Aviomies ei vastaa viesteihini jos on viihteellä, miksi?
Mikäköhän miehelläni on kun ei vastaa tekstiviesteihini tai soita minulle kun on "viihteellä".
Ollut siis työpaikan virkistysreissulla viime viikolla toisessa kaupungissa ja yöpyneet hotellissa.
Tietää, että olen vähän mustasukkainen hänestä (vaikka ei aihetta) niin mietin, että kiusaako minua tahallaan jättämättä vastaamatta viesteihin vai onko hänellä muuta mukavampaa? Olen miettinyt tätä jo viikon, että miksi hän ei voinut vastata mitään...
Kommentit (83)
Hei en laittanut kun vain ne pari viestiä, onko pariin kysymykseen niin vaikeaa vastata jos kerta katsookin samontein ne viestit.. Luulisi että ei. Itse ainakin vastaan. Ymmärrän sen jos koko ajan pommitetaan viesteillä niin silloin ei jaksais ees katsoa niitä viestejä. No, tänään aiom sitten kysyä mieheltä asiaa kunhan saan vähän pohjustusta täältä AV:lta keskusteluumme...
Että aiot niinku kysyä nyt..mikä teitä ihmisiä vaivaa, puhukaa toisillenne niin ei tarvitse tuollaisia täällä kysellä. On avioliitot heikoissa kantimissa jos asioista ei osata puhua, ei auta kohta viestittelytkään, tuhoon tuomittua tuolla puhumattomuudella, jostain löytyy parempaa juttuseuraa.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 08:46"]
Hei en laittanut kun vain ne pari viestiä, onko pariin kysymykseen niin vaikeaa vastata jos kerta katsookin samontein ne viestit.. Luulisi että ei. Itse ainakin vastaan. Ymmärrän sen jos koko ajan pommitetaan viesteillä niin silloin ei jaksais ees katsoa niitä viestejä. No, tänään aiom sitten kysyä mieheltä asiaa kunhan saan vähän pohjustusta täältä AV:lta keskusteluumme...
[/quote]
Mitä sinun pitää kysyä kesken illan toiselta? on eri juttu vilkaista nopeasti puhelinta ja viestiä kuin käydä kirjoittamaan vastausta. Relaa nyt hyvä ihminen
[/quote]
Mikä sun ongelmasi on? En mäkään jaksa vastata välttämättä viesteihin naikkoselleni jos ei ole mitään järkevää mihin pitäisi vastata. Kyllä mä vastaan jos oikeasti on jotain ongelmaa, mutta sellaisiin "oot rakas", "tuu ennen klo 2 himaan, huomenna kun aikainen herätys" tyyliin kirjoitettuihin ei edes tarvetta vastata.
Ihme takertuja olet....
[/quote]
Musta tuntuu, että oikea ongelma ei ole se ettei mies vastaa, vaan se että sinä oot epävarma ja "vähän" mustasukkainen, niinkuin sanoitkin. Kannattais alkaa ratkomaan oikeaa ongelmaa, eli luottoa itseen ja siihen toiseen. Mieskin tietää että oot mustis ja ehkä sitä ahdistaa ja vituttaa se. Niin se yksikin viesti on hänelle signaali siitä, että akka mustiksena valvoo ja vahtaa. Minuu ainakin ahdistais ja ärsyttäis, jos olisin miehes. Itsekään en vastailis jos tietäisin että toisen motiivina on vahtiminen ja kyttääminen. Tosin en kyllä vois olla edes parisuhteessa mustasukkaisen henkilön kanssa. Mustasukkaisuudesta ei saa tervettä vaikka sen miten vääntää rakkaudeksi...
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 16:50"]
AP täällä. Mies vastasi että oli ollut katsomassa jääkiekkopeliä. Onko jääkiekkopelejä öisin?? Lisäksi ihmetteli miksi olen änkyrä ja kun kerroin niin sanoi että on kyllästynyt tähän möksähtelyyni!! Mitä vittua?! Itehän se on aikaansaanut tämän tilenteen kun ei voinut vastata!!
[/quote]
Ainakin NHL pelit tulee yöllä.
Niin ja sinähän tästä teit ongelman, sinulla ei ollut mitään hätää eikä oikeaa asiaa mutta haluat hallita ja alistaa miestäsi.
Mene ap itseesi....
vastaushan on kysymyksessä, hän on viihteellä, ei sinun kontrollin alla!
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 08:08"]
Kyllä mies oli huomannut viestini :(.. Klo 3.50 oli silloin ko ajankohtani katsonut viestejään.. Itse laitoin illalla klo 22 viestin hänelle ja toisen tunnin päästä, ei mitään vastausta vaikka silloinkin oli katsonut lähettämäni viestit.. Työporukan kanssa oli siis ollut baarissa, ei mitn edustusjuttuja. AP
[/quote]
Mikä sun viestin sisältö oli? Se, vastaako toinen riippuu ehkä siitä.
Mua ainakin ärsyttäisi turhanpäiväiset viestit ja niihin vastaaminen.
Toiset tykkää viestitellä ja vastata niihin heti, mä en.
Toiset saattaa myös ajatella, että puolisolla ei ole "oikeutta" ole kyselemässä "vähän väliä" mitä toinen tekee. Näin ei välttämättä ole apn tapauksessa.
Mutta voi muistaa, että puoliso on erilainen ihminen kuin itse on.
Hei en laittanut kun vain ne pari viestiä, onko pariin kysymykseen niin vaikeaa vastata jos kerta katsookin samontein ne viestit.. Luulisi että ei. Itse ainakin vastaan.
[/quote]
Huomaa, mitä kirjoitit: "itse ainakin vastaan".
Tämä tuntuu olevan monen sellaisen ongelma, jotka jatkuvasti miettivät muiden tekemisiä/sanomisia.
Että kun itse toimin näin, niin jo on kumma, kun toinen ei toimi samoin!
Huomaatko, että sinulla on oletuksia muiden ihmisten käyttäytymisestä, siitä miten muidenKIN PITÄISI toimia, ja sitten tulet vielä onnettomaksi näistä odotuksistasi.
No musta vaan on outoa, että muulloin mies vastaa viesteihini, mut baarissa ollessaan ei. Mies itsekin muulloin laittelee minulle viestejä ihan samanlailla kun minä hänelle. Miksei sitten baarissa ollessaan voi vastata? Annanko samalla mitalla takaisin? Esimerkiksi tänään mun pitäisi hakea mies töistä kotiin. Ja kun hän laittaa ajankohdasta viestiä niin en vastaa mitn. Jakun yrittää soittaa niin en silloinkaan vastaa. Miks pitäis vastata? Sanon vaan miehelle sit kun tulee kotiin millä nyt tuliskaan et en ollut puhelimen äärellä.
Miten sä, AP, aiot tuosta jatkaa? Otatko aikalisän, olet hetken itseksesi ja opettelet olemaan parisuhteessa? Vai kostatko miehellesi, mökötät ja itket hylkäämistäsi?
Kuinka tästä eteenpäin?
No mikä se sun asia oli, mihin baarista piti vastata?
Eikö hakeminen töistä taas ole sellainen, johon liittyviin viesteihin on hyvä vastata heti.
En halua olla ilkeä, mutta etkö nyt kuitenkin ole vähän lapsellinen?
MIKSI miehen pitää vastata sun viesteihin? Siksikö että sulle tulee epävarma olo?
Luuletko, että se pettää sua? Siitäkö tässä on kysymys. Miten se viestiin vastaaminen sitä edes estäisi?
Viestiesi perusteella ongelma on se, että olet lapsellinen, mustasukkainen ja hiukan yksinkertainen.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 09:48"]
No musta vaan on outoa, että muulloin mies vastaa viesteihini, mut baarissa ollessaan ei. Mies itsekin muulloin laittelee minulle viestejä ihan samanlailla kun minä hänelle. Miksei sitten baarissa ollessaan voi vastata? Annanko samalla mitalla takaisin? Esimerkiksi tänään mun pitäisi hakea mies töistä kotiin. Ja kun hän laittaa ajankohdasta viestiä niin en vastaa mitn. Jakun yrittää soittaa niin en silloinkaan vastaa. Miks pitäis vastata? Sanon vaan miehelle sit kun tulee kotiin millä nyt tuliskaan et en ollut puhelimen äärellä.
[/quote]
tuolla asenteella ei suhde pitkälle pötki...
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 09:48"]
[/quote]
nää nyt on ihan eri kokoluokan asioita kuin joku sellainen, että sä mustasukkaisuuttasi vaan haluat kyylätä miehesi tekemisiä ja OLETAThänen kuitenkin pettävän.
Ap mitä sun viestit koski? Ihan vaan tarkastusviestejä vai asiaa?
Mä yritän antaa miehelle nimeenomaan vapaata ettei mitään turhaa viestitellä, vapaan tarkoitushan on irtautua kotoa! Ja aina tulee tosi hyvillä mielin kotiin, yön pois oltuaan on jo ikävissään. Ei tarvi pelätä pettämistä kummankaan, luotto parisuhteessa pelaa!
Saatan enintään toivottaa iloista iltaa :)
En ole vielä kertaakaan lähettänyt miehelleni viestejä, kun hän on ollut viihteellä. Voisin lähettää, jos olisi jotakin tosi tärkeää asiaa, mutta vielä ei niin tärkeää asiaa ole ollut. Mies on 1-4 kertaa vuodessa jossakin ja saa nauttia siitä ihan rauhassa.
Itsekään en haluaisi, että minulle tulisi tekstareita esm. kesken illanvieton, koska se häiritsee ja stressaa, kun sitten pitäisi takaisin alkaa viestittelemään. Haluan keskittyä siihen, mitä ympärilläni tapahtuu, esim. syömiseen tai seurusteluun. Illanvietot ovat yleensä työkavereiden tai asiakkaiden kanssa.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 08:07"]
Mun mies käy ääriharvoin jossain. Viimeksikin kun oli kalastusreissussa kaverinsa kanssa, niin ei vastannut mun viesteihin. Ehkä johonkin tosi yksinkertaisesti.
En ole mustasukkainen enkä epäillyt mitään, lähinnä huolestutti, etteivät ole jääneet merelle tjms. Kysyin sitten, että miksei vastannut, mutta ei kuulemma huomannut tai aina oli jotain muuta tekemistä. Kaverinsa oli kuulemma tekstaillut paljonkin, mutta hällä olikin kuulemma uusi suhde. =)
Eli ei vastaamattomuuden aina tarvitse merkitä pettämistä tai toisen kiusaamista.
[/quote]
Olisiko mies laittanut sinulle viestiä jos olisi mereen pudonnut tmv? tuskin..
Jos se huono tuuri käy niin se käy, siinä ei pikkuvaimon kanssa viesteilyt auta.
Hädässä soitetaan hätäkeskukseen, ei vaimolle!