymmärrä miksi (niin kuin tämäkin nainen) sitä omaa karvoitusta pitää näytellä koko maailmalle.

Mitä tarkoitat koko maailmalle näyttelyllä?

Mitäs kun omia tatuointeja, tisssejä, tai meikkiä, tai ylipäätään vaan ihan sitä naamaa ja periötä esitellään koko maailmalle, miksi tämä on ok? KArvat ei?

Vierailija
12/202 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ihan sama mitä muut naiset tekevät karvoilleen, mutta en käsitä miksi niitä karvoja on sitten pakko kuvata, esitellä netissä ja ylinpäätään hakea karvoilla huomiota? Pahimpia nämä jotka värjäävät ne kainalotupsut kirkkaan sinisiksi tms...

Niinpä!! Puhumattakaan sanneista ja jemmicoista jotka värjäävät hiuksiaan pinkeiski ja vihreiksi!! Hyi olkoon! Sitten esittelevät vielä kaikelle kansalle!

Vierailija
13/202 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka naisilta vaatii ja jos vaatiikin, niin ketä vaatijaa tarvitsee totella? Aikuinen ihminen tekee juuri niinkuin itseään huvittaa. Muu ympäristö sitten reagoi tai on reagoimatta.

Vierailija
14/202 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat koko maailmalle näyttelyllä?

Mitäs kun omia tatuointeja, tisssejä, tai meikkiä, tai ylipäätään vaan ihan sitä naamaa ja periötä esitellään koko maailmalle, miksi tämä on ok? KArvat ei?

No tätä mitä tämä nainenkin tekee. No ei tarttisi noita muitakaan esitellä.

Vierailija
15/202 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin vaimo ei jaksa enää ajella muutaman vuoden kuluttua aviossa ollessa? Kyllä itsestään täytyy pitää huolta jatkossakin, se on velvollisuus puolisoa kohtaan. Ihan samalla tavalla kuin miehen täytyy jaksaa ajaa parta jne. Jos ei ole alunperinkään sheivannut niin sitten eri asia, mutta itsestään huolehtimista ei saa lakata. 

Vierailija
16/202 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalokarvat naisella ok, mutta nuo sääret... kyllä en alkaisi tuollaisen kanssa mihinkään, näyttää joltain epäsiistiltä ladyboylta. Sääliksi käy etelän tummia naisia, joilla kasvaa kuulemma viiksetkin.

Vierailija
17/202 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen, joka liikkuu julkisella paikalla ja ehkä jopa julkaisee itsestään kuvan, "esittelee itseään"? Jos mies laittaa kuvan itsestään, jossa näkyy karvaiset jalat, esitteleekö myös hän itseään? Jos ei, miksi ei? 

Ihan olemassa oleminen on itsensä esittelyä, jos nyt ylipäätään kotoaan mihinkään lähtee. Sekö on ihanne, ettei näy, kuulu, haise, maistu eikä tunnu miltään? Ei koskaan keskustele mistään eikä ole mitään mielipiteitä? Ei halua jakaa mitään koskaan muiden ihmisten kanssa, oli se sitten kuvia, ajatuksia tai ihan vaan sitä olemassa oloa?

Vierailija
18/202 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua miehenä ei ainakaan naisen karvoitus haittaa. 

Alapään 100% luonnollinen karvoitus on todella hot.

Kainalokarvat ovat hauskoja, säärikarvat eivät haittaa.

No ehkä partaan vedän rajan, se ei olisi enää niin hot.

Vierailija
19/202 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa tietysti olla ihan sen näköinen kuin haluaa (karvoitus, paino, meikkaus, vaatetus, mitä näitä nyt on), mutta sitten on myös ymmärrettävä se, että saattaa ulkonäöllään saada sitä negatiivista palautetta reilustikin, plus että deittailupiirit kaventuu rajusti, jos ei vastaa ns. "ihannetta". Mutta oma valinta ja sen saa toki tehdä.

Vierailija
20/202 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan todella moni tavis ei ajela, mutta eivät vaan laita niitä karvoja instaan.

Esim mun äiti 70v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi