Väärin kuullut laulunsanat
Minkälaisia laulun sanoja olette kuulleet väärin, tässä yksi minkä mä kuulin aina näin Markku Aron kappale hyvännäköinen:
säkeessä: silmiin hän ämpärin taivaalta sai,
oikein sanat menee: silmiin hän värin taivaalta sai
Satumaa: siivetönnä en voi lentää hanhi olen vaan
oikein:siivetönnä en voi lentää vanki olen maan
Kommentit (1150)
Vierailija kirjoitti:
Miljoonasade - 506 ikkunaa:
Alakerran vanhapiika joka päivä maahan polvistuu
Pen*s from heaven se rukoilee
(Pennies from heaven se rukoilee)
Mä olen käsittänyt että vanhapiika rukoilee *enis from heaven, ei pennies joka on alkuperäinen muoto
Sä toit mut tänne teiniluolaan, mun taju katoaa 😂
Tämä ei ole laulu vaan Linnanmäen mainos minkä viikko tolkulla kuulin väärin, kun työmatkat kuuntelin radiota. Kuulin näin " Millä vit#ulla pääsee kaikkiin laitteisiin. Ajattelin,että oho, aika roisia jopa Radio Rockilta. Lopulta sitten töissä avauduin, että tällaista. Siinä sitten yksi työkaveri tiesi kertoa, että se kuuluu "millä LIPULLA pääsee kaikkiin laitteisiin. 🙈🙉
Lady Gagan Bad Romancessa lauletaan oikeasti caught in bad romance, mutta olen kuullut tuon aina carding in bad romance. Carding siis tarkoittaa karstausta. Olisin lähettänyt tämän tuonne Radio Suomen iltaan, mutta en saanut lomaketta toimimaan. Jonnekin olisi pitänyt kirjautua, että voi lomakkeen lähettää. Meinasin sitten lähettää tämän juontajan sähköpostiin, mutta en kuitenkaan viitsi.
Kaija Koon "kun me kikkelit niskassa lauletaan Madonnaa"....on kaiketi glitterit niskassa....
Vierailija kirjoitti:
Kaija Koon "kun me kikkelit niskassa lauletaan Madonnaa"....on kaiketi glitterit niskassa....
Sama 😅
Siinä yhdessä Lordin kappaleessa, Devil is a loser and he's my *****(palsta tuskin olisi päästänyt sanaa läpi sensuurista) lauletaan kertosäkeessä "runnin' into trouble you skitch" kuulin sen tosi kauan aikaa "runnin' into trouble with itch"
Tänään siis Radio Suomessa väärin kuultuja biisejä kello 18.02 alkaen.
Juha Tapio - paremmat päivät:
Katu helteessä hehkuu ja huokaa,
Ja niin mäkin kun mä katson sua
Katu helteessä hehkuu ja huokaa
JANI MÄKI kun mä katson sua
Petri Nygård, Hyvästi selvä päivä:
"Palvon Lemmyy, otan Hennyy"
Joku kuuli ja lauloi: "Jalluu, Hennyy".
Ja taas joku toinen, kolmas ja neljäs kuuli tuon: "jauhojengiiii" :D :D
Niin kaikki ohikiitävää
Ikävä ja riemu joka hetken värähtää
Niin kaikki ohikiitävää
Ikävä ja pieru joka hetken pärähtää
Big brother Suomen 2007 tunnusmusan sanat:
"oh kaktus, armahdus
Pippeli siirrettiin
Oi jestas, kosketus
Vaalimaan esteitäs"
Lapsena mietin, kuka on Anna Valuuvva. Maarit lauloi, että Anna Valuuvvaa.
Tiedän kyllä miten Suvivirren sanat oikeasti menevät, mutta jotenkin korvani haluavat kuulla kauniisti jo kapakkaa koristaa kukkanen. Näin ajattelin jo lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Petri Nygård, Hyvästi selvä päivä:
"Palvon Lemmyy, otan Hennyy"
Joku kuuli ja lauloi: "Jalluu, Hennyy".
Ja taas joku toinen, kolmas ja neljäs kuuli tuon: "jauhojengiiii" :D :D
xD ja sit kun se ääninauha analysoitiin digitaalisesti, niin äänen kuvio mätsää jauhojengin kanssa, muttei Jallu Jennyn eikä minkään muun kanssa :D :D :D
Vanha 80-luvulta: Dingo laulaa Mirah Mirah kuulin Rami Rami :D
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä miten Suvivirren sanat oikeasti menevät, mutta jotenkin korvani haluavat kuulla kauniisti jo kapakkaa koristaa kukkanen. Näin ajattelin jo lapsena.
Suvivirren ajankohtaan liittyy voimakkaita muistoja joten näen konkreettisesti miten "joka paikkaa koristaa kukkanen" :P
😂