Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aviomies ei vastaa viesteihini jos on viihteellä, miksi?

Vierailija
15.01.2014 |

Mikäköhän miehelläni on kun ei vastaa tekstiviesteihini tai soita minulle kun on "viihteellä".

Ollut siis työpaikan virkistysreissulla viime viikolla toisessa kaupungissa ja yöpyneet hotellissa.

Tietää, että olen vähän mustasukkainen hänestä (vaikka ei aihetta) niin mietin, että kiusaako minua tahallaan jättämättä vastaamatta viesteihin vai onko hänellä muuta mukavampaa? Olen miettinyt tätä jo viikon, että miksi hän ei voinut vastata mitään...

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltäsi.

Vierailija
2/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä asioista kannattaa keskustella avoimesti kumppanin kanssa. Vaikea on etänä kommentoida miksi noin kävi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä ei huomannut yhteydenottoasi? Me emme juuri edes viestittele toisen ollessa viihteellä tms ELLEI ole jotain oikeasti tärkeää tai hätä.

Vierailija
4/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies on työn puolesta viihteellä en soita enkä viestittele ellei ole tosi tärkeää asiaa (silloin tietty vastaa heti kun voi). Ei työpalavereissa vastailla puheluihin vaan keskitytään asioihin vaikka ravintolassa oltaisiinkin. Eikä varsinkaan kun viihdytetään asiakkaita tai yhteistyökumppaneita.

Vierailija
5/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelisääntö on että ei lähetetä turhia tarkistusviestejä kun toinen on viihteellä, muttä jos lähetetään, kyllä niihin vastataan!! Myös palaverien jälkeen voi lähettää. Edes lyhyesti. Syy jos ei vastaa viihteeltä 1) älytön humala 2) pettäminen tai sen suunnittelu 3) välinpitämättömyys - nämä kaikki on aika pahoja..

Vierailija
6/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen tosi huono vastaamaan viesteihin, jos olen viihteellä. Elleivät ne nyt sitten koske jotain, että kaveri laittaa viestiä, että missä olette tms. jos on sopinut näkevänsä.

Vierailija
7/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käy ääriharvoin jossain. Viimeksikin kun oli kalastusreissussa kaverinsa kanssa, niin ei vastannut mun viesteihin. Ehkä johonkin tosi yksinkertaisesti.

En ole mustasukkainen enkä epäillyt mitään, lähinnä huolestutti, etteivät ole jääneet merelle tjms. Kysyin sitten, että miksei vastannut, mutta ei kuulemma huomannut tai aina oli jotain muuta tekemistä. Kaverinsa oli kuulemma tekstaillut paljonkin, mutta hällä olikin kuulemma uusi suhde. =)

Eli ei vastaamattomuuden aina tarvitse merkitä pettämistä tai toisen kiusaamista.

Vierailija
8/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies oli huomannut viestini :(.. Klo 3.50 oli silloin ko ajankohtani katsonut viestejään.. Itse laitoin illalla klo 22 viestin hänelle ja toisen tunnin päästä, ei mitään vastausta vaikka silloinkin oli katsonut lähettämäni viestit.. Työporukan kanssa oli siis ollut baarissa, ei mitn edustusjuttuja. AP

Vierailija
9/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8: eli välinpitämättömyys. Harmistuisin tästäkin. Ettei ajattele toisen tunteita.

Vierailija
10/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies oli kännissä, ei silloin välttämättä jaksa tai huvita keskustella puolison kanssa.

Vierailija
11/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä harmistu, jos mun viestiin ei vastata heti tai vastataan lyhyesti. Asiahan voisi olla toinen, jos mieheni kävisi harva se kuukausi jossain bilettämässä, mutta kun harvoin käy ja silloinkin mä melkein pakotan, niin suon hänelle sen, että ei kyttää koko aikaa puhelintaan tai lavertele mulle pitkästi mitä ovat tehneet. Kerkiän kuulemaan kaiken, kun hän tulee kotiin.

Vierailija
12/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne viestit estä sitä miestä pettämästä. Relaa ja opettele nukkumaan, kun mies on viihteellä.

Vierailija
13/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei se oikeasti tunnu kivalta viettää aikaa viihteellä, jos puhelimeen tulee jatkuvasti viestejä, ja niihin pitäisi vielä vastailla. Itsellekin tulee epämiellyttävä olo, jos seurueessa on joku, joka vaan naputtelee viestejä jatkuvalla syötöllä. Siinä tipahtaa oleellisesti ulos porukan höpötyksistä aika nopeaa, kun kaikki huomio on jatkuvasti kännykässä. Ilta on ollut/on tylsä, jos on aikaa vastaamiseen. Sehän se tarkoitus juuri on, että viihdytään ja pidetään hauskaa jotenkin muuten kuin tekstailemalla. Kaiken lisäksi ei saapuvia viestejä kuule kovinkaan hyvin meluisassa ympäristössä ja itsellä on muutaman kerran jäänyt puhelin narikkaan takin taskuun. Tuskin jaksaa vastata, jos viestisi sisältö ei ole mitään erityisen tärkeää, eri asia varmaan, jos oikeasti olisi joku vakava hätä/ongelmatilanne, josta tiedotat. Totta kai kannattaisi tehdä jokin yhteinen sopimus asiasta. Se, että tunnet mustasukkaisuuden pistoksia, ei oikeuta jatkuvaan uteluun tekemisistä. Olen itse ollut tuollaisen kohteena, ja täytyy vain luottaa. Ja ei, en todellakaan ole kokenut halua pettää puolisoa sen enempää drinkkejä nauttineena kuin selvinpäinkään.

Vierailija
14/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla ei ole ollut mitään oikeaa asiaa muuta kuin että mitäs teet ja kenen kaa, niin ei ihme ettei vastaa. me viestitellään vain kun on asiaa.

Vierailija
15/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt oikeasti ihmiset. Oottehan te aikuisia, oottehan? Miksi siis sen siipan, jonka tiedätte olevan viihteellä pitäisi vastailla teidän turhanaikaisiin viesteihinne? Kevyttä kyyläämistä, sanoisin. Antakaa niitten miestenne olla, niin ne tulevat kotiinkin paremmalla tuulella!

Vierailija
16/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on aina tehnyt samaa. Käy harvemmin, kuin kerran vuodessa baarissa ja kuitenkin sitä vähän pelottaa mitä tekee, vaikkei kuitenkaan usko, että tekisi. Toisaalta ei tuo vastaa puhelimeen missään muuallakaan. Harvoin vastaa kavereilla, töissä, sukulaisilla tai edes kotona. Eikä kyse ole välinpitämättömyydestä vaan ei vain elä kännykkä aikaa samallai, kuin useimmat. Unohtelee sitä autoon, taskuun, äänettömälle pöydälle eikä vain katsele pitkin päivää josko jotain olisi tullut.

Meillä mies on jättänyt vastaamatta viesteihin jos on huomannut ne myöhään illalla tai yöllä, etten herää viestiin. Ihan hyvä syy, mutta olen panikoinut ja melkein soitellut kaikki sairaalat läpi joskus sen takia.

Vaikka miehesi olisi puhelimeen vastaavaa sorttia, niin ei hänen välttämättä tarvitse baarista vastailla. Varsinkin jos käy tosi harvoin niin haluaa varmasti keskittyä muuhunkin, kuin vaimon viesteihin. Varsinkin tuntuu oman miehen työporukassa kuittailevan heti jos vähänkin enemmän vastaa vaimolle tai tulee kotiin aikaisin yms.

Vierailija
17/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vittu!!!!! Mikset nyt osaa luottaa siihen mieheesi?? En minäkään jaksaisi vastata viesteihin. Jos on sanottu, että on sen aikaa jossain ja tullaan silloin niin miksi pitää vielä lisäksi viestitellä ja kysellä? Annan ukkosi olla rauhassa. Sitäkin varmaan ärsyttää tuollainen takertuminen.

Vierailija
18/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 07:39"]

Olen miettinyt tätä jo viikon, että miksi hän ei voinut vastata mitään...

[/quote]

Mikset sä puupää vaan kysy? Pääset huomattavasti helpommalla!

Vierailija
19/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 08:08"]

Kyllä mies oli huomannut viestini :(.. Klo 3.50 oli silloin ko ajankohtani katsonut viestejään.. Itse laitoin illalla klo 22 viestin hänelle ja toisen tunnin päästä, ei mitään vastausta vaikka silloinkin oli katsonut lähettämäni viestit.. Työporukan kanssa oli siis ollut baarissa, ei mitn edustusjuttuja. AP

[/quote]

Miksi mennä baariin lainkaan jos pitää tunnin välein kotiin viestiä naputtaa... kyllä on sairaaksi mennyt tämä puhelimien kyttääminen nykyään. Koko ajan pitäisi olla tavoitettavissa. On epäkohteliasta näprätä puhelinta jos on iltaa viettämässä ystävien tai minkä tahaansa seurueen kanssa.

Vierailija
20/83 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 08:01"]

Pelisääntö on että ei lähetetä turhia tarkistusviestejä kun toinen on viihteellä, muttä jos lähetetään, kyllä niihin vastataan!! Myös palaverien jälkeen voi lähettää. Edes lyhyesti. Syy jos ei vastaa viihteeltä 1) älytön humala 2) pettäminen tai sen suunnittelu 3) välinpitämättömyys - nämä kaikki on aika pahoja..

[/quote]

Ei, vaan niitä viestejä ei lähetä lainkaan! kyllä sitä nyt aikuiset ihmiset osaa muutaman tunnin tai vaikka vuorokauden olla viestittelemättä