Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon mun pitäs painaa?

Vierailija
14.01.2014 |

Oon 157cm ja luustoltani tosi siro. Mikä olisi mulle hyvä paino jos ei tuijoteta muka virallisterveitä ohjeita. Musta ne on aina aika yläkanttiin...

Ja sit hoikat 157 cm naikkoset: paljonko syötte kilokaloreita per päivä? Entä paljon liikutte per päivä/viikko. Onko output/input balanssissa vai joudutteko keventämään ajoittain?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 09:54"]

Vitonen!

Ootko ollu aina laiha ja onko sulla lapsia? Jos on, koitko että vähäinen syönti ja hoikkuus olisi tehnyt lapsensaannista vaikeampaa?

Itse haaveilen muksusta heti kun saan vaan itseni mittoihin.Tuolloin 55kg olin ihan tyytyväinen, mutta oon miettinyt täällä nyt tuota 50kg painoa jo siksikin ettei pienet painonvaihtelut näkys heti.

[/quote]

Olen aina ollut laiha ja pieniruokainen. Minulla on kaksi lasta, eikä ollut mitään ongelmia tulla raskaaksi, päinvastoin, tulin heti kun alettiin yrittää. Raskausaikoina paino nousi alle 10 kiloa ja putosi synnytyksen jälkeen parissa kuukaudessa normaaliksi.

En vain ole koskaan voinut syödä paljon. Pidän ruuasta ja käyn mielelläni ulkona syömässä ja rakastan kokkaamista, mutta oma vatsani ei vedä isoja annoksia. Ja tykkään raikkaista mauista, siksi ehkä ei rasvainen ruoka usein maistu. En mitenkään tietoisesti karta rasvaa, ja pidän oikein hyvästä kermakastikkeesta ja pastasta ja pizzasta, mutta en vain voi syödä sitä usein tai isoa annosta.

Vierailija
22/25 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 155 ja kiloja 47-48. Ikää 39 ja yksi 6v.lapsi. Syön mikä maistuu enkä taulukoita tuijottele. Näin on mulle hyvä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 167cm ja koko aikuisikäni painanut 45-50kg. Olen 39.

Syön mitä haluan :)

Vierailija
24/25 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 13:31"]

Olen 167cm ja koko aikuisikäni painanut 45-50kg. Olen 39.

Syön mitä haluan :)

[/quote]

Et voi syödä mitä haluat!

Etkö muista, että laihoilla on rautainen itsekuri ja vain lihavat syövät mitä haluavat ja vieläpä jopa haluamaansakin enemmän huonon itsehillintänsä vuoksi.

Vierailija
25/25 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi pituus - 110 cm on kyllä aika vähäinen paino. mä jos painaisin vaan sen verran, olisin jo anorektisen näköinen. painan 5 kg enemmän kuin tää suositus ja olen hoikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi