Oon hyvännäköinen 65 kg/168cm
Just sopiva paino minulle, koska olen lihaksikas.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 09:36"]
Uskon. Kuulostaa ihan ok mitoilta, jos lihaksia.
[/quote]
Nimittäin aikanaan oli kuva kehonrakentajamiehestä joka painoi n.70-72kg ja oli todellakin lihasta. Että melkoinen lihaskimppu pitäisi olla 65kg painavan tuon mittaisen naisenkin. Usein kun joillain on tarve selitellä painoaan lihaksilla, mutta kuva kyllä kertoo... :)
[/quote]
Usko jo, ei tule kuvaa. Tuosta rasvaprosentista pystyt jotain päättelemään, 19 on melko vähän tällä painolla, jos vertaa normaaliin naiseen. En edes haluaisi olla rasvattomampi, kun en kisaa missään fitness-lajissa.
Ja mitä urheiluun tulee, olen siis noin 9-vuotiaasta lähtien harrastanut urheilua, enkä ole erikseen salilla lihaksiani hakemalla hakenut. Sittemmin aikuisena olen käynyt myös melko paljon salilla.
Ap
Uskon todellakin, että ihminen noilla mitoilla voi näyttää hyvältä varsinkin jos on lihaksia. Tässä aloituksessa pistää vaan se silmään, että et ehkä itse tunnu siihen uskovan, kun tarvitsee tulla nettiin todistelemaan sitä keskustelufoorumeille. Voihan tässä toki sekin olla, että haluat vain kertoa ihmisille, ettei tarvitse olla kevyt näyttääkseen hyvältä.
Ainoastaan siis sinä itse tiedät oliko tämän aloituksen tarkoitus saada ihmiset ymmärtämään että lihaksikkaana ei ole väliä painaako 50 vai päälle 60 kiloa, vai oliko tarkoituksena hankkia itsellesi hyväksyntää/ boostata omaaa itsetuntoasi.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos etsi olisikaan hyvännäköinen ja vielä lisäksi ylipainonen, niin sen voi mainiosti kompensoida sillä että helposti pimppiä miehille. Sillä saa kaiken anteeksi eikä ole mitään murhetta painosta tai ellei ole aivan missi. Tietenkin jotain tasoa täytyy sekä sosiaalisia taitoja miellyttää miehiä jotta viihtyvät myös seurassa myös silloin kun eivät ole päällä.
Itse olen ulkonäöllisesti hieman alle keskiverron ja en anna miehille ollenkaan, näen heidän läpi enkä anna yhdenkään ukonturjakkeen käyttää itseäni hyväksi, mieluummin olen kokonaan ilman. Kenenkään miellyttämiseen minulla ei ole minkäänlaista tarvetta eikä halua.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 18:19"]
Just sopiva paino minulle, koska olen lihaksikas.
[/quote]
Mä olen ap:n aknssa saman mittainen mutta painan vielä pari kiloa enemmän! Mulla muutos on ollut hurja, aloitin salitreenin pari vuotta sitten, olin laihaläski eli rasvaa paljon eikä lihasta just lainkaan, painoin 59kg. Nyt painoa siis 67kg. Kehonkoostumus otetaan aina n. puolen vuoden välein ja siitä on nähnyt selkeästi tuon lihasmassan kasvun ja rasvan vähenemisen. Vaatekoko on pysynyt ihan samana mutta toki kropan muoto ja malli on muuttunut todella paljon. :)
[/quote]
Meinaat että sulle on parissa vuodessa tullut 8kg lihasta? :D Mitähän aineita olet sitten käytellyt niiden eteen, puhtaalla treenillä ei tuollaista määrää valitettavasti tule. Tiedän itsekin salilla ahkerasti käyneenä että lihasta tulee, mutta ei kilomäärissä noin paljon. Kaikki olisivat melkoisia lihaskimppuja jos tuo olisi totta;)