Treffailu miehen näkökulmasta:
Olen päälle nelikymppinen mies. Yli kolme vuotta "uusiosinkkuna". Olen ammatiltani palomies-ensihoitaja. Asunto maksettu. Hyvä palkka. Hiukset tallella (jenkkisiili), vyötärö kunnossa, virka, yliopisto-opintoja, teen it-projektia, opiskelen, koulutan... Mutta.
Vien treffeille: Maksan herrasmiehenä kaiken. Minulla on hyvä hygineia, Hugo Boss -tuoksut, Ranskasta ostetut tyylikkäät vaatteet yms. En odota "antautumista" - tietenkään. En puhu itsestäni enkä "saavutuksistani", ammatistani tms. Ellei daami kysy. Osaan keskustella kaikenlaisista aiheista. Osoitan kiinnostukseni terffiläiselle. Katson silmiin kun puhun. Annan mahdollisuuden "perääntyä" (Siis jonkinlainen "takaovi" jos ei kiinnosta...) Kaikki siis kohteliaasti ja reilulla pelillä.
No. Arvatkaapa - kuinka on käynyt. Ei yhteydenottoja deittien jälkeen. Pääsääntöisesti olen saanut jonkin piikittelyn treffien lopuksi. En välitä - mutta tunnen naisseurani aika epäkohteliaaksi. Ulkonäössäni, habituksessani yms. ei ole mitään poikkeavaa. Taidan olla oikeastaan hyvinkin komea mies. Minua ei haittaa vastapuolen ikä (suurempi tai pienempi) tai status. Ammattikoululaisesta tohtoriin on ollut skaala. Tätä palstaa (naurusta tyrskähdellen!) lukiessani: Ilmeisesti habitus pitäisi muuttaa pummi-siaksi joka haisee pahalle ja työntää käden jalkojenväliin ennen kuin sanoo päivää :( Silloin saisi ilmeisesti pimppaa? Mitkä teitä naisia oikeasti vaivaa?
Kommentit (109)
Ehkä luit huonosti aloitukseni :( Kysymys ei ollut "pimpan saannista". Tosin - varmasti jokainen treffailee päätyäkseen parisuhteeseen ja siihen liittyen seksielämään puolisonsa kanssa. Tää viesti oikeastaan tuli väärälle palstalle. Piti tulla "Kauheimmat treffit" -ketjuun. Uutena kävijänä en oikein ymmärtänyt ketjutusta. Mutta; hauskaa luettavaa ja paljon aktiivisempaa kuin S24:llä. Oon ratkennu naurusta provoista ja tosikoista.
Oliko tosiaan vain hauskaa luettavaa? Etkö saanut mistään vinkeistä tai ajatuksista mitään apua?
En kyllä oikein usko tuota, että "vahingossa" aloitit uuden ketjun.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 11:42"]Seksiä saavien miesten seksuaalisuus on sadistista (ellei mies ole superkomea ja kaikin tavoin supervarustettu ja 'hauska') ja naisten masokistista. Naisten mielestä mies ei ole kiinnostunut jos säästä keskustelu naisen aloitteesta ei johtanut parisuhteeseen. Mutta naiset kuitenkin olettavat miehistä aivan eri asioita, eli sinnikästä änkäämistä ja ähellystä naisen perässä. Naiset haluavat tuntea itsensä objektiksi ja olla vallassa; aina yhden askeleen edellä miestä. Naiset siis tekevät jonkun sääkeskustelun ikään kuin 'lahjana' miehelle ja jos mies ei kiitä lahjasta yrittämällä viedä asioita eteenpäin, mies tuomitaan epäkiitollisena.
Miehen elämä on tässä mielessä aika paskaa. Naisen seksuaalisuus ei imartele miestä juuri millään tavalla, ei ainakaan sukupuolena. Nainen voi toki imarrella miestä yksilönä, jos tunneside syntyy mutta miehen pitää silti hoitaa se sukupuolinen ihailupuoli. Miehen pitäisi osata nauttia naisesta kuin jäätelöstä tai elokuvasta, eli objektina, jonka kanssa hänellä on aika vähän tekemistä. Miehen pitäisi osata nauttia siitä tunteesta, että hän on kelvannut kanssakäymiseen, johtui se sitten mistä tahansa ja hänen ei tulisi miettiä sitä liikaa, koska sitä ei voi ikinä kunnolla ymmärtääkään.
-Mies 28v-
[/quote]
Tää tyyppi on aika sekaisin...huhhuh.
Ongelma on siinä, että naisille on annettu liikaa valtaa nykypäivänä. Heistä on tullut ylimielisiä feministejä. Nykyajan propaganda tuottaa tulosta, kun heille syötetään sitä netin täydeltä ja tulos on tässä. Suurimmalta osalta puuttuu itsekritiikki täysin, eli ei nähdä miltä itse näytetään, mutta ollaan etsimässä kuuta taivaalta. Elävät illuusiossa. On niitä järkeviäkin, mutta liian moni luulee itsestänsä liikoja.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 17:37"]
Siis... Olen ammattipalomies joka tekee abauttiarallaa puolet työvuorosta ensihoitajan duunia - kuten kaikki meistä. En mikään hoitsu. Yleinen luulo on että meidän ammatilla saisi naista :( Panostan enemmän hyvään käytökseen sekä keskustelutaitoon. En halua ratsastaa ammatilla tai muilla asioilla. Siisti habitus ja turvallinen luonne. Oikeastaan tää aloitus piti mennä "kauheimmat treffit" -palstalle. Uutena käyttäjänä tuli aloitettua uusi ketju... Hauskaa luettavaa kuitenkin!
[/quote]
Eikös palomies ole jokanaisen unelma? Ihan tutkitusti. Kyllä minä naisena arvostan sitä kun mieheni on sellaisella alalla töissä että osaa suojella perhettään, meillä kun joku loukkaa itsensä, on hyvä kun voi luottaa siihen että mies tarkistaa onko luita katki, päävammoja tms. Itse en ole ensiapukoulutuksia käynyt, mitä nyt koulussa on opetettu ja telkkarista oppinut, on niitäkin perheitä että äiti on aina vastuussa siitä että viedäänkö lapsi lääkäriin vai ei, se olisi aika ärsyttävää. On meillä kuitenkin niin että minulla on se "äidinvaisto" ja minä herkemmin soitan päivystykseen ja kysyn että tuonko lapsen vai en.
Kuten tohtori Phill sanoo, miehen tehtävä perheessä on elättää, suojella, johtaa ja opettaa (ei varmaankaan tarkoita sitä että opettaisi vaimoaan tekemään kotitöitä tai kasvattamaan lapsia)
Ja mitä tulee miehen vetovoimaan, huumorintaju on erittäin tärkeää, sillä sumplii kiperistä tilanteista, jos on rakkautta ja huumorintajua pääsee jo tosi pitkälle.