Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aviomies ei vastaa viesteihini jos on viihteellä, miksi?

Vierailija
15.01.2014 |

Mikäköhän miehelläni on kun ei vastaa tekstiviesteihini tai soita minulle kun on "viihteellä".

Ollut siis työpaikan virkistysreissulla viime viikolla toisessa kaupungissa ja yöpyneet hotellissa.

Tietää, että olen vähän mustasukkainen hänestä (vaikka ei aihetta) niin mietin, että kiusaako minua tahallaan jättämättä vastaamatta viesteihin vai onko hänellä muuta mukavampaa? Olen miettinyt tätä jo viikon, että miksi hän ei voinut vastata mitään...

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tällaiset säännöt:

Kun olen työmatkalla soitan alkuillasta kotiin, joka päivä. Yleensä klo 18 kun työt on päättyneet ja iltaohjelma ei ole vielä alkanut.

Kun olen kotimaassa viihteellä,  minulle ei soiteta. En vastaa. Viestin voi laittaa, jos talo on tulessa ja/tai perhe sairaalassa/kuoleman kielissä. Voi olla että katson viestin joskus illan aikana, ehkä kuitenkin vasta taksissa kotiin mennessä tai hotellilla. Tai sitten seuraavana aamuna.

olen nainen

Vierailija
42/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kerran/muutaman kerran vuodessa on vapaa 24/7 symbioosista niin antakaa miehelle se mahdollisuus.

Omasta ja muiden kokemuksista tiedän, että ns. tarkastusviestit silloin kun pitäisi saada olla edes kerran vuodessa vapaa naisen holhouksesta vituttaa välittömästi  ja pahimmillaan vittuttaa koko ilta "kyttäämisen" jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vuosien varrella opettanu itseni siihen että en soita enkä tekstaa miehelleni kuin tärkeissä asioissa. Siis jos hän on työmatkalla tai viihteellä.

norm. Päivinä kyllä jos minulla asiaa hänelle on. Tämä siksi että olen aina ollut mustasukkainen ja sitten odottanut ja odottanut vastausta...mutta olen itse sanonut miehelleni että hän saa soittaa kun siltä tuntuu tai viestiä. Näin ei minun tarvitse hänen aikataulujaankaan miettiä työreissuilla Tai viihteellä. 

Toki hän soittelee minulle pari kertaa päivässä ja viestejäkin tulee. Mutta minä otan yhteyttä vain hätätapauksissa. Ja tämä minun oma valintani ja toimii minulla.

ja on vähentänyt mustasukkaisuuttani vuosien vieriessä.

Vierailija
44/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asia on ratkaistu niin, että viihteelle lähtiessä puhelin jätetään kotiin. Jos menemme yhdessä, molemmat jättävät puhelimet kotiin, ellei sitten ole tiedossa, että pitää saada johonkin kaveriin yhteys tai tarkistaa netistä vaikkapa joku aukioloaika tai reitti.

Puhelinta ei oteta myöskään mukaan harrastuksiin, ruokakauppaan eikä muihinkaan paikkoihin, joissa siihen vastaaminen on epätodennäköistä ja hankalaa. 

Öisin puhelin pidetään hiljaisena eikä sitä päivälläkään räpelletä jatkuvasti. Ihan ollaan tavallisia aikuisia ihmisiä, joilla ei ole tarvetta napanuoranomaisesti pitää toisesta kiinni 24/7. On oikeasti ihan hauska vaihtaa päivän päätteeksi kuulumisia, kun on jotain uuttakin puheenaiheetta.

Vierailija
45/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naiset pärjäsivätkään, kun ei kännyköitä oltu vielä keksitty?? Soiteltiinko silloin kaupungin kaikki kuppilat läpi tyyliin: "Onkos se meidän Pera siellä? Jos on niin kysy siltä onko sillä hauskaa ja kenen kanssa ja koska se tulee kotiin ja monta se on juonut?"

Siis ihan oikeesti, miksi sen illan aikana pitää näpytellä niitä turhia viestejä? Kai sitä aamullakin voi kysyä, että oliko hauskaa... Näin naisena voin sanoa, että kyllä mua ottais päähän jos mies laittelis koko ajan viestejä kun oon ulkona. Mulle on täysi kysymysmerkki, että MIKSI niitä viestejä pitäisi laitella, jos on yhden hiton illan pois kotoa!?

Vierailija
46/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistelu- ja kyttäysviesteihin ei tarvitsekaan vastata. Onko sinulla jotain oikeata asiaa, tyyliin talo paloi, lapsi on joutunut sairaalaan tms. Jos ei tuollaisiin vastaa, niin katosisin kiusanteoksi.

Vierailija
47/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 08:01"]

Pelisääntö on että ei lähetetä turhia tarkistusviestejä kun toinen on viihteellä, muttä jos lähetetään, kyllä niihin vastataan!! Myös palaverien jälkeen voi lähettää. Edes lyhyesti. Syy jos ei vastaa viihteeltä 1) älytön humala 2) pettäminen tai sen suunnittelu 3) välinpitämättömyys - nämä kaikki on aika pahoja..

[/quote]

Eikös ne säännöt mennytkään niin, että parin turhan viestin jälkeen loppuja viestejä ei edes katota, koska nekin on tod.näk. turhia!

Mulle käy usein niin, että luen kyllä viestin heti, mutta en tilanteen takia voi vastata (asiakastilanne). Kun joskus myöhemmin voisin vastata, olen jo unohtanut viestin.

Vierailija
48/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä asia voi kesken toisen illanvieton olla niin tärkeä, ettei voi odottaa sen toisen kotiutumista vaan odotetaan välitöntä vastausta?

Sitten ymmärrän, jos on oikeasti jonkun hengestä kysymys tai omaisuus on vaarassa/uhattuna, tyylin talo on tulessa...

Vierailija
49/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP täällä taas. Meillähän on täällä tosi mahtava riita! Ja en todellakaan aio hävitä tätä sotaa!! Miehellä ei ole mitään siaa tänne makkarii, nukkuu sohvalla. Äskenlaittoi viestin että miten olisi sovintoseksiä..? Ei todellakaan! Vittuako se nyt laittelee niitä viestejä kun ei aisilloin baari-iltana voi laittaa mitään perkele. Lähtekööt vaikka baariin ehtimään sitä seksiä saatana. Muutenkin jo vuoden tämä meidän parisuhde mennyt päin vittua. Ei minkäänlaista hellyyttä tai kahdenkeskistä aikaa muuta kuin 5 min jyystöt 2*vk. En todellakaan ole enää laittamassa miehelle minkäänlaista viestiä / vastaa hänen lähettämiin viesteihin koska näyttää olevan niin vaikeaa vastata muutamaan viestiin illan aikana! Oppiipahan ja oma vikahah!! Sori kirjotusvirheet, kännykällä näprään eikä jaksa kaikkea korjata.

Vierailija
50/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Kylläpäs teillä hyvin pyyhkii.. Nyt nainen vähän jarruja tuohon hommaan ja järki käteen!

Vierailija
51/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittoi viestin, että pääsee tänään vähän aikaisemmin, että pitäis tulla hakemaan 15.30.. Hah hah.. En noteeraa viestiä mitenkään, maistakoot omaa lääkettään!! :D enkä siis aio mennä hakemaan häntä

Vierailija
52/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin keksitty porvoolainen tämä. Paljon parranpärinää.

Vierailija
53/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis mihin viesteihin? Oliko jotain tärkeää ja kiireellistä asiaa?

Vierailija
54/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakas, rakastatko minua vielä ... "

Vierailija
55/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 10:40"]

Meillä asia on ratkaistu niin, että viihteelle lähtiessä puhelin jätetään kotiin. Jos menemme yhdessä, molemmat jättävät puhelimet kotiin, ellei sitten ole tiedossa, että pitää saada johonkin kaveriin yhteys tai tarkistaa netistä vaikkapa joku aukioloaika tai reitti.

Puhelinta ei oteta myöskään mukaan harrastuksiin, ruokakauppaan eikä muihinkaan paikkoihin, joissa siihen vastaaminen on epätodennäköistä ja hankalaa. 

Öisin puhelin pidetään hiljaisena eikä sitä päivälläkään räpelletä jatkuvasti. Ihan ollaan tavallisia aikuisia ihmisiä, joilla ei ole tarvetta napanuoranomaisesti pitää toisesta kiinni 24/7. On oikeasti ihan hauska vaihtaa päivän päätteeksi kuulumisia, kun on jotain uuttakin puheenaiheetta.

[/quote]

Meillä kyllä otetaan puhelimet mukaan kaikkialle, mutta jos puhelimeen vastaaminen olisi vaikeaa, epäsopivaa tai epämiellyttävää, se laitetaan äänettömälle. En jättäisi puhelinta kokonaan kotiin, koska yllättäviä tilanteita tulee. Esimerkiksi kaupassa käydessä voi tulla tarve tarkistaa kotiin jääneeltä jotain. Tai jos auto sammuu tien päälle, on kiva, että voi heti soittaa apua eikä tarvitse odottaa, että joku sattuu ajamaan ohi ja pysähtyy auttamaan. Meillä on myös tapana, että kun lähtee ajamaan kotia kohti, niin laittaa toiselle pikaisen viestin, että toinen tietää milloin odottaa toista ja missä vaiheessa pitäisi alkaa huolestua (asutaan aika korvessa).

Vierailija
56/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju kertoo taas osaltaan hyvin sen, miksi en kestä tiettyä naistyyppiä ollenkaan. Pommitellaan viesteillä oman epävarmuuden vuoksi, pahoitetaan oma mieli, ei puhuta asiasta mitään vaan märehditään sitä itsekseen ja lopuksi vielä räjäytetään potti ja "kostetaan". Miehellä ei ole aavistustakaan mistä nyt kostetaan ja mistä on suuttunut kun asiasta ei voi keskustella. Onneksi ei ystäväpiirissäni ole moisia naisten irvikuvia.

Vierailija
57/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on melko paljon työmatkoilla, sekä Suomessa että ulkomailla. Minä soitan tai tekstaan hänelle vain, jos on jotain todella tärkeää, mikä ei voi odottaa. Muuten hän hoitaa viestinnän, koska hänellä on tiukemmat aikataulut ja asiakastapaamisia.

Itse teen töitä kotitoimistolla, asiakastapaamisia harvoin eli pystyn vastaamaan melkein aina. Aamu7-8 ei ole paras aika soittaa, kun valmistan lapsilaumaa lähtemään taksilla kouluun/eskariin ;) 

Yöt rauhoitettu hätäpuheluille ts. pidän kännykkää aina päällä, koska vanha isäni saattaa tarvita apua yöllä ja minä ehdin paikalle nopeammin kuin kotipalvelu ;)

Mies tietää, että herään pienimpäänkin kännykän piippaukseen eikä lähettele viestejä yöllä. Näin on pärjätty jo pitkään eikä kumpikaan ole mustasukkainen.

Vierailija
58/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla ainakin on puhelin narikassa, en hipelöi sitä koko ajan jos minulla on seuraa.  Ja jos puoliso on lähettänyt jonkun ihan turhanpäiväisen viestin illalla ja luen sen aamulla ennen palaveria, ei sihen enää kannata vastata. Hän näkee kuitenkin whatsapista että olen nähnyt sen. Työreissuilla täytyy aina tiukasti keskittyä eri kielellä seurustelemaan eri sidosryhmien kanssa, puoliso ei välttämättä käy mielessäkään ja hän onneksi tietää sen, aikuinen mies kun on.

Vierailija
59/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 11:12"]

Mikä asia voi kesken toisen illanvieton olla niin tärkeä, ettei voi odottaa sen toisen kotiutumista vaan odotetaan välitöntä vastausta?

Sitten ymmärrän, jos on oikeasti jonkun hengestä kysymys tai omaisuus on vaarassa/uhattuna, tyylin talo on tulessa...

[/quote]Niin ja silloinkin ois ehkä parempi soittaa 112 kuin tekstata miehelle baariin.

Vierailija
60/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 12:35"]

Mies laittoi viestin, että pääsee tänään vähän aikaisemmin, että pitäis tulla hakemaan 15.30.. Hah hah.. En noteeraa viestiä mitenkään, maistakoot omaa lääkettään!! :D enkä siis aio mennä hakemaan häntä

[/quote]

Jos tämä on ap, niin olet melkoinen kiusantekijä parisuhteessa, ja haluat että toimitaan sun ehdoilla eli vastataan viesteihin, niin kuin sinä haluat.

Ap ei vielä ole vastannut, mikä se tärkeä viesti illanvieton aikana oli, johon et saanut vastausta.