Aviomies ei vastaa viesteihini jos on viihteellä, miksi?
Mikäköhän miehelläni on kun ei vastaa tekstiviesteihini tai soita minulle kun on "viihteellä".
Ollut siis työpaikan virkistysreissulla viime viikolla toisessa kaupungissa ja yöpyneet hotellissa.
Tietää, että olen vähän mustasukkainen hänestä (vaikka ei aihetta) niin mietin, että kiusaako minua tahallaan jättämättä vastaamatta viesteihin vai onko hänellä muuta mukavampaa? Olen miettinyt tätä jo viikon, että miksi hän ei voinut vastata mitään...
Kommentit (83)
Aihe on sinänsä kohtalaisen mielenkiintoinen vaikka selvä provo onkin mutta on se kumma kun ihmiseltä puuttuu täysin itsekritiikki. Onkohan ap lukenut kirjoituksiaan ollenkaan..ensimmäisiä väsäsi vissiin kauan kun niissä oli joku tolkku mutta seuraavat toinen toistaan surkeampia joista ei tiedä yrittääkö ressukka naurattaa vai mitä kun eivät nyt hauskojakaan ole..voivoi :(
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 08:26"]
Tämä ei todellakaan ole mikään trolli,uskokaa nyt hyvät ihmiset! Kaikilla ei vain ole yhtä seesteistä ja ongelmatonta elämä kuin teillä! AP
[/quote]
Viimeset ap:n viestit joko teinipojan tai todella yksinkertaisen kirjoittamia :(