Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aviomies ei vastaa viesteihini jos on viihteellä, miksi?

Vierailija
15.01.2014 |

Mikäköhän miehelläni on kun ei vastaa tekstiviesteihini tai soita minulle kun on "viihteellä".

Ollut siis työpaikan virkistysreissulla viime viikolla toisessa kaupungissa ja yöpyneet hotellissa.

Tietää, että olen vähän mustasukkainen hänestä (vaikka ei aihetta) niin mietin, että kiusaako minua tahallaan jättämättä vastaamatta viesteihin vai onko hänellä muuta mukavampaa? Olen miettinyt tätä jo viikon, että miksi hän ei voinut vastata mitään...

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin laitoin "Joko nukut?" sitten "Miksi et vastaa?" Tuolloin en vielä tiennyt että ryyppäävät. AP

Vierailija
62/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaako hän työmeileihin viihteeltä? Jotkut asiat nyt vain pidetään erillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ongelmahan tässä mun miehellä on kun ei voi viesteihini viihteelä ollessa vastata! :(( mies lähtenyt aamulla töihin, laittoi seitsemän jälkeen TAAS viestiä, ettei jaksa tätä riitelyä enää & että pitäis meidän keskustella! Niin miehellähän tämä ongelma on, ei minulla. Miksi se sitten normaaleissa oloissa voi niitä viestejä laittaa. Ihme touhua. En keskustele hänen kanssaan enää mistään, enkä vastaa viesteihin kotona ollessani tai muuallakaan koska mä haluan rentoutua ja irtautua hänestä. Ärsyttää tuommoset. AP

Vierailija
64/83 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei kumpikaan kuvittele ettei toiseen saa ottaa yhteyttä jos ikävä tulee. Aina saa viestittää tai soittaa jos on ikävä ja huoli. Tämän vuoksi emme varmaan riitele kovin usein olemme hyvin avoimia.

Aina laitetaan toisillemme hyvän yön viestit ja jos itse on viihteellä niin lähettää sille joka lapsen kanssa on kotona viestiä että mites siellä menee :)

ei kaikkea tarvitse miettiä hullunlailla ja analysoida. Viaton viesti ei tarkoita välttämättä kyttäystä ei ainakaan meillä. Harmi jos teillä on sellaiset puolisot joille ei saa koskaan soittaa tai viestittää. Minua ahdistaisi suhde jossa on sääntöjä eri päiviin ja tilaisuuksiin. Hymy nousee kun mies laittaa viestin jossa kysyy miten minulla on ilta kotona mennyt ja odotan jo innolla aamuseksiä.

Vierailija
65/83 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi hauska ja vakavasti otettava, myöhemmin ap:n viestit on liian näkyvästi trolleja. Harmi kun hyvä ketju meni pilalle.

Vierailija
66/83 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei todellakaan ole mikään trolli,uskokaa nyt hyvät ihmiset! Kaikilla ei vain ole yhtä seesteistä ja ongelmatonta elämä kuin teillä! AP

Vierailija
67/83 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 08:00"]

meillä ei kumpikaan kuvittele ettei toiseen saa ottaa yhteyttä jos ikävä tulee. Aina saa viestittää tai soittaa jos on ikävä ja huoli. Tämän vuoksi emme varmaan riitele kovin usein olemme hyvin avoimia.

Aina laitetaan toisillemme hyvän yön viestit ja jos itse on viihteellä niin lähettää sille joka lapsen kanssa on kotona viestiä että mites siellä menee :)

ei kaikkea tarvitse miettiä hullunlailla ja analysoida. Viaton viesti ei tarkoita välttämättä kyttäystä ei ainakaan meillä. Harmi jos teillä on sellaiset puolisot joille ei saa koskaan soittaa tai viestittää. Minua ahdistaisi suhde jossa on sääntöjä eri päiviin ja tilaisuuksiin. Hymy nousee kun mies laittaa viestin jossa kysyy miten minulla on ilta kotona mennyt ja odotan jo innolla aamuseksiä.

[/quote]

Ei tarvi olla sääntöjä, normaali parisuhteessa pystytään olemaan muutamam tunti myös irti toisistaan, mitä ap ei pysty. Hienoa, että teillä on aamuseksiä ja miehesi on oppinut ymmärtämään, että parilla viestillä pitää sinut tyytyväisenä, kun on viihteellä. Kaverini on saman oppinut ja kirjoittaa pitkän viestin jo valmiiksi ennen kun lähdetään. Sitten klo0000 lähettää sen vaimolleen, joka on aivan otettu pitkästä, rakkautta pursuvasta viestistä, mikä kirjoitetaan keskiyöllä!

Vierailija
68/83 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jättäsin puhelimen kotiin, mikäli olisin AP: n mies...tai yleensäkkin ottaen jos puoliso olisi nuin takertuvainen...!

Vierailija
69/83 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa viittomakieli, kipeytyy sormet vähemmän kuin tuolla tekstaustahdilla.

Vierailija
70/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 13:49"]

Ensin laitoin "Joko nukut?" sitten "Miksi et vastaa?" Tuolloin en vielä tiennyt että ryyppäävät. AP

[/quote]

Yleensä, itselläni, työkeikkoihin kuuluu myös asiakkaitten, sidosryhmien tai toisen paikkakunnan työkavereiden kanssa ajan viettäminen. Etenkin jälkimmäiset tuppaavat olemaan kosteita. Em. viesteihin tuskin illan aikana vastaisin. Tosin oma puoliso ei tuollaisia viestejä lähettelisi tai odottaisi vastausta. Ekaan viestiin jos en vastaisi niin olettaisi, että nukun tai olen viihteellä, eihän tuollaista muuten pistetä kuin, että kyllää tai eitä seuraa uusi viesti...

Vierailija
71/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi vastata?? Hänhän on viihteellä - omaa aikaa viettämässä nimenomaan ilman sinua. Mulle ei tulis mieleenkään häiritä miestä silloin harvoin kun on jossain ulkona muiden kanssa! Itse katson puhelinta vasta kotimatkalla, en pitkin iltaa.

Jos ei aamulla olisi kotona saattaisin soittaa ja pyytää tuomaan tuoreita croissanteja kotimatkalla:)

Vierailija
72/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 08:46"]

Hei en laittanut kun vain ne pari viestiä, onko pariin kysymykseen niin vaikeaa vastata jos kerta katsookin samontein ne viestit.. Luulisi että ei. Itse ainakin vastaan. Ymmärrän sen jos koko ajan pommitetaan viesteillä niin silloin ei jaksais ees katsoa niitä viestejä. No, tänään aiom sitten kysyä mieheltä asiaa kunhan saan vähän pohjustusta täältä AV:lta keskusteluumme...

[/quote]

Oliko sun viestit tyyliin " sit huomenna kun mennään sinne Prismaan  niin voitaisko käydä samalla siin henkkamaukalla, onks ok?", niin en yhtään ihmettele ettei mies vastaa. Jos taas laitoit asiaa kuten " Meeri tippui kerrossängyn yläsängystä, lähdettiin päivystykseen, Matti ja Ville jää naapuriin", niin voisihan se mies vastata vaikka ajattelee että ok, tilanne hanskassa.

Vierailija
73/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP täällä. Mies vastasi että oli ollut katsomassa jääkiekkopeliä. Onko jääkiekkopelejä öisin?? Lisäksi ihmetteli miksi olen änkyrä ja kun kerroin niin sanoi että on kyllästynyt tähän möksähtelyyni!! Mitä vittua?! Itehän se on aikaansaanut tämän tilenteen kun ei voinut vastata!!

Vierailija
74/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 16:50"]

AP täällä. Mies vastasi että oli ollut katsomassa jääkiekkopeliä. Onko jääkiekkopelejä öisin?? Lisäksi ihmetteli miksi olen änkyrä ja kun kerroin niin sanoi että on kyllästynyt tähän möksähtelyyni!! Mitä vittua?! Itehän se on aikaansaanut tämän tilenteen kun ei voinut vastata!!

[/quote]

Ensinnäkin ap, mitä vittua, kuka kysyy "joko nukut?" jos tietää toisen nukkuvan?? Itse pidän ainakin luurini ääneti AINA nukkuessani juuri tällaisten tollojen "moi, nukutsä, ois asiaa"-tyyppien takia.

Toiseksi, mikä ihme drama queen sä oikein olet? Olet joko trolli tai oikeasti säälin sun ukkoasi kun tuollaisen takiaisen kanssa meni yhteen eikä tajua erota...

Vierailija
75/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tiedät että mies lähtee viihteelle ja lähetät klo 22 viestin että joko nukut? Jos kerran oletit että nukkuu, miten mies olisi voinut vastata tuohon viestiin?

Vierailija
76/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ollenkaan ymmärrä, miksi toiselle täytyy laittaa viestejä tai soitella, jos on viihteellä. Ymmärrän toki, että laittaa, jos on oikeasti joku hätä, mutta harvoinpa silloinkaan viihteellä olijasta on mitään apua ongelmassa.

Mun mies tekee reissuhommia, enkä edes iltaisin laittele viestejä tai soita, jos ei ole oikeasti jotain asiaa. Mies tietää, että olen illat kotona lasten kanssa, joten voi soittaa/tekstata, kun hänellä on aikaa. 

Ei mieskään mun perään huutele, jos olen viihteellä tai jossain muualla. Mun mielestä hyvä näin, mies toivoo, että joskus soittaisin, kun on työmatkoilla, mutta en viitsi, kun en tiedä milloin on sopiva hetki. 

Vierailija
77/83 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt mä sitten varasin meille ajan perheneuvontaan, et on se kumma jos niihin viesteihin ei aleta vastailemaan! AP

Vierailija
78/83 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa ottaa puhelimet mukaan, ettei lopu akku kesken neuvola-ajan.

Kuinka pian pääsette?

Vierailija
79/83 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 22:48"]

AP täällä taas. Meillähän on täällä tosi mahtava riita! Ja en todellakaan aio hävitä tätä sotaa!! Miehellä ei ole mitään siaa tänne makkarii, nukkuu sohvalla. Äskenlaittoi viestin että miten olisi sovintoseksiä..? Ei todellakaan! Vittuako se nyt laittelee niitä viestejä kun ei aisilloin baari-iltana voi laittaa mitään perkele. Lähtekööt vaikka baariin ehtimään sitä seksiä saatana. Muutenkin jo vuoden tämä meidän parisuhde mennyt päin vittua. Ei minkäänlaista hellyyttä tai kahdenkeskistä aikaa muuta kuin 5 min jyystöt 2*vk. En todellakaan ole enää laittamassa miehelle minkäänlaista viestiä / vastaa hänen lähettämiin viesteihin koska näyttää olevan niin vaikeaa vastata muutamaan viestiin illan aikana! Oppiipahan ja oma vikahah!! Sori kirjotusvirheet, kännykällä näprään eikä jaksa kaikkea korjata.

[/quote]

Josko lopettaisit tämän typerän provon... 

Vierailija
80/83 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 15:05"]

No nyt mä sitten varasin meille ajan perheneuvontaan, et on se kumma jos niihin viesteihin ei aleta vastailemaan! AP

[/quote]

Mitäpä jos siirtyisitte lankapuhelimeen? 

voisi olla sairaalle mielelle ihan hyväksi...