Treffailu miehen näkökulmasta:
Olen päälle nelikymppinen mies. Yli kolme vuotta "uusiosinkkuna". Olen ammatiltani palomies-ensihoitaja. Asunto maksettu. Hyvä palkka. Hiukset tallella (jenkkisiili), vyötärö kunnossa, virka, yliopisto-opintoja, teen it-projektia, opiskelen, koulutan... Mutta.
Vien treffeille: Maksan herrasmiehenä kaiken. Minulla on hyvä hygineia, Hugo Boss -tuoksut, Ranskasta ostetut tyylikkäät vaatteet yms. En odota "antautumista" - tietenkään. En puhu itsestäni enkä "saavutuksistani", ammatistani tms. Ellei daami kysy. Osaan keskustella kaikenlaisista aiheista. Osoitan kiinnostukseni terffiläiselle. Katson silmiin kun puhun. Annan mahdollisuuden "perääntyä" (Siis jonkinlainen "takaovi" jos ei kiinnosta...) Kaikki siis kohteliaasti ja reilulla pelillä.
No. Arvatkaapa - kuinka on käynyt. Ei yhteydenottoja deittien jälkeen. Pääsääntöisesti olen saanut jonkin piikittelyn treffien lopuksi. En välitä - mutta tunnen naisseurani aika epäkohteliaaksi. Ulkonäössäni, habituksessani yms. ei ole mitään poikkeavaa. Taidan olla oikeastaan hyvinkin komea mies. Minua ei haittaa vastapuolen ikä (suurempi tai pienempi) tai status. Ammattikoululaisesta tohtoriin on ollut skaala. Tätä palstaa (naurusta tyrskähdellen!) lukiessani: Ilmeisesti habitus pitäisi muuttaa pummi-siaksi joka haisee pahalle ja työntää käden jalkojenväliin ennen kuin sanoo päivää :( Silloin saisi ilmeisesti pimppaa? Mitkä teitä naisia oikeasti vaivaa?
Kommentit (109)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 18:22"]
Hmm... kirjoituksestasi saa käsityksen, että olet ollut kiinnostunut ihan jokaisesta treffikumppanistasi. Toiseksi viimeisestä lauseesta käy ilmi, että tavoitteesi on saada pimppaa. Siis haluat vaan pimppaa keneltä naiselta tahansa ja he ehkä vaistovat sen? Suurin osa naisista on etsimässä parisuhdetta.
[/quote]
Tähän ei ole lisättävää. Kyllä nainen tajuaa, jos mies on vain pimpan perään.
Ihmeen kauan siinä "lassukan" ja "naisvihaajan" esiin kaivamisessa kesti.
minulle tuli tästä sellainen kuva että olet niin tyytyväinen itseesi, että nainen ei halua häiritä ja poistuu pimpponeen. Jos harkitset liikaa mitä sanot ja teet, se ei tunnu aidolta ja tulee tunne että salaat jotain.
Mä luulen ap että otit minuunkin yhteyttä deittipalstalla? S_S_75...? Kerroit itsestäsi aika paljon jo ekassa viestissä jos oikein muistan.
En vastannut sinulle ja poistin tunnukseni, joten en pääse katsomaan. Mutta minulle jäi vaikutelma, että luettelet tuottee ominaisuuksia kuin markkinamies vähän siinä hengessä jo, että mikä on kun ei kelpaa kun olen kaikkea tätä ja teen kaikkea tätä. Ja nyt vielä tuo aloitusviestisi toistaa samaa.
Minä olen kiinnostunut miehen koulutuksesta ja ulkonäöstä, toki, mutta niiden toivon olevan kurkattavissa profiilin taustatiedoissa. Sen sijaan kaipaisin aloitusviestiltä a. jotain ajatuksia siitä mitä profiilitekstini herätti, mikä sai ottamaan yhteyttä tai b. jotain omia ajatuksiasi tai havaintojasi.
Parisuhteessa se jakaminen ja vuorovaikutus ovat tärkeitä. Sinä myyt itseäsi, et vuorovaikutusta tai parisuhteen konseptia.
1. Ehkä olet liian täydellinen. Jotain särmää täytyy olla että kiinnostus värähtää.
2. Ehkä sinusta paistaa läpi jonkinlainen seksuaalinen estoisuus/epävarmuus.
Sellainen saa naisen hämilleen tai jopa karkottaa hänet.
3. Sinulla on karsean huono tuuri niin kuin sadoilla muillakin.
4. Joku muu syy, en osaa sanoa mikä.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 22:00"]
Sä yrität ostaa seuraa lopulta, eikä rahkeet riitä siihen. Lisäksi taidat olla lassukka ja nillittäjä ja itse ainakin kuvittelin sut heti H.Laasasen näköiseksi tai nuoremmaksi painokseksi tästä siileinesi. Leikit sitä herrasmiestä, mutta vihaat naisia muutoin kuin seksiaktin osapuolina ja sinä siinä päällä? Et luultavasti ole niin hyvännäköinen kuin luulet ja jos näytät tältä: http://www.google.fi/search?q=henry+laasanen&nord=1&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=HJfVUqjuEejTywOChYCADQ&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=619#facrc=_&imgdii=_&imgrc=7v6kw1dKhVyZKM%253A%3BmFHwo4nOnft9xM%3Bhttp%253A%252F%252Fi1.ytimg.com%252Fvi%252FPPL_chsi_Fg%252Fhqdefault.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.youtube.com%252Fwatch%253Fv%253DPPL_chsi_Fg%3B480%3B360
[/quote]
En ole ap mutta...
Olen vähän Henryn näköinen mies, tosin nuorempi, hoikempi ja vähän pidempi. Äiti on kyllä aina kehunut minulle miten komea poika hänellä on. Niin että se siitä että ulkonäössä olisi pahasti vikaa.
Lassukka on vain prototyyppi siitä, mitä naiset ei halua ja asia kiteytyy nyt tähän Henryyn. Iso paksu nillittävä mies siinä, joka kuvittelee että about postinjakana olisi rahkeet parempaan kuin itse on ( juopot kun kuitenkin saa, sekös naisten vika ainakin ym....) . Tässä nyt lähinnä se siilitukka häiritsi, ei muu. Lassukaksi ryhtymisellä ammut vielä jalkaasi ja takaat tulevaisuutesi yhtenä at-miehistä sen ison paksun missin perään vonkujan blogissa. Jos mittasi ovat n. 180cm/120kg tai yli ja vaadit vastapariksi nuorta missiä, en yhtään ihmettele, että seuralaisesi etsivät sitä takaovea jatkuvasti tai muuten dissaavat sua. Yrität kaiketi yli tasosi, ja todennäköisesti olet ruma jätkä jolla ei mitään tarjottavaa lie ja täysin saamapuolella ns. naisjuttujen suhteen. Ja se on that`s it aika monelle sua nätimmälle naaralle.
Kun mä kävin treffeillä, pidin itsestään selvänä sitä että mulla on mahdollisuus "perääntyä", ei siihen tarvitse miehen mitenkään erikseen antaa käsitystä.
Ja jos miehen itsensä mielestä ulkoinen habitus on hyvä, jos ei suorastaan loistava, niin sitten vian täytyy olla jossain muussa; ehkä elkeet jos kerran pystyt keskustelemaan aiheesta kuin aiheesta. Annatko ymmärtää olevasi jotenkin paikan kermaa tai alfa-uros? Ootko liian pöyhkeä ja itseriittoinen? Vai olisko vika siinä että keskeytät, haastat treffiseurasi tai jotenkin muuten pidät puhetta vain itse yllä?
Mä olen ollut sellaisen itseään täynnä olevan keskeyttäjän kanssa treffeillä, ja oi pojat se oli raskasta. Jotenkin vain turhan lipevä, vaikutti olevan enemmän roolissa kuin omana itsenään paikalla, lisäksi se ylimielinen lauseen keskeyttäminen tai mun mielipiteeni skippaaminen ja yli kävely olivat omiaan viilentämään ihan hyvin alkaneen illan.
Tai sitten sun naisenhakukriteerisi ovat jotenkin kuitenkin kovin suppeat, vaikka kerroit käyväsi vähän kenen kanssa vaan treffeillä. Ai niin, älä missään nimessä kerro seurallesi käyneesi niin ja niin monen kanssa treffeillä ennen häntä.
Mut jos ulkonäkösi on kohdallaan ja seurasi ulkonäkö on kohdallaan, niin pitäiskö sitten vaan panostaa siihen henkiseen puoleen enempi. Tai vähempi. Vaikeeta on.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 18:16"]Olen päälle nelikymppinen mies. Yli kolme vuotta "uusiosinkkuna". Olen ammatiltani palomies-ensihoitaja. Asunto maksettu. Hyvä palkka. Hiukset tallella (jenkkisiili), vyötärö kunnossa, virka, yliopisto-opintoja, teen it-projektia, opiskelen, koulutan... Mutta.
Vien treffeille: Maksan herrasmiehenä kaiken. Minulla on hyvä hygineia, Hugo Boss -tuoksut, Ranskasta ostetut tyylikkäät vaatteet yms. En odota "antautumista" - tietenkään. En puhu itsestäni enkä "saavutuksistani", ammatistani tms. Ellei daami kysy. Osaan keskustella kaikenlaisista aiheista. Osoitan kiinnostukseni terffiläiselle. Katson silmiin kun puhun. Annan mahdollisuuden "perääntyä" (Siis jonkinlainen "takaovi" jos ei kiinnosta...) Kaikki siis kohteliaasti ja reilulla pelillä.
No. Arvatkaapa - kuinka on käynyt. Ei yhteydenottoja deittien jälkeen. Pääsääntöisesti olen saanut jonkin piikittelyn treffien lopuksi. En välitä - mutta tunnen naisseurani aika epäkohteliaaksi. Ulkonäössäni, habituksessani yms. ei ole mitään poikkeavaa. Taidan olla oikeastaan hyvinkin komea mies. Minua ei haittaa vastapuolen ikä (suurempi tai pienempi) tai status. Ammattikoululaisesta tohtoriin on ollut skaala. Tätä palstaa (naurusta tyrskähdellen!) lukiessani: Ilmeisesti habitus pitäisi muuttaa pummi-siaksi joka haisee pahalle ja työntää käden jalkojenväliin ennen kuin sanoo päivää :( Silloin saisi ilmeisesti pimppaa? Mitkä teitä naisia oikeasti vaivaa?
[/quote]
SÄ OOT NAINEN, JOTEN SORRY VAAN.
Hey ap, se on vaan nykyisin niin, että mahdollisimman epäsiisti habitus puree noihin nykypäivän luuserinaisiin (Suomessa). Nuorten tyttöjen kohdalla sen ymmärtää, ajan henki, mutta kun nyt ne jo ikääntyneemmätkin "puumat" ovat pimppi märkänä vaan niille housut perseen alapuolella roikkuville räkänokille. On niin vitun coolia olla puumanainen,iskuttaa nuoria poikia ja yrittää siinä elää kadotettua nuoruutta uudelleen.
Kantsii hankkia se treffiseuralainen jostakin muualta kuin Suomesta, Itä-Euroopassa mies on vielä mies ja nainen nainen, eikä mikään vanhentunut keskenkasvuinen tukkijalka!
Sä yrität ostaa seuraa lopulta, eikä rahkeet riitä siihen. Lisäksi taidat olla lassukka ja nillittäjä ja itse ainakin kuvittelin sut heti H.Laasasen näköiseksi tai nuoremmaksi painokseksi tästä siileinesi. Leikit sitä herrasmiestä, mutta vihaat naisia muutoin kuin seksiaktin osapuolina ja sinä siinä päällä? Et luultavasti ole niin hyvännäköinen kuin luulet ja jos näytät tältä: http://www.google.fi/search?q=henry+laasanen&nord=1&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=HJfVUqjuEejTywOChYCADQ&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=619#facrc=_&imgdii=_&imgrc=7v6kw1dKhVyZKM%253A%3BmFHwo4nOnft9xM%3Bhttp%253A%252F%252Fi1.ytimg.com%252Fvi%252FPPL_chsi_Fg%252Fhqdefault.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.youtube.com%252Fwatch%253Fv%253DPPL_chsi_Fg%3B480%3B360
[/quote]
Ei tuo ulkonäkö sinänsä, mutta se asenne. Voin lyödä vetoa, että ko.herran ollessa treffeillä hän ottaa aina jossain vaiheessa esille tämän miesten huonomman aseman.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 23:39"]
[/quote]
Ei tuo ulkonäkö sinänsä, mutta se asenne. Voin lyödä vetoa, että ko.herran ollessa treffeillä hän ottaa aina jossain vaiheessa esille tämän miesten huonomman aseman.
[/quote]
Miksi miesten huonommasta asemasta ei saisi keskustella?
Jos olet kuvailemasi kaltainen, mikä minusta kuulostaa hyvältä, sinulla on varmasti sama ongelma kuin yhdellä miespuoleisella kaverillani. Hän todella komea, urheilullinen, mukava, älykäs, herkkä, ihana... Mutta hän valitsee treffikumppaninsa vain ulkonäön perusteella ja pettyy joka kerta. Hän kommentoi aina deittejään, että "olihan se tosi hyvännäkönen, mutta.. " Ja nää hyvännäköset pimut ei välttämättä etsi herkkää, mukavaa poikaa, vaan jotain ihme alfaurosta
Oon vuosikaudet yrittämyt sanoa ystävälleni, että jospa pyytäisit treffeille iham tavallisen, mukavan ja kiltin tytön. Kun rakastuu, niin se tavallinen näyttääkin yhtäkkiä maailman kauneimmalta. Ja tavallisen tytön kanssa on helppo tulla toimeen ja ymmärtää miestä paremmin. Liian hyvännäköiset on usein ylpeitä ja heillä on tosi kovat kriteerit.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 18:16"]
Olen päälle nelikymppinen mies. Yli kolme vuotta "uusiosinkkuna". Olen ammatiltani palomies-ensihoitaja. Asunto maksettu. Hyvä palkka. Hiukset tallella (jenkkisiili), vyötärö kunnossa, virka, yliopisto-opintoja, teen it-projektia, opiskelen, koulutan... Mutta.
[/quote]
Naiset lopettavat lähempänä kolmeakymppiä nk. alfojen perään kuolaamisen. Lopeta turha panostus, ei sillä heru enää tuonikäisiltä, ovat oppineet. Eivät enää jakele samaan malliin kuin nuorempana ja jos jakelevatkin niin ihan perusjätkille.
Mua jai kiinnostamaan, etta minkalaisia ne treffikavereilta tulleet "piikittelyt" on olleet? Olisko siina avain epaonneen?
Henkilokohtaisesti luulen kanssa aloittajan olevan nainen. Mutta jos on mies, niin todennakoisesti luulee olevansa hieman parempi ihminen kuin oikeasti on, enka tassa tarkoita ulkonakoa.
Siilitukka, tuollainen lammasmainen asenne (et kerro mitään itsestäsi treffeillä) ja hoitsun ammatti ovat ehdottoman turn off.
Itseäni ei ollenkaan kiinnosta semmoiset sliipatut miehet. Vähän Hugo Bossia, siisti neule ja farkut, huolitellut hiukset.. Harrastuksena tietenkin golf, tennis, kuntosali ja matkailu. Myös poliittisesti aktiivinen, todennäköisesti valmistunut/opiskelee kauppakorkeakoulussa, tradenomiksi tai jotain vastaavaa. Vuosituloja ei hävetä esitellä. Tatuointi tai lävistys tällaisen miehen kehossa olisi kauhistus.Tykkään enemmän rennommasta vaikutelmasta. Enkä tarkoita tällä epäsiistiä tai hygienian laiminlyöntiä.. Pitää olla jotain persoonallista, eikä pelkkää oikiskauppis -massaa. Jotain repäisevää, kuten välillä eriävät mielipiteet eikä mikään jatkuva miellyttäminen todellakaan saa mua kiinnostumaan. Ehkä jotkut naiset etsivät sellaista, mutta minä en. Joistakin tyypeistä tulee sellainen kuva, että oikein etsivät jotain edustusvaimoa. Se voi sitten oopperaan tai balettiin mentäessä pukeutua nättiin ja kivaan mekkoon ja hymyillä sievästi kaikille, samalla kun mies on tietysti puku päällä näissä kulttuuriharrastuksissa. Sain vähän tällaisen kuvan tän ketjun aloittajasta.
kuvauksen perusteella hitto veisit multa jalat alta, ah. valitettavasti olen tosin jo varattu.
- nainen 20v.
[/quote]
Konekin kuittasi tässä, niin tingi siitä ulkonäöstä viimein ja etsi joku vihoviimeinen läski ja tyhmä narttu, joka suhun suhtautuu miehenä siilitukkinesi. Kuitenkin olet joku persläpi lassukka tai kuitenkin sen näköinen ukko! Hyi vittu, siis oikeasti! Miehet taitaa yliarvioida itseään ylipäänsä tosi rankasti. Ennemmin antasin itseäni raastaa juustohöylällä, kun panna jotain läskikasa lassukkaa! Eiköhän nää kaikki oo yhtä ylipainoisia kuin se Henry the huorittelija.