Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon hyvännäköinen 65 kg/168cm

Vierailija
14.01.2014 |

Just sopiva paino minulle, koska olen lihaksikas.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 14:27"]

En usko. Yli 60kg painavat naiset eivät ole hyvännäköisiä, piste. Eivät vaikka kuinka olisi lihasta, koska lihas ei passaa naiselle. Laihduta 6kg niin voit olla hyvännäköinen.

[/quote]

Haha :D Eli me 150-155cm pitkät naiset oltaisiin sinun mielestäsi vielä hyvännäköisia (vartaloltamme) 59 kiloisina? Ja 190cm pitkät naiset myös? Älähän juksuta.

Vierailija
42/64 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 14:27"]

En usko. Yli 60kg painavat naiset eivät ole hyvännäköisiä, piste. Eivät vaikka kuinka olisi lihasta, koska lihas ei passaa naiselle. Laihduta 6kg niin voit olla hyvännäköinen.

[/quote]

Sulla on mielenterveysongelma. Eli tutkituta pääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 168cm/65kg. Aloitin eilen laihdutuksen tavoitteena 53 kg. En oo iknä ollu näin iso, vaatteet ei mahu päälle ja on törkeen huono olo. Lattialta vaikee nousta ylös.

Vierailija
44/64 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 13:53"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 13:42"]

Niinno voihan ap olla lihaksikas mutta rasvaa on silti suuri määrä. Lihashan ei voi silti painaa määrättömiä määri. esim vuodessa huippu-urheilijakin voi lisätä lihasten painoa suunnilleen 1.5 kilolla. mutta samassa suhteessa rasva palaa joten painoa ei pitäisi kertoa hirveästi ellei ole kehonrakentaja

[/quote]

"huippu-urheilulla" ei ole mitään tekemistä salitreenin kanssa. Urheilijat kyllä usein treenaavat salilla, joo, mutta tekevät sen vain lajikohtaisista lähtökodista, eivät lihasten kasvatusmielessä tai kehonmuokkausmielessä.

[/quote]

Niin..siksi juuri ap tuskin on mikään bodaaja. ja varmasti löytyy siitä kehosta muutakin kuin pelkkää lihasta.MUTTA SILLÄ EI OLE  väliä. kenenkään ei tarvi olla luuranko tai fitnes malli. ihmetteln vaan outoa aloitusta.

Mutta esimerkkinä ap voisi olla myös maraton juoksija ja painaisi vaan 52 kiloa ja omaisi lihakset mutta ne olisivat pitkät ja hoikat...siksi ballerinatkin ovatkin hoikkia mutta eivät välttämättä aliravittuja. keho vain muokkautuu sen mukaan mitä harrastat

Vierailija
45/64 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 14:40"]

Mä oon 168cm/65kg. Aloitin eilen laihdutuksen tavoitteena 53 kg. En oo iknä ollu näin iso, vaatteet ei mahu päälle ja on törkeen huono olo. Lattialta vaikee nousta ylös.

[/quote]

Niin no jos kiinteytät itsesi et välttämättä laihdu mutta mahdut ikään kuin "pienempään pakettiin"

Vierailija
46/64 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 14:40"]

[/quote]

Olisin lähinnä huolissani lihaskunnosta, jos tuon painoisena ei pääse lattialta ylös.

Vierailija
47/64 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olet 166 ja 69 kiloa ja lihaksia vain omasta mielestäsi olemassa.

Vierailija
48/64 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahah itse olen 159 cm ja painan n. 65 kg enkä senttiäkään ottaisi kropastani pois :DD Kurkistakaa sinne peiliin, _ei_ vaakaan

Vierailija
49/64 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap teki nyt sen virheen, että tunnusti pitävänsä itseään hyvännäköisenä.

Vierailija
50/64 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso valas olet, vaikkakin lihaksikas. Kyllä saman mittaisena, mutta 53 kiloisena urheilijana täytyy todeta, että huh huh miten ihmiset näkevät asiat eri tavalla. Raskaana ollessa painoin tuon verran, en sen jälkeen. Sain kilot onneksi pois. 

Vierailija
51/64 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 18:19"]Just sopiva paino minulle, koska olen lihaksikas.

[/quote]

En mä vittu ymmärtä, että muka lihava.

Karkeasti voisi aatella, että pituus-100=paino eli 168-100=68. Voisit painaa 68kg etkä 65kg ja vielä normaalin rajoissa, ja oot vielä lihaksikas niin muka ylipainoinen vai??

Haistakaa...te luurankomaisuuden ihailijat pitkä paska.

Toi on jo sairasta

Vierailija
52/64 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä uskon aloittajaa, olen itsekin 168 cm ja silloin kun painoin 65 kg, mahduin 36 koon housuihin ja olin kyllä mielestäni ihan timmi,urheilun paljon, painoin jonkin aikaa myös 60 kg, mutta sitten loppui jo menkat ja kroppa meni muutenkin sekaisin, eli painoa mulle liian vähän. Nyt painankin sitten ihan reippaasti liikaa ja tavoite ois tuossa 70 kilossa, uskon että oon sittenkin ihan ok ja mikä parasta,usko että näin nelikymppisenä aikuisena naisena uskallan myös näyttää siltä, että olen tyytyväinen kroppaani ja painooni:)

Vierailija
53/64 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 13:54"]

Heh. Minä olen 165 cm ja 73 kg. Joo, pepussa on tavaraa ja reisissä, ja vyötärön ympärille on kertynyt pieni pehmeä kerros (vy 75 cm), mutta en kyllä pidä itseäni minään kamalana läskinä. AV:n mielestä olen varmaan vähintäänkin virtahepo.

[/quote]

Kaikin mittarein mennään jo reilusti ylipainon puolella. Etenkin jos olet nuori, niin noilla elämäntavoilla suunta tulee olemaan vain huonompaan päin. Terveyden ja jaksamisen vuoksi suosittelen asteittaista elämäntapamuutosta.

Vierailija
54/64 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 15:10"]iso valas olet, vaikkakin lihaksikas. Kyllä saman mittaisena, mutta 53 kiloisena urheilijana täytyy todeta, että huh huh miten ihmiset näkevät asiat eri tavalla. Raskaana ollessa painoin tuon verran, en sen jälkeen. Sain kilot onneksi pois. 

[/quote]

Sä olet anorektikko. Mä olin suhteessa samanlainen 161 ja 48, pieni luinen ja isot rinnat ja pyöreään peppua, eli muotoja oikeissa paikoissa. Jä mä näytin ihan anorektikolta, luut näkyy...

Se ei oo kaunista, vaikka kuvailemiani muotoja. Entä vielä, jos sulla ei ole tissejä ja peppua, niin terve PETE.

Vierailija
55/64 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon! Mä olen 170cm ja 63 kg, eli varmasn kans läskikastia näiden inisijöiden mielestä. Omasta mielestäni näytän ihan helvetin hyvältä ja ihailen sexyä, lihaksikasta mutta muodokasta kroppaani harva se päivä. Syön just miyä herkkuja huvittaa mutta sitten myös treenaan aika paljon. Koskaan en kyllä verenmaku suussa, vaan koska saan siitä tosi paljon iloa. Olen hyväkuntoinen ja terve ja kroppaani enemmän kuin tyytyväinen.

Vierailija
56/64 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 15:23"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 13:54"]

Heh. Minä olen 165 cm ja 73 kg. Joo, pepussa on tavaraa ja reisissä, ja vyötärön ympärille on kertynyt pieni pehmeä kerros (vy 75 cm), mutta en kyllä pidä itseäni minään kamalana läskinä. AV:n mielestä olen varmaan vähintäänkin virtahepo.

[/quote]

Kaikin mittarein mennään jo reilusti ylipainon puolella. Etenkin jos olet nuori, niin noilla elämäntavoilla suunta tulee olemaan vain huonompaan päin. Terveyden ja jaksamisen vuoksi suosittelen asteittaista elämäntapamuutosta.

[/quote]

Jos viisi kiloa on reilusti, niin ehkäpä joo. Ja paino on pysynyt samana jo reilun vuoden. Itse asiassa laski pari kiloa joulun aikana.

Vierailija
57/64 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäkää ne vaa'at hevon kuuseen! Jos on terve ja reipas olo, ja peilistä kurkistaa tasapainoisen näköinen tyyppi, niin kaikki on okei.

Vierailija
58/64 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eihän minulla ole edes ylipainoa, BMI on 23. Ja sitäkään kommenttia en ymmärtänyt, etteikö tällaisella kropalla voisi maratonia juosta. Juoksin viime kesänä puolikkaan ja kohta alan harjoittelemaan täyspitkälle. Harrastan myös hiihtoa ja jonkin verran uintia.

Rasvaprosenttini on siinä 19 % kieppeillä (pihdit ja inbody). Ihan tasaisesti on lihasta kropassa. Mitat ry-vy-ly: 96-64-97

Mutta tosiaan normaali painohan tuo olisi, vaikkei olisikaan lihasta :)

Ap

Vierailija
59/64 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksi 23 on kyllä täysin normaali. 168-senttinen on vielä n. 70 kiloon asti normaalipainon rajoissa.

Itse olen vain pari senttiä pitempi, ihannepainoni on 63 kiloa, mutta useimmiten painan vähän enemmän. Monet ovat luonnehtineet minua hoikaksi. En ole edes mitenkään lihaksikas, paitsi reisistä (niissä on ihan oikeasti lihasta eikä mitään "pelkkää" rasvaa).

Vierailija
60/64 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 09:36"]

Uskon. Kuulostaa ihan ok mitoilta, jos lihaksia.

[/quote]

No minä 168cm ja 65kg nuorempana tunsin itseni turhan painavaksi, ihan ok periaatteessa koska normaalipaino, mutta mielestäni liikaa ulkonäön suhteen. 56kg painoisena voisi silti ottaa reisistä ja takapuolesta vähän pois. Ja olen itsekin hieman lihaksikas, treenannut salilla vuosikausia ja hauis erottuu mukavasti, samoin vatsasta huomaa että on lihasta. Että en usko, ellei aloittaja laita kuvaa jossa näyttää about siltä "superdieetti Jutalta."

Nimittäin aikanaan oli kuva kehonrakentajamiehestä joka painoi n.70-72kg ja oli todellakin lihasta. Että melkoinen lihaskimppu pitäisi olla 65kg painavan tuon mittaisen naisenkin. Usein kun joillain on tarve selitellä painoaan lihaksilla, mutta kuva kyllä kertoo... :)