Väärin kuullut laulunsanat
Minkälaisia laulun sanoja olette kuulleet väärin, tässä yksi minkä mä kuulin aina näin Markku Aron kappale hyvännäköinen:
säkeessä: silmiin hän ämpärin taivaalta sai,
oikein sanat menee: silmiin hän värin taivaalta sai
Satumaa: siivetönnä en voi lentää hanhi olen vaan
oikein:siivetönnä en voi lentää vanki olen maan
Kommentit (1150)
Kuljen ja runkkaan, katselen
Oik.
Kun neljän ruuhkaa katselen
I just can't get it up.
Depeche Mode-Just Can´t Get Enough
Olen edelleen sitä mieltä että Kaija Koo on kikkelit niskassa . Enkä ole ainut joka kuulee sen noin 😄
"Hukutan mu*kkuni hiekkaaaaan, älä herätä koskaaaan..."
Oho, eikun "hukuta mut unihiekkaan.."
(Egotrippi - unihiekkaa)
Vierailija kirjoitti:
Ei väärin kuultu vaan väärin ymmärretty kohta Varpunen jouluaamuna-laulusta. Siinä on kohta "joulu on, koditon varpuseni onneton". Minä luulin teini-ikään asti, että se menee näin: "joulu on koditon, varpuseni onneton" ja ihmettelin, että miten joulu voi olla koditon kunnes tajusin, että ei se joulu ole koditon, vaan että se varpunen on koditon ja siksi onneton.
Olen luullut tähän asti, että "joulu on koditon,varpuseni onneton"
:D
N37
Rakkain pani vierelläin, ihan hiljaa lähelläin. Onko ihanampaa aamua kuin tää
Johnny Liebkindin laulu 1970-luvun alusta.
Vesalan "älä droppaa mun ananasta".
Mikko Alatalon trikoo on riskillä ruma.
Olen kuullut : riku on riskillä ruma
Lapsena ihmettelin, että miksi Rölli ja metsänhenki- elokuvan lopussa lauletaan juhlat alkakoon, alla kuutamon, juhlat alkakoon, kai kuumaa? Sitten tajusin että se onkinkaikuu maa
Vierailija kirjoitti:
Maija vilkkumaan biisissä lauletaan "Betty Draper oli raskaana" ja mä oon kuullut, sen näin: "verigreippi oli raskaana". Joo, menenpä tästä putsaamaan korvat 😂
😂 Itse kuulen tämän "vedit reiteen, olin raskaaaana" 😂
Hector: Ota yhteyttä apinaan
Oikeat sanat: " Ja me huone vuokrattiin ja pantiin ovi perässämme kii. Ja ihmissuhdeohjelmia radiosta kuunneltiin"
Lapsena kuulin:"Ja me huone vuokrattiin ja pantiin ovi perässämme kii. Ja ihmissuden ohjelmia radiosta kuunneltiin"
Kuvittelin Hectorin kuuntelemassa jonkun naisen kanssa, kun radiosta tulee ihan karmeeta ihmussuden mölinää AAAUUUUUAAAAAAAAUUUUUUUUUU
Michael Jackson "Beat it"
"show me hot f*cking"
oik
"show me how funky" ilmeisesti
Sweetin Blockbusterin lopussa kuulostaa laulettavan "paska akka, paska akka, blockbuster"
Hot Chocolaten "I believe in Malcolm" kun oikeasti "I believe in miracles".
Mä aikoinaan korvat höröllä ihmettelin Maija Vilkkumaan Satumaa-tangossa, että MIKÄ sillä Maijalla on valtava??? "Mulla on valtava polutapuuta? Molunatuuta?
Oikeesti menee siis: Mulla on valtaa, mä koulutan muita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"In your head, i-iiin your heaa-aad, zombie"
No, minä kuulin tuon "zombien" muodossa "saamee" ja pohdin että mitenkäs pirkuleessa irkkubändi ottaa kantaa saamelaisiin. Ymmärsin vasta about 37-vuotiaana että biisin nimi toistuu tässä kohtaa...
Kyseessä siis Cranberries -nimisen bändin biisi Zombie.
Ot mutta kuulkaas YouTubesta tän virolainen versio, mielestäni todella hyvä! Se missä on Musavideokin.
Esittäjä on Kurjad plaanid.
Lapsena kuulin selvästi, kuinka Juice lauloi kappaleessa Hellurei ja Onni Gideon.
"Hellurei ja on niin giide on"
Ajattelin, että kai sillä on, joku "ällävika".
Käärijän Cha, Cha, Cha biisiä lauloin ekalla kerralla "marketti kutsuu mua..."
Adelen Rolling in the deep:"We could have had it buuuurn..." Vaikka oikeasti on:"We could have had it all". Lausuu sen jotenkin niin paksusti.
en ole ainoa joka on kuullut Ressun kappaleen vähän ihmettelin et kui tolleen v oi l.aulaa, ennen kun tarkistin kuulon. Edelmanin kappaleessa kävi samoin, mut jostain syystä sitä en niin paljon ihmettellyt,