Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pino: Tapoja joilla jotkut "viattomasti" yrittävät ylentää itsensä

Vierailija
14.01.2014 |

- "tietämättömyys" kaikista viihdemaailman ihmisistä ja turhista julkkiksista, ikään kuin eläisi niin sivistyksen ja korkeakulttuurin kyllästämässä ympäristössä ettei missään törmää iltislööppeihin tai mihinkään "turhaan". "Häh, siis kuka on Tuksu?! Never heard..."

- oman varakkuuden korostaminen suosittelemalla esim. edullista talvitakkia etsivälle jotain 900 euron takkia, mahdollisimman viattoman oloisesti tietenkin. "Tää on mun mielestä tosi kiva, eikä oo paha hintakaan http://www.allsaints.com/women/coats/allsaints-klein-shearling-parka/?colour=16&category=117&partner=awin&utm_medium=affiliate&network=affiliate_window&affiliate_id=92295&publisher=Polyvore&awc=3708_1389716601_46ad6fadbbe4dd3663df214690df6535 "

Kommentit (376)

Vierailija
41/376 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääks... Mä olen juuri sellainen ihminen, joka ei ikinä tiedä mitään julkkiksia tai näyttelijöitä... No, jonkun Tuksun kyllä tiedän.

Enkä jaksa katsoa mitään Huippumalli haussa, Putous, Tanssii tähtien kanssa tms. Olen vilkaissut noita ohjelmia, mutta en jaksa katsoa.

Sitten aina tulee joku, joka aloitata small talkin, että mistä Putouksen tämän vuoden hahmosta sä tykkäät. Ja on pakko sanoa, etten edes tiedä, mitä hahmoja siellä on. :( Viime vuonna yritin ekan kerran katsoa Putousta, kun niinmonet kysyi tuota, mutta se oli musta niin tylsä ohjelma, etten jaksanut kiinnostua...

Kai mä sitten olen ylimielinen. :(

Vierailija
42/376 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 18:59"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 18:26"]

Arvostelemalla toisten oikeinkirjoitusta.

[/quote]Kirjoita oikein, niin kukaan ei pääse arvostelemaan. Ei pitäisi olla vaikeaa.

[/quote]

Englanniksi tuolla on nimi GRAMMAR NAZISM. Sitä harrastavat tyypit, joilla ei ole varsinaisesta keskustelun aiheesta mitään sanomista. Ymmärrän että törkeän huonosta tekstistä tulee sanomista mutta nää sankarit nillittää pelkästä nillittämisen ilosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/376 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on totta, että televisiosta tulevat ohjelmat ovat suurimmilta osin paskaa. En katsonut lapsuudessani telkkaria 10 ikävuoden jälkeen enkä siten myöskään sellaista ostanut muutettuani omille. Ohjelmia ja elokuvia kyllä katson usein, mutta ainoastaan netistä parempilaatuisena milloin haluan katsomatta sitä loppua roskaa mikä ei kiinnosta lainkaan.

Väitättekö itse pitävänne televisiosta ja juorulehdistä? Miksi? Jos haluatte nähdä ja kuulla jotain, netin välityksellä saatte jopa valita aiheen ilman kenenkään kanavan omistajan annostelua ja mielipiteitä.

Vierailija
44/376 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä tuttavapiirisä pätemiskeinoja on heittää sen tyylisiä kommentteja kuin:

- Siis mä en eilen pystynyt juoksemaan kuin 8 km lenkin, kun sitten alko reidet jäätyy! Siis apua! Ne oli ihan punaset kun tulin kotiin, oli pakko laittaa sauna päälle ja istua siellä yli puoli tuntia, että lämpeni. Siis kyllä ottaa aivoon, kun mun lenkit on yleensä VÄHINTÄÄN sen 10 km

- Hei, tytöt, mun on nyt pakko lähteä. Kun mä haluan nukkumaan klo 22 ja pitää ehtiä sitä ennen juosta 15 km lenkki. Kun viimeksi juoksin edellispäivänä ja eilen jäi väliin, nyt on ihan pakko mennä.

- Auh. Hehheh. Apua, mun vatsalihakset on NIIN kipeet. Ei ois eilen pitänyt sittenkään vetää peräkkäin bodypump ja bodycompact-tunteja. Hehheh. Auts. Ihan kamalaa!

- Joo, mä koristelin niitä muffinsseja eilen kolme tuntia... Niin, mä olen tehnyt kaikki noi koristeet itse... Ei niistä nyt NIIN hienoja tullut, hihhih.

- Hei, Pate, et kai sä nyt syönyt kaikkea pastaa. Siis eikä, mun on PAKKO saada pastaa huomenna, muuten mun treenit menee pilalle. Pate, ne oli mun lounaspastat, syötitkö sä ne nyt pikku-Siirille. EIKÄ, PATE. MITÄ; söikö Siiri mun superproteiiniihmerahkan? Sillehän on noita reinpou-jogurtteja. Pate, enkö mä ooo sanonut, että lapsille on noi reinpou-jogurtit ja ne kalliit rahkat on MUN.

Alan olla aika täynnä varsinkin noita fitness- ja leipuri-ihmisiä. Pahinta on niiden yhdistelmät. :P

Vierailija
45/376 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 00:06"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 19:32"]

Jatkan off topicia, laskelmassa pitäisi ottaa huomioon kahden auton kaikki kustannukset. Sillä rahalla jos lyhentäisi asuntolainaa, kuinka paljon suuremman asuntolainan voisi ottaa vaikka 20 vuodeksi?

[/quote]

Jos autolla ajettaisiin 10 000 km vuodessa, käyttökustannukset olisivat n. 2200 euroa vuodessa. Tuplana ja 30 vuoden ajalta kustannukset olisivat reilut 130 000. Lisäksi se neljä tonnia pitäisi aika ajoin sijoittaa aina uuteen autoon, oletetaan nyt, että molempia autoja käytettäisiin peräti kymmenen vuotta aina ja arvo olisi laskenut nollaan. 24 000 euroa lisää. Yhteensä siis yli 150 000 euroa menee autoiluun eikä asumiseen. Seuraavaksi voikin vertailla omakotitalon kustannuksia vuodessa verrattuna keskusta-asunnon vastikkeeseen...

[/quote]

vastikkeet sentään on sikamaisia hyvän okt:n asumiskuluihin verrattuna.

[/quote]

Et taida tietää keskusta-asumisesta mitään. Itse asun tällä hetkellä vanhassa kerrostalossa suurehkon kaupungin keskustassa. Kerrostalomme alakerroksessa on liiketiloja. Talomme on niin haluttu liiketila, että liiketilojen vuokrat ovat pilvissä, eikä meidän tarvitse maksaa lainkaa yhtiövastiketta. Myös putkiremontti tulee todella edulliseksi.

[/quote]

Näitä taloja on vielä? Vau! Kaikkea sitä saa tietää, kun vanhaksi elää.

[/quote]

Kyllä löytyy ja minusta ovat verrattain yleisiä.:) ja rauhallista on.

Vierailija
46/376 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 00:06"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 19:32"]

Jatkan off topicia, laskelmassa pitäisi ottaa huomioon kahden auton kaikki kustannukset. Sillä rahalla jos lyhentäisi asuntolainaa, kuinka paljon suuremman asuntolainan voisi ottaa vaikka 20 vuodeksi?

[/quote]

Jos autolla ajettaisiin 10 000 km vuodessa, käyttökustannukset olisivat n. 2200 euroa vuodessa. Tuplana ja 30 vuoden ajalta kustannukset olisivat reilut 130 000. Lisäksi se neljä tonnia pitäisi aika ajoin sijoittaa aina uuteen autoon, oletetaan nyt, että molempia autoja käytettäisiin peräti kymmenen vuotta aina ja arvo olisi laskenut nollaan. 24 000 euroa lisää. Yhteensä siis yli 150 000 euroa menee autoiluun eikä asumiseen. Seuraavaksi voikin vertailla omakotitalon kustannuksia vuodessa verrattuna keskusta-asunnon vastikkeeseen...

[/quote]

[/quote]

Et taida tietää keskusta-asumisesta mitään. Itse asun tällä hetkellä vanhassa kerrostalossa suurehkon kaupungin keskustassa. Kerrostalomme alakerroksessa on liiketiloja. Talomme on niin haluttu liiketila, että liiketilojen vuokrat ovat pilvissä, eikä meidän tarvitse maksaa lainkaa yhtiövastiketta. Myös putkiremontti tulee todella edulliseksi.

[/quote]

[/quote]

Vierailija
47/376 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppareissu meni taas ihan överiksi. Kotona vannoin, etten laita ostoskärryyn herkkuja. Niin vaan luomuhyllyllä mukaan nappasin 50 g uutta herrrrrrrkullista tummaa raakasuklaata. Kotiin päästessä meni uutta MeidänTalo - lehteä selatessa 2 palaa! :( Se vaan on niin hyvää, omomom. Noh, onneksi sain itseäni niskasta kiinni ja poljin crosstraineria Taru Sormusten Herrasta leffan ajan (3,5 tuntia).

Pitää hiukan pitää linjoistaan kiinni, jouluna oli tullut 125 g lisää. Pituutta minulla on 180 cm, ja paino oli kavunnut 50 kiloon!! :O Jäätävää!

Vierailija
48/376 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka tilaa jotain Seiskaa??! (Silti uusin seiska lehti aina eksyy käteen...jollei sitä ole näkyvillä, kysytään vienosti; "Tuleeko sulle vielä siis Seiska!!?" ja kun vastaan joo ja heitetään se pöydän kulmalle, ihmeteljä alkaa välittömästi selaamaan sitä suurella hartaudella :D.

"Tänään oltiin yökerho Galaxissa juhlimassa Teean kolmekymppisiä. Siis mullahan oli vettä lasissa ja söin omat rasvattomat raejuustot Tupperwaren kipoista vessassa. Alkoholittomalla linjallahan mentiin tottakai koko ilta. Tanssin jalkani rakoille. Kotona oli oltava jo klo 20. Aamulla reippaana -35 asteen pakkaseen kahden tunnin aerobiselle! Mä NIIN rakastan tätä!"

(Joo, fitness vouhotus on kiva, mutta alkanut pikkuhiljaa tökkimään tuo yltiöpäinen ihastelu ja vouhotus muovirasiaruuista ja jokainenhan tietää, että rasvaton maitorahka sinällään maistuu perseelle. Ei sen makua paranna vaikka ottaisitte fittaajat siitä 8 kuvaa eri asennoissa Muumikulhossa".

Sitten se rehvastelu ja oman tahdonvoimansa korostaminen joka käänteessä. Kun MÄHÄN en syö nyt mitään kun reenaan ja muistattehan että MÄ en voi ottaa tota ja tota. Omat eväät...Ok. Mutta älä tee niistä helvetillistä numeroa. Kaikki tietää että valehtelette. KUKAAN ei pidä maratonin mittaisista aamulenkeistä kolmenkymmenen asteen pakkasella tai PIDÄ siitä että ruokavalio koostuu jatkuvasti jostain reenisapuskoista muovirasioissa.

Vierailija
49/376 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 23:37"]Tuksun tiedän, koska vauvapalstailemalla tietenkin sivistyy.

Olen täysin pihalla, kun puhutaan esim. blogisteista, kotimaisista ja monista nuoremmista ulkomaisista näyttelijöistä ja urheilijoista. Seuraan nykyisin erittäin huonosti sarjoja ja elokuvia. Urheilu ei erityisemmin kiinnosta minua.  

En lue iltapäivälehtiä, Seiskaa, blogeja tms., joten minun pitää toisinaan googlata henkilöitä, jotta tiedän palstan pääasialliset keskustelunaiheet.

Toivottavasti en tunne yhtään sellaista ihmistä, joka pitää täydellistä tietämättömyyttäni jonkinlaisena omituisena ylentämisenä. Eiköhän kyse ole siitä, millaiset aiheet kiinnostavat meitä.

[/quote]

Minä taas luen kaikkea, Seiskasta Suomen Kuvalehteen ja Hesarista paikallisiin ilmaisjakeluihin. Katson telkkarista uutisia ja hyvin tehtyjä dokumentteja, mutta myös ns. hömppää. Tiedän Tuksut ja Mileyt, mutta seuraan myös politiikkaa ja olen kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista. Se ihmetyttää, miten jotkut voivat olla niin kapeakatseisia, että jos joku asia kiinnostaa, niin kaikki muu, erityisesti yhteiskunnalliset asiat ovatkin ihan tuntemattomia. Miten ihmiset eivät muka tiedä esim. taloudesta, tietoahan tulee koko ajan, vaikka ei aktiivisesti sitä etsisikään...

Vierailija
50/376 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ne jotka kehuskelevat olevansa niiiiin sosiaalisia

- Mä nyt oon tällainen höpöttäjä, ettet sä taida saada meidän seurassa puheenvuoroa

- Mä oon niin sosiaalinen että tutustuin 54:ään uuteen tyyppin kun kävin tankkaamassa auton huoltoasemalla. 

- Mulla nyt vaan meni kaikki aika sen asiakkaan jututtamiseen, mutta hyvä että sä ehdit tehdä kaikki työt täällä yksin. Kum mä nyt vaan oon niin sosiaalinen *säälivä ja vihjaava katse kohti sinua*

Vierailija
51/376 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, 169, aamuvirkut.

Siis mä herään luonnostani viimeistään klo 05 ja ihan pirteänä enkä vaan saa nukuttua...

Mieheni on tätä sakkia ja vilpittömän ylpeä siitä, että herää joka aamu ennen herätyskellon soittoa. Olen yrittänyt selittää hänelle, että se että minä herään 6.30 väsyneenä ja kiukkuisena vastaa suunnilleen sitä, että häntä valvotettaisiin joka yö väkisin klo 02 asti, mutta kun ei tajua niin ei. On se niin tavattoman hienoa kun on erilainen vuorokausirytmi kuin toisella. Vähät siitä että tuo tekee töitä n. 6h/pvä ja löysällä tahdilla ja koisii 1-2h päiväunet joka päivä + 9-10h yöunet - hän kokee silti olevansa aktiivisempi ja aikaansaavampi kuin minä, joka teen töitä 60h/vko ja nukun yössä 5-7h ja olen helvetisti aktiivisempi harrastaja ym ym. Mutta koska olen iltavirkku ja aamuäreä, olen muka laiska ja saamaton.

Vierailija
52/376 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 01:04"]

Jos esimerkiksi on puhuttu vaikka pizzan syömisestä niin henkilö tietenkin julistaa kuinka hän ei millään jaksa ikinä syödä kokonaista pizzaa (haluaa sanoa että on niin pieniruokainen ja hoikka ja omaa hyvä itsekurin vaikka on siis ihan tavallinen pulliainen) 

[/quote]

Ylennän itseäni varmaankin tällä kommentilla ;D Mutta minä en pysty syömään kokonaista pizzaa, siitäkin huolimatta, että liikakiloja on joku parikymmentä. En vain tykkää siitä lamaannuttavan ähkystä olosta ja kaiken lisäksi ruoansulatus ottaa hieman itseensä siitä suolan ja rasvan määrästä, mikä tulee kokonaisesta pizzasta ja sitten vetääkin kivalle ripulille viimeistään yöllä. Ja ei, ei johdu esim. siitä, että pizza olisi karvakäsiltä ostettu tms. koska puolikas ei aiheuta mitään. Tosin en siitä sen kummempaa numeroa tee, vaan syön sen määrän, mikä itselle tuntuu mukavimmalta ja säästän loput myöhemmäksi.

Vierailija
53/376 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on nämä jotka vouhottavat kokoajan siitä kun kiloja on kertynyt ja kuinka pitäisi laihduttaa tai ollaan laihiksella parhaillaan ja odotetaan että sinä yhdyt siihen samaan virteen voivottelemaan samoja asioita. Joskus oikein tahallaan en ala puhua laihdutuksesta tai kiloista vaikka olisi samansuuntaisia ongelmia tai asioita koska mielummin pidän ne yksityisasiana enkä suuremmin nauti tai tunne tarvetta vatvoa toisille jatkuvasti "Voi kun on tullut nyt niitä kiloja ja pitäisi laihduttaa" varsinkin kun nämä lauseet kuulee usein koko ajan samoilta henkilöiltä. Sitä nyt en tiedä onko kyse aina ylemmyydentunteen hakemisesta. Ehkä joskus on niissä tapauksissa jossa tämä voivottelija on kuitenkin paljon sutjakammassa kunnossa kun puhekumppani eli siinä ehkä toivotaan juuri sitä että tämä toinen vastaisi "Eihän sulla ole mitään ylimääräistä, munhan se pitäisi laihduttaa" ja sitten tämä voivottalija voi vetää mairean hymyn ja tuntea ylemmyydentunnetta ettei ainakaan ole yhtä "läski" kun se puhekumppani.

Vierailija
54/376 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ketjuun niiiin kuuluu mun ensirakkaus-exäni vuosien takaa jonka kanssa päädyin jutustelemaan facebookissa taannoin. Erosimme aika riitaisasti nuorena koska häneen oli alkanut ilmestyä paljon narsistisia piirteitä vaikka nuorna poikana oli hiljainen, syrjäänvetäytyvä ja kiusattu henkilö koulussa. Noh, nyt sitten yli kaksvitosena hän on niin ylevää kuin voi olla. Joka neljäs sana puhuessaan jokin sivistyssana jota en ollut koskaan edes kuullut aiemmin. Joka lauseeseen piilotettuna vinoilua ja itsensä ylentämistä. Lisää sivistyssanoja ja hienoja lauserakenteita. On se perkele tärkeetä joku puheella kikkailu kun ollaan niin ylevää ihmistä että! Teki mieli sanoa takaisin kesken keskustelun, että empä nyt noin kauheasti hienostelisi itseni kanssa jos olisin itse täysi-ikäisenä saattanut alaikäisen tytön raskaaksi (minun jälkeeni siis) ja sekin tyttö melkoinen ongelmatapaus. Ja tämän meidänkin keskustelun aikana tuo ongelmatyttö oli jo entinen ja silti hänen piti päästä sanomaan että "No mitäs tässä..perhettä on nykyään asutaan X:n kanssa kaupungissa Ö." Hän mitä ilmeisesemmin luuli etten tiennyt sen ongelmatyttösensä pitäneenkin sen vahinkolapsen, josta ex itse tuli mulle avautumaan vahingon tapahduttua. MINULLE?! Miksi?? :D Ex kertoi tohkeissaan aborttiin varatun tarkan ajankohdan. Ilmeisesti tytöstään ei sitten ollut siihen. Halusi nyt minun ymmärtävän, että tämän nykyisen X:n kanssa heillä on sitä "perhettä". Ja X on muuten se jonka kanssa hän petti minua aina nuoria kun oltiin. Että sellainen ylevä ex-tapaus. :D

Vierailija
55/376 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 18:38"]Meidän perhe ei tarvitse autoa = asutaan sikakalliissa kämpässä keskustassa.

[/quote]

No lisääppä oman asuntosi hintaan ne autojesi hinnat. Kappas! Olisit itsekkin jättänyt autot ostamatta niin olisit saanut sen "sikakalliin" kämpän keskustasta..

[/quote]

Ai meinaat että pienen auton ja sen käyttökulujen hinnalla olisin saanut vastaavankokoisen asunnon keskustasta lähiön sijaan? Herää pahvi!

Vierailija
56/376 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, vaikka sähän se olet se joka on oikeasti paljon enemmän aikaan saava ja muutenkin oikeassa..

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 20:25"]

Aivan, 169, aamuvirkut.

Siis mä herään luonnostani viimeistään klo 05 ja ihan pirteänä enkä vaan saa nukuttua...

Mieheni on tätä sakkia ja vilpittömän ylpeä siitä, että herää joka aamu ennen herätyskellon soittoa. Olen yrittänyt selittää hänelle, että se että minä herään 6.30 väsyneenä ja kiukkuisena vastaa suunnilleen sitä, että häntä valvotettaisiin joka yö väkisin klo 02 asti, mutta kun ei tajua niin ei. On se niin tavattoman hienoa kun on erilainen vuorokausirytmi kuin toisella. Vähät siitä että tuo tekee töitä n. 6h/pvä ja löysällä tahdilla ja koisii 1-2h päiväunet joka päivä + 9-10h yöunet - hän kokee silti olevansa aktiivisempi ja aikaansaavampi kuin minä, joka teen töitä 60h/vko ja nukun yössä 5-7h ja olen helvetisti aktiivisempi harrastaja ym ym. Mutta koska olen iltavirkku ja aamuäreä, olen muka laiska ja saamaton.

[/quote]

Vierailija
57/376 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 09:33"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 18:38"]Meidän perhe ei tarvitse autoa = asutaan sikakalliissa kämpässä keskustassa.

[/quote]

No lisääppä oman asuntosi hintaan ne autojesi hinnat. Kappas! Olisit itsekkin jättänyt autot ostamatta niin olisit saanut sen "sikakalliin" kämpän keskustasta..

[/quote]

Ai meinaat että pienen auton ja sen käyttökulujen hinnalla olisin saanut vastaavankokoisen asunnon keskustasta lähiön sijaan? Herää pahvi!

[/quote]

Samaa mieltä ja jonkun mielestä voi olla outoa että jollain on uudehko hieno auto mutta ei esim. omistusasuntoa no, jos se auto ei ole joku sadantonnin luxusauto niin näillä asioilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Voi olla varaa autoon ja sen lainanlyhennykseen mutta samalla voi olla niin että tulojen puuttuessa tai niiden vähyyden takia ei voi saada asuntolainaa tai maksaa sellaista.

Vierailija
58/376 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 18:34"]

Pakko puuttua ap:n tekstiin.

Pitkällä aikavälillä laadukkaat vaatteet tulevat edullisemmaksi. Minusta esim. 700€ takki on vain ja ainoastaan sijoitus tulevaisuuteen. Eipä tarvii seuraavaksi tai sitä seuraavaksi talveksi uutta takkia. Ja maapallo kiittää.

[/quote]

Milloin hinta on taannut aina laadun? Mulla on kirpparitakkikin kestänyt 3 talvea.

[/quote]

En kyllä osta kirpparilta sellaista jota ei voi pestä. Näin se vaan on! Myönnän, että kirrpparilta tulee ostettua muutenkin harvoin. Mutta ajatus, että kaulaani vasten on vieraan ihmisen käyttämän takin kaulus, ei minua miellytä! Toppis, farkkutakki yms. sellaiset menisi, tosin en ole ostanut.

Ja nyt alapeukuttamaan : D

Vierailija
59/376 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 04:16"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Taidat puhua jostain Kuopiosta tai Oulusta?! Mun alkuperäinen viestini koski kylläkin Helsingin keskustaa. Mun pitäisi laittaa vähintään 150 tonnia lisää nykyisen asuntoni hintaan, jos aion saada samankokoisen asunnon Helsingin keskustasta. Nykykämppäni hinnalla saisin kyllä esim. Kuopiosta keskusta-asunnon.

Vierailija
60/376 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin jotkut ei olisi ollenkaan ymmärtäneet ap:n viestiä. Kyse on siitä, missä tilanteessa ja millä sävyllä nämä itsensä ylentävät kommentit lausutaan.

Esimerkiksi jos jutellaan porukassa vaikka Putouksesta, niin silloin joku tampio tulee  elvistelemään, "en katso telkkarista kuin uutiset". Pitäis päänsä kiinni eikä tulis nokkailemaan toisten keskusteluihin.