Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VELA-Nainen! hyväksyisitkö että tapailemallasi miehellä olisi lapsia aikaisemmasta suhteesta?

Vierailija
16.10.2020 |

Olisiko sinulle ok, että joutuisit viettämään aikaa joskus miehen ja hänen lastensa seurassa? Vai etkö edes tapailisi miestä, jolla on lapsia?

Kommentit (123)

Vierailija
21/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, todennäköisesti en. Pyrin järjestämään elämästäni niin lapsivapaata, etten ole tavannut edes kavereiden lapsia. Edes vauva-aikana en ole käynyt katsomassa kavereiden jälkikasvua.

Vierailija
22/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tapailla hetken huvikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ok, mutta haluaisinkin suhteen, jossa ei asuta yhdessä. En siis alkaisi äitipuoleksi ja seurustelisin miehen kanssa vain lapsivapaina aikoina. Voisi olla hyväkin, että miehellä on muutakin elämää. Kaipaan itse paljon yksinoloa.

Vierailija
24/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta jos minulla olisi lapsia ja mies ei hyväksyisi niitä olisi mies sovinistisika.

Vierailija
25/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa voisin olla parisuhteessa. Jos olisi ihana ihminen ja lapset ei ihan pikku hirviöitä.

Vierailija
26/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi.

Vierailija
27/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hyväksyisi, jos olisin halunnut elää edes osittaista lapsiperhe-elämää, olisin tehnyt omat.

Niin, koska kaikki jotka haluavat lapsia, myös saavat niitä? 

Ok, jo kaksi alapeukuttajaa tuolle kommentille ovat sitä mieltä, että jokainen saa biologisia lapsia heti halutessaan. 

Vierailija
28/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela-naiset ei oikeastaan ole naisia vaan jotain sekaisin olevia friikkeejä

Vierailija
29/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hyväksyisi, jos olisin halunnut elää edes osittaista lapsiperhe-elämää, olisin tehnyt omat.

Ok, jo kaksi alapeukuttajaa tuolle kommentille ovat sitä mieltä, että jokainen saa biologisia lapsia heti halutessaan. 

Alapeukutin, koska aasinsiltasi oli suoraan sanottuna idioottimainen.

Vierailija
30/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta "käytetyt" miehet.

Haluan olla kumppanin kanssa ihan kaksin, ei kenenkään lapsia siihen sekaan.

Lisäksi kun olen itse lapsena elänyt "kahden kodin" kuviossa, ei ole kyllä yhtään halua ryhtyä mihinkään sellaiseen enää aikuisena.

Vierailija
31/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minusta lapset ovat ihan kivoja, kunhan ne eivät ole omia, enkä ole niistä päävastuussa. Jos mies olisi yksinhuoltaja ja lapset koko ajan hänellä, voisi asia olla eri. Mutta esim. viikko-viikko -systeemillä ei häiritsisi.

Vierailija
32/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela-naiset ei oikeastaan ole naisia vaan jotain sekaisin olevia friikkeejä

Ja isäksi haluamattomat ”miehet” eivät ole miehiä ollenkaan, vaan myöskin friikkejä. ”:)”

Vierailija
33/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi arjestani lapsikeskeistä joten eihän tuo pidemmällä tähtämellä ainakaan onnistu. Minusta yhteenmuutto kun voisi jossain vaiheessa olla ihan ajankohtaista.

Vierailija
34/123 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, no en ole halunnut lapsia, joten en voi tietää olisinko saanut niitä jos olisin halunnut niitä. Mutta tällähän ei ole mitään väliä, onneksi olen kuitenkin saanut valita.

Vierailija
35/123 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapailisi naista, jolla on lapsia. Mammakehot eivät kiihota, ja äitiys yleensäkin on hyvin epäviehättävä piirre naisessa.

Vierailija
36/123 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta "käytetyt" miehet.

Haluan olla kumppanin kanssa ihan kaksin, ei kenenkään lapsia siihen sekaan.

Lisäksi kun olen itse lapsena elänyt "kahden kodin" kuviossa, ei ole kyllä yhtään halua ryhtyä mihinkään sellaiseen enää aikuisena.

Minulle ei taas lapsettomana ja itsenäisenä miehenä kelpaisikaan mikään muu kuin "kahden kodin kuvio". En luopuisi omasta asunnostani.

Vierailija
37/123 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lapset huomaisivat nopeasti, että en pidä lapsista.

Kärsivällisyyteni ei riitä lasten kanssa eikä ehkä miehenkään. Kotini on linnani, enkä kestä, jos joku sotkee järjestyksen, sotkee keittiön tai kylpyhuoneen.

Lapseton mies, joka asuu omassa asunnossaan olisi paras.

Vierailija
38/123 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyin, sillä mies sopii muutoin täydellisesti itselleni. En vain aio muuttaa yhteen ihan hetkeen ainakaan.

Vierailija
39/123 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa. Elämässäni ei ole lainkaan lapsia, ja se on ihan tarkoituksella.

Vierailija
40/123 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tai ehkä jos ne lapset asuisivat jo omillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan