Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon hyvännäköinen 65 kg/168cm

Vierailija
14.01.2014 |

Just sopiva paino minulle, koska olen lihaksikas.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tästä ketjusta mieleen päiväkodin piha ja siellä lasten jutut. Ette_voi_olla_aikuisia_naisia, ettehän? Voi sanokaa, että olette teinityttöjä, jotka jankkaatte täällä tällaista, muttette aikuisia naisia, niitä pk-tyttöjen äitejä?

Vierailija
22/64 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 13:44"]

Tulee tästä ketjusta mieleen päiväkodin piha ja siellä lasten jutut. Ette_voi_olla_aikuisia_naisia, ettehän? Voi sanokaa, että olette teinityttöjä, jotka jankkaatte täällä tällaista, muttette aikuisia naisia, niitä pk-tyttöjen äitejä?

[/quote]

Onko paneminen ja pettäminen sopivampia aiheita? Vai kurarukkasistako täällä pitäisi vaan puhua? Ja joo, mulla ei ole kyllä mitään pk-tyttöjä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kuulosta pahalta! Minunkin mittani ovat 153cm/51kg. Ihmekään, kun monipuolista liikuntaa tulee harrastettua se 9h viikossa :) Kehokin näyttää tämmöisenä paremmalta kuin kymmenen kiloa kevyempänä!

Vierailija
24/64 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 13:42"]

Niinno voihan ap olla lihaksikas mutta rasvaa on silti suuri määrä. Lihashan ei voi silti painaa määrättömiä määri. esim vuodessa huippu-urheilijakin voi lisätä lihasten painoa suunnilleen 1.5 kilolla. mutta samassa suhteessa rasva palaa joten painoa ei pitäisi kertoa hirveästi ellei ole kehonrakentaja

[/quote]

"huippu-urheilulla" ei ole mitään tekemistä salitreenin kanssa. Urheilijat kyllä usein treenaavat salilla, joo, mutta tekevät sen vain lajikohtaisista lähtökodista, eivät lihasten kasvatusmielessä tai kehonmuokkausmielessä.

Vierailija
25/64 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Minä olen 165 cm ja 73 kg. Joo, pepussa on tavaraa ja reisissä, ja vyötärön ympärille on kertynyt pieni pehmeä kerros (vy 75 cm), mutta en kyllä pidä itseäni minään kamalana läskinä. AV:n mielestä olen varmaan vähintäänkin virtahepo.

Vierailija
26/64 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 18:19"]

Just sopiva paino minulle, koska olen lihaksikas.

[/quote]

Onnea sinulle!

Vierailija
27/64 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 165cm ja tällä hetkellä 67kg kun on vielä pari joulukiloa. En kyllä ole mikään valtava läski tästä huolimatta. Just ja just vielä normaalipainon puolella. Käytän M ja 38-40 koon vaatteita. Pitääkö naisen käyttää xs-koon vaatteita ollakseen nätti? Tarkoitus on kyllä pudottaa ne joulukilot ja pari vielä päälle, mutta ilman mitään suurempaa stressiä. Itse lyhyydestäni huolimatta en ole siro ja jos painan alle 55kg alkaa rintalastat, lonkkaluut, solisluut ja kaikki törröttämään. Sehän sitten viehättävää on.

Ei minun vartalo varmasti täydellinen ole, mutta ei minusta rasva mikään kirosana ole jos se on oikeissa paikoissa. Vähähiilarisella ruokavaliolla ei edes vatsa pömpötä niin sitä on ihan riittävän hyvässä kuosissa. Toki jollekin voi se 50kg sopia, mutta se mikä sopii toiselle ei välttämättä sovi toiselle.

Aaveen BMI-asteikko menee näin alle 20 normaalipaino, 20-25 lievä ylipaino, yli 25 järkyttävä valas.

Vierailija
28/64 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 14:11"]

Itse olen 165cm ja tällä hetkellä 67kg kun on vielä pari joulukiloa. En kyllä ole mikään valtava läski tästä huolimatta. Just ja just vielä normaalipainon puolella. Käytän M ja 38-40 koon vaatteita. Pitääkö naisen käyttää xs-koon vaatteita ollakseen nätti? Tarkoitus on kyllä pudottaa ne joulukilot ja pari vielä päälle, mutta ilman mitään suurempaa stressiä. Itse lyhyydestäni huolimatta en ole siro ja jos painan alle 55kg alkaa rintalastat, lonkkaluut, solisluut ja kaikki törröttämään. Sehän sitten viehättävää on.

[/quote]

Mulla ihan sama. Siis on yksinkertaisesti isot luut. Ja ei, en tarkoita, että paino selittyy luiden koolla, ennen kuin joku alkaa sille naureskella. Ne vain näyttää isoilta, jos ei ole tarpeeksi pehmustetta ympärillä. Ei me kaikki olla kapoisia ja linnunluisia. Leveät hartiat ja isot nivelet on aika karun näköisiä, kun ne törröttää joka kulmasta hoikassa kropassa. Toiset voi tykätä, mut minä en, ja kokemusta siis on. Mieluummin olen vaikka hieman pyöreä.

Vierailija
29/64 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mä olen samoissa mitoissa, mutta en ole lihaksikas vaan vatsakas.  Mä haluaisin noin 5 kiloa pois. Uskon kyllä että lihaksikkaalle naiselle on hyvä paino.

Vierailija
30/64 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä iloa siitä on jos on tyhmä eikä osaaa kirjoittaa nokkelia nettiin.

Kaikki on somessa ja voi levitellä itsestään kuvia, mutta siitäkin tulee typerää ellei ole itsellään järkeä osallistua keskusteluihin.

Nykyaika on tyhjän jauhamisen ilossa eikä ketään oikeasti kiinnosta onko joku kunnossa vai ei tai kaunis.

Vierailija
31/64 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 18:38"]

Mutta mitä iloa siitä on jos on tyhmä eikä osaaa kirjoittaa nokkelia nettiin.

[/quote]Ja tämän päättelit mistä? Ap

Vierailija
32/64 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#3 sitä paitsi ei todellakaan kiinnosta levitellä mitään kuvia. Mainitsinpahan asian vaan siksi, koska kaikki kuvittelee, että tämän pituisen pitäisi painaa alle 60 kiloa ollakseen hyvännäköinen/laiha/fit.

ap

Vierailija
33/64 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos etsi olisikaan hyvännäköinen ja vielä lisäksi ylipainonen, niin sen voi mainiosti kompensoida sillä että helposti pimppiä miehille. Sillä saa kaiken anteeksi eikä ole mitään murhetta painosta tai ellei ole aivan missi. Tietenkin jotain tasoa täytyy sekä sosiaalisia taitoja miellyttää miehiä jotta viihtyvät myös seurassa myös silloin kun eivät ole päällä.

Vierailija
34/64 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no oot kyllä mun mielestä lihava jos painat ton verran

Vierailija
35/64 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon onnellinen 70kg/165cm

Nyt viimeisellä kolmannekselle raskaana vielä onnellisempi 76kg/165cm

Just sopiva paino minulle, koska voin hyvin ja pää on kunnossa

Vierailija
36/64 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 19:05"]

[/quote]No  jos näkit minut, luulisit minun painavan alle 60 kiloa. AP

Vierailija
37/64 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 19:13"]

[/quote]

Vaikea uskoa, itsekin olen lihaksikas, 169 cm ja painan 59 kg, ja silti voisi vielä reisistä vähän ottaa rasvaa pois... Enkä ole mikään syömishäiriöinen/vääristynyt kehonkuva -tyypinen.

Vierailija
38/64 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 19:13"]

[/quote]

Vaikea uskoa, itsekin olen lihaksikas, 169 cm ja painan 59 kg, ja silti voisi vielä reisistä vähän ottaa rasvaa pois... Enkä ole mikään syömishäiriöinen/vääristynyt kehonkuva -tyypinen.

[/quote] Oukei, eli millä painoilla teet esim. jalkakyykkyä? Niin ja mikä on rasvaprosenttisi? Ap

Vierailija
39/64 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika teletappi ole, lyhyt pätykkä. Sulla on viitisen kiloa ylipainoa.

Vierailija
40/64 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Yli 60kg painavat naiset eivät ole hyvännäköisiä, piste. Eivät vaikka kuinka olisi lihasta, koska lihas ei passaa naiselle. Laihduta 6kg niin voit olla hyvännäköinen.